Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-03 05:17 Segítsetek!

haka írta:
pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne , hogy tegnap este haza értem munkából meg semmi baja nem volt az autónak .Reggel megyek az autóhoz ég a az összes féklámpa , nem nyillik a centrál zárral csak kulccsal , beülök a kocsiba látom hogy ég a hátsólámpa visszajelző meg a kilométeróra , meg a sárga hiba jelző, meg a zöld kis kör alakú lámpa .A kulcs még nincs a gyujtáskapcsolóba . Berakom az gyujtáskapcsolóba a kulcsot, be inditom a hibák megszünnek . Le állitom az autót , ki veszem a kulcsot ugyan ez a hiba . Le kellet vegyem a sarut mert félek ,hogy lemerül az a akksi. Válaszokat előre is köszi


Csáó,

Legközelebb csak egy helyre írd be, úgy is mindenki mindent elolvas, felesleges ennyi helyre beírni



YELLOW Elküldve: 2013-09-02 19:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Maistro írta: 7.5 széles

YELLOW írta:
Pocses írta:
Maistro írta: Sziasztok szeretnek venni ég brock 28
felni szettet 5x120 17 et 35 ez felmegy az e 46 ra 225/45r17 es gumikkal ?


ET 35-el simán jó lesz, nem fog kilógni.


ha 8coll széles, akkor jó. talán a 8,5-ös is elmegy 225-tel. bár a felni lehet picit kint lesz, nem biztos.




akkor jó, bár a 225 kicsit ballonos lesz nem?

YELLOW Elküldve: 2013-09-02 18:46 Autóvásárlás

jokerface írta: Ez az autó miért is gyári M-es? Mert van benne egy M-es kormány?
Röhej az egész.



nem azééé, hanem mer a diszpléj aztat mutassaja ottan

YELLOW Elküldve: 2013-09-02 18:41 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Pocses írta:
Maistro írta: Sziasztok szeretnek venni ég brock 28 felni szettet 5x120 17 et 35 ez felmegy az e 46 ra 225/45r17 es gumikkal ?


ET 35-el simán jó lesz, nem fog kilógni.


ha 8coll széles, akkor jó. talán a 8,5-ös is elmegy 225-tel. bár a felni lehet picit kint lesz, nem biztos.

YELLOW Elküldve: 2013-09-02 05:31 Motorolaj

ignasow írta: Sziasztok! Lerágott csont tudom de a véleményetek érdekelne, szerintetek
TITAN CFE MC 5W-40 vagy ENEOS Premium Hyper 5w-30 ? 2000 évj. 136Le E46 320D
Most Mobil 1 van benne 5W40, de kicsit hangos hidegen a motor és indítás után késik az olajnyomás is (kb. 1 mp) pedig a szint jó nem nagyon eszi az olajat. Olajcsere elött minden okés volt és nem volt ilyen hangos sem, előző gazdája Castrol 10W40 re emlékszik de remélem nem az volt benne. Üdv.


hidegen hangosság, lehet a túl híg, de a túl sűrű, hideg viszkozitási oldal miatt is. ha ugyanúgy 5w-set raksz bele, ott vagy ahol a part szakad...

YELLOW Elküldve: 2013-09-02 05:29 Ültetés

anubisz írta:
nickname írta:
anubisz írta: Meg kellene nézni, hogy a gyári, és a Bilst. első csillapítók egymás mellé téve, pont egyforma helyen van e minden, mert ugye pont az elsőre panaszkodnak, hogy van akinek nagyon kiemeli a kasznit.


Na ez az amit nem tudsz megnézni, mivel a gyári sport lengéscsillapító vissza húzza a szárat.

Majd rakok fel képet ha megjöttek a gyári lengéscsillapítók.



az alja, és a tányér közötti távolságra gondoltam. A teleszkópot ki kell zárni a tételből, mert ugye az csak csillapít, az ugye max, vagy jobban visszacsúszik, vagy kevésbé, itt a tányér és a rugótáv közötti mérettel lehet a gond.



amúgy ezt pofáztam kb 10 kommenten keresztül, hogy azt a retek tányért kéne megnézni az aljáról, mert csak az befolyásolhat, ha minden más a régi maradt, semmi új elem nem került más bele...

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 21:30 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

YELLOW írta: hát mindenképp a cső után kell keresni a galibát. a spricni is el tud ám tömődni, főleg mert a fara vonza maga után a port.
igazából nem is értem. nem volt kombom, de nem felül van egy fix spicni? itt a lapátba is nyom anyagot?


aha látom a képet. szerintem a spricni előtt vedd le a csövet, ha úgy jön, akkor a spicni a ludas. azért folyhat belül, mert ugye a nyomás ott megy el, ahol a legkönnyebben el tud menni. attól a dugulás lehet a spricniben.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 21:27 sárvédõ

jrtom írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.


nekem nuku sár van ott, nem igazán járok eleve olyan helyen ahol sár mehetne bele. esőben is ritkán járok, max, ha elkap, agyonmmosva sincs az autó.
ettől függetlenül megnézem majd.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 21:02 sárvédõ

aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 20:36 316i leáll menet közben!

Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?



szerintem Hantos Ricsihez vidd. szervízértékelésnél és az ott lévő kommentekben van cím, telefonszám. szerintem magadnak azért ne kezdj bele, mert sok összefüggést is látni kell, ahhoz meg tapasztalat kell. illetve ha magad akarod, akkor olvass bele az OBD-II topic-ba, ott mindent megtalálsz kb. de lehet elmegy a kedved tőle

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 20:03 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

hát mindenképp a cső után kell keresni a galibát. a spricni is el tud ám tömődni, főleg mert a fara vonza maga után a port.
igazából nem is értem. nem volt kombom, de nem felül van egy fix spicni? itt a lapátba is nyom anyagot?

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 19:40 Ültetés

Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 18:50 Ültetés

[quote="szotakdavid"]
YELLOW írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.


Felmelegítette és összébb nyomta ennyi. 3000ft/db


köszi!
bár ha összébb nyomja, akkor csak változik a feszessége, de csak nem annyira ezek szerint. az M-tech rugó mennyit is ültet pontosan? 1,5-2 centi?

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 18:47 320d Motor

Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


nem akartam írni, mert nem vagyok benne biztos, de ha már privátban is megkerestél...
szerintem tudja rázni a főtenegly ékszíjtárcsa, de az semmi jót nem jelent. akkor vagy hiányzik már belőle egy darab, a gumi részéből, vagy rosszabb esetben már a szimeringet kiverte a főtengelynél és az olajat is nyomja, és tovább terheli a csapágyat. alulról, de akár felülről is rá lehet nézni.
motor remegést akár rossz befecskendező is okozhatja, valamék, dugultabb, emiatt kevsebb anyag jut a hengerbe, és egyenetlenebb lesz a járás. de ezt csak így gondolom, nem bizti, hogy így van, több ötletem nem nagyon van.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 18:32 Ültetés

szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.