Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 14:53 I. BIMMER KLUB MISKOLC BMW Találkozó (2013.06. 29-30.)

YELLOW írta:


valaki, valakik esetleg? vagy kelet felé senki nem szeret orientálódni?

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 14:16 AUX

csbalu írta:
kyle16 írta: sziasztok. ilyen rádióm van az e46-ba. az összes feliratot lefényképeztem amit találtam rajta. a kérdés annyi hogy erre lehet auxot kötni? köszönöm.
http://kepkezelo.com/images/ih...2wdg38.jpg
üdv


NEM!!! Ha van CD tárad akkor van lehetőség bevinni külső audió jelet, ha nincs akkor tudsz várásolni úgynevezett CD tár emulátort nagyjából 18-30.000 Ft között.
Üdv
Balu


akkor te milyen AUX kábelt árulsz? ami kb pár száz Ft-os tétel amúgy? szerintem a kollégát az a megoldás érdekli, nem CD tár emulátor, hanem, hogy rá tudjon tenni pl, egy telefont, vagy mp3 lejátszót.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 14:04 AUX

kyle16 írta:
YELLOW írta:
kyle16 írta: sziasztok. ilyen rádióm van az e46-ba. az összes feliratot lefényképeztem amit találtam rajta. a kérdés annyi hogy erre lehet auxot kötni? köszönöm.
http://kepkezelo.com/images/ih...2wdg38.jpg
üdv


húúú, ez szerintem pont határon van. szerintem az a legbiztosabb, ha a SW veruiót megtudnád. itt visszafelé, vagy 1-2 éve le volt írva, hogy kell megnézni illetve melyik SW verziótól tudja kezelni. a gyártási idő alapján tudnia kéne.


nem találtam az auxos topikba de ebben a vidiben 1:51-nél ha jól sejtem akkor az SV software version akar lenni ami a vidiben 47 ha nem tévedek és valszeg így tudom én is megnézni ahogy itt van jól sejtem?


jaja szerintem is. asszem sejtem melyik vidi. a M gombbal kell játszani, talán nyomva tartani. és akkor belép, valami ilesmi, rég néztem már meg az enyém. asszem 43-tól tudja az AUX-ot, nekem meg tán pont 42.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 14:03 Mi lehet a baj?

Padre323i írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.



a tankban lévőre gondoltam.... és autó alatti üzemanyagszűrő volt cserélve?


Az csak a CR-ben van,ebben nincs.Ez a 136 lovas.
Vagyis bocs,AC-ra gondoltam,Van alul is szűrő?




balos vezetüoldali ülés alatti részen kéne lennie, az FL-esekben ott kiegészítő szivattyús van, neked csak sima szűrő. de neked van a motortérben is egy szűrő még szerintem. ilyen hengerszerű azt hiszem a tűzfal környékén. de persze lehet tévedek, csak rémlik.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 13:53 Mi lehet a baj?

Padre323i írta:
YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.



a tankban lévőre gondoltam.... és autó alatti üzemanyagszűrő volt cserélve?

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 13:44 Kipuf. rendszer

Pocses írta:

Igen az az, olyan a dob. Ez után nincs szonda csak az előtte levő előtt és után ugye kettő adatból dolgozik a rendszer, mér a katalizátor előtt és után is.







Lőttem róla képeket.



így van ez nem katalizátor, hanem középdob. ami furcsa, mert nekem is ilyen a rendszer, ha jól emlékszem, a tiiédben ilyen laposabb dobnak kéne lennie.
ezért mondom, hogy a realoem, vagy a bmwfans sem 100% nekem sem hozza a középdobot. ez is szerintem amcsi kivitelekben lehet nincs is.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 13:06 Kipuf. rendszer

Pocses írta:
Padre323i írta:
Pocses írta:

Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.


Szia!

