Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 21:33 Termosztát

anubisz írta:
pomzi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


aztán meg csodálkozunk ha nincs elég víz. rányitottam a fűtést, oszt eltünt a tartályból meg totál levegős volt. át kell forgatni az egész rendszerben. kinek mi...

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 21:31 Termosztát

rá kell nyitni a fűtést

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 21:06 Motorolaj

Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok Fórumtársak!

Németországban, az A.T.Ü.-nél vásároltam a fotón látható 5W30-as olajat.

Jelenleg a másik fotón látható 5W40-es van benne, amit ugyan ott vásároltam, és amivel eddig 17 000 km-t mentem, túlnyomó részben autópályán.

2006-ös 525d 177 LE (130kW) motorral, 237 000 km-el. Az 5W40-ból 17 000 alatt nem fogyott észrevehető mennyiség.

Kérem tanácsotokat abban, hogy jó lesz-e bele konkrétan ez az 5W30-as, vagy váltsak másikra?

Az FST jelzés hiánya nyugtalanít. Valamint téli szezonra, mivel nem fogyott számottevően az 5W40-es, talán érdemes lenne kipróbálni a 0W30-ast?
Szóval konkrétan mit ajánlotok?




én simán kipróbálnám a 0w-30-at. az FST egy újdonság a Castrol-nál.
mondjuk a korábbi beszélgetések miatt, nem tudnád leírni a doboz vonalkódján mi szerepel (az összes szám sorban)? vagy esetleg lefotózni? kiváncsi lennék.



Mutatom:









ez eredeti német legalább

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 17:29 Autóvásárlás

si3rrabravo írta: Hehe google fordito! Yeah!

Index totalcaron vagy valamelyik autos blogon epp minap foglalkoztak a temaval! Ugye atveresrol beszelunk! Legtobb esetben afrikai benszulottek probalnak johiszemu europai es amerikaikat lehuzni! Laptop, ingatlan, autohirdetesekre es minden masra ugornak! Kuldenek neked szep western unionos kamu nyugtakat meg egyebeket csak hogy bedoljon a naiv ugyfel! Magyar rendorseggel nem mesz semmire! Amit tehetsz az az, hogy jatszol vele es huzod az agyat , addig sem basz at masokat! Van egy kulfoldi oldal, ami pont ilyen atveros szitukat mutat be es mint trofeakent lekozol ki hogy szivatja az aktualis bantunegert! Nagyon sok mindent kepesek megtenni szerencsetlenek, hogy hihetnek latszodjanak!

En velem egy notebook eladasnal akadtak horogra, expressz.hu hirdetesen! Ahol a legutolso levelben osszeszedtem az osszes ismert cifra szavamat angolul es elkuldtem neki! Erre mar csupan egy bantunyelven irt voodoo atok jott valaszul!

Sok kulfoldi ugy szopatja oket, hogy uzemkeptelen mosogepet kuldozgetnek az atvero kontojara kulfoldre! Mikozben az atvero abbann a hiszemben van, hogy sikeresen elhitette a vevovel, hogy o bizony teljes vetelarat fog fizetni! Ekozben a valos szallitasi koltseg az atvero emberunket terheli es kap erte felmazsa ocskavasat!


komolyan mondom, midjárt írok neki én is, érdeklődök. szerintem ugynaazt a szöveget fogom kapni. úgyis szabin vagyok, lesz időm levelezgetni

szerk.: sőt írjunk neki jó sokan ő meg azt hiszi a sok hülye magyart majd jól kizsebeli

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 17:23 320d Motor

Dewd46 írta:
ute107 írta:
Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Már gépre tettük, lentebb írtam is a hibakódot. Az a szelep amit kidobott pedig az adagolóban van. Hiába nulláztuk ki, újra előjött amikor visszaraktuk gépre. Aki felrakta a bontott adagolót szinte hetente cserél turbót vagy adagolót, már találkozott is ezzel a problémával. Vasárnap viszem vissza hozzá a gépsast, hétfőn már esik is neki.

