Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 14:35 Autóvásárlás

szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett


És megérné venni, vagy inkább újabb szériát ajánlotok? Alkatrész? Köszönöm a válaszokat!


szerintem mindegy, hazsnált alkatráész tény, hogy mostanság inkább E36, E46, E39, E34, E32-höz van több, de E28-hoz is lehet biztos. egy dolgot kell megjegyezni, hogy 91%-ban a jó BMW nem olcsó filléres téma árban sem. egy fanatikusnak nem számít miylen típus van alatta, a lényeg, hogy BMW legyen. ha "villogni" kell, akkor nyílván egy újabb típus jobb, de manapság villogni már inkább 3-4 éves autókkal lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 14:18 Autóvásárlás

szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 12:41 Karcok

mutyuru írta:
YELLOW írta:
mutyuru írta: Sziasztok!

Sajnos sikerült meghúzni a BMW-t a múltkor úgy, mint jobb hátsó ajtó részlegesen, kerékív teljesen fémig, valamint az ajtó és ív közötti vékony rész némileg meghorpadt.
Mivel Németországban lakom elvittem megnézetni és ajánlatot kérni a javításra, de horror árat kaptam. Karácsony tájékán limitáltan vagyok otthon és ha lehet szeretném, akkor megcsináltatni. Szóval keresnék egy megbízható fényezőt, aki rendelkezik hőkamrával és még karácsony előtt vagy két ünnep között bevállalja.
Ha tudnátok javasolni valakit Pécs és vagy Debrecen környékén, akkor az szuper lenne.

Előre is kösz!

Üdv,
M


őőő biztosítós az ügy esetleg? sajnos névszerint nem tudom, de hátha valaki nyíregyházi tudja, mert ott van valaki aki iylen drágább autókkal foglalkozik, állítólag jó munkát csinál. én tiszavasváriban tudok valakit. a gond az, hogy az ilyen helyekre nem olyan egyszerű bekerülni. és legyen bármiylen jó szakember, a határidők nem mindig vannak betartva. legalábbis én még olyat nem láttam, aki azt mondta, hogy ekkorra kész, meg hirtelen be is tudta volna vállalni. vagy épp azt mondja, jó viheted akkor, aztán mikor odaviszed kiderül, hogy... csúszás van...


Szia Yellow!

Nem biztosítós az ügy! Ha bevonnám őket, akkor nagyon megugrana az éves összegem. Szóval inkább kipengetem zsebből otthon. Gondolod, hogy szükséges olyan helyre vinni, ahol drágább verdákat szerelnek. Persze nem szeretném, ha valaki csak úgy összegányolná az egészet, viszont gondolom, aki ilyet bevállal az ért is hozzá.
Sufni műhelybe nem vinném persze.

M


hát nagyon kevesen tudják eltalálni a színt, hiába a színkód. jobb műhelyek, meg akár gyári anyaggal is dolgoznak, kikevert gyári színnel. őszintén ha belegondolok, őszintén talán én sem tudnék ajánlani senkit, annak ellenére, hogy láttam munkákat, viszont mindenkiről hallani negatívat. ha nem is oylan mértékűt vagy jelentőségűt, de általában vagy minőségi probléma van, vagy határidős probléma. ezt csak azért írom fel lehet erre készülni. de szinte mindnekinek van ilyen sztorija.

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 12:15 Kopog az eleje!!

Jhonney82 írta: Sziasztok.

Na pár héttel ezelött ugy néz ki megoldodott a kopogás.A probléma tulajdonképpen filléres dolog volt: a stabilizátor rúd két gumi szilentje okozta nagymértékben a hibát! Még a gyári volt benne,azt nem tudom hogy lefutotta -e a 215e km,de mindenesetre megálta a helyét.
a két uj szilent,max 6000ft-ba került,s kb 1 óra a cseréje!nagyon megéri cserélni,ujjászület az első futómű.Ezt ajánlom mindenkinek,hogy ezt is nézze!
A kormány rángása fékezéskor csillapodott,de szerintem ott féktárcsa hiba lesz!

Üdv: Jhonney


vagy a lengőkar hátsó szilent blokkja de ha már alul voltatok, gondolom azt is megnéztétek...

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 12:14 Autóvásárlás

szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 12:10 Karcok

mutyuru írta: Sziasztok!

Sajnos sikerült meghúzni a BMW-t a múltkor úgy, mint jobb hátsó ajtó részlegesen, kerékív teljesen fémig, valamint az ajtó és ív közötti vékony rész némileg meghorpadt.
Mivel Németországban lakom elvittem megnézetni és ajánlatot kérni a javításra, de horror árat kaptam. Karácsony tájékán limitáltan vagyok otthon és ha lehet szeretném, akkor megcsináltatni. Szóval keresnék egy megbízható fényezőt, aki rendelkezik hőkamrával és még karácsony előtt vagy két ünnep között bevállalja.
Ha tudnátok javasolni valakit Pécs és vagy Debrecen környékén, akkor az szuper lenne.

