Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 14:48 manuális váltó

brutus20 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.



köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...



jelentem nekem sem veszi 80nál az 1est Off autónál is kipróbálva, ott sem megy.
Amúgy olyan ez mint a spárga...szép dolog ha az ember meg tudja csinálni, de van értelme?! eddig eszembe nem jutott volna nagy sebességnél 1est nyomni, még anno az oktatóm is úgy tanította, hogy csak elindulásnál kell az egyes, ha kis sebességgel is, de gurul az autó, akkor 2es.


mint írtam világos, eddig én sem próbáltam, csak a múltkori 2-es akadás szerű dolog miatt. de nekem 40-nél sem veszi be. és csupán azért fura, mert BarG-nak, Valternak is beveszi. aztán már végképp nem tudom melyik a jó

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 11:31 manuális váltó

hil írta:
YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.



köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 11:29 316i leáll menet közben!

YELLOW írta:
LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\


válaszoltam a privátodra. de volt már téma ez más típusnál is.


csak beszúrom már privát üzimet...

sajnos nem tudom így hirtelen, de emlékszem, hogy a fórumon már beszéltünk ilyen hibajelenségről. a rántás amiatt van, mert újra indul a motor.
én mindenképp visszavinném, és csináltassa meg az előző tulaj, aztán ha jó, akkor maradhat a gép, ha más baja nincs. mivel rögtön kiderült, ez 1000%, hogy elhallgatott hiba.

amit talán érdemes lenne megfigyelni. mennyi üzemanyag van a tankban? ha kevés, akkor lehet a AC pumpa avyg a szűrő. pl valami nagy dzsuva a szűrő előtt és egy idő után nem megy át anyag. esetleg főtengely jeladó. vagy motorelektronika. mindenképp diag kell neki, ne a saját költségeden csináltasd meg. ha az eladó nem vállalja, akkor adja vissza a pénzt, vagy feljelented.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 11:25 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

vivaladiesel írta:
Neo78 írta:

Csak az a baj, hogy Miki eltunt valahova, már vagy 3 hete nem válaszol...


Én annyit tudok a rejtélyes eltűnésről, hogy otthonos kis műhelyét "kinőtte" és pályafutását egy márkaszervizben folytatja tovább.
Legalábbis egy másik fórumon ezt olvastam...


én is zaklattam feszt mostanában. valami olyat írt, hogy nem akar igérgetni, mert változások vannak. sajnos mindig túl szűkszavú. (olyan privát, hát erősen túlzás párbeszédeink voltak, hogy az agyérgörcs kerülgetett, szerintem élvezi ) majd kiderül mi lesz.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 06:50 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Hogyé fogyasztanak a facelift előtti 316 meg 318i-k pályán 110 környékén?
Ebből a 318i az 2000ccm vagy 1800? és a 316? Yellow?


hát FL előttiről sokat nem tudok mondani. a 318i az 1.9-es 4 hengeres, a 316i pedig 1.9-es szintén, de csak 105 lovas. nagyon első modellekben volt 1.6-os motor is.
szerintem mindenképp jobb választás a 318i. a 316i ugyanat annyit, sőt talán elmondások alapján többet eszik, de legalább gyengébb viszont bolondbiztos. mondjuk a 318i is, de ez dinamikusabb és 110-nél biztos jobban fogyaszt, mármint kevesebbet, de szerintem 110 környékén megpakolástól, klímázástól függően 6,5-7,5l-rel simán elmegy. én mindenképp az erősebbet választanám.

YELLOW Elküldve: 2012-11-19 06:44 316i leáll menet közben!

LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\


válaszoltam a privátodra. de volt már téma ez más típusnál is.

YELLOW Elküldve: 2012-11-18 14:01 Izzítás vezérlõ

kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


ez inkább maga az izzítógyertya hiba lesz szerintem az adott hengerben. nem a vezérlője.

YELLOW Elküldve: 2012-11-18 13:59 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
jons írta:
minimal írta:
szerk. ha megjön, gyere ki és kérem a te véleményedet is róla.


nem fok ő menni sehova... ne is mondd neki



hát biztos nem, csak, hogy elmondhassam a véleményem azt itt is megteszem (ha érdekel valakit, ha nem)



Ezt én okoskodásnak vagy inkább találgatásnak mondanám,véleményt az ember úgy alkot vmiről ha megnézni,látja,kipróbálja stb.


