Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 19:37 Turbó vezérlése beáthat?

zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja


nem mindig mész sokra a diaggal, érteni is kell az egész autót, mi hogy mivel függ össze. nem akarlak megbántani (bár senki sem született mindentudónak) de ha iylen kérdéseid vannak, max hibakódot fogsz kiolvasni. lehet egy hozzáértő szerelőt kéne felkeresned. de van egy érzésem, amit nekem mondtak korábban, szerintem hamarosan nem fog beindulni az autód, ha elkezdesz diagolni...

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 19:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/


Ne bénázzatok már ennyire, hogy egy sima kereséssel ennyit szenvedtek. Ez kb. egy percembe került. Mi lesz itt akkor mikor használni is kellene a progit:


dejez oroszul van....


Ja,jó lesz ezzel diagolni,de találtam egy németet,az jobb Már csak egy kábel kell




az oroszt a letöltő oldalra írtam
úgy érzem egy hónapra meglesz a diag téma a fórumon... nem baj hátha tanulok belőle még én is.

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 19:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
zoli900 írta: Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/


Ne bénázzatok már ennyire, hogy egy sima kereséssel ennyit szenvedtek. Ez kb. egy percembe került. Mi lesz itt akkor mikor használni is kellene a progit:


dejez oroszul van....

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 19:24 Turbó vezérlése beáthat?

Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 18:49 VII. BMW Találkozó Bogács (2013. május 18.)

YELLOW írta: még mindig senki? legalább privátban írjon már valaki, hogy tudjam mely autókat kerüljek el messzira na jó, hogy tudjam kiket keressek. (szal aki mégis jön bújjon el jól )


utoljára felhozom még, mivel holnap esedékes... jöjjön már innen valaki, az sem baj ha utál
én már készülődtem:


YELLOW Elküldve: 2013-05-17 18:19 Rugócsere

anubisz írta: Aki ért hozzá, azt kérdezném, hogy ennél a rugóméretnél kell cserélni gátlókat, vagy még elbírja a gyárikat? Nem fog nagyon eltolódni a csillapítók munkapontja? Elöl 30 hátul 25 mm.


elvileg nem igazán...

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 12:26 Turbó vezérlése beáthat?

Tano írta:
YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.


hát mondjuk jah, ha eltekergették...

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 12:18 Társalgó

Tano írta: A legutóbbi Égéstérben szóba kerültek az olajadalékok, meg más érdekes téma is. Hallgassátok meg.


meghallgattam. érdekes.

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 11:58 Turbó vezérlése beáthat?

zoli900 írta:
ervin35 írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók


Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!

turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.



Csak nálunk a gyári fölött van jó pár tizeddel,ezért gondolkozok rajta,hogy ez most akkor chip?


a chip szó még régről jött, amikor teljesen új chip-re írtak új vezérlő szoftvert. az, hogy megnövelik esetleg a turbónyomást, az önmagában nem tuning, számtalan dolgot hozzá kell igazítani. de nekem olyan érzésem van, most azért érdekel ez téged enniyre, hogy fel akarsz vele vágni valaki előtt...?
ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 09:13 Társalgó

Attila74 írta: Ilyen is lehet egy gépháztető:



nekem ez az első lámpa jön be, bár ennyire sötétre nem szeretném, mert amiatt tutti kiszednek a sorból, pedig bitang így...

YELLOW Elküldve: 2013-05-17 09:12 Társalgó

pmathe írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
pmathe írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, E46 320d fogyasztás korrekciós tényezőt nem találom a titkos menüben, illetve diagnosztikai szoftverekkel is próbálkoztam, de ott sem találtam megfelelő menüpontot. A fogyasztást öt liter körül írja, pedig hat fél körül lehet, ezt szeretném beállítani. Valamint egy régi problémám is van, tankoláskor teljes keresztmetszetben nem jön az anyag, ugyanis a pisztoly állandó jelleggel lekattan. Próbálkoztam már több kúton is, de a probléma ugyanaz. A két tank közötti átemelő szivattyúra tippelnék így elsőre vagy a túlnyomás szelep koszolódhatott el? Ha valakinek van tapasztalata szívesen várom az infót, köszi.


Szevasz!
Nekem is "lekattan", de van megoldásom rá. Picikét elfordítom a töltőpisztolyt az óramutató járásával megegyező irányba (ha a függőleges állás a "6 óra", akkor kb "7-re" fordítva) és mehet a teljes áram.


ilyen nálam akkor fordul elő, ha sokáig nem tankoltam.
amúgy az elején nem kell tövig belerakni a pisztolyt () hogy egy párat tudjon szusszanni, aztán mehet bele, ott lehet hagyni.


Lehet benne valami, mert üresre fogyasztom és tele tankolok, általában 58 liter körül.


igen én is így csináltam, viszont múltkor, még vagy negyedig volt, viszont vagy egy hónapja nem tankoltam, és rögtön befulladt, aztán jó lett.

YELLOW Elküldve: 2013-05-16 22:14 320d Motor

davech írta: Esetleg szívótorok lehet ganés? Létezhet hogy nem kap elég levegőt? 3000rpm környékén kezd erőteljesen füstölni.

YELLOW írta:
davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


ha sokat rövidtávozol alacsony fordulaton, akkor nagyobb gázfröccsre előfordul az ilyen.




szerintem inkább EGR környéke, vagy kipuff rendszer

de mondom meg kell hajtani egy picit, hagy nyomja ki magából a ganyét... kis német autópálya nem ártana, olyan 180 körüli tempóval... vagy itthon bevállalva

YELLOW Elküldve: 2013-05-16 21:54 320d Motor

davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


ha sokat rövidtávozol alacsony fordulaton, akkor nagyobb gázfröccsre előfordul az ilyen.

YELLOW Elküldve: 2013-05-16 19:34 Mi lehet a baj?

zoli900 írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?


nyugodj meg, nincs tuningolva a gép

YELLOW Elküldve: 2013-05-16 19:33 Vicces :)