Előre is kösz!

Üdv,
M


őőő biztosítós az ügy esetleg? sajnos névszerint nem tudom, de hátha valaki nyíregyházi tudja, mert ott van valaki aki iylen drágább autókkal foglalkozik, állítólag jó munkát csinál. én tiszavasváriban tudok valakit. a gond az, hogy az ilyen helyekre nem olyan egyszerű bekerülni. és legyen bármiylen jó szakember, a határidők nem mindig vannak betartva. legalábbis én még olyat nem láttam, aki azt mondta, hogy ekkorra kész, meg hirtelen be is tudta volna vállalni. vagy épp azt mondja, jó viheted akkor, aztán mikor odaviszed kiderül, hogy... csúszás van...

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 07:31 Tetöcsomagtartó_

culkin írta: Hali!

A facelift előtti és utáni touringra való tetősín megegyezik, tehát kompatibilisek egymással? Mert nekem fl van, de a tetősín egy fl előttiről származik. Felszereléssel kapcsolatban(még nem kezdtem neki): láttam a tetőn, hogy van 4 kis "ajtó", amit felnyitottam és alatta van az anya! odacsavarozom és ennyi az egész? vagy van még valami "rejtett trükk" ?



egyezik

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 07:26 Gumiabroncs

haka írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elkezdtem agyalni valamin. ugye vanank a gumiaim, nyári BFG. mintája elég korrekt, de a vájatban a minta már repedezett picit. 6 éves gumik. mivel én elég keveset megyek egy szezonban, így lehet érdemes lenne ez a tatktika:
megvenni olcsóbb gumit, akár valami jobbat, de nem kínait, ilyen aurora (hankook leány) vagy akár ilyne nankang félét. 2 évet hazsnálom, nekem szinte meg sem kopik, de eladni simán el lehet és még megrepedezve sem lesz, aztán két évente veszek újat, vagy 3 évente. kb fele annyiból megvannak, mint a BFG-k, ami pláne furcsa, hogy valamiért elég drágák lettek a BFG-k nem értem mééé.


Simán eladtam a neten a használt Bridgestone RFT téliket, én már nem mertem felrakni, 25000 ért, és nem most, vagy 2 éve. Már a szart is megveszik, inkább meghalnak.Cigire,kávéra van pézz, de az élete az nem fontos.


csak volt itt téma, hogy valakinek a kínai gumi tök bevállt. mondjuk nem tudom én szeretek nagy tempóval kanyarodni, így nem bizti rá bíznám magam, de eddig nem láttam repedezettnek a BFG-t. a mostani méretben a 4db gyengébb márkét 100ezer alatt megveszem, 3 év múlva szinte újként 50-ért simán eladható. ha kerezstfater belefog a gumi bizniszbe, akkor meg pláne jó lenne. 3 év alatt 10-15 ezer km alatt nem fog kikeményedni a rosszabb sem.
néztem egy oldalon tapadás, fogyasztás, hang értékeket és semmivel nem voltak rosszabbak a kínaiak sem, mint bármely mrkásabb. sőt a nagy márkák még hangosabbak voltak, és fogyasztásban is bőven alul maradtak.


Szerintem a gumin nem érdemes spórolni, azt kell megvenni, amiről meggyőződtél hogy jó.
Eseménynél biztosan jobban fog teljesíteni a jobb gumi, legyen az akár egy nagyobb gödör az úton, vagy kicsúszás határon levő helyzet.
A saját és az utasok élete múlhat 20-50 ezer forinton, nem is értem hogy merül ez fel.


ezt nekem nem kell mondani, korábban pont ezeket írtam én sokszor. de! nem akarom megen ismételni magam, de más írta nem is volt rossz. kétkedve fogadtam. némely márka maranghoni, meg pár, tudom, hogy szarfoskula. de pl találtam egy oldalt, és elkezdtem összehasonlítani a nagy márkákkal, a mért értékeket, mint vizes úton való tapadás, surlódás (fogyasztás), hang. és azt láttam, hogy egy szinten vannak, viszont a márkásakból néhány hangosabb, illetve fogyasztásimutatóban sokkal rosszabb.
viszont azt nyíltan állítom, egy drágább gumit, tutti nem cserélek, le 4 év alatt, már 6 éve így is fent van, majd ha elkopik. kicsit repedezett, de más negatívat nem tapasztaltam. viszont egy olcsóbb típust, 2-3 évente cserélnék, még simán el is adható, ergó sokat nem bukok, ész szinte új gumik vannak fent mindig. úgyis midnenki azt hajtja, inkább friss legyen a gumi. én sem a legalja gumikra gondolok, de most ezen töprengek, hogy ha anniyra szar lenne, nem venné senki. a nagyon elgalja gumik kisebb méretekben vanank, amit stiftre raknak, de ilyen méretekben nem kockáztatnak szerintem azok a gyártók sem. jelenleg így gondolom.

