Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 19:47 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

dbtibi írta: Sziasztok !
Kellene egy kis segítség (bocs a gyenge Paint-es megoldásért):
Egy hétig állt a kocsi a parkolóban, elég sok eső esett a héten itt.
Párom beült a jobb1-be és mondta hogy áll a víz a gumiszőnyegen kb 10cm átmérőjű körben.
Felemeltem a gumiszőnyeget és a képen feketével satírozott területen állt a víz a szőnyegen olyan "cuppogósan".
Ahogy észrevettem a piros rész is vizes volt, lehet ott folyt be a víz ?!
Valaki találkozott már hasonlóval ?
Valahol az ajtónál folyik be, csak tudnám hogy hol, a gumigéderen nem látok szakadást.
Valakinek ötlet ?


amennyiben a szélvédő ragasztása tökéletes, abban az esetben az ajtókárpit alatt lévő szivacs ragasztása nem jó. főleg ha már volt leszedve, akkro sokan nem jól ragasztják vissza, így onnan víz tud befolyni, főleg, ha az ajtó alján lévő réseken nem tud valami dugulás miatt kifolyni a víz.

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 18:43 Társalgó

anubisz írta: Tegnap,hogy fent voltam az oldalon,olyan hülyeséget álmodtam.Egy ilyen csápos emelőn volt a kocsi, de tök magas volt,én meg a váltó olajcsavarját akartam kicsavarni,erre magától elindult az emelő felfelé. Mondom mindjárt a plafonnak nyomja a kocsit, aztán felért, de marha magas volt, ott meg a lendülettől megbillent a kocsi,és tetőre zuhant. Ripityára tört. Még álmomban is arra gondoltam,ezt tuti álmodom, ez nem történhet meg.
Mikor felkeltem egy megváltás volt.
Annyit irkáltam a váltóról.


nekem is volt, másik fórumra írtam, azóta újabb hét telt el, a lényeg lehet bemértek, aztán egy hete ezt írtam, nagyon szar álom volt

jajj rémálmom volt.
tegnap akárhányszor csöngettek feszt azt hittem, hogy ajánlott büntetést hoztak, a 2 hét most telt le.
álmomban meg megkaptam, de úgy, hogy 110 helyett 115-tel mentem, ott ahol soha életemben nem jártam, ráadásul a képek, egy intézmény udvarán készültek, mondom akkor parkolás? nem értettem a 35ezres büntetés hogy jött ki, a képen nem szerepelt semmi adat, mint ami szokott. a kód is olyan karaktereket tartalmazott, amivel be tudtam volna lépni, hogy billentyűzeten nem tudtam beírni. QR kód volt még megadva, ezér munkahelyről hazahoztam egy kézi scannert, de ott sem volt semmi értelmes.
nagyon rossz volt így felkelni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 18:30 Társalgó

nos!

ma nyomtunk egy kis gyorsulási verseny féleséget JuhaszMark kollégával.
hát alul maradtam, de nem csúnyán szerintem. 1.8i vs. 2.0d

ami hátrányomra vált, hogy én még 225/245 R17 nyárival voltam, és kb 25 liter többlet üzemanyaggal, Ő pedig 205 R16 télivel.
viszont neki autótama váltós 150 lovas 20d-je van, ami Sport fokozatban volt. és persze mint kiderült az 1,2 Bar (ha jól emlékszem) turbo nyomás helyett 1,8 Bar van neki.

ezek fényében nem panaszkodom de Ő sem

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 18:17 Vicces :)



YELLOW Elküldve: 2013-11-23 16:42 Hidegindításkor "himbál" a motor

AdamKiss írta: Hali!

