Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-11-19 12:34 riasztó gond

Pista01 írta:
Pete78 írta:
Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom .


https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html


Köszönöm! A biztosíték jó, de ki cseréltem semmi változás . Majd ha lesz rá több időm végig nézem a vezetékezést hátha ott a hiba


pedig valahol elvész a tápja neki.

YELLOW Elküldve: 2019-11-19 10:30 Segítség, beázik az autóm!!!!

dezo írta: Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!


ha van tetőablak, akkor az A oszlopban a csatornája ereszt. el van tömődve és az illesztésnél a sarkokban ereszthet.
vagy a szélvédő alja ereszt, elengedte a ragasztása, újra kell ragasztani.
vagy ha klímázol és a klíma box leeresztője el van dugulva, akkor a lábbefúvókon keresztül befolyhat a kondenzvíz.
vagy az ajtókárpiton keresztül is folyhat, ha a párazáró sérült rajta.

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 21:53 iDrive

gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.


tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.


Értem. Ha be van kapcsolva, akkor ezt jelzi valahogy a műszerfalon?


azt nem jelzi. azt szokta, ha épp működésben van, pl elpörgő kerekek, vagy ha ki van kapcsolva, vagy ha hibás a rendszer, de akkor általában pl a kézifékjelző is felvillan sárgán, ami lehet már ennél a modelnél nincs így, csak kiírja, hogy hiba van.

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

76mgeri írta: sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !


az a gond, hogy ezt úgy érzékeli a rendszer, hogy akksi lett cserélve, ezért úgymond hozzá kell rendelni. talán lehet a műszerfalról is, de ha nem akkor géppel kell. mert a generátort és az elektromos rendszert ez alapján hangolja össze. pontosabbat én sem tudok, beszélgettünk már ezekről, de ritkán jön elő, aztán már nálam is elfelejtődött.
ha dízel, akkor a + sarunál lévő pirotechnikai patront is érdemes megnézni, lehet sarulevételnél elment valami.

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 19:34 iDrive

gommer01 írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.


tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.

YELLOW Elküldve: 2019-11-15 12:40 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.

YELLOW Elküldve: 2019-11-15 08:32 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.

YELLOW Elküldve: 2019-11-14 20:42 Hûtõvíz

imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Hazamentem a munkàbòl kb 20 km tàvolsàgot mentem. Leàllìtottam az autòt. 5 perc utàn mikor beindìtottam kiìrta hogy alacsony a vìzszint. A termosztàtra ràmenő vastag cső le volt jőve, a bilincs rajta. Koràbban semmi jel nem volt. Mi törtènhetett? Ez az egyik kèrdèsem. A màsik: most visszanyomtam a csövet a termosztàtra. Feltöltöttem a tartàlyt fagyàllòval. A tàgulàsi tartàjon levő lègtelenìtő csavarral lègtelenìtettem. Elèg e ott? Koràbban ilyet sem csinàltam ennèl az autòval.

Köszi a vàlaszokat előre is!


biztos van még más helyen is légtelenítő csavar. érdemes lenne ott is. ha N46 motor, akkor az olajszűrőházon is van egy hűtő, ott is van a csonkon egy légtelenítő. meg célszerű úgy állni, hogy az orrával felállni valahova, és a fűtést maxon nyomatni.
hogy mitől jött le a cső az jó kérdés. reméljük nem a kipufgáz nyomta le azzal, hogy a vízrendszerbe került.


Az mitől lehet hogy kipufogògàz jut a vizrendszerbe? Van előjele ha ez törtènik?


pl hengerfejes... valahol a tömítés átereszt az hengerfejnél. pl letekered a kiegyenlítő sapkáját és ha érezni a kipufgáz szagát, akkor biztos az a gond. legalábbis ez is egy tünete a hengerfejeségnek, a több másik mellett, amik egyenként és együttesen is megjelenhetnek.

YELLOW Elküldve: 2019-11-14 20:03 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.

YELLOW Elküldve: 2019-11-14 19:47 Hûtõvíz

imreandris írta: Sziasztok!

Hazamentem a munkàbòl kb 20 km tàvolsàgot mentem. Leàllìtottam az autòt. 5 perc utàn mikor beindìtottam kiìrta hogy alacsony a vìzszint. A termosztàtra ràmenő vastag cső le volt jőve, a bilincs rajta. Koràbban semmi jel nem volt. Mi törtènhetett? Ez az egyik kèrdèsem. A màsik: most visszanyomtam a csövet a termosztàtra. Feltöltöttem a tartàlyt fagyàllòval. A tàgulàsi tartàjon levő lègtelenìtő csavarral lègtelenìtettem. Elèg e ott? Koràbban ilyet sem csinàltam ennèl az autòval.

Köszi a vàlaszokat előre is!


biztos van még más helyen is légtelenítő csavar. érdemes lenne ott is. ha N46 motor, akkor az olajszűrőházon is van egy hűtő, ott is van a csonkon egy légtelenítő. meg célszerű úgy állni, hogy az orrával felállni valahova, és a fűtést maxon nyomatni.
hogy mitől jött le a cső az jó kérdés. reméljük nem a kipufgáz nyomta le azzal, hogy a vízrendszerbe került.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 21:41 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.


KÖSZÖNÖM VÁLASZOD!!!

A jobb hátsó nem muükõdő ablakra ma kiépitettem , egyelöre csak probának , egy mezei polaritásforditó relévariácot., karfáról és konzolról is múködik korrektül., persze csak " hagyományos" sima ablakmüködtetés formájában.., ugy tünik Inpa - Ncs- expert nem megkerülhető.., sajnoe csak horror áras árajánlatot kaptam a tényleges hiba diagban történő eldöntésére.., ,a GM5 hibás hardweresen--- vagy nem kompatibilisen kódólt a GM5..., témakörben,...,
Azért előrelépés hogy egy hibás becsipődés érzékelő , csak a " tipp" funkciót blokkolja., és hagyományos üzemmódban nem akadályozza meg az ablakmüködtetést. Ezt igy jól értelmeztem ugye???

Baráti üdvözlettel és köszönettel.


horror ár? mondjuk relatív.
igen úgy gondolom, csak a "tipp" funkciót blokkolja, de biztosra nem mondom. mert a GM el tudja dönteni, hogy táv felhúzás van, vagy helyi gombos.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 14:49 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 09:41 Hütövetillátor

Gebrosz írta:
Ez micsida mire való?


szerintem az a kiegészítő fűtéskörnek a csöve.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 09:38 Füstprobléma!

Pista01 írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.


jó sok volt.

YELLOW Elküldve: 2019-11-11 19:02 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.