Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 11:47 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



azért a motorfék, kb 1200-as fordulatnál kezd megszűnni, ha még ekkor is fokozatban gurulsz, akkor emelkdni fog a fogyi mérő mutatója a nulláról.

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 11:43 Társalgó

Pocses írta:
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....


hát ezt én si megnézném, hogy E60 320i-t veszel

(amúgy sok lesz a piramis)

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 08:43 Társalgó

m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km



dízeleknél 2 év alatt meg van a 100.ezer, az 5 évvel csak én nyernék, és még akkor is bejáratós lenne a gép

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 08:18 Vicces :)

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: Látom eltüntek a hozzászólások a Turbo topicból (köszi a moderátorok munkáját), pedig pont ma reggel találtam egy aranyos gif-et rá.



én annyira nem örülök, mert lehet volt még ott este komment, amiről lemaradtam...


Érdemleges dologról szerintem nem maradtál le ...


jó csak lehet nekem is jött valami beszólás arra gondoltam...

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 08:06 Vicces :)

dbtibi írta: Látom eltüntek a hozzászólások a Turbo topicból (köszi a moderátorok munkáját), pedig pont ma reggel találtam egy aranyos gif-et rá.



én annyira nem örülök, mert lehet volt még ott este komment, amiről lemaradtam...

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 07:12 Kulso tukorfutes

anubisz írta: Megvetted már azt a fűtő szart, érzékelőt? Hol vettél? Nekem is kéne, mert nincs meg.
Természetesen ha nem muszáj, nem a Márkaszervizbe vennék,
Írd majd meg, hogy hol vettél. Köszi.
61 31 8 370 747

Azt nem értem miért írja az oldal utolsó belépésednek, Szept 19 re, mikor 28 is volt kommented, ez csak úgy van? értelme nincs?

schmiedmann-tól nem rendelek, mart nincs raktáron, se itt se kint, az oldal szerint, 2,3 hetet meg nem várok rá, mert itt már -3 volt éjjel.




ha rejtve lép be, akkor az utolsó nem rejtett belépést mutatja gondolom...

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 06:55 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?

YELLOW Elküldve: 2013-10-04 06:51 BMW kulcsok

zoli84 írta: sziasztok az lenne a kérdésem ha tudtok segíteni,hogy a tanítás az megvolt a kulcson de az ajtókat nem zárja le,de viszont ha kulccsal lezárom akkor gombbal kinyit és a csomagtér is működik nyíl-lik.De továbbra se zár le . Mi lenne a következő ha tudtok valamit??


relé csere a GM-ben. bővebben az ajtónyitási gondok topic-ban olvashatsz

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 15:15 BMW kulcsok

Puli írta:
feco7939 írta:
Godfather írta: Hali! Nekem is elküldenéd?


Elküldhetem, ha adsz egy email címet....de nem tudom, hogy neked is jó lesz e az E39-hez.


Légy szíves nekem is! Örök hála!!!
polczertamas@gmail.com


egyszerűen csak használni kéne a keresőt...

E46 kulcs betanítás: ha egy kulcsod van esetleg, akkor csak az első felét csinálod meg

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 13:08 Hűtővíz..:S

Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 12:46 Hűtővíz..:S

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Urak, egy kis segítséget szeretnék kérni! Egyik pillanatról a másikra elkezdett fogyni a hűtővizem. Kiderült,hogy kidörzsölődött a kigyenlítőtartályba menő vastag cső! Hozzáért az ékszíjtárcsához.. :S ... Megrendeltem a gyárit,kicseréltem.
Viszont a visszajelzőm most is világít,annak ellenére,hogy feltöltöttük a rendszert. Hogy lehet ez? Hol van ennek a szintérzékelője?
Illetve ha szembe állok a kocsival,akkor baloldalon (az ablakmosó tartálytól még kicsit jobbra) fura szörcsögő hangot hallok, de vízfolyást nem látok. Van valakinek tapasztalata,hogy ott hol tud elfolyni a víz, vagy csak az áramló vizet hallom...

KÉP

Köszi



még levegős a rendszer. le kell légteleníteni, korábban leírt módszerekkel.