320i 2002 M54

Hidegen "himbál" a motor, volt már millió helyen szervízben diagnosztikán, gyárin is semmi fejlemény. Keverék hibákat ír be, gyanakodtunk ,hogy szar az üzemanyag nyomás, hát részben jó ötlet volt mert már haldoklott az AC pumpa de most új az AC és az üzemanyag szűrő is, és ki cseréltem az AC reléjét is a kesztyűtartó mögött próba képp. Javult a dolog, de ugyanúgy jelen van a hiba. Szar a keverék arány hidegen reggel el indítom, az első 10 másodpercben olyan 1000/perc a fordulatszám és ahogy elkezdi ejteni vissza felé, na akkor kezd el dadogni, himbálni a motor. Be melegszik egy kicsit és már úgy jár mint a doxa, gyönyörűen simán. Véleményem szerint a keverék részből az üzemanyag rendszer már jó lehet, azonban figyelmes lettem egy másik dologra aminek köze lehet a hibához. üresben gurulok előre és ha hirtelen rá lépek a fékre, akkor elkezd fulladni és le esni az alapjárat 500 ra. Ha kis gázfröccsöt adok neki álló helyben akkor olyan mintha "duplát" szívna a motor. Először teljesen normálisan majd villámgyorsan mintha még egy löketet kapna, olyan mintha valahonnan falsot szívna. És a fékezős mutatványnál is érzem hogy amikor rá taposok a fékre akkor megint le esik a fordulatszám. Lehetséges hogy valahol a fék rásegítő környékén valami Vákum cső vagy hasonló probléma lehet?? Elvégre a keverék aránya rossz nekem, a benzin része már kizárásos alapon jó legalábbis remélem, de erre a levegő dologra gyanakszom most, valahol tud még szívni a légtömegmérő mögött egy kicsit és emiatt túl sok levegőt kap a motor...
Ötlet???

Egyébként kellett már Vákumcső végződésnél a gumi csatlakozásokat cserélni az üzemanyag szűrőhöz csatlakozó vákumcső mindkét fele szét volt porladva. És a Szekunder pumpa vákum csöve is el volt porladva, szintén a csatlakozó gumi vége. Így lehetséges hogy egyéb helyen is meg vannak halva a hasonló Vákumcsövek. 210.000 van az autóban szóval nem lennék meglepődve


egy másik topic-ban pont ma írta egyik kolléga, így tőle idéznék:

"Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)

Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). "
by hancurozo


YELLOW Elküldve: 2013-11-23 14:51 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
p5226 írta: Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy 2006os 530xd-t automatát. Minden oké volt a mai napig, amikor is egyik pillanatról a másikra jobb előről egyenletes kattogó hang jön (inkább motorféknél), amely megegyezik a kerékforgás sebességével (mintha nagy kavics lenne a gumiban- de nincs). Lehet a problem kerékcsapágy? Vagy volt valakinek hasonló tünete?
Köszi előre is válaszotok!
Szép napot!!!


Mivel x es és van elől is két féltengely érdemes ott keresgetni először a hibát.Lehet szét vannak kopva a féltengelyek,fel kel emelni és megnézni, nem e kotyognak, persze lehet hogy csak valami beleér a kerékbe.


a féltengelyek inkább kitekert kormánynál gyorsításnál kattognak...

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 11:13 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?


Mivel kapcsolatban? Kérdezz és én válaszolok.
De felteheted Neki is CS-on segítőkész nagyon, pedig a benyásokat nem komázza.
Dízel olaj folyik az ereiben.....


csak Te szoktad mondani, hogy vejed ezt meg azt mondja, arra fel kérdeztem, hogy ő mit mondott a légtömegmérőre? azért mert nálad nem mutatta ki biztosan, lehet ott bújkáló hiba még. azért mert lehúzott légtömegmérővel rosszabb lett, az nem jelenti azt, hogy akkor nem a légtömegmérő a rossz, hanem még valami lehet mellette, vagy épp nem tudja a vészüzem paramétereit az autó. a legtöbb esetben a lehúzásos módszer jó, mármint segít következtetni. 100%-ra sneki nem fog állítani semmit.

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 09:44 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?

