Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 22:18 Segítsetek!

valter320d írta:
Zolee írta: Sziasztok,
Meg tudjátok mondani, hogy mekkora az ellenállása egy jó ülésfoglaltság jelzőnek? Illetve mekkora egy rossznak (szakadás vagy pár MOhm)? Köszi.


Ha rossz akkor kiakad.......a mérő
3.3kohm
plusz 1 in4001 dióda
javitson ki valaki ha tévedek!


amit Te írsz, az a kis elektronika, amivel becsaphatod az ülésfoglaltság jelzőt

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 22:17 Ékszíj tárcsa

m_attila írta:
BarG írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!


Én tavaly tettem fel az erősített Corteco-t jlaci közreműködésével, akkor az most már örök, mint a nyomorúság? Gumis alkatrész sose lesz örök, embörök!


ha ékszíjtárcsa akkor Corteco..


és milyen szíj?

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 20:04 Rugócsere

csak úgy nem lehet megnézi a videjót, privátnak írja, nincs jogosultság a megnézéséhez...

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 17:36 Rugócsere

jlaci74 írta:
anubisz írta: Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....



A galériámban az első képen láthatod, hogy az enyém hogy állt az Eibach-al.
Nem lehet, hogy az téveszt meg, hogy a hátsó sárvédő-ív alacsonyabb mint az első?
Ha a küszöb vonalát nézed a talajhoz viszonyítva kb. vízszintesen áll az autó, ha a kerekeket nézed az ívekhez akkor viszont úgy tűnik mintha "ülne" a hátulja...
Új rugót vettél?
( Ez a márka az egyik legjobb , szerintem... )


Anubisz: tégy fel már egy képet!

nekem nem az van de elől/hátul 35mm-t ültet és nekem is magasabbnak tűnik az eleje, de ha az emelő bakot nézem, akkor elől lentebb van egy cseppet.

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 13:15 Autóvásárlás

norbeee írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Idézet:

Ez a realitás

Láttam olyan 530 E60 BMw -t amibe 780.000 km volt, ha visszatekertem volna 140.000 Km ig lazán gondolkodás nélkül benyaltad volna hogy ebben tuti kevés kilométer van.

Két fajta autó van.

1. amelyiknek van gazdája
2. amelyiknek csak tulajdonosa és használója van.



nickname után szabadon...:

Két fajta autó van.

1. amelyiknek tekerve volt az órája
2. amelyiknek csak tekerve lesz az órája ...


egy holland 386500 km-es E61 .. mintha kiültebb lenne..


nekem az a durva, hogy világos a belső, és az ajtókárpiton is semmi kosz nyom. pedig a cipő is durva dolgokat tud csináni. sehol egy körömkarc... semmi


Ezeket itthon mennyire tekernék vissza?
X5 1.002.000 km A link neve

320D 1.499.205 km A link neve



1000% hogy el lett írva a km, az E90-nél tutti

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 13:02 Autóvásárlás

lalada írta:
Idézet:

Ez a realitás

Láttam olyan 530 E60 BMw -t amibe 780.000 km volt, ha visszatekertem volna 140.000 Km ig lazán gondolkodás nélkül benyaltad volna hogy ebben tuti kevés kilométer van.

Két fajta autó van.

1. amelyiknek van gazdája
2. amelyiknek csak tulajdonosa és használója van.



nickname után szabadon...:

Két fajta autó van.

1. amelyiknek tekerve volt az órája
2. amelyiknek csak tekerve lesz az órája ...


egy holland 386500 km-es E61 .. mintha kiültebb lenne..


nekem az a durva, hogy világos a belső, és az ajtókárpiton is semmi kosz nyom. pedig a cipő is durva dolgokat tud csináni. sehol egy körömkarc... semmi

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 12:41 XENON utólag

haka írta:
YELLOW írta:
haka írta: Kicsit olvasgattam is itt meg erre arra, és talán ezt a modult, amit linkeltél nem is lehet utólag betenni, mert ott esőszenzor is van, meg automata világítás felkapcsolás, ami már kicsit bővebb funkcionalitás.

Esetleg nem tudnál valami olyan modult linkelni, amit a motortérben kéne keresni, hogy kiderüljön, van-e ilyen automatikám vagy sem?
Olyat olvastam most itt a fórumon, hogy ha beprogramozzák a xenont (ezt nem tudom pontosan mit is takar, mármint, hogy milyen egységet programoznak be. Az része e a lámpa búrának vagy valami külön egység) akkor kikapcsolódhat a manuális állítás.

