Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-29 07:39 hogyan......

haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Vettem egy fm transzmittert. Az a problémám, h a gyári 16:9 es rádiómon nem tudok frekvenciát állítani, azaz ha megnyomom a kereső gombot akkor addig keres míg nem talál rádióállomást! Hogy lehet ezt manuálisan állítani, h megmaradjon olyan állásba ahogy én szeretném?

köszönöm előre is!



Szia, az fm transmittereket befogják a rádiók szerintem, tuti broadcastol a tiéd?. Legalább is az enyémet anno simán befogta a rádió. Mondjuk a minősége egy kalap kaki volt, de az már elég régen volt, sok éve, szóval azóta már biztos százszor jobbak.


tutti lehet kézzel léptetni. nekem sima kis cd-m van, de automatán nem fogta be a GPS-es transmitter-ét, szóval kézzel léptettem oda, ami be volt neki állítva...

YELLOW Elküldve: 2013-10-28 18:28 320d Motor

toki24 írta: Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!


vagy valaki biztosra ment, nehogy az asszony megnyomja, aztán összetörje magát. vagy cserélve volt ott valami, aztán elfelejtették visszadugni.
szerintem csak egy katalizátor van, az max a középdob, az sokaknál szokott csörögni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-28 15:02 Segítsetek!

szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -

YELLOW Elküldve: 2013-10-28 12:50 Segítsetek!

szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.

YELLOW Elküldve: 2013-10-28 12:47 kézifék állítás

MattM325 írta:
YELLOW írta:
TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.


Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


micsoda? ezt nem értem...

YELLOW Elküldve: 2013-10-27 21:16 Multimédia beszerelés

jons írta:
YELLOW írta: viszont le vagyon írva win ce, és sajnos 128 megás ram, meg ha jól vettem ki 500MHz-es proci van benne.


Az ARM11 architektúra nem jelent egyet azzal amit írsz. Akár 1GHz is lehet az órajel...



én a memóriát keveslem akkor is. egy iylen kaliberű gépnek a minimum a 512MB. tudom telefonnal összehasonlítva nem teljesen olyan, de a kevés memónak elég nagy hátránya van, mégha a proci nem is annyira gyenge. persze zene lejátzára elég, d efilm vagy GPS úgy gondolom kevéske. a win CE meg, egy zsákutca. pedig van ilyen GPS-em.

YELLOW Elküldve: 2013-10-27 21:00 Multimédia beszerelés

jons írta: Csak a korrektség kedvéért:
Itt ül mellettem egy vámügyintéző, betarifáltuk az autós multimédiát.
Kapott egy vámtarifaszámot: 8527212000
- Csak külső áramforrásról működő, gépjárművekben használt rádióműsor-vevőkészülékek
- Lézeres olvasórendszerrel
14% vám 27% áfa 412€ +/-5% (300-as euroval számolva, paypal nem tudom hogy váltja most)
Szóval így alakulnak az árak amennyiben erre tarifálja a finánc is. Meg, hogy mit ír rá a kínai úriember.
A lehetőség a Dynavinhez képest tényleg jó, bár az oprendszerét nem taglalja a leírás. Valószínű valami windows CE(6.0??) van rajta. A videót megnézve tényleg okos kis szerkezet és ahogy nézem 4rendelése esetén már adnak 30% kedvezmény is. Plusz ugye az a hülye beépítőkeret...


az elején akartam írni kommentet, meg is írtam, de nem küldtem el, nem akartam, hogy félre értse valaki. a vámos áfás téma sajnos igaz.
viszont le vagyon írva win ce, és sajnos 128 megás ram, meg ha jól vettem ki 500MHz-es proci van benne. szerintem én egy fityinget nem adnék ezért. nah jó számomra max 50ezret érne. ettől szerinte jobb egy droid-is tablet, összeépíteni egy kis erősítővel.
szerintem csak mert nagyjából beleillik a BMW dizájnba, a keret meg minden, kicsit túlárazott, mikor ugyanaz a kínai cucc mint bármi. tényleg nem befolyásolni akarok bárkit, korábban ezért sem küldtem el az írásom, de ez a technika nem ér ennyit. szerintem.
ha magánszemélytől venné az ember, akkor az áfát ki lehetne kerülni. vám meg úgyis lesz rajta, mert ilyen értéknél már nem lehet bundázni az árral úgyis értékbiztosítással adják fel az ilyet.
vagy másik alternatíva ugye a carPC, nagyon pofás kis micro gépeket lehet már kapni, egy érintős moncsi, meg GPS vevő, oszt csók.
a dynavin lenne a legjobb, de ha fele volna, talán reális lenne.

YELLOW Elküldve: 2013-10-27 18:48 kézifék állítás

TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.

