Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-17 11:16 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
Robinson írta:
veszkoo85 írta:
xlzx írta: Ez jó volt nagyon


Az biztos!!!!!!!!!!


Aha, szóval Te voltál az új arc Tetszetős az AC emblémád


Örülök h jött közénk új Arc is legközelebb szervezhetnénk valami aréna parkolóba vagy pláza parkoló ott tudnánk az autókal is bibelődni egy picit.



amijé nem vártatok meg.... feketepont

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 22:22 manuális váltó

BarG írta:
zoliika írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: , hogy az 1-est szándékosan nem engedi venni nagy tempónál


Nem kötözködöm Yellow: de nem szándékosan, hanem mert a szerencsétlen képtelen szinkronizálni....

Meg kellene tanulni végre sokaknak (köztük az én ismerőseimnek is, bár ezt most rossz helyre mondom) hogy az 1. fokozatot csak az autó állóhelyzetéből történő megmozdítására használjuk és onnantól kezdve csak minimum a másodikat.

Elnézést mindenkitől aki úgy gondolja, hogy itt most önhatalmúlag oktatást tartok.



Egyébként ez tényleg így van,álló helyzetből lévő elindulásnál lehet használni csak az 1-es fokozatot.Ezt 1997-ben még,mikor leraktam a autós jogsimat akkor egy életre megtanultam(majdnem meghúztak ezért vizsgán).


Élethelyzet: céges kapuhoz gurulok, lassulok, mert le kell húzni a kártyákat. 40!-nél berakom egyesbe, nem azért, hogy motorfékezzek, a kuplungot majd csak akkor engedem fel, ha indulok. A váltó simán veszi az egyest, mert így kell neki. Ha nem, akkor az hibás!
Csóközön


közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 22:14 Társalgó

vivaladiesel írta:
YELLOW írta:

- Mennyi a pálinka és az aszpirin összege?
- ???
- 11, ugyanis a pálinka üt, az aszpirin meg hat, és ugye üt meg hat az tizenegy.



Tőlünk nem messze van egy késdobáló. (Bázis komcsma. Ez a neve... ) Az az elképesztő, hogy amikor reggel indulok munkába akkor valaki már kifelé jön az ajtón! Reggel 6,30-7 körül már ott piálnak. Elképesztő...
Az említett kocsmának még Facebook profilja is van. (epic fail) Érdemes megnézni. Meg vannak örökítve azok az emberek akik a rengeteg elfogyasztott kommersz szesz és kannás-bor miatt feldobták a "pacskert".
http://www.facebook.com/pages/...8932868208


nekem volt munkatársam. fizetés után 2hétig táppénz. mert fosott. annyi piától nem csoda. volt, hogy a főnök jött be 7:30-kor és mondta, hogy épp most látta az oszlopot ölelgetni, és virágot adni neki a kollégát....
vagy a házigazda a házibuliban 15 perc után a budira támaszkodva alszik, hajnalban eszmél, addig meg kitudja mi volt a házban

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 22:11 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
minimal írta: Azt még hozzátenném hogy nincs két egyforma utam hazafelé, úgy hogy amikkel találkoztam és a hiba listán van azokra figyelek legyen ez egy kis hajszálrepedés a hűtőn és szerintem ez fontosabb hogy motorját, alját, váltóját és a bódéját tüzetesen átnézzem mint hogy lufit számoljak.. nekem más a fontossági sorrend, ha hazajön megszámolom neked


csak kötekedésnek vetted de nem zavar. mert már annyira védekezel, hogy én tőled nem vennék autót az biztos. tudom nem leszek népszerű, de ez van. pedig pont fontos a lágzsákok takaróburkolatait megnézni, mert azon látszik elsűlt-e vagy sem. illetve ezt tovább is kell gondolni. azt meg pláne nem hiszem el, hogy te megállapítottad a hibátlan motor esetét. eddig nem akartam ezt írni, de túl sok a magyarázkodás.
persze előfordulhat, hogy nincs igazam. majd kiderül, ha megveszi valaki és regisztrál ide



Ez igen,és mindez a légzsák miatt...
Szóval ha nem értesz a légzsákhoz nem menj autót venni...
Sőt ezután biztos nem megyek olyan szerelőhöz aki nem ért a légzsákokhoz.
Magyarul nem minden autószerelő légzsákszerelő,de minden légzsákszerelő autószerelő

