Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 18:05 Segítsetek!

Danibattya írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy szeretném ha az autómnak villanna az indexe mikor kinyitom és bezárom! Ezen kívül még azt is szeretném hogy amikor kinyitom akkor angel eye -ok ugyan úgy villanjanak fel! ezt hogy tudom megoldani? Ehhez az indexeshez kell valamilyen program?
Köszönöm a válaszokat!
Dani

2000 év. E46


megoldható minden, CKM-ben kell állítani az index villanást. a másik is biztos megoldható.

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 17:52 Hûtõvíz

HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom a hűtőcserével, ezt majd később elmesélem.

Valaki le tudná írni, hogy hogyan ajánlatos E46-nál a légtelenítést elvégezni? Van valami "spéci" dolog vagy ugyan úgy, ahogy az összes autónál?

Köszi előre is.


kersss rá. többször le lett már írva többféle módszer.

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 15:32 Akkumulátor

Barna94 írta:
Zolee írta:
Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?

Egy gyenge-közepes akksi ezekben a mínuszokban simán le tud merülni 1 hét alatt, főleg ha kint állsz vele a mínuszokban...
Ha van lehetőséged, köss sorban egy Amper mérőt, zárd be az autót, várj 15-20 percet - ennyi idő kell h minden nyugalmi állapotba kerüljön - 100-200 mA teljesen normális, annyit simán megehetnek a fogyasztóid (riasztó, fejegység, stb) alaphelyzetben is.




es ha 100-200 mA fenneb megy akkor az aksi gondja lehet ?


akkor van az autóban egy energia vámpír

egy rejtett fogyasztó, ami zabálja a tápot. ha nosmális a nyugalmi áramfelvétel, akkor viszont szar az akksi.

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 12:51 Gumiabroncs

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 12:13 Műszerfal kijelzés

Barna94 írta:
YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!


látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell

amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.

YELLOW Elküldve: 2013-03-28 09:29 Műszerfal kijelzés

Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző

YELLOW Elküldve: 2013-03-25 20:59 E46 Hangszóró

Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !

Azt szeretném meg tudni milyen gyári hangszóró van az e46 316i-be ?
Leszeretném cserélni, nézegettem fórumot ott valami olyant ír 165mm-es kerek közép mély de nem tudom pontosan.
Gyári adatokat szeretnék mert nem akarom barkácsolni a kárpitot pontosan olyan méretbe és típusba pl : magas,közép mély ,utas szeretném bele venni ami bele való és belefér.
6 hangszóróm van gyárilag benne és mind egyforma 2-elöl 2 hátul + 2 csipogó.


figyumár Pintyi...
ezért komolyan újat kellett nyitnod? legalább 10 másik helyen kérdezhetetd volna meg, akár a tásralgóban is. semmi köze hogy milyen motor van az autódba, hogy miylen benne a hangszóró. számos hifis, multimédiás topic van.


Szia !

Bocsi de nem találtam esküszöm elküldöd a linket ?


kereső dísznek van?

ennyi elég lesz?

http://www.bmwfanatics.hu/forum-lista/hifi.html


lécci önszántadból kérvényezd Robinson mestertől, hogy ezt meg törölje! köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-03-25 20:51 E46 Hangszóró

Pintyi86 írta: Sziasztok !

Azt szeretném meg tudni milyen gyári hangszóró van az e46 316i-be ?
Leszeretném cserélni, nézegettem fórumot ott valami olyant ír 165mm-es kerek közép mély de nem tudom pontosan.
Gyári adatokat szeretnék mert nem akarom barkácsolni a kárpitot pontosan olyan méretbe és típusba pl : magas,közép mély ,utas szeretném bele venni ami bele való és belefér.
6 hangszóróm van gyárilag benne és mind egyforma 2-elöl 2 hátul + 2 csipogó.


figyumár Pintyi...
ezért komolyan újat kellett nyitnod? legalább 10 másik helyen kérdezhetetd volna meg, akár a tásralgóban is. semmi köze hogy milyen motor van az autódba, hogy miylen benne a hangszóró. számos hifis, multimédiás topic van.