Légtömegmérőm van tartalékba, de ha az lenne rossz, akkor szerintem kidobná hibának a gép.


igen ám, csak tudni kel az összefüggéseket. attól, hogy azt írja ki hibának, még lehet az is, hogy azért, mert nem jut oda elég anyag. és akkor máris lehet az amit írtam, hogy üa. szűrő.
ez olyan, hogy beír lambdaszonda hibát, és nem annak van baja, hanem pl a keverékképzésnek, vagy a gyújtásnak bárminek. csak épp ott érzékel hibát. alapvetően ha nem mostanában volt szűrő csere talán érdemes megpróbálni, sokan olajcserekor azt is cserélik mindig.

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 17:16 Autóvásárlás

Snowman írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Snowman írta:

Hello,

The car is in Colchester United Kingdom but is registered in Hungary and all documents are original Hungarian language. If you want to buy the car I can send the car at your address with a shipping company . The car will arrive at your home in 5-7 days. I will pay all shipping costs until to your address .You must transfer the money in the bank account of the company and the money remain in custody of them until you accept the car and sign the contract . This company can see and check he car before purchase . You have 5-7 days and 500 km for test and inspect the car .
In the time of the exam you can bring it to a mechanic in your town and check all mechanical .
It is, as it is:

-First if you accept this all conditions i need your details : full name, full address , tell number copy with your ID to confirm your details .

-then i go to company with your details and i pay all tax for deliver

-company send you the confirmations (Contract and Invoice ) with all details (payment, bank account etc)

-After you see the confirmations you have 48 hours to transfer the money in their account bank

-when the company receive your scanned paper with confirm the transfer (50% value of the car ) the car going to your address and arrive in 4-5 days working

-after you receive the car to your address you have 5-7 days and 500 km to inspect the car

-after test you have a decision , Yes i want to buy the car ,and you sign the contract and the car is yours !or No i don't like the car and the company return the money in your account bank or in hand and the car come back on my cost !

Markos Weber



Szia!
Gyanítom, ha akármi mást kérdeztél volna, pl azt, hogy hányas cipőt hord, vagy mit reggelizett ma reggel, talán akkor is ugyanezt a választ kaptad volna.


vagy itt vagy másik fórumon de pont téma volt. talán pont ez az autó is. sőt biztos. ez az átverés. olcsón hirdetnek valamit, te utalj ide meg oda pénzt...
szerintem jelentsd a rendőrségen inkább...


E-mail: juhasz.vikto@hotmail.com

Juhász Viktor elfelejtett magyarul, aki közben Markos Weber lett.

Klasszikus.





Így indult, mikor megkerestem. Ne3m gyanakodtam, mert ismerem milyen szarul fordít a gugli..
feladó: Markos Weber
Jó napot,

Sajnálom a néhai választ az e-mail, de én nagyon-nagyon elfoglalt a munkám a
elmúlt 2 hétben.
Van egy e-mailt, hogy érdekl dik az autóm, még mindig érdekel?
Az autó még mindig eladó!
Kérjük, válaszoljon az angol, mert a magyar nem olyan jó, és mi fog folytatni ezt a vitát.
Várja a választ!
Szívélyes üdvözlettel,

Érdekli?

Üdvözlettel,
Markos Weber


szerintem írd meg neki, hogy jelezted a rendőrség felé csalás alapos gyanúja miatt a hirdetést és az e-mailt.

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 16:45 Mi lehet a baj?

hil írta:
Gabor84 írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a gázpedál akad?
Amikor finoman le akarom nyomni a csúsztatott kuplungos elinduláshoz nehéz lenyomni, mintha egy picit meg lenne szorulva a végállásban. Ha egyszer sikerült lenyomni, akkor utána - a pedálút további részén - már könnyen mozog (finoman adagolható). Nagyon bosszantó, mert gyakran megszalad a pedál és úgy indulok el mint egy állat, felpörög a motor.
Valohol meg kellene olajozni? Gondolom bontással jár, hogy hozzáférjek.