Bocs mindenkitől de ezt nem tudtam kihagyni



nagyon nem a légzsák szerelésről van szó
de neki is az adatlap szerint BMW-je van és E46. egy mezei felhasználó, aki csak hazsnálja az autót és totál nem érdekli a típus története, műszaki dolgai, attól elnézem az ilyet, de az ilyen nem is akar autót behozni eladásra, illetve ha akarna, akkor én biztos nem vennék tőle, mert a többi dologgal sincs tisztában. hisz ha már becsületesen másnak hoznék autót, olyat mire a nyakam tenném, akkor a típus paramétereivel tisztában lennék.
ez olyan mint ha a sarki fűszeres piroska néni laptop-ot értékesíteni, aki látta már unokájánál a könyv formájú cxsodaszerkezetet. bocs, én ezt nem tudtam kihagyni.
értem én, amit mondani akarnál, hogy attól, mert nem tudja mennyi a légzsák, mért érthet a motorhoz, és meg tudja állapítani esetleg mi jó mi nem. csak épp számomra, ISMÉTLEM SZÁMOMRA, nem hiteles. olyan mint fekete pákóval a magyar nyelv ékességéről beszélni.
állítása szerint nem egy autót adott már el, ide regisztrált tagoknak. ha ennyire foglalkozik behozatallal, talán feltűnt volna a légzsák, hogy általában, esetek 95%-ban 6 van benne. és igenis fontos, hogy ez meg legyen nézve, és tudjon róla az ember.
én nem akarok neki rosszat, de tök komolyan. ismertek, én simán kimondom amire gondolok, nem rejtem véka alá, lehet megbántok ezzel sok más embert. de őszintén mondom. biztos lesz, aki megveszi, de én nem tenném.
még én saját magam sem tartom hozzáértőnek, hisz messze vagyok hozzá, de szívesen megnézném azt az autót.
az árról meg annyit, hogy lehet 13 éves autó, de behozva névre íratva 1,35 milla, akkor hogy hazsna is van rajta, gondolhatod mennyibe került kint... ne higyjük el, hogy az olcsó az kint nem szar, ott sem hülyék.
lásd 2 munkatársam is van akiknek valóban hibátlan (na jó az egyiken volt kis kasztnis munka, másikban lehet motorcsere volt) hoztak ennyiért 99-es E36-ot a legkisebb motorral. akkor E46 milyen lehet ennyiért? olyan amilyen itthon.
mindegy kár ezen... a véleményem adott, nem kell vele foglalkozni.

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 20:15 Autóvásárlás

minimal írta: Azt még hozzátenném hogy nincs két egyforma utam hazafelé, úgy hogy amikkel találkoztam és a hiba listán van azokra figyelek legyen ez egy kis hajszálrepedés a hűtőn és szerintem ez fontosabb hogy motorját, alját, váltóját és a bódéját tüzetesen átnézzem mint hogy lufit számoljak.. nekem más a fontossági sorrend, ha hazajön megszámolom neked


csak kötekedésnek vetted de nem zavar. mert már annyira védekezel, hogy én tőled nem vennék autót az biztos. tudom nem leszek népszerű, de ez van. pedig pont fontos a lágzsákok takaróburkolatait megnézni, mert azon látszik elsűlt-e vagy sem. illetve ezt tovább is kell gondolni. azt meg pláne nem hiszem el, hogy te megállapítottad a hibátlan motor esetét. eddig nem akartam ezt írni, de túl sok a magyarázkodás.
persze előfordulhat, hogy nincs igazam. majd kiderül, ha megveszi valaki és regisztrál ide

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 19:52 Autóvásárlás

minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta: Jövőhéten pénteken hozok haza lábon egy 1999 E46 SEDAN 320D-t. Lakk fekete színű, Business CD-s fej, digit., el.ablak,el.tükör, klíma,gyári alufelni,2 légzsák, fekete belső.

Nagyon patent állapotban van a kocsi, nincs horpadás-karc-repedés..nem állnak el az idomok, elég gyárinak nézki, most volt szervízben sok új alkatrész lett kicserélve kb 300.000ft értékben, német tüv 1,5 év van még rajta.

kb. 1,35M Ft-ért névre írva 2 év műszakival.

Aki megveszi nagyon jól jár vele, beszámítás lehetséges.



2 légzsák?


vezető és utas oldali. úgy emlékszem ezt a 2-t láttam.



én úgy tudom E46-ban alapból 6 légzsák van.... azon felül lehet még hátul 2
bár lehet a nagyon első 98-as szériákban 4 db volt, de ez csak feltételezés


Lehet, hogy igazad van, ennyire nem néztem meg. A külseje meg a motorja érdekelt leginkább, belül megnéztem hogy minden müködik, nincs eltörve,kiszakadva,kiégetve stb. Elképzelhető hogy volt még hátúl 2 lufi.



ha hátul volt még 2, akkor 8 volt összesen benne
már megbocsáss, de az ilyen mértékű hozzáértés nem éppen amellett szól, hogy hihető lenne neked, hogy belül minden rendben volt. ha a légzsákokkal nem vagy tisztában, akkor mással sem. ha a légzsákot nem nézted meg rendesen, akkor sok más fontos dolgot sem, ami pl nincs feltétlen szem előtt.
most nem beugatni akarok, de nekem totál így jön le.

