Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 20:10 E36 318tds

szotakdavid írta:
NagyPityu írta:
Na ő szerelő!Ha nem lenne olyan messze Győr,elkérném a számát.



Ha kitöltenéd az adatlapodat lehet már mondott volna valaki egy hozzád közeli szerelőt!!!


az szigorúan titkos

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 20:09 Üzemanyag szivattyú

szotakdavid írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Tud valaki 2004es BMW E46 sedanhoz első(vezető)ülés alatti üzemanyag szivattyút?

Köszönöm!


http://wrcauto.hu/


jó ócsó oldal, szoktam is ajánlani, aki dévúba, meg jundáj autókba keres alkatrészt. ha jól sejtem itt nagyrérsze spanyol alkatrész...

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 19:38 Gumiabroncs

dbtibi írta: Sziasztok !

Erről az abroncsról mi a vélemény ?

A link neve

195/65R15 YOKOHAMA V902A 91T (nem, nem akarok E-bayről venni, automatikusan löki ide a linket hozzá)
Terhelési index: 91
Sebesség index: T
Abroncs tipusa: személyautó
Idény: téli

F - üzemanyag fogyasztás
A - tapadás



Egy kis segítség mit is jelent fogyasztásban az üzemanyag fogyasztási jelölések :
http://www.gumi.hu/news/eu_mat...karekossag


csupán az én meglátásom és véleményem. ez a gumi hidegben száraz, enyhén nedves útfelületre a legjobb, nagy tempóra, ezért kicsit értetlenül állok a T sebességindex mellett. bár télen senki nem száguldozik, na meg itthon 130 a plafon szóval ez a gumi téli autópálya gumi, amivel tavaszba is be lehet menni, kevéssbé hangos a futása. viszont nagy hóban nem fog harapni rendesen.

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 14:43 Motorolaj

Nono írta: Sikerült egy barom hibát elkövetnem, olajcserénél az előírt 5l helyett 5,5 liter olajjal töltöttem meg a blokkot.
A szintjelzőn fél centivel van a maximum pont felett a jelzés.
Mit tegyek?


szerintem fél liter többlet nem gond. de ettől függetlenül leszívatnám a felesleget. gyógyszertár 50ml-es fecskendő, gumicső ami rávaló avyg Festo pneumatikus cső az keményebb talán jobb oylan 3-as 4-es méret kellhet, mondjuk autós boltban, aztán nívón keresztül leszívni. ez 10db kör lesz fél liter esetében.

jah elvileg normális szervízben amúgy van gép is ami leszívja

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 14:41 Társalgó

Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Most voltam műszakin a kocsival, első közös műszakink mióta megvettem.
Már nem lehet sajnos bent lenni a kocsi mellett amikor átnézik - de megbízok az emberben - oda visszük az összes céges autót is, és ismerős is. Munkavédelmisek járnak a nyakukra, mert nincs elkerítve az akna, és a delikvens még a végén beleesik és kitöri a nyakát ...

Átnézte körbenézte, jobb első teleszkópot kell majd cserélni (persze akkor párban) és a bal hátsó kézifék nem fog rendesen (ezt lehet csak utánaállítani kell).

Amit néztem lengéscsillapítókat a következők lennének :
Monroe 4910 Monroe lengéscsillapító BMW E46 S3(D)3.98-9.01 MONROE REFLEX
MON G16772 BMW S-3 E46 3.98-9.01(DD) MONROE ORIGINAL (Gas Technology)

Vagy - persze - jöhetnek az ajánlatok kinek mi vált be, mit érdemes.

Köszi előre is


Vőm is a Monroe márkát ajánlja. Jövőre cserélni fogom én is mind a négyet.


