Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-10-24 10:50 Füstprobléma!

konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.

YELLOW Elküldve: 2019-10-21 22:19 Nem nyílik!

southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.

YELLOW Elküldve: 2019-10-21 20:27 Nem nyílik!

southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.

YELLOW Elküldve: 2019-10-20 19:02 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta:
hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky


nekem is ez volt, cirka 2-3 hónapja írtam róla. pont ugyanezt.
szerk.: ja, pont itt írtam első komment.

YELLOW Elküldve: 2019-10-19 22:18 navigáció

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.

Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!


Android-os vagy Win CE? gyanítom utóbbi. lehet maga az SD foglalat forrasztási is necces már. nem jellemző, hogy olyan hű de minőségi forrasztások lennének. célszerű lenne egy hozzá való win CE-t frissíteni. nem baj, ha ugyanaz, csak újra kellene rakni. ha meg android, akkor egy takarítás kellene neki.


Win CE. Köszi, akkor frissítés lesz. Esetleg tudnátok ajánlani, ami hozzá való? Ehhez nem igazán értek.


hát így én se tudom, keresni kell. alapvetően mindegy volna, mert ha valaki tud benne mókolni, akkor minden igazítható mindenhez. de célszerű lenne konkrétan a készülékhez keresni. és utána nézni, hogyan lehet frissíteni.

YELLOW Elküldve: 2019-10-19 19:37 navigáció

Adriano98 írta: Sziasztok!

Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.

Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!


Android-os vagy Win CE? gyanítom utóbbi. lehet maga az SD foglalat forrasztási is necces már. nem jellemző, hogy olyan hű de minőségi forrasztások lennének. célszerű lenne egy hozzá való win CE-t frissíteni. nem baj, ha ugyanaz, csak újra kellene rakni. ha meg android, akkor egy takarítás kellene neki.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 22:01 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre


sejtettem. csak már lusta voltam kiírni.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 21:31 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 21:07 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 20:03 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 19:41 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...

YELLOW Elküldve: 2019-10-15 08:54 Bmw e61 2005 2.5D jobb hátsó kerék belsejét nagyon koptatja

cabyka írta: Sziasztok. Van egy e61-em. Volt kissebb nagyobb koppanás az autón az első futóműbe. Lengéscsillapító,nyuszifül, buksa cserék és futoszög állítás...1.5 éve van nálam az auto...Micheline primacy 4 es gumik.
Elméletileg gép szerint minden jó (dőlés szög, összetartás...) mégis a jobb hátsó kerék belsejét nagyon eszi... van ötletetek mi lehet a baj? (Nem húz félre, nem kopog semmi hibát nem érzékelek...)


ezért nem kell új topic. légyszíves írd be ezt egy már meglévő futóműs, vagy gumis topic-ba. ez törlődni fog!

YELLOW Elküldve: 2019-10-14 22:23 elektromos ablakemelõ_

hun_gary írta: Sziasztok!
Ma esett meg velem, hogy leállítottam a kocsit (e87 120D) egy benzinkúton és elmentem inni egy kávét. Jövök vissza és látom, hogy minden ablak lehúzva, tetőablak kinyitva. Egyszer már előfordult a garázsban, azóta nem csinálta, most megint. Hallott már valaki ilyesmiről/ van valakinek valami tippje, hogy mi lehet?
Köszi!


zsebedben benyomódott a kulcson a nyitógomb.

YELLOW Elküldve: 2019-10-13 22:08 ABS-rõl általában

zsolt86 írta: Sziasztok!
Adott egy bmw e39(523i) 1999 évjáratú!
Pár napja kigyulladt az abs illetve az asc lámpám is és ezzel egyidejűleg elment a kilóméter órám és a pillanatnyi fogyasztásmérőm is.Némi állás után illetve töbszöri indítás után a hiba teljesen megszűnik aztán random módon újra elő jön. Mi okozhatja a problémát esetleg valaki találkozott már hasonló hibával? Válaszokat előre is köszönöm!


bal hátsó ABS jeladó, ha jól emlékszem. ő adja ezeket a jeleket. kontakthiba, vagy tönkre ment.

YELLOW Elküldve: 2019-10-13 21:22 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.