
YELLOW Elküldve: 2013-10-01 07:58 izzók / izzókészlet
haka írta:YELLOW írta:
igen. a gond ott van, hogy mondjuk igazoltatás. általában körbe nézi az autót. a kék izzó ki fog rikítani. kapásból szerinted kötekedő pénzbehajtó rendőreink mit fognak csinálni? vegye ki. hiába fehéren világít. ugye rögtön a színes helyzetjelzőre fog asszociálni. nekem a tompított izzóm halvány kék, így fehéres színe van, de anno mikor betettem, műszakin kapásból. ki kellett vennem, hiába mutattam a dobozát. pedig az halványkék, de a foncsor szemből nézve kékes, anynira tükröz.
Szerintem ez nem valós gond. Ez egy helyzetjelző csak
Azt hiszem meg is nézem, inkább izzó legyen ott, és hát mindenképp fehér kell.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 22:06 Autóvásárlás
csakfan írta: Jó estét uraim.x1 benzines vásárlását tervezem.mire figyeljek oda.és kérdem mi a motor tulajdonságai ,hibája vagy előnye,tehát minden ami e tipussal kapcsolatos.hozzászólást előre is köszönöm
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 19:06 Mi lehet a baj?
Pocses írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:Pocses írta:BazsaMW írta:YELLOW írta:BazsaMW írta:YELLOW írta:BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!![]()
lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.
Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?
hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.
http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg
Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!
Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.
utangyartottat nem javaslom...csak bosch
igen lehet vele probléma, de ez a moci nem az a fajta. dízelekre, újabb benyásokra jelelmző, hogy nem mindegy miylen légtömegmérő megy rá.
Akkor gondolom az enyémbe is jó lenne, ha kellene cserélnem.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 18:43 Mi lehet a baj?
ateszka86 írta:Pocses írta:BazsaMW írta:YELLOW írta:BazsaMW írta:YELLOW írta:BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!![]()
lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.
Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?
hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.
http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg
Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!
Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.
utangyartottat nem javaslom...csak bosch
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 18:41 Mi lehet a baj?
konkolyd írta:szotakdavid írta:konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdátami kicsit ciki volt.
Előre is köszi!
Süni
Köszi, én is erre gondoltam, olvasgatva régebbi beszélgetéseket. Egyébként a ventillátor fordulata is ingadozik néha...
Gondolom akkor a rövid sűrű tüskést kell beszereznem?
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 18:39 kettõstömegü lendkerék
Pocses írta:szotakdavid írta:HCsabi írta: Szerintetek melyik a jobb kettős tömegű lendkerék?
A Valeo vagy a Luk?
Van aki aszt mondja hogy a Luk nem túl megbízható.
Luk a gyárija,valeot max francia fosba raknék!
Voltam 1x nyílt napon a veszprémi Valeo gyárban érdekes volt, gyártanak ott mindent autókhoz, a sz@rtól a repülőig.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 13:49 izzók / izzókészlet
haka írta:YELLOW írta:haka írta:YELLOW írta:haka írta: Helyzetjelző izzókat kell vegyek, ezeket nézegetem, és a xenonnal töltöttre gondoltam, a xenon mellé. Igazából csak azért mert xenon gáz van benne
Melyiket raknátok bele? Van amelyik 180 fokos fényt ad, van amelyik szúró-t, szúrót 4 leddel és a xenon gázas
5000k-s xenon izzók vannak a gépben.
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=116
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=121
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=125
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=131
xenon töltésű izzószál, a lóf@sztminnyá gondoltam, hogy kék búra lesz. csak azért lesz fehér színe, mert kék a búra, a fényerő meg nulla, mégha nem is kell, de... áhh
LED-es "izzót" lehet bejelzi.
Na akkor kipróbálom a xenon csodát
őőő azt nézd meg E jelzés van-e benne, mert rendőr meglátja, hogy kék a búra, rögtön azt fogja nézni, meg vedd ki mutasd meg. vagy keress egy kevésbbé kékest, meg ez oylan sötét, hogy lehet zöldes fénye lesz.
Ok, azt megnézem, bár nem hinném, hogy valaha látni fogja bárki is, mert csak a lámpával együtt égetem mindig
Amúgy ha kék a bura, akkor attól nem kék lesz a fény ha jól gondolom, hanem kékkel megszűrt, amiből a fehér fog előállni.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 13:46 Motorolaj
Pocses írta:
Legtöbbször az ember azt sem tudja mi kerül az asztalára mit eszik meg, nemhogy mi van a műanyagdobozban. Én szépen megveszem amire rá van írva BMW olaj azt Afrika. Ezen ennyit agyalni, nevetséges........![]()
Mindenhol átQrnak ennyi. Ilyen ez a világ.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 13:38 Motorolaj
ember84 írta:
Ez alapján akkor te se vegyél olajat,sehol sem,ott sem,ahol szoktál,mivel előtte nem visznek el a gyárba,hogy megnézd abba a dobozba ne hamisítvány van.Minden vásárlás előtt el kell menned,és megnézned a gyárba.Tudod kivitelezni?Nem,így te is hamis olajjal jársz.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 13:21 izzók / izzókészlet
haka írta:YELLOW írta:haka írta: Helyzetjelző izzókat kell vegyek, ezeket nézegetem, és a xenonnal töltöttre gondoltam, a xenon mellé. Igazából csak azért mert xenon gáz van benne
Melyiket raknátok bele? Van amelyik 180 fokos fényt ad, van amelyik szúró-t, szúrót 4 leddel és a xenon gázas
5000k-s xenon izzók vannak a gépben.
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=116
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=121
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=125
http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=131
xenon töltésű izzószál, a lóf@sztminnyá gondoltam, hogy kék búra lesz. csak azért lesz fehér színe, mert kék a búra, a fényerő meg nulla, mégha nem is kell, de... áhh
LED-es "izzót" lehet bejelzi.