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 19:43 Autóvásárlás

minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta: Jövőhéten pénteken hozok haza lábon egy 1999 E46 SEDAN 320D-t. Lakk fekete színű, Business CD-s fej, digit., el.ablak,el.tükör, klíma,gyári alufelni,2 légzsák, fekete belső.

Nagyon patent állapotban van a kocsi, nincs horpadás-karc-repedés..nem állnak el az idomok, elég gyárinak nézki, most volt szervízben sok új alkatrész lett kicserélve kb 300.000ft értékben, német tüv 1,5 év van még rajta.

kb. 1,35M Ft-ért névre írva 2 év műszakival.

Aki megveszi nagyon jól jár vele, beszámítás lehetséges.



2 légzsák?


vezető és utas oldali. úgy emlékszem ezt a 2-t láttam.



én úgy tudom E46-ban alapból 6 légzsák van.... azon felül lehet még hátul 2
bár lehet a nagyon első 98-as szériákban 4 db volt, de ez csak feltételezés

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 19:20 Autóvásárlás

minimal írta: Jövőhéten pénteken hozok haza lábon egy 1999 E46 SEDAN 320D-t. Lakk fekete színű, Business CD-s fej, digit., el.ablak,el.tükör, klíma,gyári alufelni,2 légzsák, fekete belső.

Nagyon patent állapotban van a kocsi, nincs horpadás-karc-repedés..nem állnak el az idomok, elég gyárinak nézki, most volt szervízben sok új alkatrész lett kicserélve kb 300.000ft értékben, német tüv 1,5 év van még rajta.

kb. 1,35M Ft-ért névre írva 2 év műszakival.

Aki megveszi nagyon jól jár vele, beszámítás lehetséges.



2 légzsák?

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 19:19 Társalgó

vivaladiesel írta: "Féldekás". Hogy jól induljon a nap...



- Mennyi a pálinka és az aszpirin összege?
- ???
- 11, ugyanis a pálinka üt, az aszpirin meg hat, és ugye üt meg hat az tizenegy.

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 19:16 Centrálzár vezérlő, grundmodul

norci1979 írta: Sziasztok!
Nekem ez a panel van.
Nekem a bekarikázott két relét kel kicserélni?





így van azt a kettőt kell

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 16:35 Féktárcsa és fékbetét

ignasow írta: Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.


ha hátul is hűtött, akkor 276mm, ha sima tárcsa, akkor 280mm

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 12:18 Társalgó

zoliika írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Nekem nem tölti be.


mivel gif


"gif"??????????Értem! Magyarul?


mozgókép, NEM VIDEJÓ

http://hu.wikipedia.org/wiki/GIF

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 11:59 Társalgó

BalaBMW írta: Nekem nem tölti be.


mivel gif

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 11:58 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Ma beszéltem vele telefonon időpont egyeztetés miatt. Jövő héten még egyszer hívnom kell. Azt mondta, hogy ők úgy csinálják, hogy kiveszik mind a 4-et és elküldik a BOSCH szervízbe. Ott mégegyszer bevizsgálják mindegyiket és felújítják amelyiket kell 55.000 Ft/db áron garanciával.


jah és érdekes módon "mindet újítani kell" mondják majd 55ezer/db áron

YELLOW Elküldve: 2012-11-16 10:11 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Robinson írta:
YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!



1. persze, amikor más piramisozik, akkor nem szólsz (pont én szoktam megtörni mindig, ha más nem veszi el a figyelmem)
2. én nem vonom kétségbe Miki szavait, ezt tudod jól, de eddig itt akinek FL előtti volt és relé cserével próbálkozott, nem igazán jött be. mint írtam ettől függetlenül én is először azzal próbálkoznék, hisz olcsóbb egyszerűbb, ártani nem árt a csere, legalább új lesz benne, csak a kiforrasztásnál a furatgalván miatt nagyon oda kell figyelni.


szerk.: amúgy meg a piramis ellen volt javaslatom. pl számozva lennének a kommentek. lehet rá válaszolni és akkor annyi jelenik meg, hogy pl előzmény #1234 komment, amire ha rákattint, akkor odaugrik és el lehet olvasni, vagy ott lenyílik a komment. esetleg maradhatna a piramis, de alaphelyzetben a fórumban nem jelenik meg, csak a legutolsó kommment, és lenyitható, aki akarja számára fontos, és akkor lenyílik.