Igazából most ez a következő célom, hogy kiderüljön ettől nem működik-e a manuális állítás

Ha valaki tud ebben segíteni, Szigetszentmiklós/Pest környékén, akkor beugranék szívesen, hogy ránézzen

Thx



a kép alapján gyári a xenon lámpád van, legalábbis a matricákból ez jön le. ha valahol BMW emblémás és gyári számos matrica is van rajta, akkor gyári lámpa utólag beszerelve. az esőérzékelő az más az a GM-en van. a lámpamodul egy öszetett egység, azon van a kapcsoló. természetesen van belőle több féle, amin van automata kapcsolás, 1 vagy 2 ködlámpa (első/hátsó), ugye a xenon-osnál csak műszerfal fényerő állítás, a halogénnél magasság állítás tekerő is.
ezeket az egységeket lehet cserélni, ám programozni kell. mivel tárolnak km adatot is, és alvászszámot is, így ezeket át kell írni a másikról, különben hibajelölölő pöttyöd lesz, a műszerfalon, miszerint a lámpamodul és a mászerfal adatai nem egyeznek. azonkívül a lámpamodul számos dologban programozható. mivel neked, manuális magasságállítós tekerőd van, és nincs lámpamosód, a lámpa csak be lett téve utólag, abban van a trafó is. mint írtam talán a bal első lengőkaron és a jobb hátsó lengokaron van szenzor az automata állításnál, de annál a belinkelt lámpamodul kell, hogy legyen.


Aha köszi, na akkor kerítek valakit aki ad egy árajánlatot rá, mert talán innen még megéri befejezni.


az a gáz, hogy a compact-nál a mosófej a lökösben van. ergó olyan lökös kell, aminél ki van vágva. vagy kivágod a gyári lököst, szerzel bele, egy univerzális mosófejet, ami nem rejtődik el, és simán rákötöd az ablakmosós csőre egy T elosztóval. lámpamodul+szenzor talán 25ezerből meg van. Hantos Ricsi lenne neked a legközelebb talán vele kéne konzultánod, szervízértékelésnél találsz elérhetőséget.

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 11:53 Autóvásárlás

nickname írta:
YELLOW írta: BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.


Ez a realitás

Láttam olyan 530 E60 BMw -t amibe 780.000 km volt, ha visszatekertem volna 140.000 Km ig lazán gondolkodás nélkül benyaltad volna hogy ebben tuti kevés kilométer van.

Két fajta autó van.

1. amelyiknek van gazdája
2. amelyiknek csak tulajdonosa és használója van.



hát nyílván, ha ez amit linkeltem iylen, ennyi km-rel, akkor volt gazdája. egyértelmű biztos megnéztem volna, sőt megis vettem volna képek alapján is, ha ilyen kellene. lehet 2004-es első szériás, de szerintem ilyen állapotban, amit a képek mutattak ajándék volt.
csak ha eladta, akkor levehette volna már a hirdetést, nekem ez fura.
lehet hogy pénzes, aztán nem akarja tartogatni és tudja az emberek úgyis még mindig a km alapján választanak, így muszáj nyomott áron adnia

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 11:48 Autóvásárlás

BarG írta:
norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta:
YELLOW írta: BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.


Haha "kinézek ezekből a borsodiakból mindent." nem eszünk embert reggelire Szerintem nincs abban semmi kivetnivaló ha szép a belseje sok kilométerrel. Veregessünk inkább meg a vállát hogy nem tekerte vissza 180 ezerre és nem tette ki egy millával drágábbra mert megtehette volna, és a kereskedők 90% meg is teszi.


persze világos, mivel én is borsodi vagyok, értsd jól a dolgot mondjuk én már hajdú megye határán vagyok...
jajj tegnap voltam miskolciába...


Értem én Amúgy Borsodban kihaltak a "nagy" kategóriák az autókereskedők udvaraiból, alig látni bmwt, mindenki középkategóriát akar venni, meg eladni is. Elvétve látok egyet- kettőt.