Na akkor kipróbálom a xenon csodát
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 12:41 Motorolaj
ember84 írta:YELLOW írta:ember84 írta:YELLOW írta:Superpippo írta: Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi
óóó hát mindenhol eredetit árulnak... nem tudtad? saját zárjeggyel, csak nálunk magyarországon...hát kifekszek minnyá. ez megint az a kategória, én is csinálok zárjegyet, belerakom az étolajat a castrol-os dobozva, bontatlan kupakot szerzek rá, oszt körberagasztom "zárjeggyel" ez a szöveg megint annak van, aki beveszi a meséket. ez mióta garancia bármire, hogy ők ráragasztanak valami szart? amúgy meg drága hely. jah castrol-t ne. másik kettő mehet, de van olcsóbb hely is, ahol nem hülyítik ilyen hülye szöveggel a népet.
szerk.: nézegettem pár dolgot. Eneos-hoz odaírják, hogy Nippon oil gyártja japánban, castrol-nál? semmi. pedig elvileg a BP gyártja. alapvető adatok hiányoznak, castrol-hoz vagy nem tudják (akkor minek foglalkoznak vele), vagy nem merik kiírni a valótlant... így nem üthetik meg magukat... van ami jó áron van, van ami nagyon nem. iylen lehúzott régi drágább árak is tipikus vásárló meggyőző erejű fogások.
Filter abc-vel nincs gond,de ha ennyit agyaltok,már minden olaj hamis lesszKell venni tőlük olajat,bevizsgáltatni,és reklamálj,ha rossz.
nem azt mondom, hogy hamisat árulnak, de az a szöveg, hogy egyedi zárjegy, csak magyarországon. sokat érek vele, ha mondjuk kint megpancsolják az olajat. igazad van, kár ezen pörögni ilyen mélységekbe, de nem kell takarózni ilyen zárjegyes mesékkel.
sok kisebb autó boltos is megveszi az ilyen netes "nagykerektől" nem is foglalkozik vele, beárazza kiteszi. jó is lenne ha olcsó lenne egy bevizsgálás, biztos csináltatnék, csak nem olcsó ám.
én sem akarok reklámozni, de úgy tudom a miskolci szakalmetal.hu üzlet, az egyedüli forgalmazó pl az Eneos olajnak, már jó pár éve, és az egyéb netes felületeken, kb fél éve van a kínálatba, onnan tudom mert kapom az értesítőket mail-ben. ja és szakálmetáléknál láttam eddig a legolcsóbban. apáméba, és legközelebb az enyémbe is innen fogunk venni. aki ismeri az üzletet az tudja kik ők, és elég komoly versenysportos vásárlótáboruk van. egyéb olajai elég drágák az igaz.
Gondolom azért mer takarózni a zárjeggyel,mert ismeri a beszerzési forrását,ha rosszat árulna,és bevizsgáltatja valaki,nagy büntetésre számolhatna.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:56 Motorolaj
ember84 írta:YELLOW írta:Superpippo írta: Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi
óóó hát mindenhol eredetit árulnak... nem tudtad? saját zárjeggyel, csak nálunk magyarországon...hát kifekszek minnyá. ez megint az a kategória, én is csinálok zárjegyet, belerakom az étolajat a castrol-os dobozva, bontatlan kupakot szerzek rá, oszt körberagasztom "zárjeggyel" ez a szöveg megint annak van, aki beveszi a meséket. ez mióta garancia bármire, hogy ők ráragasztanak valami szart? amúgy meg drága hely. jah castrol-t ne. másik kettő mehet, de van olcsóbb hely is, ahol nem hülyítik ilyen hülye szöveggel a népet.
szerk.: nézegettem pár dolgot. Eneos-hoz odaírják, hogy Nippon oil gyártja japánban, castrol-nál? semmi. pedig elvileg a BP gyártja. alapvető adatok hiányoznak, castrol-hoz vagy nem tudják (akkor minek foglalkoznak vele), vagy nem merik kiírni a valótlant... így nem üthetik meg magukat... van ami jó áron van, van ami nagyon nem. iylen lehúzott régi drágább árak is tipikus vásárló meggyőző erejű fogások.
Filter abc-vel nincs gond,de ha ennyit agyaltok,már minden olaj hamis lesszKell venni tőlük olajat,bevizsgáltatni,és reklamálj,ha rossz.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:45 Autóvásárlás
csbalu írta:YELLOW írta:csbalu írta: Cimbikém 20d kópéja.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260
kb 3k-t költött rá az elmúlt 1 évben, megcsinált rajta mindent, most meg MX-5öt akar venniTessék lássék
Nem volt ripityára törve soha, jól is eszik, kanyarlámpa van benne.
akkor korábban leírtakkal összevetve merül fel bennem a kérdés. 184ezernél jár most, akkor az elmúlt egy évben mi mindenre kellett költeni 300ezret?
Én csak továbbítottam a hirdetést, ebbe is úgy van 180 mint az összes többibenEgyébként indításgátlót meg riasztót szereltetett, gumikat vett, nagyszervízt csináltatott, stb.., nem lendkereket meg turbót cserélt.
YELLOW Elküldve: 2013-09-30 11:18 Motorolaj
Superpippo írta: Sziasztok! Jövő hónapban eljön az olajcsere ideje.(10 ezrenként cserélem).
Találtam egy oldalt : http://filterabc.hu/ itt elvileg eredeti olajokat árulnak jó áron.
3 márka közül vacilálok. - Castrol Edge 5w-30, Eneos Premium Hyper 5w-30, vagy Mobil 1 esp Formula 5w-30. Szerintetek melyiket vegyem? Köszi