Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 09:02 Valaki segítsen

Tano írta:
YELLOW írta: megoszthattad volna azért a forrást, valakinek hátha jól jött volna, nem csak dízelesek vannak a világon


A guglit már megtanulhattad volna használni te is
Íme


nem az, de ha már megtalált valamit, legalább megosztaná, hisz sokszor kérdés ez itt
sokan elvárják, hogy itt mindenki segítsen neki, aztán ha valamit talál, vagy tud és kérdezik, akkor meg baxik válaszolni.
pl valakinek megadtam anno valaki számát, amire azt írta mostanában nem jó, egy másik számon érte el, kértem tőle melyiken érte el, és nem ír vissza nem olvassa el, pedig azóta a fórumra is írt már. na ennyit erről.

szerk.: közben már elolvasta, de nem válaszolt, persze az jó votl mikor én adtam meg a számát...

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 22:07 Autóvásárlás

pati2337 írta: Üdv Mindenkinek!

Ausztriában lakom, és szemet vetettem erre a szépségre:

http://www.willhaben.at/iad/ge...44054&

Az üléssel ne foglalkozzatok, ha kell úgy is kicserélem. Arra lennék kíváncsi, hogy motorikusan mennyire megbízható az 528-as? Mik a gyenge pontjai? Mire figyeljek oda vásárláskor?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.: Attila


a szakadástól eltekintve is simán több a km benne.
206eterrel árulja, de az olajcsere ott van 220ezernél feltüntetve.
arról nem is beszélve, hogy 10w-40-es olaj, igaz 96-os... de ehhez mérten drága is...
át nekem enniy a vélemény, amúgy kívülről szépnek tűnik.

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 21:29 Mi lehet a baj?

petyuska88 írta: Köszi csak mi az a hella bele???



hát a sz olajszint jeladó és Hella márka... a többi hamar megmakkan.

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 21:25 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. Olyan kérdésem lenne, h nekem az ajtók van amikor nem akrja bezárni kulcsról vagy van amikro nyitni nem akarja, a teszten kiírta h nem kommunikál a grundmodul a számítógéppel...de csak ennyi a gond, h van amikor kell szórakoznom vele,h végre nyisson vagy zárjon,de manuálisan mindig csinálja...olvastam itt relé cserékről vajon nekem is relét kellene cserélnem vagy bontóból vegyek grundmodult? és ennek a betanítása mennyire macerás? köszi a segítséget


próba képpen csinálj egy kulcstanítást, itt fórumon rá tudsz keresni. amúgy valószínű relé lesz a ludas. ha kicseréled semmit nem kell csinálni, max betanítod a kulcsokat a biztonság kedvéért. az új grund már macerás, szakember szélszerű hozzá, nem is mindegy miylet veszel belőle.


12ezerért kaptam 2elektromos ablakos mint az enyém, a napokba bezsereljük és kdierül...de azt is elég csak rátanítani a kulcsokat


ahhoz, hogy a centrál mennyen valóban elég egy kulcstanítás, de a GM nem csak ennyiből áll. mondjuk ez felszereltség függő.

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 21:23 Nem indul el

Tom_Sawyer írta:
Scotty írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma reggel nem indult be az autóm. Gyújtást ráadom, rádió, világítás, műszerfal működik, de egyszerűen nem indul, nem is tekeri meg. Szerintetek mi a baj? Önindító?

Az alapján amit a fórumban láttam ez a legvalószínűbb.

Az a kérdésem még, hogy ezt tárolja a kocsi hibaüzenetként? Lehet javítani valahogy?

Előre is köszi!


Szia!
Nekem is volt ilyen, de nálam az akkumulátor volt a tettes.Érdemes megnézni.


Elvileg az akku rendben. Megmértük, 13 volt, és még bikázni is próbáltuk.

Az önindítós részre tud valaki válaszolni?



az önindító így hirtelen nem hal meg. inkább annak behúzóreléje. vagy dízeleknél van valami nagy bizti vagy relé a vezérlő körül. ezt majd megmondják...
hibaüzenetet tárolhat INPA-val olvasható bármi ilyen, de persze nem minden eshetőségre mutat.

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 20:44 sárvédõ

Guudi írta: Hello, valaki megtudná nekem mondani, hogy az M3 e46 sárvédő jó e 3as e46 2000 coupéra?vagy esetleg egy tippet sárvédő szélesitésre mert a felnim kilóg kb 4 centit


úgy tudom passzol, nem rég láttam ilyet talin. csak ugye az alu asszem, mintha ezt mondta volna

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 20:41 Valaki segítsen

tbadzs írta: ]

Köszi, de nem pont erre gondoltam, hanem arra, hogy a különböző rugó színkódok közül melyik való az enyémbe. Külföldi oldalakon találtam táblázatokat, de csak benzinesek vannak benne, bár ez lehet nem számít. Mivel a kollégák lebeszéltek a használt (bontott) rugóról, így már nem lényeges a fenti kérdésem.



megoszthattad volna azért a forrást, valakinek hátha jól jött volna, nem csak dízelesek vannak a világon

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 20:39 Mi lehet a baj?

petyuska88 írta: Sziasztok!!!

Az lenne a kérdésem hogy minden indulásnál kivillan az olaj szint jelző (fullon van nívópálca szerint) kb. 10-15 másodpercig világít mindegy hogy hideg v. meleg a motor és nem tudom mi lehet a probléma. Segítségeteket elöre is köszönöm!!


valószínű a szenzor a hibás, csak hella bele...