én hanyagolnám a Monroe-t, de ha a vőd aszondja, akkor kussoltam
nem olyan rossz a Mondroe, de nem BMW-be való. ha nem sport a téma, akkor én azt mondom Sachs oder Kayaba, vagy inkább újíttasd fel a régit

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 12:47 Futómû és hibái

Pales320Ci írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
Pales320Ci írta: Sziasztok!
Ismét a segitségeteket szeretném kérni. E46 320Ci 2001-es kocsimban a jobb első keréknél valami iszonyatosan üt és koppan ha kátyúba hajtok, valamint ha hirtelen fékezek. Mi lehet a ludas? Esetleg valamelyik csukló? Nem szeretnék mindent cseréltetni ha elég csak egy alkatrészt is.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm


ez tipikus lengőkar nagy szilent. ha már ilyen lehet ki van szakadva.
a kép bal oldalán:



Nah ezt pont kihagytam, pedig nekem is lett cserélve poliuretán szilentre, képeim között ott is van.


Sziasztok!
a szilent csere megoldotta a problémát és megszűnt a kopogás. sajnos a szerelő megállapitotta hogy a lengőkaron lévő csapok is cserére szorulnak. ez viszont egy komolyabb kiadás mivel külön nem kaphatóak a csapok. esetleg tud valaki olyan szerelőt aki vállal felujitást(mert hogy állitolag már csinálják a csapok cseréjét) komárom vagy győr közelében?



örülök neki. igen elvileg foglalkoznak ezzel, arról a részről nem nagyon tudok senkit, de nyíregyen jlaci74-ék már csinálnak ilyet. vagy érden van még cég, amit ajánlottak. biztos foglalkozik vele több cég is, google-zni kell, gömbfej, talpas javításra biztos dob ki sokat, max odaírod még a város nevét.

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 09:58 E36 318tds

NagyPityu írta:
NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta: Sziasztok!

Még mindig keresek rajzot vagy fotót arról,hogy hol van a 318tds-nek a kartergáz kivezető csöve.Szeretném kitakarítani vagy cserélni.
Ha valakinek van a birtokában ilyen rajz,kérem ossza meg velem.
Köszönöm!


a szerelőd nem mutatta meg? vagy ő mér nem takarította ki?
ha van, akkor mindenképp a szelepfedélen van kivezetve, olyan 1-1,5cm-es átmérőjű cső. éán néztem rajzot de nem találtam lehet vak vagyok. a szelepfedél elején nem az van, az a vákuumszivattyú csöve. szóval attól hátrébb keress.

Az jó kérdés,hogy miért nem takarította ki.Most viszem majd másik szerelőhöz.Addig is kutakodom tovább.Köszi!


Egyébként hol néztél rajzot?



realoem.com

YELLOW Elküldve: 2013-10-22 09:33 E36 318tds

NagyPityu írta: Sziasztok!

Még mindig keresek rajzot vagy fotót arról,hogy hol van a 318tds-nek a kartergáz kivezető csöve.Szeretném kitakarítani vagy cserélni.
Ha valakinek van a birtokában ilyen rajz,kérem ossza meg velem.
Köszönöm!


a szerelőd nem mutatta meg? vagy ő mér nem takarította ki?
ha van, akkor mindenképp a szelepfedélen van kivezetve, olyan 1-1,5cm-es átmérőjű cső. éán néztem rajzot de nem találtam lehet vak vagyok. a szelepfedél elején nem az van, az a vákuumszivattyú csöve. szóval attól hátrébb keress.

YELLOW Elküldve: 2013-10-21 10:20 Motorolaj

YELLOW Elküldve: 2013-10-21 08:11 Társalgó

jencispy írta: Sziasztok!

