Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-16 21:51 Autóvásárlás

benkoszabi írta: Olvasgattam a hózzászólásokat a felszereltséggel kapcsolatban, mivel az általam korábban mutatottk E46-ok szerintetek eléggé alapmodellek voltak (manuális klíma, nincs vezérlőgomb a kormányon, hátsó ablaktekerő...)

Nos, egy Laguna 2-t hajtók, kétzónás, automata klímával. Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....

Hátsó tekerős ablaktekerő nem gond, sőt, időtállóbb mint az elektromos, hátul amúgy se ülnek sokan, ettől persze még lehetne ciki 2013-ban...

Szal ezzel csak azt mondom, hogy ezek az extrák nem is hiányoznak, legyen jó motorikusan, aztán GO!


majd amikor a homloküreg és arcüreg gyulladásodat megspékelet egy kis kötőhártya gyuladással, majd többet nem nyomatod az arcodba a hideget legalábbis nekem a BMW ha 16-ra lövöm be, akkor sokáig 2 fokos hideget fúj be

YELLOW Elküldve: 2013-07-16 20:35 Társalgó

anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.

YELLOW Elküldve: 2013-07-16 08:01 Szívócsonk-pillangószelep

anubisz írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Sziasztok.Az én gépem ugye benyás.Dupla vanos-os,valvetronic nélküli n40-es motorkódú 316i gép.Benyás motoroknál mi a helyzet a vakdugózással kapcsolatban?Ezeknél is érdemes megcsináltatni,vagy ez csak a dieselekre érvényes?Gondolom az enyémbe is van pillangószelep...




Jaj sírok és megint ki ez újra
Benyásoknál is megszokták, csak ott nagyobb kell. Parafadugó....


biztos unatkozik a szünetben...

YELLOW Elküldve: 2013-07-13 18:22 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

bmw330d írta: sziasztok
8x17col ET10 ,felmegy ez e46-ra ? és mennyire lógni ki ?


ET10 kilóg

YELLOW Elküldve: 2013-07-12 21:06 Üzemanyag fogyasztás

zoliika írta:
YELLOW írta:
Takiii írta:
zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..


én sem tapasztalok különbséget. mert amit télen foygaszt pluszban, az nyáron ott van a szélesebb gumi miatt.


Nekem van pedig,téli és nyári között!0,5 lityiB..dtam volna meg,mikor megvettem ezeket a rohadás nyári gumákat


mondtam... de ezt már kibeszéltük.

YELLOW Elküldve: 2013-07-12 19:47 Mi lehet a baj?

Tano írta:
zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



ezértvan az, hogy sem télen, sem mosás után nem célszerű a kézit behúzni. télen a bowden is befagyhat. ismerősnek nemrég feltöltöttem az akksit, és mondtam egy kicsit jó lenen vele menni, ha már beindítjuk, mert nem hitték el, hogy csak az akksi volt lemerülve. mivel a tulaj még külföldön volt én indultam el vele. 2-3 hónapja állt az autó, indulni pöcc röff. viszont a fék jól össze volt gyógyulva. sokáig tiszta attógó hangja volt fékezésre full rázott. csak egy kis kört mentem vele, mert olyan volt, mintha szálszakadt lett volna a gumi. persze a betéte már egy ideje jelezte a kopásjelző. én mosás után ha magamnak mosom helyben, akkor beáálok a garázsba, d ekézzel simán kimozdítom 3 nap után.

YELLOW Elküldve: 2013-07-12 19:40 Üzemanyag fogyasztás

Takiii írta:
zoliika írta: Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke



Szia Zoli,

EU3 320d Touring van 150Le 6 gang 2,35-ös (leghosszabb) diffivel és nekem 140Km/h tempomattal fedélzeti szerint olyan 5,6 Litert mutat, ami valósan számolva olyan 5,8-5,9L
7*16 205/55 16 téli ill 205/50-225/45 17 nyári között nagyjából nincs különbség..


én sem tapasztalok különbséget. mert amit télen foygaszt pluszban, az nyáron ott van a szélesebb gumi miatt.

YELLOW Elküldve: 2013-07-11 14:37 Bmw-s vegyes videók

BalaBMW írta: Sziasztok!

Ezt a videót a legjobb barátommal csináltuk az autómról. Kicsit amatőr, de mi büszkék vagyunk rá! Ha tetszik örülnénk ha megosztanátok másokkal is!

Angel


szerintem elég jó lett, és hidd el ha én ezt mondom, akkor tutti nem lesz olyan, akinek nem tetszik

YELLOW Elküldve: 2013-07-11 13:37 elektromos ablakemelõ_

FlaZol írta: Üdv,
E46-os Compact BMW-mel az a problémám, hogy az ablakokat nem húzza fel autmatikusan, ha nyomva tartom a zárást. Le lehúzza, viszont fel nem - csakis akkor, ha kulccsal zárom, és ráfordítva hagyom. Lehet erre valamiféle megoldást találni? Előre is köszönöm a válaszokat!


többször is próbáltad? néha van olyan, hogy bezár, d eközben amíg nyomva tartod elveszti a jelet, akkor nem csinálja. próbáld meg közelről, nem mozogva kipróbálni, esetleg miután bezárt, utána megint rányomni és nyomva tartani a zár gombot.

