Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Vicc az egész, ezen csak nevetni tudok. Szintén egy parasztvakittás.
Akkor ha garázsban áll 4 hónapig a kocsi megmozdítás nélkül kidobhatod a gumikat, ha telephelyen áll hónapokig kidobhatod a gumikat,és szintén a az autógyár telephelyén is mozgatják a kocsikat biztos hetente, vagy ha valaki elutazik pár hétre és hazajön, cserélheti a gumikat mert mozdítás nélkül állt heteket.
Ha teher nélkül tönkremegy állítva, mi lesz vele akkor ha nyomja 1500,2000kg
Istenem segíts meg.....
én mondjuk néha megmozgatom őket, meg van hozzá tartó iylen V alakú tartó cucc. gondolkoztam ezen az álványon, amire fektetve teszed fel, de csak 225-ös gumiig jó, csináltatni jobb volna, de áén azt rosszabbnak tartom. amúgy hosszútávon nem jó autósúlyával rajta állni, de az évet jelent, nem pár hónapot.
Jó atyám mesélte, anno Épfu panelszállítás nagy faluba Óbudára, délután megrakták a kocsikat (Maz) másnap hajnalban indultak fuvarba. Kockásra alakultak a gumik a sújától! Majd az M1-en 30-40 km után szépen kör alakúra formálódtak! (már nem rázkódott a vas) Én csak röhögtem mikor mesélte, de így volt. Azon is nevet amit manapság a téli gumival művelnek a gyártók. Jó üzletpolitika...
Havernak is így volt bömivel kint dolgozott, a barátnője kért meg töltsem fel az akksit, kimentem, kiszereltem haza hoztam, feltöltöttem, majd vissza, mondtam lehet nem ártana beindítani, vagy 2-3 hónapot állt. azt hittem a begyógyult fék miatt rár, közben a gumi lehetett.
szerk.: na meg keményebbre kell fújni a gumit, nem kockásodik annyira
