Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 13:08 NAVI

Tano írta: Hát, gondolom egy gyári rendszer kompletten még bontottan sem lehet olcsóbb mint egy Dynavin szerű cucc. Kinézetre nekem nem jön be, nagyon elüt a középkonzol kontúrjától.


hát nekem sem jön be...

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 12:58 Autóvásárlás

jons írta:
zoliika írta: Így szétrohadva autót még nem láttam az összes ajtóél,küszöb végig egyszerűen szavakat nem találtam.


Miért nézted ezt meg egyáltalán?


biztos mazochista

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:43 Motorolaj

anubisz írta: Te Yellow , nagy olaj mágus vagy, hogy lehet az SM olaj korszerűbb az SL nél, nem? akkor miért drágább az SL ?
http://albaalkatresz.hu/5w40-s...e1f1294e07

http://albaalkatresz.hu/5w40-s...e1f1294e07
nem is kicsit, majd egy 500Ft al.
Hogy van most ez?


a leírásban ugyanaz van, mindkettőt SM-nek írja. szerintem itt jön az, honnan van az olaj. valószínű az egyik lehet orosz, nagyobb volt rajta a vám, vagy valami ilyesmi.
amúgy ne tőlem kérdezd nem vagyok szadó spec.

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:38 Olvasólámpás belsõ világítás

bmw320d4 írta:
valter320d írta:
ateszka86 írta: sziasztok.
2001 BMW e46-om van és gondoltam kicserélem a belső,csomagtér és rendszámtábla világításom LED-re. Meg is vettem a ledeket, bent elöl két szofita,hátul sima T10 foglalatu jár mire beraktam az utolsot hátul, az egész kialudt,utanna visszarktam a sima égőt akkor égett az egész ujra. a csomagtérnél kijelezte h nem égnek a hátsó lámpák, a rendszámnál már nem is világított. csak az a megoldás van h canbusost vegyek és azzal biztos mindenhol fog müködni vagy van valami más megoldás is? köszi szépen a segítséget


Mindenképpen canbus vagy elmész egy autóvillamosságishoz kiméreted mekkora ellenálása van a rendes izzónak és forrasztatol bele egy olyan ellenállást! Nekem ilyesmi baj volt az irányjelzővel mivel az ledes volt és mikor összekötöttem ugy villogott mint egy állat.


KIméretni? Hát ohm bácsi meg feleslegesen járatta a száját?


YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:36 Heeelp...!

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
kecsurobi írta: Az órát hogy kell beállítani ?

Jobb oldali pöcökkel, elfordítod, balra, vagy jobbra, úgy állítódnak a számok.


Szerintem egyszerűbb lenne, ha elolvasnád a Kezelési Útmutatót


YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:33 NAVI

csbalu írta: NA EZ BIZARR!!!!

ÚJ NAGYNAVI AZ E46-ban...
Nem tudom eldönteni hogy jó-e vagy sem..


hol?

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:33 Segítsetek!

kecsurobi írta: üdv az normális ha beindítom a kocsit és kialszik a piros olaj jelző,de utána kivillan narancssárgán 10 másodpercig kb.Ez normális?


ez tipikusan FL előtti típushiba. ahogy írták a kollégák olajszenzor, de csakis Hella-t vegyél, a többi nem bíri. eztet mondják.

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:31 Segítsetek!

zolikae36 írta: Sziasztok.
Nemrég kértem tanácsot itt a motor hibás e36-hoz
Ujabb egy heti probálkozáson vagyok túl.Átadtam a verdát egy szerelőnek aki csinált egy diagnosztikát.
Benzin nyomás szabályzó hibát irt.Csere megtörtént csövekel együtt.
Proba út tanulsága még rosszabb lett mint volt.
Ujabbb diag benzin szivatyú hiba.
Szoval létezik lánc reakció szerű hiba???



valószínű az elején is a szivattyú volt szar... a kiírt hiba nem mindig konkrét, csak utal valamire. pl attól, hogy kiírja lambda hiba, azt azért etszi mert rossz értéket mér, ami lehet sok anyagtól, kevés levegőtől. sokan kicserélik a szondát, aztán kiderül azcsak jól méri a szar értéket.
a szivattyúnak vannak jellegzetes tünetei. kevesebb anyaggal nem indul, rángat. ha nem indul akkor ütögetésre életre kel, stb.

YELLOW Elküldve: 2013-01-05 07:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 16:14 320d Motor

Dewd46 írta: Sziasztok! Még mindig szenvedek...