Légtelenítés?! Gyanítottam, hogy ez lesz, de a pontos menetét nem tudtam. Visszaolvastam ezt a topikot és összeollóztam (igazából a Te válaszaidból):
1. Alapjáraton sapka LE (Óvatosan kell levenni, mert másképp kilő a víz.)
2. Légtelenítőket kinyitni.
3. Középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve max.-ra a hőfokot így kell járatni addig, amíg üzem meleg nem lesz.
4. Aztán célszerű menni majd megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. Csak így lehet lelégteleníteni rendesen.


Ez így megállja a helyét LÉGTELENÍTÉS címszóra?
Ha igen,akkor már csak azt kell megtudnom,hogy mi az a "Középső rostély" illetve, hogy mik a "további légtelenítők" és, hogy hol vannak?



én így csináltam, nekem sokáig kellett utána töltögetni és többször légteleníteni, nekem mondhatni az összes vizem le lett engedve.
van még olyan tipp, hogy orral emelkedőre kell állni és úgy légteleníteni, hogy jóval magasabban legyen az eleje. pl rutnipályára kimész és az emelkedőre felállsz. vagy ismerős garázs feljárójába.
nekem azért nem volt 100%-ban szimpatikus a légtelenítőn kersztűli, mert nagyon spriccelte össze vissza a vizet. ha sok a levegő, akkor mindneképp ki kell nyitni, már hideg motornál is, de utána nekem a sapkán kerezstül is szépen lement. fűtés mindneképp kell, mert nekem is azon a részen ragadt meg a levegő.

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 07:47 Rendszámtábla világítás BMW embléma

Puli írta: Nem tudja valaki,hogy hátsó rendszámtábla világítás foglalatot hol lehet beszerezni? :S (be van rohadva és az egyik izzó nem is ég...)


bontó, BMW márkakereskedés, vagy ebay, vatera stb

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 07:44 Hűtővíz..:S

Puli írta: Urak, egy kis segítséget szeretnék kérni! Egyik pillanatról a másikra elkezdett fogyni a hűtővizem. Kiderült,hogy kidörzsölődött a kigyenlítőtartályba menő vastag cső! Hozzáért az ékszíjtárcsához.. :S ... Megrendeltem a gyárit,kicseréltem.
Viszont a visszajelzőm most is világít,annak ellenére,hogy feltöltöttük a rendszert. Hogy lehet ez? Hol van ennek a szintérzékelője?
Illetve ha szembe állok a kocsival,akkor baloldalon (az ablakmosó tartálytól még kicsit jobbra) fura szörcsögő hangot hallok, de vízfolyást nem látok. Van valakinek tapasztalata,hogy ott hol tud elfolyni a víz, vagy csak az áramló vizet hallom...

KÉP

Köszi



még levegős a rendszer. le kell légteleníteni, korábban leírt módszerekkel.

YELLOW Elküldve: 2013-10-03 07:08 Kopog az eleje!!

Jhonney82 írta: Sziasztok BMW-ek.

Jobb elől kissé kopog a futómű.gyanakszom lengőkaros lesz.Kerdés:kompletten cseréljék inkabb,vagy csak a szilentet?
Van másik problémám is:minap mikor alánéztrm,kissé a stabilizátor szilent megfáradt,azaz mocorog a rúd!Ez eredményezhet fékezéskor rángást,s kopogtat ez is?
Van az az extra brutális műanyag 17papirert,viszont jóval olcsóbban is lehet kapni.Melyik a jobb?erdems dràgàbbat venni,vagy felesleges?
Köszi a figyelmet,s a válaszokat.


a fékezésnél lévő rázás, meg kopogás a lengőkar végén lévő szilent hibája. ez szinte 100%. hogy a többivel mi újság, azt látatlanba senki nem mondja meg, de a szerelők nagy része sem, de minenképp ott kell próbálkozni, mondjuk ahol van vizsgapad, pl ahol műszakiztatnak, átmozgatják és kiderül a nagyrésze.

YELLOW Elküldve: 2013-10-02 17:10 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.