Azért a mályi kereskedésben ott van a 330d, 2008-as, ~6M-ért ~80e km-rel!
Borsodban csóróság van, meg félelem, aki megtehetné, hogy vegyen se vesz, mert rátör a NAV, hogy miből is van! Meg aztán ki tudja, mit hoz a holnap, ma még megvan a jó állás, van lé, holnap meg bezár a bazár azt köll a tartalék.


erre azt tudom mondani, hogy akinek van oka, az félni is fog a NAV-tól. ha tudom tisztán van minden és megtehetem, akkor miért ne? van azért miskolcon sok embernek luxus autója és nem BMW-re gondolok. az megint más kérdés, hogy pl C revíziósok miből járnak CLS Mercivel, akár 7-en egy autóval vagy sorolhatnám. itt kéne körülnézni mennyire megy az uzsorázás. tegnap ugye miskolcon voltunk My77 üzlet, ugye nem egy olcsó termék, Cqrva (ruha úgy, hogy a sunája kivolt kb, kis tipp-topp volt amúgy testalkatra, de a gyerek a babakocsiban, volt vagy 18 éves), nagy darab másik nővel, kapásból ~40ezret hagytak ott, és még ott beszélte a törzshelyüket, ahova két hetente járnak vásárolni, hogy már várják őket. persze mindenki abból él, amiből tud, de nekem ne mondja egyik nagydarab kopasz C se, aki fullos mergákkal bimmerekkel járnak, hogy azt ők tisztességes verejtékes munkával keresték. ezekre nem a NAV-nak kelelne rászállni, hanem a hitler jugend-nek

anno mikor én vettem a bimmert 2007-ben, sok embernek nem volt 4,5 éves bimmerje, de nagyon másmilyen sem, rá két évre hirtelen egyre többnek lett. én is hallottam irigyektől sokat, mondtam tőlem oszt küldhet akármit én tiszta vagyok, nem kell elszórakozni a pénzt, akkor lesz miből.

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 08:58 Autóvásárlás

norbeee írta:
YELLOW írta: BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.


Haha "kinézek ezekből a borsodiakból mindent." nem eszünk embert reggelire Szerintem nincs abban semmi kivetnivaló ha szép a belseje sok kilométerrel. Veregessünk inkább meg a vállát hogy nem tekerte vissza 180 ezerre és nem tette ki egy millával drágábbra mert megtehette volna, és a kereskedők 90% meg is teszi.


persze világos, mivel én is borsodi vagyok, értsd jól a dolgot mondjuk én már hajdú megye határán vagyok...
jajj tegnap voltam miskolciába...

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 08:44 XENON utólag

haka írta: Kicsit olvasgattam is itt meg erre arra, és talán ezt a modult, amit linkeltél nem is lehet utólag betenni, mert ott esőszenzor is van, meg automata világítás felkapcsolás, ami már kicsit bővebb funkcionalitás.

Esetleg nem tudnál valami olyan modult linkelni, amit a motortérben kéne keresni, hogy kiderüljön, van-e ilyen automatikám vagy sem?
Olyat olvastam most itt a fórumon, hogy ha beprogramozzák a xenont (ezt nem tudom pontosan mit is takar, mármint, hogy milyen egységet programoznak be. Az része e a lámpa búrának vagy valami külön egység) akkor kikapcsolódhat a manuális állítás.

Igazából most ez a következő célom, hogy kiderüljön ettől nem működik-e a manuális állítás

Ha valaki tud ebben segíteni, Szigetszentmiklós/Pest környékén, akkor beugranék szívesen, hogy ránézzen

Thx



a kép alapján gyári a xenon lámpád van, legalábbis a matricákból ez jön le. ha valahol BMW emblémás és gyári számos matrica is van rajta, akkor gyári lámpa utólag beszerelve. az esőérzékelő az más az a GM-en van. a lámpamodul egy öszetett egység, azon van a kapcsoló. természetesen van belőle több féle, amin van automata kapcsolás, 1 vagy 2 ködlámpa (első/hátsó), ugye a xenon-osnál csak műszerfal fényerő állítás, a halogénnél magasság állítás tekerő is.
ezeket az egységeket lehet cserélni, ám programozni kell. mivel tárolnak km adatot is, és alvászszámot is, így ezeket át kell írni a másikról, különben hibajelölölő pöttyöd lesz, a műszerfalon, miszerint a lámpamodul és a mászerfal adatai nem egyeznek. azonkívül a lámpamodul számos dologban programozható. mivel neked, manuális magasságállítós tekerőd van, és nincs lámpamosód, a lámpa csak be lett téve utólag, abban van a trafó is. mint írtam talán a bal első lengőkaron és a jobb hátsó lengokaron van szenzor az automata állításnál, de annál a belinkelt lámpamodul kell, hogy legyen.

YELLOW Elküldve: 2013-08-13 08:32 Autóvásárlás

BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 20:05 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Adam320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Adam320d írta: Sziasztok!

