Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-04 07:18 manuális váltó

papa002 írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, láttam itt már volt szó a manuális váltóról.
Nekem amíg a motor hideg addig a kettesbe visszaváltásnál nehezen megy be kettesbe.
Piros felé gurulásnál kinyomott kuplungnál egyesbe visszalökni is nehéz.
Ilyennel már találkozott valaki?

(melegen már nem áll fent a probléma)

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Üdv: Ádám (2000 évjáratú 320 ci manuális váltós)



nem rég témáztunk ezen. úgy néz ki a benyásoknál gurulás közben 1-esbe visszatenni nem lehet, csak nagyon alacsony sebességnél. dízeleket meg vissza lehet. érdekes. pl 40-nél próbáld meg 1-esbe rakni tutti nem fogod tudni, max ha beerőlteted izomból...
a hidegen való váltás egyik oka a váltóolaj lehet. vagy gyárit szerezz bele, vagy ATF-et, annak ellenére, hogy manuális váltód van.

YELLOW Elküldve: 2013-04-04 07:08 Gumiabroncs

xmanez88 írta: Sziasztok!

Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.


igen ezt mondom régóta, hogy jó gumi. én ilyet vennék már. vagy a vredi ultrac cento-t, vagy ugye a dunlop sport maxx-ot.
a profilmélység az érdekes. gyártója váltogatja.
több féle logika van benne.
1. olcsóbb gumi mélysége kisebb, ezért nem is tart addig és/vagy rosszabb az anyaga, jobban kopik.
2. de akár ezzel kombóznak is, ugye ami puhább jobban kopik, nagyobb minta, hogy tovább tartson. stb lehetne sorolni mége gyébb összefüggéseket.
egy biztos 7-9mm között változik sok mindentől függően.

YELLOW Elküldve: 2013-04-04 06:49 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2013-04-04 06:43 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 16:24 Gumiabroncs

zoliika írta: Végül erre esett a választás.A conti és michelin mániámból lentebb vettem és lett ezRohadt kiváncsi vagyok csak az a baj ,hogy most jöttem de már mennem is kell vissza így legközelebb április végén tudom felrakatni.Lényeg megvan és a felnik is gyönyörűek lettek


ha már Vredestein, akkor ezt tettem volna fel: Ultrac Cento


tudom nem érdekel mit mondok. de amit vettél, az nem tudom, hogy vezeti el a vizet normálisan. amit én linkeltem az sem eső gumi, de nem is akar annak tűnni.
ez az ultrac sessanta olyan, mint az F1, csak itt a vízelvezető nem szélességre szűkül össze, hanem a profil mélysége csükken lépcsőbe. ami pedig pont segíti az aquaplaning-et. ahogy kisebb lesz a mélység a sok víz, ott feltorlódik, megnő a nyomása, aztán már úszik is a kerék. az a jó esőgumi, aminek ezek a V minták full ki vannak vezetve a gumi szélére. ráadásul az ennyire asszimetrikus gumi mégcsak nem is szép. de ha már a hangok miatt, akkor inkább ez: Sportrac 5
ha neked beválik, akkor örülök neki, a tapasztalatokra mindenképp kiváncsi leszek.

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 13:32 Gyári riasztó (FAQ)

GeriE46 írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a gyári riasztóval csinált e már valaki olyat hogy amikor beriasztja a kocsit egyből egy gombnyomásra felhúzza az ablakokat és nem kell folyamatosan nyomva tartani a gombot.... Van a Családban Más Autó és azon a távirányítón egy gombnyomásra felhúzza az ablakot amikor beriasztja... Érdeklődésképp kérdezem hogy lehet valamelyik modult úgy meg hekkelni hogy az impulzust akár 5mp ig adja le a távirányító és így egy gombnyomásra felhúzza az ablakot és beriasztja a kocsit ?

thx


E46 nem tudja. opeloknál, vw konszernél van így, ahogy írod. esetleg ha utólagosan beszerlsz egy riasztót, azzal megoldható. de biztonsági szempontból sokkal jobb így, ahogyvan, mert így tutti fel fogod húzni, mert addig nézed. és nincs az, hogy elmész, lezárod elkezdi feltekerni, aztán egy csöves benyúl, becsípődés gátló jelez, vissza leenged, aztán rámolhat is.

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 08:13 Mi lehet a baj?

Miscrew írta: Sziasztok!

Haveromnak van egy 318I gépe és nem kapcsol be a ventilátor, addig eljutottam, hogy direktbe megnéztem, hogy működik e...és az rendben is van, jeladóra gyanakodtam még, de hoztam másikat és azzal sem indul el...van valami javaslatotok, hogy merre nézzem tovább?


a direktbe alatt mit értesz? közvetlen a venti motorjára löttél ampert, vagy a csatijába? mert akkor a biztiket is át lehet nézni. a venti amúgy kb olyan 108-114 fok körül kapcsol be. én sokáig vagy 2 évig nem is hallottam, hogy megy az enyémbe, már majdnem azt hittem rossz, aztán egyszercsak. pedig azóta is hasonló stílusban vezetgetek...

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 08:04 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 07:06 AUX

Chipcad777 írta: Üdv!