YELLOW Elküldve: 2013-10-26 13:23 Hűtővíz..:S

jedematik írta:
m_attila írta:
jedematik írta:
YELLOW írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni!
316i felmelegszik a víz. Hűtöt cseréltem,Vízpumpa jó,ki lettvéve megnézve.Termosztát is jó de probának ki is lett véve és ugy.az.
Felmelegszik, és a csövek bekeményednek.Így melegen a hűtősapkát lassan meglazítva,rotyogva nyomja ki a vizet mig a nyomás el nem megy.
A tünetek alapján,hengerfejes lehet?
Segítsetek ha tudtok szivesen fogadok minden ötletet.
Köszi mindenkinek


egyik ismerős, hasonló kálváriában volt. igaz V8-as motorral. de már mindenre gondoltunk, aztán kiderült csak a kiegyenlítő tartálynak a sapkáját kellett cserélni, mert abban is van egy szelep.


oké köszi
Megprobálom azt is épp van másik kéznél!
Remélem megoldodik.


Cseréld ki a vízpumpát!


A pumpa ki lett véve,nem törött,nem kopott,a tengelyen is fixen van,gyakorlatilag az jó.




és a kupakcsere meg volt?

YELLOW Elküldve: 2013-10-26 07:44 képek

Szemy írta:
Tano írta: No, az E46 után megvan az új kedvenc.
BMW 2-es kupé

Jó pár év múlva erre már hajlandó lennék váltani.
"Kicsi" (majdnem akkora mint az E46 ) és fürge. Tetszik.


Meret szempontjabol a 2-es BMW nekem is tökeletesen elegendö lenne, de valahogy mostanaban a BMW nem nagyon talalja el az izlesemet. Se a külsö megjelenesben, se a belsö dizajnt illetöen. Ez alol egyetlen kivetel a jelenleg szeriaban futo 5-ös BMW, az tetszik kivül-belül, különösen feher szinben. Csak ugye akkora autora egyaltalan nincs szüksegem... Hm, fel van adva a lecke, az egyszer biztos.


nekem méretben sem adja. nekem az a bajom a legtöbb új autóval, hogy oylan magas motorháztető rész is, az első sárvédő a kerék felett túl magas. olyan majdnem táliás de legalább RWD

YELLOW Elküldve: 2013-10-24 16:27 kopogó/kattogó hang

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Hello! van egy olyan problémám,h hidegen az autónak mármint a motornak kopogó jangja van. ahhoz tudnám hasonlítani mintha kalapáccsal egy szöget ütnék persze ez egy 3 perc utan kb megszűnik. Mi lehet a gond szerintetek? esetleg sűrűbb motorolaj, vagy rossz helyen kapizsgálok? köszi


könnyen előfordulhat, hogy a hidrotőke az, akkor viszont jobb lenne hígabb olajra váltani, főleg így a hideg közelettével.


köszi, és milyen olajat nézzek hozzá? illetve a hidrotőkét lehet javítani?


nem lehet javítani. vanank iylen csodaszerek, amik tisztítanak, de... most miylen olaj van benne, és menniy km-rel ezelőtt volt cserélve?
amit hancurozo írt, azt érdemes volna megnézni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-24 16:00 Bmw Mp3

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Gyuro írta: Üdv!

Abban kérném a segítségeteket, hogy E61-ben hogyan lehet mp3-at megszólaltatni a gyári rendszeren. Külön van DVD slot és külön CD slot, amire a hivatalos márkaszervíz azt állítja, hogy egyik sem tud mp3-at, azonban alvázszám szerint a cd tárra azt mondták, hogy annak tudnia kellene. Hiába próbáltam mp3 cd-kel, nem játsza le sehogy sem. Talán van egy speciális formátum az mp3-on belül, amit kizárólag olvas?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


ami játszik DVD-t az tutti játszik mp3-at is...


Vagy nem. (és csak a navihoz használ dvd-t)


hát igen ezen kezdtem agyalni, de nem gondoltam ezt ésszerűnek, úgy látszik BMW-jék igen... de ez így full szar. éártem én, hogy így sok-sok felár... de

YELLOW Elküldve: 2013-10-24 15:36 Bmw Mp3

Gyuro írta: Üdv!

Abban kérném a segítségeteket, hogy E61-ben hogyan lehet mp3-at megszólaltatni a gyári rendszeren. Külön van DVD slot és külön CD slot, amire a hivatalos márkaszervíz azt állítja, hogy egyik sem tud mp3-at, azonban alvázszám szerint a cd tárra azt mondták, hogy annak tudnia kellene. Hiába próbáltam mp3 cd-kel, nem játsza le sehogy sem. Talán van egy speciális formátum az mp3-on belül, amit kizárólag olvas?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


ami játszik DVD-t az tutti játszik mp3-at is...

YELLOW Elküldve: 2013-10-24 15:34 hogyan......

dbtibi írta:

Dingolfing - (gyártás helye)milyen szép városnév


enyém is digófingos gyártású

YELLOW Elküldve: 2013-10-24 15:33 kopogó/kattogó hang

batigol09 írta: Hello! van egy olyan problémám,h hidegen az autónak mármint a motornak kopogó jangja van. ahhoz tudnám hasonlítani mintha kalapáccsal egy szöget ütnék persze ez egy 3 perc utan kb megszűnik. Mi lehet a gond szerintetek? esetleg sűrűbb motorolaj, vagy rossz helyen kapizsgálok? köszi


könnyen előfordulhat, hogy a hidrotőke az, akkor viszont jobb lenne hígabb olajra váltani, főleg így a hideg közelettével.