Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 22:28 Mi lehet a baj?

pot írta: Hello sziasztok olyan gondom lenne ,hogy mentem ma az autommal és fölvillant a sárga olajlámpa , megáltam leállitottam az autót , kivettem a kulcsot de a lámpa folyamatosan égett ,visszatettem a kulcsot be inditottam a lámpa el aludt . Megnéztem az olaj szintet az maximumon van. Nem tudom mi lehet a baj, ??????????????,,,,,,


ki fog purcanni az olajszint szenzorod valószínű. ha csere, akkor csak Hella.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 22:23 Gumiabroncs

anubisz írta:
YELLOW írta: elkezdtem agyalni valamin. ugye vanank a gumiaim, nyári BFG. mintája elég korrekt, de a vájatban a minta már repedezett picit. 6 éves gumik. mivel én elég keveset megyek egy szezonban, így lehet érdemes lenne ez a tatktika:
megvenni olcsóbb gumit, akár valami jobbat, de nem kínait, ilyen aurora (hankook leány) vagy akár ilyne nankang félét. 2 évet hazsnálom, nekem szinte meg sem kopik, de eladni simán el lehet és még megrepedezve sem lesz, aztán két évente veszek újat, vagy 3 évente. kb fele annyiból megvannak, mint a BFG-k, ami pláne furcsa, hogy valamiért elég drágák lettek a BFG-k nem értem mééé.


Simán eladtam a neten a használt Bridgestone RFT téliket, én már nem mertem felrakni, 25000 ért, és nem most, vagy 2 éve. Már a szart is megveszik, inkább meghalnak.Cigire,kávéra van pézz, de az élete az nem fontos.


csak volt itt téma, hogy valakinek a kínai gumi tök bevállt. mondjuk nem tudom én szeretek nagy tempóval kanyarodni, így nem bizti rá bíznám magam, de eddig nem láttam repedezettnek a BFG-t. a mostani méretben a 4db gyengébb márkét 100ezer alatt megveszem, 3 év múlva szinte újként 50-ért simán eladható. ha kerezstfater belefog a gumi bizniszbe, akkor meg pláne jó lenne. 3 év alatt 10-15 ezer km alatt nem fog kikeményedni a rosszabb sem.
néztem egy oldalon tapadás, fogyasztás, hang értékeket és semmivel nem voltak rosszabbak a kínaiak sem, mint bármely mrkásabb. sőt a nagy márkák még hangosabbak voltak, és fogyasztásban is bőven alul maradtak.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 22:07 Gumiabroncs

elkezdtem agyalni valamin. ugye vanank a gumiaim, nyári BFG. mintája elég korrekt, de a vájatban a minta már repedezett picit. 6 éves gumik. mivel én elég keveset megyek egy szezonban, így lehet érdemes lenne ez a tatktika:
megvenni olcsóbb gumit, akár valami jobbat, de nem kínait, ilyen aurora (hankook leány) vagy akár ilyne nankang félét. 2 évet hazsnálom, nekem szinte meg sem kopik, de eladni simán el lehet és még megrepedezve sem lesz, aztán két évente veszek újat, vagy 3 évente. kb fele annyiból megvannak, mint a BFG-k, ami pláne furcsa, hogy valamiért elég drágák lettek a BFG-k nem értem mééé.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 21:53 Autóvásárlás

nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 21:15 Autóvásárlás

RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 21:11 Mi lehet a baj?

anubisz írta: Ezért van ennyi hulladék E46 az országba. Minek vesztek BMW ha már 2 nap után a neten akarjátok megcsinálni online. BMW vesznek, de egy szervizbe, vagy normális szakműhelyt nem tudnak megfizetni egyesek,egyből a net, majd az megoldja a problémát, ha nem majd eladom,a másik hülye aki megveszi,az alatt meg széthullik a kocsi. Lehet az előző tulaj is így szerelte, azért van ennyi hibakód benne.


azé ezt pont Te mondod? hányszor szívtad meg szervízben?