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 07:15 Felni csere

hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: az FL e46-ra felmegy-e a 15"-os felni?
Azért kérdezem, mert itt a fórumon olvastam a napokban, hogy arra bizony minimum 16" megy fel. Nem tévedés volt az az írás?
A RealOM-ből kikopiztam az alábbi adatokat:

felni/ féktárcsa méretek

Fle(1999.02.)
felni lemez: 61/2JX15 ET:42
felni Al: 7JX15 ET:47
e féktárcsa: 286X22
h féktárcsa: 280X10
hűtött h.ftárcsa: 276X19 vent

Fl (2003.06.)
felni lemez: 61/2JX15 ET:42
felni Al: 7JX15 ET:47
e.féktárcsa: 286X22
h.féktárcsa: -
hűtött h.ftárcsa: 276X19 vent


Az ott talált adatok alapján akár jó is lehet rá, de szeretnék biztosat tudni!

Előre is köszi választ,
hil




az lehet a kavaró, hogy FL-es E46, 316i és 318i azonos a fékméret, annyi, hogy a 318i-n hátul is hűtott a tárcsa, ott egy picivel az átmérő kisebb. illetve katalógus alapján az FL 18i 16-ossal jött ki gyárilag, míg a 16i 15-össel. de ha valaki spórolni akar a gumin, felnin, akkor 18i-re is feltehető a 15-ös.

YELLOW Elküldve: 2013-11-18 07:10 Motorolaj

jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


nekem a kasztrojból a 10ezer alatt 2-3mm fogyott a nívón nézve, korábban ennyit sem vettem észre, igaz én a castrol felső kategóriáját vettem mindig.

YELLOW Elküldve: 2013-11-17 16:44 Légtömegmérõ

adee9 írta:
MattM325 írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma jött meg az új bosch légtömegmérőm. Holnap délután fogom vele kipróbálni az autót. Kell majd valami frissítés az autó agyának vagy nem?


A Bosch dobozon rajta van elvileg ha frissítést kér, de valószínű érzed ha nem okés (főleg alacsony fordulaton).

Ez áll a dobozon: "Ha 0 928 400 314 helyett 0 928 400 527 kerül beszerelésre,
a vezérloegységet egy BMW-muhelyben át kell programoztatni."



Na ma délután megvolt a csere kompletten házzal együtt és sajnos pontosan ugyanúgy viselkedik a kocsi, mint a régivel. Azaz füstöl és torpan is. Amit MattM325 írt, rajta van a dobozon, viszont nekem a régi utolsó 3 számjegye nem 314, hanem 468. Most akkor lehet, hogy már egyszer cserélték benne és az sem volt felprogramozva, vagy nem is a légtömegmérő a rossz? Ha le van húzva a csati, abszolút nem füstöl és nem is torpan, viszont gyengébb, főleg alacsony fordulaton. Mi lehet a baj? Szívesen fogadok véleményeket, elméleteket.


lehet lett cserélve a légtömegmérő, csak nem lett felprogramozva. ha így van, akkor feleslegesen vettél most. vagy korábban nem csinálta? amúgy dízeleknél főleg, a legtöbb esetben egy software frissítés az első. azzal rosszat nem csinálsz, de sok mindent megoldhat. lehúzott légtömegmérővel normális a jelenség, amit írsz.

YELLOW Elküldve: 2013-11-17 13:02 Autóvásárlás

MattM325 írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.


a váltó olajleeresztőnél való olajosság úgy tudom normális. nekem is olyan, de az autó alatt sosincs sehol egy olajcsepp sem, pedig a garázsomban meglátszódna. amit eddig láttam mind olyan volt, sőt szervízben is azt mondták. a többi amit írsz, nagyjából nekem is feltűnt... de ezt írtam


Nekem ez a második E46-osom és egyiknél sem szivárgott az olaj, és nem hallottam még arról, hogy normális. Lehet volt már olajcsere rajta és nem húzták meg rendesen vagy kuka a csavar.


nekem még nem volt olaj cserélve, de olajos volt mégis. én csreéltem benne először. amúgy a leeresztő scavar, ha jól emlékszem kúpus menetű, tehát tömíteni csak a menet tömít.mondom nálam a lassan 7 év alatt sosem volt olajfolt sehol.

YELLOW Elküldve: 2013-11-17 10:29 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.

YELLOW Elküldve: 2013-11-17 08:18 Mi lehet a baj?

pot írta: Mennyibe kerülhet tudja valaki????????????????,,


25-45ezer között, attól függ menniy kedvezményt tudsz kicsikarni. az a baj lehet 15ezer környékénis venni, csak lehet egy hónapot nem bír.

YELLOW Elküldve: 2013-11-17 08:16 Autóvásárlás

RyanWest írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók


Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.


a váltó olajleeresztőnél való olajosság úgy tudom normális. nekem is olyan, de az autó alatt sosincs sehol egy olajcsepp sem, pedig a garázsomban meglátszódna. amit eddig láttam mind olyan volt, sőt szervízben is azt mondták. a többi amit írsz, nagyjából nekem is feltűnt... de ezt írtam