Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 08:37 Motorolaj

si3rrabravo írta:
YELLOW írta: 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.


Szerintem a kovetkezo 100ezer km-t, ha 100 evig elnel, akkor sem tudnad beletenni abba az autoba. Lehet az kocsid elobb hullik rozsdas darabjaira, mint hogy atforduljon egy 200ezres hatart!

Just sayin...


hát én ezt tudom, kb 18 év múlva elérem a 200ezret (már ha minden marad így)

YELLOW Elküldve: 2013-05-05 22:02 Motorolaj

zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.

YELLOW Elküldve: 2013-05-05 21:22 VII. BMW Találkozó Bogács (2013. május 18.)

azért csak a 7. lesz, nem érdekel senkit?
jöjjön már valaki innen....
országos és ilyen gyér az érdeklődés?
nah jó akkor én sem megyek...

YELLOW Elküldve: 2013-05-05 19:44 320d Motor

Angyalboy írta: Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm


hidegen jó? akkor miért nem néztétek már meg melegen is? vagy következtessek a megfogalmazásból arra, hogy melegen rossz? mert akkor a válaszod meg is van.

amúgy az ilyen hidegen jó melegen nem téma, nem légtömegmérő általában. hanem olyan cucc, amit befolyásolhat a hő a felmelegedés. szondák, jeladók, ha benyás lenne akkor gyertyák. vagy épp adagoló. melegen hogy indul, nehezen?

YELLOW Elküldve: 2013-05-05 11:34 Krómozás, krómcsíkok

Atesz írta:
csatis1 írta:
Atesz írta: Hali

Valaki nem tudja véletlenül, hogy 2004-es E46 320d Touringhoz króm ablakkeret szettet honnan lehet beszerezni?

Thx for all!


A tiéd fényes fekete vagy matt fekete? Ha fényes (azaz shadowline), akkor cserélhetünk.


Bevallom nem tudom, hogy az enyém milyen, vagy mi a különbség. De lefényképezem a mai nap, felteszem a galériába, aztán meglátjuk, már csak azért is, hogy tudjam. A cserén pedig elgondolkozom, mert olyan "ha felteszem és tetszik akkor marad, ha nem meg visszateszem a régit" típus vagyok. De azért köszi! Amúgy bontóban mennyi az esélye, hogy egy szép szettet kapok?


csak látod, hogy fényes fekete, vagy matt fekete

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 22:47 Motorolaj

xmanez88 írta:
jons írta:
jlaci74 írta:
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.


Bár nekem már nem fogy az olajam a Xado óta, de:
a TIS szerint a szelepszárszimering csere azzal kezdődik, hogy hengerfej le. Biztosan szükséges ez?


mi az a Xado?



ez hosszú éjszaka lesz....
jó éjt!

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 20:02 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

BalaBMW írta:
Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.


Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).


YELLOW Elküldve: 2013-05-04 20:00 Felni csere

csatis1 írta:
bbubbuka írta: 5x120 ET35 18"x8.5"

Ez gond nélkül felmegy az autómra?
Kell új csavar vagy ilyesmi?


Simán. Elöl pont jó lesz, hátra lehet hogy kellene nyomtávszélesítő, hogy olyan szépen kint legyen, mint az eleje. Majd látod...


én ezt ennyire biztosra nem mondanám. neki 5-5mm-rel nagyobb a nyomtáv. ha 225-ös gumit tesz fel, akkor valszeg elfér, talán még 235-tel is, de nagyobbal nem valószínű.
bár azt nem tudom coupe-knál is van-e ez a nyomtáv különbség a kisebb benyásoknál. vagy a coupe-nál szélesebb a kasztni sárvédő része? mármint kintebb van, mint a többi kasztninál?

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 19:56 Motorolaj

Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


amúgy a legtöbb M52 blokk ilyen. de az M54 2.2-ről is ezt mondják. szinte mindenki arra panaszkodik, hogy autópályás utakon eszi az olajat. mondjuk leginkább a 2ezres és a 2.2-esek panaszkodnak erre.

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 19:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?


az inpa inkább diag, ezzel annyira nem lehet programozni. inkább hibakiolvasásra való, digitális és analóg adatok mérésére.

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 14:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?


dehogyis... netről le lehet tölteni, hazsnáld a googlit. ha én is ezt tudom korábban, nem nyomtatom ki a több tíz oldalas DIS telepítést

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 12:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.


én vágom, de ha kikapcsolom az ülésfoglaltságjelzőt, akkor miért írja be mint hiba? ez oylan full nem értem kategória.
már gondoltam olyanra, hogy lehet az a baja, hogy amikor kikapcsoltam, akkor volt némi súly az ülésen kínomban másra nem tudok gondolni.

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 11:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?

YELLOW Elküldve: 2013-05-03 18:55 Műszerfal kijelzés

zoli900 írta: Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.


a csikorgó hang lehet pont a fékkopásjelző, kipattant a helyéről és szépen ledarálódott.

YELLOW Elküldve: 2013-05-03 05:32 Klíma

Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?


fel kell programozni az autó adott modulját, amiben benne van a funkció. be lehet állítani, hogy pl a klíma őrizze meg a leállítás pillanatában lévő értéket, majd indításnál újra az legyen. illetve, hogy minden legyen lekapcsolva, minden újraindításnál, függetlenül attól, hogy lett leállítva.