YELLOW Elküldve: 2013-03-25 20:09 Heeelp...!

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Van egy problémám egy kicsit zavar.
Mitől van az hogy az első biztonsági övek nem húznak vissza csak nagyon lassan?
Miért van ez,mit lehet csinálni?
köszi a válaszokat!


Szintén zenész, nekem is csinálja, idegesít, mindig úgy kell visszavezetni. Jó lenne ha lenne rá megoldás. Lehet a rugó van már elgyengülve.


Yellow májsztró és Dávid is erősítette a szappanos vizet,nos megvárom a jóidőt aztán adok neki a szaros kapanyéllel


csak annyi, hogy akaszd ki valahova a csatnál fogva, hogy megszáradjon. vizesen ne tekertesd fel.

YELLOW Elküldve: 2013-03-25 05:11 Heeelp...!

valter320d írta: Van egy problémám egy kicsit zavar.
Mitől van az hogy az első biztonsági övek nem húznak vissza csak nagyon lassan?
Miért van ez,mit lehet csinálni?
köszi a válaszokat!


túl van csillapítva. balesetes volt az autó

a zsírtól. át kell törölni valami szappanos vízzel, elvileg az megoldja. de óvatosan durva vegyszereket nem szabad használni. nekem is elég lassú, és néha meg is tekeredik. ha kicsit merevebb lenne, lehet jobb lenne.

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 22:19 Vicces :)

hát ez kész...


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 22:11 BMW a motorsportban

jrtom írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: én meg nem értem minek tárgyalunk olyan valakiről, akinek köze nincs a BMW-hez már. nekem sosem volt szimpi. de ezt már kifejtettem. a madaras ütközéskor mondotakkal leírta magát...emberileg. kár érte minden karakter.


Nem túl korrekt hozzászólás...
Értékelni kellene, hogy egy Magyar csapat és egy Magyar pilóta ilyen eredményeket ért el egy világbajnoki sorozatban. Ők is hibázhatnak, de csak az nem hibázik aki nem dolgozik...
A Hondát meg ne írjuk még le, nagyon az elején tartunk a történetnek.
Én szurkolok nekik, bármilyen embléma van is az autón!


én a nem túl korrekt hozzászólásokról vagyok hírhedt
én sajnos így gondolom. pontosan nem akarok leírni miért, mert nem akarok származási dolgokba belemenni.
igen tulajdonképpen irigy vagyok. de akár bármelyikünk is lehetett volna a helyébe, csak minket nem pénzel senki. persze fedeznek fel embereket, de nagy tőke kell elindítani valakit ilyen pályán.
igen elismerésem, amit elért tavaly, nem vitatom.
állítólag azért váltott mert a BMW nem akart fejleszteni. erről volt szó. és ha már nincs a legcsúcsszuperebb technika alatta, akkor nem is jó? én nagy Schumacher-es voltam/vagyok, mindig azzal jöttek, hogy persze könnyű a legjobb technikával. igen számít. de csapatutasítás ide vagy oda, a társ pilóták sosem tudtak vele menni. Schumi nagyon sokat hozzátett az autóbeállításokhoz. Norbi mit tud? jajj nekem jött egy veréb, oszt szérverte a futóművet... jah mikor látszik hogy a mocitetőnél kapta el. még a sérülés sem volt akkora, hogy megnövekedjen a légellenállás. pszichével is jöttek itt. nem láttam volna, hogy szétfröccsent volna a vér az egész ablakon...
korrektség nem korrektség, kinek ez szimpatikus, kinek az, nyílt furom, szabad vélemény nyílvánítás van. ő is tudja, hogy nem fogja mindenki szeretni.