YELLOW Elküldve: 2013-06-10 18:53 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ateszka86 írta: sziasztok. Olyan kérdésem lenne, h nekem az ajtók van amikor nem akrja bezárni kulcsról vagy van amikro nyitni nem akarja, a teszten kiírta h nem kommunikál a grundmodul a számítógéppel...de csak ennyi a gond, h van amikor kell szórakoznom vele,h végre nyisson vagy zárjon,de manuálisan mindig csinálja...olvastam itt relé cserékről vajon nekem is relét kellene cserélnem vagy bontóból vegyek grundmodult? és ennek a betanítása mennyire macerás? köszi a segítséget


próba képpen csinálj egy kulcstanítást, itt fórumon rá tudsz keresni. amúgy valószínű relé lesz a ludas. ha kicseréled semmit nem kell csinálni, max betanítod a kulcsokat a biztonság kedvéért. az új grund már macerás, szakember szélszerű hozzá, nem is mindegy miylet veszel belőle.

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:32 Kasza mester 0670-5799225

Gabesz1701 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy egy 2000-es évjáratú (facelift előtti) E46 sedan-hoz, van-e króm ajtókeret mind2 oldalra, illetve belülre faberakás vagyis fa színű díszlécek (a 4 ajtóra, a műszerfalra és a sebváltó körül lévő keret helyére - ami csak elől elektromos ablakos)
Ha igen egy árat itt vagy e-mailben had kérjek már ha van rá lehetőség.
Előre is köszönöm!


hívd fel, itt nem valószínű, hogy fog válaszólni... (bár tévedhetek)

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:30 gumis tapasztalatok

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokbanVolt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.


Hát ,igen!Pont ez bajom ba...a meg,hogy most is ,nem volt egy száraz napom sem kint németben.Itthon nem használom az autót.Állandóan esik na,jó egy napot nem esett.Azt várom már,hogy "csapágyas"lesz az ablaktörlőm......Contiba ennél az autónál csak téli volt egyébként.Tudod az volt a szimpatikus ,hogy nem szlovén + román+szlovák gyártású volt a Vredi hanem holland.Nyári Michelin gumáim amik tavaly voltak rajta fuhh azt hiszem román volt......viszont amikor megvettem (2010-ben)akkor ugyanazon tipus volt mint a tavalyin és német gyártás ,mondhatom volt különbség.Mind1 elhasználom ezeket addig gyönyörködöm az esztétikában és legközelebb bepróbálkozok egy Contival"made in germany"-val



hát ez ilyen a román Barum-ok is ksiebb profilúak, és rosszabb anyagból vannak, vizen szinte halál.
nekem a magyar és a francia BFGoodrich között van különbség, értelemszerűen a francia a jobb...
amúgy aszfalt minőségtől is függ a dolog. nekem a téli/nyári, itt van két különböző minőség, 60-as tempóval emgyek, de amúgy mindegy, amikor az érdesebb, nagyobb kavicsokból álló aszfaltról rámegyek a másikra a simábbra, mintha bedugult volna a fülem azt érzem annyira halktalan.

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:13 gumis tapasztalatok

zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokbanVolt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 18:39 Valaki segítsen

Csab írta: Sziasztok!
új vagyok a dologban!ezért valaki segítsen!
van egy e46om 318i
és meleg motornál ingadozik az alapjárat ha benyomom a kuplungot menet közben képes leálni!
az autó amúgy könnyen indul!
Köszönöm!
Üdv


általában ilyen hibát rossz vez. vagy főtengely jeladó okoz.

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 18:37 Balesetek BMW-vel...

Striker írta: Közismert? -Inkább hirhedt!!!
Vállalkozó? -Vicc!!!! 1 Idióta nagyképű adócsaló cigány !!!!!
Nem kell sajnálni! Aki drogosan kacsiba ül és ülteti a csaladjád + még az autóban is találtak arra nem kell jelzőket mondani sztem ez mindent elárul !!!!!


ebben az esetben nem mondtam semmit, sőt nevetős szmájlit is kitennék... valószínű a pereputtya sem lett volna különb... de ahogy nézem nem a sofőr halt meg...

YELLOW Elküldve: 2013-06-08 19:54 Balesetek BMW-vel...

bbali81 írta:
YELLOW írta: uhh...

tény, hogy gyorsan ment, felelőtlen volt. de nem tartom kizártnak, hogy esetleg itass volt a mezőgazdasági sofőrje, mondjuk 240-el közeledő autót nehéz is felmérni, de elém is számtalanszor hajtanak ki ilyen szarokkal, miközben simán erőteljesen kell fékeznem, mert nem adja meg az elsőbbséget

240-nel repesztett, egy gyermek is életét vesztette - fotókkal


"Nem megerősített információink szerint a BMW típusú gépkocsi sofőrje 240 km/h-val száguldott és egy közismert túrkevei vállalkozóról van szó."

ezek mindig jók ha BMW akkor 240-el száguldott

"A baleset helyszínelésének jelenleg rendelkezésre álló adatai alapján a személygépkocsiban hátul utazók biztonsági öve nem volt bekapcsolva és biztonsági gyermekülést nem használtak." így elég nehéz volt túlélni

bár én a képeken nem látok gyerekülést ...


pont azt írja nem hazsnáltak gyerekülést, azért nem látod, de még övet sem...