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 20:43 Motorolaj

gerencsert írta:
anubisz írta:
gerencsert írta:
MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Vegyél xado olajat,azt tuti nem hamisítják.


Esetleg innét lenne érdemes beszerezni:
http://castrolmintabolt.hu/castrol-webshop

Ha ez is kamu olaj, akkor már tényleg vége mindennek



én innen kaptam már kétes olajat (váltó), de kicserélték, de érdekes, a kifogásoltat is megtarthattam

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 17:46 Ápolás, tisztítás

KRAFT írta:
feco7939 írta:
KRAFT írta: Az Karcher áraival nem volt gond, mert 15-25 ezer között voltak ezek a száraz-nedves porszívók, de az tényleg bosszantó, hogy nincs hozzájuk kárpittisztító fej. Még az ügyfélszolgálatot is felhívtam és ott is azt mondták, hogy ezekhez a típusokhoz nincs és nem is árulnak külön sem... remek... Lehet, hogy más márkának a feje illene hozzá, de nincs már kedvem tökölni ezzel.

Vasárnapra béreltem ki a gépet és úgy vagyok vele, hogy még a tél előtt mindenképp megcsinálom, egyrészt 10 fok lesz még péntekig, másrészt tavasszal kevesebb dzsuvát kell majd kitakarítanom, harmadrészt van két folt az ülésen, ami kurvára zavar és ami a szakszerűtlen tisztítás miatt még nagyobb lett.

Reggel kezdem majd a munkát. Azt állítják ez után a gép után alig marad vizes. Majd meglátjuk. Tőlem másnap reggelig is száradhat, ha meg nagyon nehezen szárad, akkor alapjáraton egy kis meleg fűtéssel rásegítek. Gondolom ez utóbbi nem okoz gondot.


YELLOW írta:
KRAFT írta: Sejtettem, de nem véletlenül kérdeztem, amit! Sajnos nem jár hozzájuk ilyen fej! Nagyon jó minőségű és kedvező áru Karcher száraz-nedves porszívókat találtam neten, de nem jár hozzájuk kárpittisztító fej... Van külön Karcher szőnyeg és kárpittisztító gép, ilyen fejjel természetesen, de az meg 150 ropi... Úgy döntöttem, hogy inkább bérlek egy ilyet fél napra. Majd beszámolok a tapasztalatokról!



úgy látszik a nagy márkák jellemzője, ha kell valami, akkor vedd meg külön, jó drágán.
amúgy vegyél gagyit, ahhoz lesz.
a Kärcher-rel az a gond, hogy nekik szinte minden szarhoz külön gépük van, ami kb nagy baromság, rákényszerít dolgokra.
javaslom vegyél egy 20ezer környéki száraz-nedves porszívót (mondjuk ósanban), ahhoz lesz minden. a célnak teljesen megfelel. de ne télen kezd el takarítani, hanem nyáron, amikor garantált a meleg, reggel kitisztítod, délutánra ki is szárad.




Szerintem az alapjáraton egy kis meleg fűtésnél egyszerűbb a hajszárító



Túl rövid a drótja Viccet félretéve egy egész kárpitos tisztításhoz (lábtér, padló, szőnyegek, ülések) az édes kevés. Viszont a korábbi szakszerűtlen tisztítási kísérletem után rányomtam 28 fokot fél óráig a lábtérre és az ülésre irányítva és meglepően száraz lett. Inkább attól aggódok, hogy a nedves felület esetleg jobban magábaszívja a fűtésből kijövő port, ha van olyan...


az mindegy, hogy por megy bele, vagy ragadna. ugyis miután kiszáradt full, ki kell porszívózni szárazon. én vanish-t használtam, nekem tűző napon nem teljesen száradt ki az ülés, kb egy hét után ki kellett porszívózni, mert fehér por jött ki az ülésből. egyébként amúgy sok tisztítószernél ezt írják, hogy porszívózni kell száradás után.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 14:31 kormánymû

dukematee írta:
compact írta:
dukematee írta: Sziasztok!