A származási dolgokat nem értem ( ha el akarod mondani pü-ben jöhet ).
A veréb-story lehet hogy nem volt egy jól sikerült magyarázat, de nehogy már ezért leírjunk egy embert, egy csapatot...
Rengeteg munkát , energiát fektettek bele, hogy eljussanak egy világbajnoki sorozatba és ráadásul jól is szerepelnek. Ez számomra elismerésre méltó.
2 éve volt szerencsém élőben látni Norbi győzelmét és a Zengő Team munkáját a Hungaroringen, most is feláll a szőr a karomon attól a hangulattól amit ott átéltem. Életre szóló élmény ...

Még egy dolog : igen, ehhez a sporthoz kell qrva sok pénz, meg pénz, meg szerencse , meg sok minden..., de van egy olyan mondás, hogy mindenki a maga szerencséjének a kovácsa . No komment...

( bár az eső nem kedvez a BMW-nek, de ettől függetlenül meg lehet nézni a mai eredményeket, nem írom ide , akit érdekel biztosan nézte ... )



Én is kint voltam a hungaroringen amikor nyert a norbi, de az egy éve volt nem kettő.
És a hangulat az nagyon emlékezetes marad sokáig. Idén is megyünk tuti.
Yellow te is gyere ki hátha meggondolod magad


mivel kapcsolatban?
Mihinek nem fogok drukkolni az tutti. nem tudom mikor mi lesz. idén max egyszer fogok pest környékén járni, ha megyek tesómért, de az sem tavasszal lesz mint ahogy szó volt róla, hanem nyáron ha minden igaz. de a barátja vett egy honda cicic-et (még ez is honda) és lehet azzal jönnek haza. akkor meg oszt végképp nem megyek a hatalmas főtt város közelébe se.

na de inkább a BMW-ről beszéljünk és a motorsportról

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 20:52 Heeelp...!

szotakdavid írta:

Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5



ez normális, bár attól függ mennyit ugrál. ugye a szervoszivattyút is a főtengely hajtja meg, ha tekeres a szivattyú megy terheli a főtengelyt, ami egy pillanatra megfogja a motort. a tiéd is változik elvileg, titkos menüben figyeld meg.

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 20:44 Heeelp...!

jlaci74 írta:
szotakdavid írta: E34-ben honnan kapja a km óra a jelet??


8-as





megelőztél...

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 20:28 Fék

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta: 330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!


azt tudom... hogy arra nem megy rá. arra lettem volna kiváncsi, hogy az enyém és a 330i között van-e más méret.
300-as van, de arra nem váltok, az nem eléggé nagy. akkor 300 és 325 között van még méret?


Tudomásom szerint nincs a 300 és a 325 között méret, tehát ha a 325 nagy és a 300 kicsi, akkor inkább tegyél bele az eredeti nyeregbe egy spéci fékbetétet és nagyobb fékerő növekedést fogsz elérni mint egy picit nagyobb gyári fékkel.
Pl. : Ferodo DS Performance.
http://www.ferodo.com/en-globa...mance.aspx


inkább akkor fékcsöveket cserélnék fémre, ha a fékerőről lenne szó. szerintem a legtöbben azért cserélnek féket, mert a felnijükhöz képest túl kicsinek tűnik... én is emiatt cserélném, bár nekem a 17-es nem egy nagy felni, de bármelyik pillanatban válthatok 18-ra és ott azért a 286 már picikének tűnne nagyon.


A fékcső cserétől nem fog nőni a fékerőd, csak a nyomáspont lesz határozottabb.
Érezhetőbb, adagolhatóbb lesz a rendszer mert kiveszel egy rugalmas elemet belőle.
Ha 17-18"-ban gondolkodsz akkor azok alá befér a 325 -ös tárcsa.
Persze akkor télen is ekkora kerékkel kell járni vagy visszaszerelni a gyári fékszettet. De valamit valamiért ...


hát ezaz, hogy télre nem akarok 16-ostól nagyobbat. mondjuk amenniyt hazsnálom mindegy volna.