Gábor


Szia! Most lehet, hogy sokan le fognak hülyézni: nekem is volt ez a jelenség és nem kicsit idegesített. Szétszedtem mindent kimostam zsíroztam stb, javulás nem volt. Aztán rájöttem: nem szorul ott semmi, csak a pedál lapja áll idétlen szögben és a cipőm tapad meg a pedálon, attól ez a szorulás. Esőben soha, másik cipővel taposva szintén nem. Én erre jöttem rá, de lehet, hogy nincs igazam......



nem biztos, hogy hülyeség... apám vissza akarta vinni az új autót, meg ott sír nekem, hogy szar az autó, mert akad a kuplung. ja azt már nem nézte meg, hogy a szaros gumiszőnyeg, ami nem gyári, még sok-sok évvel ezelőtt a ladában volt annak a maszekolt részének a felső peremébe akad be olyat nevettem, mikor beültem kinyomtam, rögtön tudtam...

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 16:40 Autóvásárlás

hil írta:
Snowman írta:

Hello,

The car is in Colchester United Kingdom but is registered in Hungary and all documents are original Hungarian language. If you want to buy the car I can send the car at your address with a shipping company . The car will arrive at your home in 5-7 days. I will pay all shipping costs until to your address .You must transfer the money in the bank account of the company and the money remain in custody of them until you accept the car and sign the contract . This company can see and check he car before purchase . You have 5-7 days and 500 km for test and inspect the car .
In the time of the exam you can bring it to a mechanic in your town and check all mechanical .
It is, as it is:

-First if you accept this all conditions i need your details : full name, full address , tell number copy with your ID to confirm your details .

-then i go to company with your details and i pay all tax for deliver

-company send you the confirmations (Contract and Invoice ) with all details (payment, bank account etc)

-After you see the confirmations you have 48 hours to transfer the money in their account bank

-when the company receive your scanned paper with confirm the transfer (50% value of the car ) the car going to your address and arrive in 4-5 days working

-after you receive the car to your address you have 5-7 days and 500 km to inspect the car

-after test you have a decision , Yes i want to buy the car ,and you sign the contract and the car is yours !or No i don't like the car and the company return the money in your account bank or in hand and the car come back on my cost !

Markos Weber



Szia!
Gyanítom, ha akármi mást kérdeztél volna, pl azt, hogy hányas cipőt hord, vagy mit reggelizett ma reggel, talán akkor is ugyanezt a választ kaptad volna.


vagy itt vagy másik fórumon de pont téma volt. talán pont ez az autó is. sőt biztos. ez az átverés. olcsón hirdetnek valamit, te utalj ide meg oda pénzt...
szerintem jelentsd a rendőrségen inkább...

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 15:45 Termosztát

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: agr szelepet minek cseréljem ki az hütéshez van nem?


Nem az AGR szelepet, hanem a kis termosztátot, ami az EGR hűtő tetején van. Az a kis fekete hengeres. Jellemzően ez szokott előbb meghalni, mint a nagy vízkörös termo.
Abból veszed észre, hogy nem jó(k) a termosztát(ok), hogy hideg időben nehezen vagy nem is teljesen melegszik be a motor, esetenként menet közben kis terhelésnél (pl motorfék vagy lejtő) visszahül az üzemi tartomány alá.


akkor lehet nem is a nagy a rossz hanem a kicsi


akkor most honann lehet tudni hogy meik a rossz




úgy hogy megveszed az egyiket, aztán kiderül, hogy nem az.
leírtáák célszerű mind a kettőt cserélni, meg, hpogy általában az EGR-é megy tönkre. a döntés a tiéd.

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 15:22 Motorolaj

Stubiflex írta: Sziasztok Fórumtársak!

Németországban, az A.T.Ü.-nél vásároltam a fotón látható 5W30-as olajat.






Jelenleg a másik fotón látható 5W40-es van benne, amit ugyan ott vásároltam, és amivel eddig 17 000 km-t mentem, túlnyomó részben autópályán.






2006-ös 525d 177 LE (130kW) motorral, 237 000 km-el. Az 5W40-ból 17 000 alatt nem fogyott észrevehető mennyiség.