YELLOW Elküldve: 2013-07-10 16:35 A BMW megõrült

InsectKiller írta:
Tiba írta:
InsectKiller írta: Sajnos véget ért egy nagyon szép korszak!
cikk


Jön az m4, no para


Az ok, h jön, de azt mondja már meg nekem valaki, hogy az M3 a világegyetemben mindig a Coupe volt. Ha azt mondtad M3, mindenki azt gondolta coupe. Csak akkor tudtad, h nem az, ha hozzáraktad, h limó. Most meg ezt veszik el. Pont fordítva lett volna logikus NEKEM...!


E36-ból is volt M3 limó

YELLOW Elküldve: 2013-07-10 16:33 Vicces :)

dbtibi írta: Ez kép valakinek avatar-nak, vagy mint Yellow-nak van aláírásként ?





szerintem biztos elsz egy nagydarab kopasz, szarrá tetovált ürge aki kiteszi

YELLOW Elküldve: 2013-07-10 07:16 BMWfanatics.hu póló

.

YELLOW Elküldve: 2013-07-09 17:17 Társalgó

Tano írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta: volt valakinek mostanában műszaki?
tegnap este vettem észre, hogy amit kaptam papírt, a zöldkártyás résznél, az van írva, hogy az okmány érvényessége (legalul a lapon) 2013.08.07. azaz 1 hónap. 2 évről is rémlik valami, de nem vagyok biztos benne, ez gondolom az lenne, hogy maga a mérés 1 hónapig érvényes, tehát addig ha bármi olyan van, nem kell újra mérni.
vagy mi is van? mivel a műszakit megkaptam 2 évre, meg rákerült a kék plakett is gondolom csak 2 év az a két év...


Szerintem ez arra vonatkozik ha bármi nemű ügyintézési dolgod lenne a kocsival azt egy hónapig teheted még meg,bár nem tudom hogyha már egyszer mo-on forgalomba volt helyezve előtte akkor mire kellene max ha egyszerre tűnik el a forgalmid meg a rendszám,de ez azért elég ritka!Külföldről behozott kocsinál nagyobb jelentősége van mert ugye megcsinálod az első műszakit az 2 évig érvényes de a hozzá tartozó papír fél évig érvényes (ezen időn belül kell megcsinálni a vámeljárást,e-rendszám,magyarországi első rendszám + forgalmi),ha kicsúszol a fél évből akkor újra kell csináltatnod a műszakit hiába érvényes két évig!


Szerintem is az ügyintézés miatt van ez ráírva. Pl. nekem most majd új forgalmit kell szereznem az okmányirodában műszaki után, mert betelt, és majd a papírost kell vinnem igazolni az érvényességet, ami alapján beírják az újba.


nekem si iylen rémlik, mert két éve sem értettem, de őszintén nem emlékszem rá nekem még van egy helyem

YELLOW Elküldve: 2013-07-09 16:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Pocses írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Mi van olyankor amikor lezárod a központival a kocsit abban a pillanatban vissza nyissa a zárat?Legalább 5-ik alkalomra zárja le normálisan


há ha vissza NYISSA ja a zárat, akkó....
lehet több minden is. ha bárhol zárod le és csinálja, akkor valószínű nem szórakozik veled valaki. másik kulccsal is ugyanaz a helyzet? ha nem, akkor kulcs tanítás. ha ugynaaz, akkor lehet relé hiba, vagy épp a központi zár motorja szorulhat, vagy a mechnakája valahol, valamelyik ajtóban, és ezért vissza NYITJA a zárakat. vagy a kulcsban van valami, valamiért lehet küldi a nyitás jelet is, de ez kiderül, ha a másik kulccsal jó, márha van hozzá nekem nehezen is nyílt ki, de csinált ilyet, még manuálisan a tollal nyitva is, visszazárta. nekem a relé volt rossz )(GM-ben), csere és patika.


Nekem működik rendesen a központi zár, az ablakok is, viszont az irányjelzőim egyáltalán nem villogtatja se ki, se bezáráskor.



mert az diaggal kell bekapcsolni, ha akarod... csak akkor villan.

YELLOW Elküldve: 2013-07-09 16:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Kristen76 írta: Sziasztok.Mi van olyankor amikor lezárod a központival a kocsit abban a pillanatban vissza nyissa a zárat?Legalább 5-ik alkalomra zárja le normálisan


há ha vissza NYISSA ja a zárat, akkó....
lehet több minden is. ha bárhol zárod le és csinálja, akkor valószínű nem szórakozik veled valaki. másik kulccsal is ugyanaz a helyzet? ha nem, akkor kulcs tanítás. ha ugynaaz, akkor lehet relé hiba, vagy épp a központi zár motorja szorulhat, vagy a mechnakája valahol, valamelyik ajtóban, és ezért vissza NYITJA a zárakat. vagy a kulcsban van valami, valamiért lehet küldi a nyitás jelet is, de ez kiderül, ha a másik kulccsal jó, márha van hozzá nekem nehezen is nyílt ki, de csinált ilyet, még manuálisan a tollal nyitva is, visszazárta. nekem a relé volt rossz )(GM-ben), csere és patika.