ha-ha hol láttál itt autóról konkrét véleményt?
én magáról a helyzetről írtam, hogy lehetett megnézve az az autó. itt aki kötekedik az nem én vagyok, hanem ti velem. és azzal mert le mertem írni a véleményem. csak kicsit át kéne gondolni miről írtam, aztán nem írnál hülyeséget, csak, hogy leugass, meg próbálj f@sznak beállítani.
ha nem érted meg amit írok, akkor nem tudok leírni semmit. visszább éltem egy nagyon egyszerű hasonlattal. azt is leírtam, hogy SZERINTEM, ergó vélemény, a sajátom, nem leugatás.
ez olyan, hogy elég sok bringás hirdetést nézek, és ugyanez van. nagyon pöpec gép így meg úgy, csak épp látszik amit ír, abból lejön, hogy nem ért hozzá, csak németből (mivel arra jár) hozza be a bringákat. csak épp nem ért hozzá, de ő jónak állítja be. persze eltudja dönteni, hogy annyira nem karcos, meg gurul, fog a fék. csak ez kevés, mert számos fontos dolog meg.... nem egy ilyet láttam autónál is, bringáknál is. elhiheted.
mondom semmi okom nincs bántani, nem is akartam. nem szándékos volt az elején. állítólag többen vettek már itt lévő tagok autót. hát szólaljanak fel az ellenkezőjéről, amit állítok. vagy vegye meg nézze meg valaki, amiről szó van és mondja el, mit látott. elfogadom. még ha gyanakodni si fogok, hogy beépített ember csak nehogy igazam legyen
a lényeg a lényeg én egy dologról leírtam a véleményem, viszont mások velem kötekednek. és már megint erről szól. én meg nem hagyom. hát persze, hogy megint én vagyok a szar!
ÁMEN!

YELLOW Elküldve: 2012-11-18 06:50 Autóvásárlás

jons írta:
minimal írta:
szerk. ha megjön, gyere ki és kérem a te véleményedet is róla.


nem fok ő menni sehova... ne is mondd neki



hát biztos nem, csak, hogy elmondhassam a véleményem azt itt is megteszem (ha érdekel valakit, ha nem)

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 17:16 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Morzsi87 írta:
YELLOW írta:
Morzsi87 írta: Sziasztok!

E46 sedan-nál a hátsó helyzetjelzőben az izzót hogyan lehet kicserélni? Arra gondolok ami a csomagtartóval együtt nyílik. Gondolok itt a burkolat megbontására stb.

Előre is köszönöm!


így van. a burkolatot le kell szedni. egyértelmű lesz, ha levetted.


Az oké! de honnan kell megbontani?



csomagtérajtó aljától... patentok fogják. nem egy nagy dolog.

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 16:23 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Morzsi87 írta: Sziasztok!

E46 sedan-nál a hátsó helyzetjelzőben az izzót hogyan lehet kicserélni? Arra gondolok ami a csomagtartóval együtt nyílik. Gondolok itt a burkolat megbontására stb.

Előre is köszönöm!


így van. a burkolatot le kell szedni. egyértelmű lesz, ha levetted.

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 16:11 Olajzabálás

joe16 írta: Sziasztok!

Van egy 96-os E36 320i-m. Az utóbbi időben nagyon durván el kezdte zabálni az olajat. 1000 Km alatt megeszik majdnem egy liter olajat (10w40). Előtte is csipegette, de nem volt vészes. A motorban nem tudom mennyi lehet, óra szerint 200 000 km. Az olaj nem igazán folyik belőle, minimális olaj van a blokk oldalán. Ami furcsa, hogy komoly füstölést sem látok. Reggel jön belőle egy minimális, meg néha ha áll mondjuk egy napot dadog egy kicsit és nyomnom kell neki egy nagyobb gázfröccsöt akkor jön belőle egy adag feketés füst.

Hálás lennék ha tudnátok segíteni abban, hogy mi lehet a probléma. Meg ami talán még jobb lenne ha tudnátok ajánlani Budapesten olyan szerelőt, aki tényleg megbízható és meg tudja oldani ezt a gondot!

Előre is köszönöm!

Joci


úgy tudom ezek hajlamosak rá, a főtengely szimeringnél elengedni, de annak lenne nyoma ha benéznél oda. a hűtővizedbe nincs olaj?

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 13:21 manuális váltó

pár talált komment, mind copy/paste... nem tudom... ha így volna, akkor néhányan miért tudják mégis berakni 1-esbe? most akkor, az 1-es szinkronizálva van vagy sem? valaki mondjon már konkrétat.

-----------------
Újabb autókban már nem is engedi a rendszer, hogy bizonyos fordulat felett 1 vagy 2-be tedd.
-----------------
1-esbe nincs szinkron a legtöbb autónál, ami azt jelenti, hogy - erőltetés nélkül - nem is igen tudsz visszaváltani, vagy ha mégis, az tuti rongál. 4-ből legfeljebb 2-be válts vissza, ha nem tartasz tőle, hogy egy gyenge sóhajtással távozik valami a motorháztetőn keresztül. Csók a tulajnak amúgy, nem tudom, hogy ment át a műszakin -- vagy azért ül melletted, mert nincs jogsija??
-----------------
Amúgy jó kis sebváltód lehet, ha 4-esből visszatudsz kapcsolni 1-esbe

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 12:28 BMW a motorsportban

Coyote írta:
YELLOW írta:


tegnap ezt a videót kb 8x néztem meg.

Holnap hajnalban (4:00-tól) kezdődik az első futam, az Eurosport adja élőben.

Aki hezitálna, hogy érdemes-e felkelni olyan korán:
- a szezon utolsó futama, így dupla pontok járnak minden helyezésért
- Norbi a Yokohama Trophy (privát csapatok bajnoksága) bajnoka lehet
- a makaói pálya a legveszélyesebb a bukótér hiánya miatt, csak tegnap ketten haltak meg (egy motoros és egy túraautó-kupás), az is csoda, hogy a WTCC leszerződött velük.

Zsír lesz.


sajna meló reggel 6-ig

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 11:28 BMW a motorsportban