Nézegettem a korábban írtakat az AUX bemenet kivezetésről. Én is szeretném megcsinálni az enyémbe. Próbálgattam a hétvégén és egyelőre nem sikerült, igaz ilyen "kutyafuttába" álltam neki, nem fektettem rá nagy hangsúlyt. Kisnavi van a kocsimban, kazettás fejjel, hátul a csomagtérben 6-os gyári cd-tárral. A "SOUNDSYSTEM" csatlakozó 8 (Extern in R+), 9 (Extern in L+), 4 (GND) pontjára kötöttem a 3,5"-os sztero jack dugó megfelelő pontjait. A MODE gomb váltásakor nincs AUX, csak Tape, Tuner és CD. Gondoltam arra is, hogy (nyílván nagyobb meló) megkeresem a fejegységen belül a deck-nek a bemenetét és arra rákötöm, vagy a cd tár bemenetére.
Van esetleg valakinek tapasztalata, vagy (egyszerűbb) ötlete ezzel a típusú fejegységgel kapcsolatban?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv: Bálint.


nem biztos, hogy a tiéd is tudja. az is lehet teljesen más illesztés kell neki.

YELLOW Elküldve: 2013-04-03 06:56 Mi lehet a baj?

tomirahel írta: sziasztok! most vettem e36 318i bmw. a motor térböl zajhaldszik kopog hidegen melegen mi lehet ez? nem csendesedik soha! eddig 325i e30 im voltak azok nem adtak soha ilyen hangot!éles tak -tak hang


több minden lehet. ha fordulatra gyorsul, akkor hidrotőke. de lehet pl ékszíjtárcsán valami deformáció, repedés. vagy éppen a fékrásegítő vákuumpumpája.

YELLOW Elküldve: 2013-04-02 11:20 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: hali!

valakinek nincs meg letölthető változatban bmw-hez, vagy konkrét bmw típusokhoz ilyen vásárlási jegyzőkönyv?
arra a doksira gondolok, amiben pontokba van szedve, hogy mit kell átnézni autóvásárláskor.

akinek megvan jelezze, vagy küldheti e-mail-emre.

köszi!



valaki nem tud ismerősi körében jó állapotú, valóban megbízható forrású kombi BMW-t? E46, E39, 18d, 20d motorral lenne aktuális. NEM nekem kellene


Elképzelhető, hogy az enyém eladó lesz hamarosan .
Még nem hirdetem sehol.
Ha érdekel valakit : pü.
2004/11 320d Touring, patika és nem olcsó.
Xenon, üvegtető, kisnavi, sérülésmentes ...


jah hát igen, akinek kellene 1,5 misi körül érdekelné. én elmondtam neki a véleményem erről, lehet külföldről hozat majd. mivel nem egy száguldozós típus, így a 18d lenne neki a legmegfelelőbb. bár kérdezte, hogy szerintem a nem anniyra minőségi gázolajjal mi lenne? szinte mindig dízele volt, moste gy régi audi van már jó ideje. anno volt E34 524td is. pl egy 307sw-be is ezt az anyagot teszi, amit 110ezerrel vett, és már több mint 100-at tett bele és az nem panaszkodott rá. mondjuk mondtam neki, hogy lehet a BMW nem az ő autója lesz, amit keres.
őszintén olyanra jétszana, ha valaki meg lenen szorulva, és nagyon kéne neki a pénz, így hátha egy jobb állapotút olcsóbban tudna szerezni.

YELLOW Elküldve: 2013-04-02 09:59 Autóvásárlás

YELLOW írta: hali!

valakinek nincs meg letölthető változatban bmw-hez, vagy konkrét bmw típusokhoz ilyen vásárlási jegyzőkönyv?
arra a doksira gondolok, amiben pontokba van szedve, hogy mit kell átnézni autóvásárláskor.

akinek megvan jelezze, vagy küldheti e-mail-emre.

köszi!



valaki nem tud ismerősi körében jó állapotú, valóban megbízható forrású kombi BMW-t? E46, E39, 18d, 20d motorral lenne aktuális. NEM nekem kellene

YELLOW Elküldve: 2013-04-02 09:51 alufelni

Metacska írta: Sziasztok!

Szeretnék eladni egy pontosan ugyanilyen felnigarnitúrát,
A link neve

és sajnos nem tudom a felni szélességét és az ET számát. A garnitúrát a nagyszüleimnél tárolom, a hétvégén le is fényképeztem, de én barom megnézhettem volna a hátuljában a méreteit. Sajnos a linkelt hirdetésben a telefonszám már nem él, ezért az ürgét nem tudom telefonon megkérdeni. Talán 8J ET35?

Előre is köszi!


mivel replika így több féle ET is létezhet hozzá. köztük van az ET35 is. hívd fel nagyszüleidet, hogy minden írást olvassanak le róla... mert így...

YELLOW Elküldve: 2013-04-02 09:08 Autóvásárlás

Arden írta: Sziasztok!

Kis segítség kérés.
Kezdő BMW rajongó vagyok.
Szeretnék vásárolni egy 1800-2500 közöti bömöst.
A keretem 600e -800e közötti.
Tudom, hogy ezért 10-15 éveset tudok venni.
A kérdés milyet ajánlotok?
Mennyire megbízhatók (típushibák)?
Mennyibe a kerül a fenntartása?


ennyiért mindenképp 15+ évest tudsz venni. jah és jó ha még fele ennyi van a tárcádban.

YELLOW Elküldve: 2013-04-01 22:25 Autóvásárlás

ervin35 írta:
kroenen85 írta: sziasztok!

most készülök venni egy 320d e91-et

az alábbi három maradt a pakliban:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-6695138

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6566883

http://www.nissanhovany.hu/auto/1/6594407

Szerintetek így első ránézésre melyik a nyerő?

Köszönöm!


Nekem az ezüst jön be csak kár hogy automata. Így talán a középsőt nézném meg először,mindenképp meg kell nézni őket és az alapján dönteni.


nekem az első a legszimpatikusabb, igaz az a legfapadosabb ha úgy vesszük. de annak hihehtő a km-e.