2000-es évjáratú E46 320d-hez (136ló) keresek adagolót. Ajánlatokat PÜ-ben árral kérnék. Köszi.


segíts magadon Isten is megsegít...
ha ide zudtál írni, akkor enyni erővel racing bazár, powerfanatics.com-on is szétnézhettél volna.

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 12:24 Motorolaj

negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Na latom, nagy Xado lazt csinaltam, hat kivancsian varom a velemenyeket, mert az en E46omban meg nincs ilyen olaj, csak tavasszal cserelek. Most csak valami Castrol van benne, amit a nemetek tettek meg bele es en csak a OneStage revitalizalot tettem bele.
Az igazi az lenne, ha a teljes csomagot hasznalnatok, amit en is fogok.
1.Olajcsere elott a hasznalt olajba VitaFlush es jarok vele kb 50-100km-t. http://xado.hu/pdf/vitaflush.pdf
2.Utana 5w-40 SM (nalunk 10.000 Huf)
3.Akkor johetne az uj olajba a One Stage, de nekem mar nincs amiert tenni, mert mar volt benne es 100.000km-ig ne is kell.
4.Valto es difi olaj csere Xado 75W-90 GL3/4/5 szintetikus
5.Valtohoz es difihez egy-egy Xado gél mechanikus váltóhoz.
Egy haverom Ford furgonjanak a difije hangosan zugott, ilyenbol kettot tettunk bele es kb 300km utan csend volt. Forumon olvastam errol, hogy olyan valtokban ahol addig semmi gond nem volt, ez utan sokkal simabb lett a valtas tole, foleg nagyon hidegben lehetett eszre venni.
6.Szervo olaj csere, szintetikus+Szervohoz gel
7.Legkondihoz gel.

Na ez eleg sok, de amit megcsinalok, az a valto es difi....


nem a helyi forgalmazó képviselője vagy? mert nagyon úgy tűnik. korábban amúgy pont azt írtad, hogy az olajat használod, és jó lenne ha valaki az OneStage-et kipróbálná... most akkor mi van? ezt írtad olvass vissza. szóval nekem már kezd sántítani. (mer ilyen vagyok)
most meg leírod mint úgymond mentegetőzés, mint amikor valami csodaszert árulnak, de csak akkor működik, ha mellé veszel még 20 másik készítményt. mintha csak akkor lenne jó a motorolaj, ha váltó olajat is veszel
komolyan nem kötekedni akarok, de ez jön le, meg úgye pár kommenttel visszább nem így írtad. kicsit belekavarodtál magadba


))))))))))))))))
Nem kavarodtam magamba es nem vagyok kepviselo ))))))) csak ami jo azt tudom ajalani, azzal, hogy ti ilyent hasznlanatok nekem semmi biznisz nem lenne.
Azt az olajat hasznaltam az E21esemben, az E46ot szeptemberben vettem es abban meg nem csereltem olajat, mert szervizkonyve szerint meg mehet 17.000ezret. Ebbe csak a One Staget tettem bele. Es azert kertem, hogy valaki probalja ki a 1Stage-t , hogy lassam tenyleg annyira eszreveheto-e, mint itthon egy paran mondjak es ahogy eszrevettem az E21en. A E46ot ahogy megvettem ugy bele is tettem a 1S-t, de mivel nem ismertem az autot, hogy hogy huz, megy stb ezert nem vettem eszre a kulonbseget, de ti , mint regi motorosok...........




én is picit félre olvastam, tegnap fogdokinál voltam, aztán kicsit átmentem Rambósba, úgy látszik kihatott a kevés agysejtemre is... éreztem én, hogy mélyen szúr (ráadásul most mentem vissza, mert azt hittem félmunkát csinált... biztos szeret Ő is)
szóval. azt írja az 1Stage, hogy legalább 1000km-ig nem szabad leengedni az olajat. viszont azt jó lenne tudni, hogy ha tovább van, akkor gáz-e... mert ha azt nézem, hogy az olajjal valami kölcsönhatásba keveredik, akkor úgy gondolom, jobb ha azt friss olajjal teszi. viszont ha sokáig nem jó nekik együtt, akkor le kell engedni mondjuk 2ezer km után. viszont ha ezt nézem, akkor hazsnált olajhoz jobb hozzáadni, amiben meg lehet nem úgy fejti... jó lenne tudni a kémiáját ennek a folyamatnak.
én ettől függetlenül nem hiszek ilyenekben, ezekben a csodaszerekben. ha valaki megmutatná, hogy igen ez így meg úgy, és akkor ez lesz, pl lemodellezve, talán meggyőzne.
nekem pl fater is megszívta az injektortisztítóval is. cserélni is kellett. nem gagyi volt, és nem azért mert anniy szart oldott fel. ráadásul egy sokkal kőkörszakibb autóban, de hát mondhatnék még példát.
amúgy meggyőződni úgy tudsz, hogy leméreted padon az autót. keresel valakit akinek azonos a motorja, kb azonos futással, oszt megnézitek ugyanazon padon. anniyt nem fog jelenteni, hogy megérezd, ahoz nagyon sokat kell vezetni az adott autót, és érezni nagyon a technikát, de ez úgyis anynira minimális, hogy nem tudod érzékelni.

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 09:53 Motorolaj

YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Na latom, nagy Xado lazt csinaltam, hat kivancsian varom a velemenyeket, mert az en E46omban meg nincs ilyen olaj, csak tavasszal cserelek. Most csak valami Castrol van benne, amit a nemetek tettek meg bele es en csak a OneStage revitalizalot tettem bele.
Az igazi az lenne, ha a teljes csomagot hasznalnatok, amit en is fogok.
1.Olajcsere elott a hasznalt olajba VitaFlush es jarok vele kb 50-100km-t. http://xado.hu/pdf/vitaflush.pdf
2.Utana 5w-40 SM (nalunk 10.000 Huf)
3.Akkor johetne az uj olajba a One Stage, de nekem mar nincs amiert tenni, mert mar volt benne es 100.000km-ig ne is kell.
4.Valto es difi olaj csere Xado 75W-90 GL3/4/5 szintetikus
5.Valtohoz es difihez egy-egy Xado gél mechanikus váltóhoz.
Egy haverom Ford furgonjanak a difije hangosan zugott, ilyenbol kettot tettunk bele es kb 300km utan csend volt. Forumon olvastam errol, hogy olyan valtokban ahol addig semmi gond nem volt, ez utan sokkal simabb lett a valtas tole, foleg nagyon hidegben lehetett eszre venni.
6.Szervo olaj csere, szintetikus+Szervohoz gel
7.Legkondihoz gel.

Na ez eleg sok, de amit megcsinalok, az a valto es difi....


nem a helyi forgalmazó képviselője vagy? mert nagyon úgy tűnik. korábban amúgy pont azt írtad, hogy az olajat használod, és jó lenne ha valaki az OneStage-et kipróbálná... most akkor mi van? ezt írtad olvass vissza. szóval nekem már kezd sántítani. (mer ilyen vagyok)
most meg leírod mint úgymond mentegetőzés, mint amikor valami csodaszert árulnak, de csak akkor működik, ha mellé veszel még 20 másik készítményt. mintha csak akkor lenne jó a motorolaj, ha váltó olajat is veszel
komolyan nem kötekedni akarok, de ez jön le, meg úgye pár kommenttel visszább nem így írtad. kicsit belekavarodtál magadba


nah jó nem pont így írtad, én is visszaolvastam, úgy írod, hogy ismered. nah de milyen autókban.... nem BMW-ben, vagyis azt mintha nem említetted volna.

mondjuk én azon vagyok, hogy német autóba német olajat. japánt azért fogadom el, mert nem hülyék élnek ott.
pl amerikai olajat nem tennék soha. lehet hülyeség mert ha megnézzük, a sok ezer éves szar ott is hogy elmegy (csak a prolong-gal ne jöjjön valaki ) az egy dolog, ott nem számít a károsanyagkibocsátás. persze már kezd, mert jól támogatják a kis autók üzembentartási feltételeit, de hát sokan leszarják, van pénz, üzemanyag. háborognak a 200ft-os benyán... az 5-6x-os fizetés mellett. a lényeg én ezzel a hollandiában gyárott orosz olajjal is így vagyok.
én azé kiváncsi lennék a régi vesszőparipámra, a vonalkódra, vajon milyen van rajta, mi a számsor...
ha úgyis nagy felhazsnáló vagy, lőhetnél róla képet

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 09:36 Motorolaj

negativ0001 írta:
anubisz írta:
Mert hülyén jött le, hogy orosz olaj, de nem ott gyártják, semmi köze hozzá, ennyi erővel lehet Venezuelai, vagy Arab olaj is, nem?
Nagyon minőséginek tűnik, meg a fém dobozolás, nem fos minőségre utal, egy próbát meg ér, főleg, hogy 2900 körül van, nem mint a másik oldalon, 4000 felett. Átcsomagolni biztos nem tudták )))))))))

Az a helyzet, hogy elegge sok kozuk van hozza, ami nem rossz, csak leirom , amit tudok az itteni imoprtotol. A fejlesztes, talalmany, patent, tulajdonjog, stb mind orosz. Valami admiralis a tulajdonos es a hadsereg hasznlaja. Az igazi bizniszt az orosz es mas orszagok hadseregeivel csinaljak, foleg azert mert van az a puska es agyucso revitalizalojuk, de nem csak. Ott vannak a turbina zsirok, revitalizalo zsirok stb stb.
Hollandiaban azert gyartjak, hogy az unionak eladott termek utan ne kelljen vamot fizessenek es igy az ar nem szokik az egekbe, de meg igy is draga......



azé gyártják hollandiába, mert úgy a Valvoline üzemében meg tudják tölteni a szép fém dobozokat Valvoline olajjal és és eladják mint szuper hadi orosz olaj, ami atomvillanást is túlél

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 09:34 Motorolaj

negativ0001 írta:
Na latom, nagy Xado lazt csinaltam, hat kivancsian varom a velemenyeket, mert az en E46omban meg nincs ilyen olaj, csak tavasszal cserelek. Most csak valami Castrol van benne, amit a nemetek tettek meg bele es en csak a OneStage revitalizalot tettem bele.
Az igazi az lenne, ha a teljes csomagot hasznalnatok, amit en is fogok.
1.Olajcsere elott a hasznalt olajba VitaFlush es jarok vele kb 50-100km-t. http://xado.hu/pdf/vitaflush.pdf
2.Utana 5w-40 SM (nalunk 10.000 Huf)
3.Akkor johetne az uj olajba a One Stage, de nekem mar nincs amiert tenni, mert mar volt benne es 100.000km-ig ne is kell.
4.Valto es difi olaj csere Xado 75W-90 GL3/4/5 szintetikus
5.Valtohoz es difihez egy-egy Xado gél mechanikus váltóhoz.
Egy haverom Ford furgonjanak a difije hangosan zugott, ilyenbol kettot tettunk bele es kb 300km utan csend volt. Forumon olvastam errol, hogy olyan valtokban ahol addig semmi gond nem volt, ez utan sokkal simabb lett a valtas tole, foleg nagyon hidegben lehetett eszre venni.
6.Szervo olaj csere, szintetikus+Szervohoz gel
7.Legkondihoz gel.

Na ez eleg sok, de amit megcsinalok, az a valto es difi....


nem a helyi forgalmazó képviselője vagy? mert nagyon úgy tűnik. korábban amúgy pont azt írtad, hogy az olajat használod, és jó lenne ha valaki az OneStage-et kipróbálná... most akkor mi van? ezt írtad olvass vissza. szóval nekem már kezd sántítani. (mer ilyen vagyok)
most meg leírod mint úgymond mentegetőzés, mint amikor valami csodaszert árulnak, de csak akkor működik, ha mellé veszel még 20 másik készítményt. mintha csak akkor lenne jó a motorolaj, ha váltó olajat is veszel
komolyan nem kötekedni akarok, de ez jön le, meg úgye pár kommenttel visszább nem így írtad. kicsit belekavarodtál magadba

YELLOW Elküldve: 2013-01-04 08:43 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Amúgy meg a te hibád, annyira szajkózod a hamis olaj mizériát, hogy már csak konzervdobozba zárt lefestett olajat mer az ember venni )))))))))




és mikor várhatunk eredményt? mikor cserélsz, és meddig lesz bent kb? idén sor kerül még rá?


azért beszélek róla, mostanában kell cserélnem. Na ne hidd, hogy én ilyen őrült vagyok, hogy azt fogom lesni, meg egyáltalán mit? max menyi fogy belőle, a másik olajat se ette, csak amint kezdett öregedni. úgy 10 től felfelé.


arra lettem volna kiváncsi, hogy kb a 10ezret, vagy a következő cserét mikor éred el...
meg esetleg hangot lehet figyelni, változik-e picit, mennyivel jár finomabban, ezt azé érezni. bár szerintem semmivel nem lesz különb, mint a többi.