YELLOW Elküldve: 2013-11-23 09:10 Trükkök és okosságok

anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 22:48 Autóvásárlás

gzu11 írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...


nem kukacoskodás
direkt írtam azt amit, nehogy meghazudtoljam magam valami had legyen gyanús
természetesen vannak korrekt eladók, biztos a tiéd is az volt. szerencséd volt.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 22:25 Egyenetlen alapjárat

Dan írta: Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi


szívó oldali lambda? az milyen?
előfordulhat, hogy lusta a lambda, de inkább akkor nem is menne úgy. lambda pedig a kipufogó oldalon van csak, egy a katalizátor előtt, egy pedig utána, vagy újabbaknál van plussz kettő a hengerpáronkénti leömlőben.
ha pisil az injektor, akkor a tisztítóval semmire nem mész, hisz pisil, a tisztító, meg dugulást hárít. szerintem egy normális emberhez vidd el, aki inkább csak BMW-kkel foglalkozik. sajnos némely szervíz sem sokkal jobb. miskolcon már nincs BMW szervíz, bár állítólag van aki ott dolgozott és viszi tovább.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 19:46 help:)

Nola írta: Hali Mindenkinek!

Van egy olyan problémám, hogy a 2002 6. havi BMW 320D E46- os autómban a rádió elszállt.
Felnyomtam a basszust és meg akartam nézni, mit tud max hangerőn a kicsike, mire kikapcsolt a rádió és azóta sem lehet bekapcsolni.



Tv Navis nagy kijelzős rendszer... utána néztem, hogy mi lehet vele...
Megvan hozzá a kártya, minden rajta van, csak a biztonsági kód rész üres, de ilyet nem is kér a gép.
Az összes gomb működik, csak az nem, ami a rádióhoz tartozik és ha tv-re váltok némítást jelez.
Kivettem már 12 órára az aksit, boot közben is, az előtt is, mert volt akinek így jó lett... nekem nem!
Megnéztem az összes biztosítékot, főleg a rádióhoz tartozó 7-es és 41-es számút, de azok is rendben vannak...

MI LEHET A BAJA??? HELP PLS!!!!



lehet elszállt az erősítő részben valami, legalábbis mivel akkor történt mikor fullra meghajtottad így valószínű.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 17:56 Motorolaj

hancurozo írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
Superpippo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Azt mondta az sovány egy picit az én motoromhoz, ezért az 5W-40 amit ajánl.


nincs jelentősége... normál használat mellett mindegy, a 30-assal kevesebebt fogyasztana. ha nem versenyzel nem fog megégni az olaj...
az ECO, ződ autók 0w-20-as olajokkal mennek.


Nem versenyzek. Egyáltalán ezzel? De ha sor6 2nyócom lenne azzal sem.
Öreg vagyok már bohócnak, meg nem fizetek a sünöknek bírságot. egair barátom mondása:
E46 al 50km/h val is lehet páváskodni... na de ez sem izgat nem ezért vettem, hanem azért mert imádom a kis bimmert.


na látod, ezé lenne elég az 5w-30 is


Én is 5w-30at használok.Semmi problémám nincs vele.


Tehát nem tudta kész érvekkel alátámasztani a vastagabb olaj jelentőségét, ahogy a szerelők nagy része sem. Általánosságban 200e felett legyen 10 v. 15W, de miért?? Ne legyen olajnyomás?


az olaj nyomás nagyobb lesz, a szivattyúzhatósága lesz rosszabb, ez gyenge szivattyú esetén jelenthet gondot. azért javasol sűrűt, hogy en fogyassza az olajat


üzemi hőfokon (olaj kb. 100 fok) mind a 2 olaj egyforma híg. (ha azonos a teljesítmény szintje), tehát azt is ugyan úgy enni fogja.


na jó de a szerelők azé mondják, meg teszik bele

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 17:37 Egyenetlen alapjárat

JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.


igen cseréltem benne de kevés üzemanyagnál megint kezd előjönni...


akkor szivattyú elsz, mint ahogy mondtam. mondom egy darabig húzhatod, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de érdemes cserélni nehogy eccer ott maradj valahol.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 17:25 Egyenetlen alapjárat

Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.