Kérem tanácsotokat abban, hogy jó lesz-e bele konkrétan ez az 5W30-as, vagy váltsak másikra?

Az FST jelzés hiánya nyugtalanít. Valamint téli szezonra, mivel nem fogyott számottevően az 5W40-es, talán érdemes lenne kipróbálni a 0W30-ast?
Szóval konkrétan mit ajánlotok?




én simán kipróbálnám a 0w-30-at. az FST egy újdonság a Castrol-nál.
mondjuk a korábbi beszélgetések miatt, nem tudnád leírni a doboz vonalkódján mi szerepel (az összes szám sorban)? vagy esetleg lefotózni? kiváncsi lennék.

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 14:54 Mi lehet a baj?

közben itt egy oldal itt több kép van bogarássz, nem árt tudni japánul is

http://blog.finhk.com/?p=1687

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 14:45 Mi lehet a baj?

Gabor84 írta:
"igen gondoltam, hogy neked bovdenes gázod van, láttam a képet a galériában.
akkor neked a bovden szorul, lehet kiszőrösödött. de előbb a bovden két végét kell megnézni, hogy ott minden kallantyú. amibe be van akasztva jó-e, stb. amúgy ha kint áll az autó a hidegben, hajlamos befagyni. legalábbis más típusnál láttam már ilyet.
"

Garázsban áll, hosszabb állás után néha jobban szorul, ha bejáratódik kicsit jobb, nem minden pedál lenyomásnál, de elég sűrűn jelentkezik.

A bovdent a motortérből látom, vagy csak ha leveszem a műszerfal alatti műanyag burkolatot?[/quote]

most így hirtelen nem tudom, de kellene látni motortérből, a folytószelepre megy rá, vagy anank a karjához valahova.

a képen a nívópálca felett megy a bowdenház




YELLOW Elküldve: 2012-12-05 14:38 Akkumulátor

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Én nem bíztam a véletlenre és bízom a gyári minőségben.A régi bizonyított élt 8 és fél évet ill. még "él"csak a német kemény mínuszok attól félek egyszer megviccelnek.Köszönet a szombathelyi "sárga angyal"-nak!


nem Te említetted, hogy hozol kintről több ilyen akksit eladásra?


De,említettem!Az első probléma:hogy 80 Ah-s nem 119€ hanem több.....a másik:annyiért amennyiért Attila adta azért németben sem tudnám megvenni,különben is annyi pénzt megspóroltam már és annyi segítséget kaptam már Attilától,hogy ez a min.,hogy tőle veszem meg ezt is


félre ne értsd, nem azé kérdeztem. menniy volt amúgy? jöhet privátban...

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 14:33 Mi lehet a baj?

olvass egyel visszább

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 14:31 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gabor84 írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a gázpedál akad?
Amikor finoman le akarom nyomni a csúsztatott kuplungos elinduláshoz nehéz lenyomni, mintha egy picit meg lenne szorulva a végállásban. Ha egyszer sikerült lenyomni, akkor utána - a pedálút további részén - már könnyen mozog (finoman adagolható). Nagyon bosszantó, mert gyakran megszalad a pedál és úgy indulok el mint egy állat, felpörög a motor.
Valohol meg kellene olajozni? Gondolom bontással jár, hogy hozzáférjek.

Gábor


hát ezaz... hülye állat BMW-seknek neveznek minket, közbencsak a pedál akad...
komolyra fordítva a szót. először próbálj egy kis olajat csepgtetni a pedál alatt ahol a kis rúd eltűnik. azis lehet, hogy csak ott a pedálnál szétakadt valami, ahol a rúd és a pedál találkozik.


igen gondoltam, hogy neked bovdenes gázod van, láttam a képet a galériában.
akkor neked a bovden szorul, lehet kiszőrösödött. de előbb a bovden két végét kell megnézni, hogy ott minden kallantyú. amibe be van akasztva jó-e, stb. amúgy ha kint áll az autó a hidegben, hajlamos befagyni. legalábbis más típusnál láttam már ilyet.