Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 21:32 Akkumulátor

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?


annyiban megnyugtatlak, hogy Zoli a Te cikkszámod hozza a realoem, viszont a másikét nem


Meg sem fordult a fejemben ,hogy az enyém vagy Nanoé hamis ,mert nekem a legnagyobb és hiteles garancia az az,hogy Attilától való!Egyébként Köszi Yellow!
De,akkor sem értem.......


a hamisat csak úgy írtam, én nem állítom azt, de furcsa, hogy nem hozza a mésikat se amerikai, se EU piacra sem. bmwfuns szerint sem létezik a tétel....
eleve furcsa, hogy a BMW logo sincs rajta, itt az oldalon is volt vele gond, hogy nem lehetett hasznélni. a tiéden ott van ezen csak oda van írva. lehet az exide-nek megmaradt pár akksi, de már nem szerződött a bmw vele, aztán.... vagy nem tom

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 21:22 Akkumulátor

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?


annyiban megnyugtatlak, hogy Zoli a Te cikkszámod hozza a realoem, viszont a másikét nem

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 21:14 Mi lehet a baj?

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: A segítségetekre lenne szükségem: Ismerősöm autójáról van szó. E36 318 TDS Az autóból elment az erő, egyszerűen nem húz, menet közben nem, viszont indításkor szép fehér füstöt nyom, ami alábbhagy 4-5 perc után. Egyik percről a másikra ment el belőle az erő, egyszerűen nem megy az autó, akárhogy nyomják neki. KÉrdésem az lenne, hogy hol kellene elkezdeni a hibakeresést? Diag?


ilyenkor télen tán normális is lehet. de lehet az EGR környékén lesz valami... műr ha van benen olyan hűtő. ha pl a turbo-t sem hallani, hogy töltene, akkor vákuumcsövek ellenőrzése.


No,ezzel az a baj,hogy totál analfabéta az ismerősöm.Előző autóinál is lépten-nyomon lehúzták.....elsőre azért gondoltam a diagraVagy ez nem olyan mit CR diesel,hogy egyből a diag alapján kiderül,hogy mi a baj?



ez csak E36, biztos nem olyan eccerű diagolni... de tutti kéne lenni kecskeméten is valami szakinak, hisz az BMW-s város

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 21:11 Akkumulátor

zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 21:07 Mi lehet a baj?

zoliika írta: A segítségetekre lenne szükségem: Ismerősöm autójáról van szó. E36 318 TDS Az autóból elment az erő, egyszerűen nem húz, menet közben nem, viszont indításkor szép fehér füstöt nyom, ami alábbhagy 4-5 perc után. Egyik percről a másikra ment el belőle az erő, egyszerűen nem megy az autó, akárhogy nyomják neki. KÉrdésem az lenne, hogy hol kellene elkezdeni a hibakeresést? Diag?


ilyenkor télen tán normális is lehet. de lehet az EGR környékén lesz valami... műr ha van benen olyan hűtő. ha pl a turbo-t sem hallani, hogy töltene, akkor vákuumcsövek ellenőrzése.

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 20:37 Motorolaj

ma az ósönben fotózgattam egy picit kommentek a képek felett
meglepően érdekes az eredmény. még a magnatec-ből sem találtam olyat, ami valami necces országra utalna... furcsa, de ha már fotóztam, akkor megosztom.

10w-40 magnatec LITER-es kiszerelés 900-as kód: Ausztria



5w-40 magnatec 5 literes kiszerelés 400-as kód: Németország



5w-40 magnatec literes kiszerelés 400-as kód: Németország


5w-40 edge (FST-s új verziós) literes kiszerelés 900-as kód: Ausztria


10w-40 valvoline literes 871-es kód: Hollandia


10w-40 total classic literes 342-es kód: Francia ország

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 19:41 Társalgó

medveborke írta: Sziasztok!
Ma vettem észre (totál véletlen "belenyultam" a tutiba), hogy a légszűrőnél lévő gumicsonk eltörött... Gyanítom, hogy még az előző tulajnál, de mind1 is. Valaki tudna nekem mondani egy cikkszámot? Illetve, hogy bontottan mennyibe fáj ezt kicserélnem? (+ ha van valakinek eladó, az király volna )





nekem nem pont ilyen, de én direkt kivettem belőle, mert gyári papír szűrővel is olyan hangja van, mintha dircsiszürcsi lenne rajta

YELLOW Elküldve: 2012-12-16 19:39 Autóvásárlás

szia! írtam privátot, elérhetőséggel stb. nyugodt szívvel ajánlom.

sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs


YELLOW Elküldve: 2012-12-16 07:30 Akkumulátor

Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.



feltételezhetően Exide, mivel rá vagyon írva
a 9 év az szép. valszeg ha én sem városban rövidtávon hazsnáltam volna, még 2 évet kibírt volna. viszont egy 80Ah-s akksitól a 640A indító elég sovány. nem a MonBat 65Ah-s tud 570A-t. mondjuk az enyém prémium, direkt megnövelt ondító teljesítménnyel. szerintem ez viszont nem. ami nem feltétlen baj, csak én keveslem. bár az is lehet, hogy a "BMW" tudja is, az enyém meg nem...

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 20:22 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 19:37 Kulcs hiány!

BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Tegnap megjött az új távirányítós kulcsom és ma be is tanítottam úgy ahogy itt le van írva. Viszont valamit nem értek. Ha lezárom az autót, akkor felvillannak az indexek viszont nyitásnál nem. Ez így okés?


ez állítható. vagy nem villan semmikor, vagy nyitás-záráskor is villan, vagy egyik, vagy másikkor villan. elvileg a kulcstanítás és az új kulcs miatt nem kellene elállítódnia, mert ezt a kulcshoz programozzák, de az autó tárolja. ha minden igaz.

jah nekem is csak így csinál... köszi Miki. aszondom neki állítsuk már be, hogy villanjon gombnyomásra. hogy értem kérdezi. pl zárásra. erre otthon veszem észre csak zárásra állította be. nem kérdez, beszél sokat, de annyit is állít be. aszondja csak a zárást mondtam.... ez igaz, csak nem úgy gondoltam

bocsi a sztori miatt de még ma is misolygok rajta... szóval nem baj beállítás kérdése


Akkor ok! Köszi! Bár kicsit zavaró. De majd megszokom.


keress egy diag-ost aki a CKM-et tudja progizni

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 18:33 Kulcs hiány!

BalaBMW írta: Tegnap megjött az új távirányítós kulcsom és ma be is tanítottam úgy ahogy itt le van írva. Viszont valamit nem értek. Ha lezárom az autót, akkor felvillannak az indexek viszont nyitásnál nem. Ez így okés?


ez állítható. vagy nem villan semmikor, vagy nyitás-záráskor is villan, vagy egyik, vagy másikkor villan. elvileg a kulcstanítás és az új kulcs miatt nem kellene elállítódnia, mert ezt a kulcshoz programozzák, de az autó tárolja. ha minden igaz.

jah nekem is csak így csinál... köszi Miki. aszondom neki állítsuk már be, hogy villanjon gombnyomásra. hogy értem kérdezi. pl zárásra. erre otthon veszem észre csak zárásra állította be. nem kérdez, beszél sokat, de annyit is állít be. aszondja csak a zárást mondtam.... ez igaz, csak nem úgy gondoltam

bocsi a sztori miatt de még ma is misolygok rajta... szóval nem baj beállítás kérdése

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 15:39 Mi lehet a baj?

H2OPOK írta:
YELLOW írta:
H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.


Köszönöm a gyors választ!

Tapasztalat az, hogy ha lejtőn álok, vagy nagyobb jegyes hóban, akkor a kocsi nagyon nehezen indul ás a pillanatmérő bőven a max értéket mutatja. Lassabban áll be az elvárt mértékre!

Autóúton normál körülmények között 4,5 5,5 között mozog és írja a gép a a fogyasztás.

üzemi hőfok? Nem észlelném, hogy későn éri el az üzemi hőfokot. Bár még szokatlan a BMW-ben hogy másként mutatja mint a többi kocsi!

Télen reáli a 10 liter?


hiába a nagy kasztni azé egy 20d-hez sok szerintem. azért a mutatós fogyi mérőre ne alapozz. egyébként ha az hülyeséget mutat, akkor elgtöbbször a légtömegmérő rossz. és attól is fogyaszthat többet az autó, ha rossz ejelt küld, akkor lehet több anyagot ad hozzá. egy diag mindenképp kimutatná, akár lambdaszondánál mért rossz értéket is jelezhet.

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 15:14 Segítsetek!

bbubbuka írta:
edemsm3 írta:
bbubbuka írta: Pár napja lett kicserélve a fékrásegítőm mert tönkre ment.
http://kepfeltoltes.hu/121215/...es.hu_.jpg
Mai napon kigyulladt ez a sárga lámpa, az üléses felett...
A dsc-t akárhogy kapcsolgatom ez nem akar elaludni.. ez elvileg a kipörgésgátló?
Ennek mi baja lett? Tippek, ötletek mit kellene megnézni..?


Hali ami neked világit az a fék kopás jelző.
A kipörgésgátló lámpája pedig a km és a fordulatszám mérő közt van.


Fekkopas?? De Akkor ha sokaig nyomom a dsc-t miert szokott ez is kivillani??
Ja v az nem szaggatott hanem rendes felkor a szele.. De nem ertem h lehet fekkopas 9e km. Mentem komplett tarcsa meg betet csere ota.. Lehet h ilyen hamar elkopott a betet??




nem az szokott kivillanni, hanem narancssárgán a kézifék jelző
nem hiszem, hogy elkopott a betét ilyen hamar. nekem pl olyan szarul rakták be az új betétet hátra, hogy a kopásjelző füle eltört később esett ki, rerékcserénél vettük észre. lehet odatestel valaholva.

YELLOW Elküldve: 2012-12-15 15:09 Mi lehet a baj?

H2OPOK írta: Pár hete vásároltam egy 2006 évjáratú 520d-t manuális váltóval.

Beállt a nagy hideg, le eset az első hó! Természetesen az eladó nem adta a téli gumikat így várnom kell, hogy meg legyen rá a pénz. Addig is óvatosan vezetek!

Nyári gumival téli havas után azt tapasztaltam, hogy a kocsi bekapja a 10 liter üzemanyagot.

Sokak szerint ez irreálisan sok, én is így gondolom annak ellenére, hogy sokat forog a kerék és nincs tapadása.

Mi lehet még a gond, ha van más esetleg?

Részecskeszűrő? Bár a kocsi nem fűstől szépen ketyeg és hibaként sem írja ki a kocsi.

Reális lehet ilyen extrém körülmények (nyári gumi + téli havas utak, hátsókerékhajtás) között a fogyasztás?


kedves vizipók
nem pörög ki jöbban a kerék, hisz a menetstabilitás program azt megakadályozná. elvileg az nem okozna többlet fogyasztást. télen alapból meg nő. ha a vízhőfokod hamar középreáll, akkor termosztát gond sem lehet.