Súlyos problémával küzdök! Az a fránya helyzet áll fent, hogy valami oknál fogva nem lehet kinyitni az autót, se kulcsra, se a távkapcsra nem reagál!
Ha netán egy óra szenvedés és szinte már őrjöngésbe torkolló kínlódás után kinyílik, azt távkapcs működésre teszi, de a vezető oldali ajtó akkor sem nyílik, a belső központi zár gombbal sem, csak a kilinccsel, de azzal sem mindig.
Félre értések elkerülése végett: egyik kulccsal sem nyitja!!

Kérlek segítsetek! SOS! Az autó napi használatban van, elég cink nyitott ajtóval otthagyni akár hol is tegye ezt az ember, mert ugye ez még mindig Magyarisztán!

Köszi: Ádám


95%, hogy grundmodul-ban a relé szart be. nekem pont ugyanez volt, amit írsz, főleg ilyen nagy melegben. csere és jó


és attól kulccsal se nyílik ki?


nekem volt olyan, hogy nem bírtam elfordatíni a kulcsot, úgy ellentartott a motor ugye a beégett relé miatt. volt hoyg elfordítottam a kulcsot, ahogy visszaállt alapba, vissza is zárt. én sokat szencedtem, de sok másra gondoltam. vagy 2 éve ki van cserélve a relé, azóta fasza.


nekem mikor szar volt, még nyitotta. Sok variáció nem lehet, csak nem szart be neki minden zár egyszerre, vagy a rendszer. Úgy is először azt kel megnézni ( GM )




Köszönöm a gyors válaszadást!
Már csak egy kérdésem van! Hol találom ezt a grundmodult? És hol tudok szerezni, akár komplett egységet vagy csak relét?



kesztyűtartó mögött, le kell szedni, korábban leírtam mindent részletesen keress rá. egyszerűbb a relé csere, kb 1500-6ezer ft között van darabja, kettőt kell cserélni, de célszerű szakemberrel cseréltetni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 20:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Vettem INPA kábelt,feltelepítettem a Portoknál is 2-esre tettem,de mintha nem érzékelné az autót: se a Batterynál se az Ignitionnál nem ír fekete pontot csak egy kört!
Már mindent megpróbáltam,beindítottam az autót,gyújtásra tettem,de semmi!
Mi lehet a gond?


a COM1-et kell beállítani neki, célszerű. illetve kábeltől függően lehet alakítani kell. szedd szét a csatit, ha szétlehet. ha 8-as lábra van kötve a vezeték belül, akkor azt át kell tenni a hetesre, mondjuk egy rövid zárral egyszerűbb.


Most néztem,hogy szétszedhető,de speciális csavar van benne,most nincs ilyen csavarhúzóm,egyébként innen rendeltem: http://aprod.hu/hirdetes/bmw-i...DDDhh.html
Valahonnan llehet tudni,hogy kell-e alakítani,mielőtt szétszedem?


ennek jónak kéne lennie, de hát láttunk már olyan 20pin/OBD2 átalakítót, ami rosszul volt bekötve

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:44 Centrálzár vezérlő, grundmodul

anubisz írta:
YELLOW írta:
Adam320d írta: Sziasztok!

Súlyos problémával küzdök! Az a fránya helyzet áll fent, hogy valami oknál fogva nem lehet kinyitni az autót, se kulcsra, se a távkapcsra nem reagál!
Ha netán egy óra szenvedés és szinte már őrjöngésbe torkolló kínlódás után kinyílik, azt távkapcs működésre teszi, de a vezető oldali ajtó akkor sem nyílik, a belső központi zár gombbal sem, csak a kilinccsel, de azzal sem mindig.
Félre értések elkerülése végett: egyik kulccsal sem nyitja!!

Kérlek segítsetek! SOS! Az autó napi használatban van, elég cink nyitott ajtóval otthagyni akár hol is tegye ezt az ember, mert ugye ez még mindig Magyarisztán!

Köszi: Ádám


95%, hogy grundmodul-ban a relé szart be. nekem pont ugyanez volt, amit írsz, főleg ilyen nagy melegben. csere és jó


és attól kulccsal se nyílik ki?


nekem volt olyan, hogy nem bírtam elfordatíni a kulcsot, úgy ellentartott a motor ugye a beégett relé miatt. volt hoyg elfordítottam a kulcsot, ahogy visszaállt alapba, vissza is zárt. én sokat szencedtem, de sok másra gondoltam. vagy 2 éve ki van cserélve a relé, azóta fasza.