Egy kereszteződésben teljes megfordulás közben a kormányom elkezdett erősen remegni és egy erőteljes búgó hangot adott. Azóta indulás után az első balra kanyarodásom után ismét jelentkezik, vagy ha kicsit erősebben lépek a fékre, sőt ilyenkor felerősödik.Olyan a hang mintha szorulna valami. Utána egy darabig még morog, de álló helyzetben is, és a kormány továbbra is remeg. Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Ha tudtok valami tanácsot, hogy mi lehet a ludas azt megköszönném.


Érdekes a jelenség, de én a legegyszerűbbel, egy szervó olajszint ellenőrzéssel kezdeném!
Ha ok, akkor szervó szivattyú, esetleg a kormánymű haldoklik.



Szia, megnéztem a szervó olajat, az alján van kb 1cm , és a fagyállóm is elfogyott. 1 hónapja voltam olajcserén és akkor ezek rendben voltak.


tudod amikor full ki van tekerve, akkor dolgozik a legjobban a szervo. ha el van érve a szimering, vagy bármi, akkor a hatalmas nyomás miatt simán kinyomhatja az olajat. jó alaposan át kell vozsgálni a szervo, kormánymű részt.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 13:38 kormánymû

dukematee írta:
YELLOW írta:
dukematee írta: Sziasztok!

Egy kereszteződésben teljes megfordulás közben a kormányom elkezdett erősen remegni és egy erőteljes búgó hangot adott. Azóta indulás után az első balra kanyarodásom után ismét jelentkezik, vagy ha kicsit erősebben lépek a fékre, sőt ilyenkor felerősödik.Olyan a hang mintha szorulna valami. Utána egy darabig még morog, de álló helyzetben is, és a kormány továbbra is remeg. Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Ha tudtok valami tanácsot, hogy mi lehet a ludas azt megköszönném.


teljesen ki van tekerve végállásba a kormány, mikor ezt csinálja? azt részben normális, de sokáig nem érdemes így tartani a kormányt, mert a szervo hamar kifinghat, megég az olaj, meg szerkezet...


Nincs teljesen, meg van mikor a fékezéskor jelentkezik ha egyenesen megyek is. teljesen változó, csak a jelenség azóta mutatkozik amióta egyszer megfordultam. Ott teljesen eltekertem a kormányt.


hát elvileg 10sec-et kb kibír full kitekerve. egy szervo olajszintet lehetne nézni. igazéból egyenesen menve, meg fékezve nem tom mi adhatna ki morgó hangot... ha remegés van az más, mert az lehet valami szilent is.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 13:30 kormánymû

dukematee írta: Sziasztok!

Egy kereszteződésben teljes megfordulás közben a kormányom elkezdett erősen remegni és egy erőteljes búgó hangot adott. Azóta indulás után az első balra kanyarodásom után ismét jelentkezik, vagy ha kicsit erősebben lépek a fékre, sőt ilyenkor felerősödik.Olyan a hang mintha szorulna valami. Utána egy darabig még morog, de álló helyzetben is, és a kormány továbbra is remeg. Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Ha tudtok valami tanácsot, hogy mi lehet a ludas azt megköszönném.


teljesen ki van tekerve végállásba a kormány, mikor ezt csinálja? azt részben normális, de sokáig nem érdemes így tartani a kormányt, mert a szervo hamar kifinghat, megég az olaj, meg szerkezet...

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 11:52 316 1.6 motor

ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 09:17 316 1.6 motor

ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel.


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 09:01 E46 Óra

ricsi2117 írta: Sziasztok!

Előző bejegyzésemben leírtam, hogy nem működik a kilométerórám. Megnéztem a biztitáblát, és a leírás alapján az ABS helyén nem találtam biztosítékot.


ez a baj...

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 09:00 Egyenetlen alapjárat

JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó