Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 08:48 Motorolaj

gerencsert írta:
MattM325 írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás


Ha mindenképp Castrol, akkor nagyon figyelj oda, hogy honnan szerzed be, mert iszonyat hamisítják. 0w40 vagy 5w30. 0-ásnak nagyon jók a hidegindítási tulajdonságai, egyébként 40-es felesleges.


Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 19:42 Ápolás, tisztítás

KRAFT írta: Sejtettem, de nem véletlenül kérdeztem, amit! Sajnos nem jár hozzájuk ilyen fej! Nagyon jó minőségű és kedvező áru Karcher száraz-nedves porszívókat találtam neten, de nem jár hozzájuk kárpittisztító fej... Van külön Karcher szőnyeg és kárpittisztító gép, ilyen fejjel természetesen, de az meg 150 ropi... Úgy döntöttem, hogy inkább bérlek egy ilyet fél napra. Majd beszámolok a tapasztalatokról!



úgy látszik a nagy márkák jellemzője, ha kell valami, akkor vedd meg külön, jó drágán.
amúgy vegyél gagyit, ahhoz lesz.
a Kärcher-rel az a gond, hogy nekik szinte minden szarhoz külön gépük van, ami kb nagy baromság, rákényszerít dolgokra.
javaslom vegyél egy 20ezer környéki száraz-nedves porszívót (mondjuk ósanban), ahhoz lesz minden. a célnak teljesen megfelel. de ne télen kezd el takarítani, hanem nyáron, amikor garantált a meleg, reggel kitisztítod, délutánra ki is szárad.

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 19:36 316 1.6 motor

ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.


Köszönöm szépen az infót. A fogyasztásmérővel kapcsolatban megnyugtattál, viszont én
úgy tudtam,hogy ezen már elektromos a gázpedál ( 2001-es 1.6-os E-46) ezért nem is gondoltam a gáz-bowden re. Reggel megnézzük azt a bowdent,örülnék,ha csak ennyi lenne a baja. Üdv: G.


lehet elektromos... milyen motorkódod van?

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 17:49 Ápolás, tisztítás

Ugyan milyen? kárpit tisztító fej, az iylen gépekhez jár...
ehhez hasonlók:


KRAFT írta: Kösz a választ! Annyit még megtennél, hogy csatolsz egy képet vagy belinkelsz egy képet netről, hogy milyen fejjel szoktál tisztítani?

YELLOW írta: mucáj leszek fentre írni, pedig már leszoktam róla

hát ez valami elég régi 8-10 éves gép lehet, ilyen nem túl márkás 20ezer Ft-volt akkor, de kb most is ilyen áron mennek. teljesítményben, talán 1200-1300W, ezektől már nagyobbak is vannak. igazából kiszippancsa ez is a nedvet, persze nem lesz csont száraz, de hát semmivel sem. az a durva, hogy azé km sem volt sok, meg elég sűrűn porszívóztam az üléseket, és mégis nedvesen ez jött ki. meglepődtem én is. nem véletlen asztmásoknál, ha véletlen szőnyeg van, akkor azt rendszeresen nedves porszívózni kell. a vízhez a legapróbb por is hozzátapad, és a szűrőn keresztül sem ekrül újra ki, mint a hagyományos porszívóknál. még majd a lábtér kárpitot is megcsinálom nyáron, mert a fehér talpú cipőim odlalát összefogja durván, pedig szemre nem koszos

KRAFT írta: Szia!

Úgy döntöttem én is beruházok egy száraz-nedves porszívóra főként kárpittisztítás céljából. Te milyen márkájút és teljesítményűt használsz?

YELLOW írta: na ma neki álltam a kárpit tisztításnak.

az itthon lévő Vanish szőnyeg és kárpit tisztítót használtam. egy fél literes pumpás flakonba egy kupaknyi Vanish+víz. a hátsó ülésre elég volt egy flaskával, de az elsőkre 1-1 element, mégis csak azon ülünk többet. egy szivaccsal kicsit átdörzsöltem, végülis foltos sehol nem volt, aztán máég spricc 1-2 perc áztatás, majd szívás.
csináltam két képet a tisztás után a tartályról. jó ebben benne van a csőből is a kosz, de a kárpitból is jött ki, mivel láttam az áttetsző szívófejen. azért durva volt. a hátsó ülések anynira nem is voltak vészesek, mert utána is néztem, akkor alig volt koszos. plusz öblítést sima vízzel nem csináltam elvileg nem kell, ahol közben száradt nem is volt ragadós.
mindegy legalább ecetszag nem lesz többet. nekem nem tűnik úgy, hogy frissebb lenne a színe, alapból nem volt vészes, de csak 10 éves, ráfért már.













YELLOW Elküldve: 2013-11-15 17:31 316 1.6 motor

ganja71 írta: Sziasztok.Kérdésem lenne hozzátok: 1.6 os motorrol van szó, üresben a motort
felpörgetve a pedál visszaengedése után ~1-2 másodpercig marad az emelt fordulat,
majd lassan-lassan esik vissza. Sebességbe rakva szépen megy. Nem toom,van e hozzá köze,
de üresben nem megy a fogyasztás mérő műszerem sem. Gépen még nem néztük meg,ír e valamit.
Még viszonylag új nálam az autó,így nem tudom,hogy ez természetes, vagy valami hiba van
a mártrixban
A Válaszokat előre is köszönöm:


mert csak x sebesség után mutat a fogyi mérő.
hogy lassan megy vissza lehet szorul valahol a gázbowden. valaki nézze a motortérben álló motornál is akár, bent meg nyomja eressze vissza valaki.

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 12:19 Teligumiszett

PBazsi írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
azt tudja v.ki, h. milyen paraméterekkel ajánl téligumit a gyár egy 2003-as (okt.) E46 318i -hez?

Köszi


valószínű 195/65 R15


Köszi, viszont találtam egy ilyet:

http://www.treffseiten.de/bmw/...ine_03.pdf





a féktárcsák egyformák, szóval a 15-ös is elfér, legalább olcsóbb abból a gumi. mondjuk ha úgy jönne ki a lépés és éenne egy jó ajánlat én is 205/55 R16-ost tennék fel télre, de csak azért, hogy ne legyen annyira ballonos, de amúgy bőven jó a R15-ös télen.

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 11:54 Fûtés - Klíma

hátsóablak fűtés: ha benyomom a fűtést az magától kikapcsol. én úgy vettem észre nem időhöz van kötve, mert valamikor tovább megy. viszont azt észre vettem, hogy amikro egy felső csíkot leszámítva mondhatni száraz az üveg, akkor kikapcsol. így meg csak arra gondolok, hogy ugye nincs ami hűtse tovább a fűtőszálat, úgy annak elelnállása változik a hőnövekedés miatt, és ezt érzékelné a rendszer. vagy valaki tudja konkrétan hogyan működik?

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 11:49 Teligumiszett

PBazsi írta: Sziasztok,
azt tudja v.ki, h. milyen paraméterekkel ajánl téligumit a gyár egy 2003-as (okt.) E46 318i -hez?

Köszi


valószínű 195/65 R15

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 07:23 Autóvásárlás

jajj nézegetem nagyba a kis autókat, szaros 2004-es Matiz-t 800köpetcenti árulnak 900ezeré, oszt megint eszembe jutott, hogy valaki ennyiért ilyen idős E46-ot akar venni, mert van ennyiért. na akkor gondolkozzon el, milyen is az az E46, ha fapados matizot kapsz anyniért.

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 07:12 Business rádió kérdés

toki24 írta:
feco7939 írta:
toki24 írta: Sziaasztok!

A gyári fejegységen e46ba lehet mélyet, magasat stb állitgatni? lecserélem a mp3ast egy szép gyárira csak elöre kiváncsiskodom mert jövöhéten jön meg..

Szia!
Lehet: magas, mély, jobb-bal, első-hátsó, közép


Köszönöm szépen

Néztem hozzá aux kimenet van rajta, néztem eby-en kábelt is 4rugoért amit szépen kilehet vezetni és akár telefont is rá lehet dugni. Ezt valóban tudja? Nekem a sima CD gombos lesz nem a mode gombos, ez a kettö miben különbözik?


eddig aztat mondták, hogy csak a MODE gombos tudja az AUX-ot. bár ha valaki el akar adni valamit, még DVD-t is fog játszani

YELLOW Elküldve: 2013-11-15 07:10 Ápolás, tisztítás

mucáj leszek fentre írni, pedig már leszoktam róla

hát ez valami elég régi 8-10 éves gép lehet, ilyen nem túl márkás 20ezer Ft-volt akkor, de kb most is ilyen áron mennek. teljesítményben, talán 1200-1300W, ezektől már nagyobbak is vannak. igazából kiszippancsa ez is a nedvet, persze nem lesz csont száraz, de hát semmivel sem. az a durva, hogy azé km sem volt sok, meg elég sűrűn porszívóztam az üléseket, és mégis nedvesen ez jött ki. meglepődtem én is. nem véletlen asztmásoknál, ha véletlen szőnyeg van, akkor azt rendszeresen nedves porszívózni kell. a vízhez a legapróbb por is hozzátapad, és a szűrőn keresztül sem ekrül újra ki, mint a hagyományos porszívóknál. még majd a lábtér kárpitot is megcsinálom nyáron, mert a fehér talpú cipőim odlalát összefogja durván, pedig szemre nem koszos

KRAFT írta: Szia!

Úgy döntöttem én is beruházok egy száraz-nedves porszívóra főként kárpittisztítás céljából. Te milyen márkájút és teljesítményűt használsz?

YELLOW írta: na ma neki álltam a kárpit tisztításnak.

az itthon lévő Vanish szőnyeg és kárpit tisztítót használtam. egy fél literes pumpás flakonba egy kupaknyi Vanish+víz. a hátsó ülésre elég volt egy flaskával, de az elsőkre 1-1 element, mégis csak azon ülünk többet. egy szivaccsal kicsit átdörzsöltem, végülis foltos sehol nem volt, aztán máég spricc 1-2 perc áztatás, majd szívás.
csináltam két képet a tisztás után a tartályról. jó ebben benne van a csőből is a kosz, de a kárpitból is jött ki, mivel láttam az áttetsző szívófejen. azért durva volt. a hátsó ülések anynira nem is voltak vészesek, mert utána is néztem, akkor alig volt koszos. plusz öblítést sima vízzel nem csináltam elvileg nem kell, ahol közben száradt nem is volt ragadós.
mindegy legalább ecetszag nem lesz többet. nekem nem tűnik úgy, hogy frissebb lenne a színe, alapból nem volt vészes, de csak 10 éves, ráfért már.









YELLOW Elküldve: 2013-11-14 17:17 Belsõ

toki24 írta: Hali!

köszi a helpet mindenkinek! sikerült összerakni minden zsír. szürkéből lett fekete. ne szóljatok le érte de serintem okés. minyá+ rakok fel képet!


ne haragudj meg, de az a bőr a könyöklőn rettentően csúnya... az inkább textilbőrnek tűnik. ami ugye nem bőr, ráadásul színben elüt. nem tom mennyiért húzták be, de nálunk az egyik szűcs 3-4ezerből rendes bőrből megcsinálta volna, ami színben is illik meg hasonlít a gyárihoz. látom a Plasti fújás jó lett...

YELLOW Elküldve: 2013-11-14 16:40 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Kristen76 írta:
Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.




az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


Ez aztán a frappáns HSZ...


ott van az, csak a szerncsétlen baszott legörgetni a végére, csak neki szimpatikus üres helyre elkezdte beírni. bocs a jelzőért de mindig ez van. már legalább nem nyitogat mindig új topic-ot, arról leszokott.

javítottam amúgy. inentől van sorrand, de ezért nem jó ez a megoldás itt a fórumon, mert sokan nem vágják mi van. mellesleg az is durva, amikor valaki a kommentjébe beüt egy csomó entert, aztán ha valaki idéze, akkor a per quote az enterek végén elsz egy csomó üres hellyel, ezért írnak bele...

YELLOW Elküldve: 2013-11-14 11:05 Mi lehet a baj?

Bmwskeeter999 írta: Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!


a klímavezérlőn vane gy kis rács, a mögött van egy kis venti. az menni szokott még kb 15 percig... ha hangos az azért van, mert koszos, nincs már kenése.

YELLOW Elküldve: 2013-11-13 20:24 Bugok

Néha előfordul pl most is, de reggel is ilyen volt, két gépen néztem, Opera és Chrome alatt nem jön be az oldal, vagy ha benne vagyok valahol fórumba, vagy bárhol a főoldalon kívül, akkor a Főoldal gombra kattintva 502 Proxy Error-t dob. Néha felvillan valami https:// az oldal neve előtt, eddig nem láttam ezt.

szerk.: 20:35 most jó

szerk2.: 20:36 megen nem jó