Ha a kettő közül valamelyiket láttad alatta,akkor az bizony a katalizátor!
[URL=http://imageshack.us/photo/my-.../o227.jpg/][IMG]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-.../42y7.jpg/][IMG]



Köszi a képeket, de egyik sem hasonlít arra ami nekem van alul. A szonda után jóval hátrébb helyezkedik el és nagyobb is 40 cm hosszú és az alváz felől alakos, alulról sima. Kb a két üléssor alatt helyezkedik el.
Ha kell tudok fotót csinálni arról ami a pincémben vár a cserére.



fotóval mindenképp egyszerűbb volna...
ha a tob után van szonda, akkor katalizátor, ha nincs akkor középdob. ezen a képen nem szerepel középdob. mondjuk ez oylan dolog, hogy az enyémről sincs kép, mégis van egy plussz dobom az 1-es a katalizátor.



szerintem ilyen a tiéd, a hátsó dob előttiről beszélsz:
http://www.ebay.com.au/itm/GEN...1070888954

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 13:03 Mi lehet a baj?

Padre323i írta:
Padre323i írta:
Tano írta:

Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Na szétszedtem,a szívósort is levettem,hogy rendesen lássam az adagolót.Ezt nem rég csináltattam mert a felső tömítésnél gyöngyözött.Porszáraz.A porlasztók,résolajcsövek,a szűrő körül is minden száraz. .Járattam (persze alig indult) de úgysem láttam semmilyen szivárgást.Ha az adagoló kezdene szórakozni akkor melegen nem indulna nem?



Úgy tűnik hogy rájöttem egy kis turpisságra,bár lehet hogy nincs köze hozzá.Amikor a fent leírtakat produkálta,az üzemanyag szint 1/4 vagy alatta volt.Tegnap tankoltam 25 litert és láss csodát most pöcc-röff indult.Lehet hozzá köze?



én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 13:01 AUX

kyle16 írta: sziasztok. ilyen rádióm van az e46-ba. az összes feliratot lefényképeztem amit találtam rajta. a kérdés annyi hogy erre lehet auxot kötni? köszönöm.
http://kepkezelo.com/images/ih...2wdg38.jpg
üdv


húúú, ez szerintem pont határon van. szerintem az a legbiztosabb, ha a SW veruiót megtudnád. itt visszafelé, vagy 1-2 éve le volt írva, hogy kell megnézni illetve melyik SW verziótól tudja kezelni. a gyártási idő alapján tudnia kéne.

YELLOW Elküldve: 2013-06-27 06:47 Motorolaj

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.


Minek venni BMW-t,ha bolondok tervezik,és szar olajat adnak hozzá?


nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.

Akkor minden olaj hamis!!De nem értem,a bmw olaj miért jobban hamis?Mindegyikhez lehetne címkét csinálni.Ez alapján legjobb lenne vizet önteni,mert az tudod,hogy víz.


ez az én agyament gondolatom. de úgy gondolom leírhatom, nem kell elfogadni, meggyőzni nem fogsz. túl van ragozva

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 16:11 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 14:27 bc

turbopolo írta: sziasztok, valaki tudna küldeni nekem egy kapcsolási rjzot a multikormány beszereléséhez? turbopolo@citromail.hu ra várnám.megnéztem a videót de a lényeg h melyik kábelt kell szétvágni nincs rajta.köszönöm a segítséget


talán ha a megfelelő helyen keresnél, akkor megtalálnád, amit keresel

itt kuksizzál, visszafelé, lesz LINK!

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...tolag.html

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 14:10 Kipuf. rendszer

Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....


ha a zöldkártya értékeket produkálja, akár sima csövet is tehetsz bele, az még olcsóbb megoldás.

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 11:21 Társalgó

b_imi írta: 320d/320i


szerintem ha az a benyás manuál váltós lenne, mindneképp kevesebb lenne a fogyasztása, legalább 1-1,5 lityivel kevesebb volna.

nekem ami miatt nem szipik az új dízelek az az, hogy régebben a 90-es években is, azonos köbcentijű benzin-dízel(turbős) a benzines akkor is erősebb volt LE-ben. ez most átfordult. ergó sokkal jobabn kihegyezettek lettek a dízelek. a benzinesek ereje nem változott olyan drasztikusan, csak ugye a kompresszoros vagy turbós új kis motoroké. ergó szerintem sokkal sérülékenyebb, érzékenyebbek az új dízel motorok.

amúgy szerintem a benzin vs. dízel topic-ba keleltt volna ez

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 10:48 Klíma

Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


elviszed egy klímáshoz, aki megméri benne a nyomást... hűtőgép szerelő is jó lehet.