Dan írta:
Sziasztok
Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi 
szívó oldali lambda? az milyen?

előfordulhat, hogy lusta a lambda, de inkább akkor nem is menne úgy. lambda pedig a kipufogó oldalon van csak, egy a katalizátor előtt, egy pedig utána, vagy újabbaknál van plussz kettő a hengerpáronkénti leömlőben.
ha pisil az injektor, akkor a tisztítóval semmire nem mész, hisz pisil, a tisztító, meg dugulást hárít. szerintem egy normális emberhez vidd el, aki inkább csak BMW-kkel foglalkozik. sajnos némely szervíz sem sokkal jobb. miskolcon már nincs BMW szervíz, bár állítólag van aki ott dolgozott és viszi tovább.