E91 internet-el kapcsolatban tudja valaki mire jó és mennyi a havi díja a BMW-nél?
Azt olvastam van egy német t-mobile SIM a kocsiban, arról van net, de mire használható?
Egyáltalán működik Magyarországon?
amit olvastam:
-netezés
-online TMC ?
-softvare frissítések
-...?


működni műküdne, de a SIM szolgáltatóhóz van kötve. tehát csak oda tudsz fizetni. vagy ez BMW-nek valami sajátja lenne? ha cserélhető a SIM, akkor simán egy itteni, mondjuk magenta szolgáltatónál megoldható ez a dolog, szvsz.

szerk.: jah grat az új géphez, bemutathatnád, majd valahol részletesen képekkel

YELLOW Elküldve: 2013-10-20 19:59 Mi lehet a baj?

Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-20 19:56 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ateszka86 írta: sziasztok, olyan kérdésem lenne, pontosan kettő 8x18 et35 225\40 gumikkal...2001 e46 sedan.... első kérdésem, h ne érjen a gumi kanyarba,megpakolva stb a belső sárvédőhöz, max mekkora nyomtavszélesítőt lehet tenni, feltettem egy 12mm-t és meglátszott a sárvédő belső ívének a nyoma a gumi külső felszínén....

A másik kérdésem, h ha majd hátra 235\40 gumit teszek majd, akkor oda mekkor nyomatvszélesítő fér el vagy oda már semmi...köszönöm a segítségeket


a 12mm-es nymtávval oylan mintha egy ET23-as felnit raktál volna fel. ET35-höz én max 5-8mm-es nyomtávot tennék. 235-ös guminál, max egy 5mm-es. én ezt tartom biztonságosnak. egy ismerős már szinte minden mm-ben gyárott le, kicsit beteges. a léyneg úőgy aáll a hekyzete, hogy már feles értékbe kéne neki. nooormááális? mer a nagyobb bele ér, az 1mm-rel kisebb meg besettnek tűnik

YELLOW Elküldve: 2013-10-19 19:33 E36 318tds

NagyPityu írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Hol találom az autón a kartellgáz kivezető csöveket?Valamint ezt lehet úgy tisztítani házilag,hogy beledugok valami hajlékony cuccot,amivel végigérek rajta?Valószínű el van valahol tömődve és nem megfelelően tud kifelé áramlani a kartellgáz.
Köszönöm!


olyanod neked nincs, csak karter gáz...
én már inkább cserélném azt a csövet, mint takarítással kínlódni...

YELLOW Elküldve: 2013-10-19 19:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gampetibor írta: Felnicserén agyalok jövőre. Elöl 18"x8" hátul 18"x9" ET 35 elöl-hátul elöl 215/40 hátul 225/40 gumival a terv. Befér ez gond nélkül?


jelenleg mi van fent? milyen? ahhoz lehet viszonyítani. szerintem hátul a felni széle szinelni fog a sárvédővel.
a két gumi méret viszont nem váltómérete egymásnak.

YELLOW Elküldve: 2013-10-19 19:03 Motorolaj

Superpippo írta:
Pocses írta: Hy!

Szerelőm 5W30 helyett inkább 5W40 olajat rakna a vasam motorjába. De milyet?
Van esetleg ötlete, tippje, valamelyikőtöknek mit is kéne vennem?
Köszönöm.


Hello!Nekem most volt az éves olajcserém szűrökkel és Eneos Premium Hyper 5w-30at rakattam bele,mert nagyon sok jót olvastam róla.Japán minőségi olaj és nem hamisítják "elvileg". Jó az ár-érték aránya is.Az 5w-40-ről nincsenek tapasztalataim.Lényeg, hogy eredeti olaj kerüljön a gépbe ne pancsolt hamis.Üdv


osztom.
szerintem így télre felesleges az 40-es. ráadásul a 30-ast jobban árforgaja, nem fog visza annyit a motoron, mert azért tud.
csak érdekesség képpen, egy két márkénél, akiknek ilyen Blue, meg Green, meg mindenféle Eco gépeik vannak, 0w-20-as olajat hazsnálnak. sőt ez a gyári előírás. igaz ezek inkább nem véletlen skandináv ország piacaira szánják, ott érdekli őket, meg nem is hajtják a gépet.