Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 11:15 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 10:17 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: Sziasztok! Nem szeretnék hülyeséget kérdezni, de a mai dízelekben is van olyan hogy "dúsító" ? Gondolom valami szabályozza hogy ha hideg a motor akkor milyen üzemanyagot kapjon?

A kérdés azért merült fel mert én semmi különbséget nem veszek észre a reggeli indulás és a bemelegedett motor között, az alapjárat is hidegen-melegen 780-800. Azért fejtegetem a témát mert 1 hónapja a fogyasztásom sajnos a 10 litert veri városban, míg korábban télen nyáron 6,5 volt. Mióta többet kajál azóta sokkal jobban is megy, bár abszolut nem nyomom neki. A 10 liter viszont nagyon bosszantó

Ha valakinek van valami ötlete, ne tartsa vissza...


a fődönkívüliek megcsippelték
már csak a hideg alapjárat sem stimmel. bár dízelben nem igazán vagyok otthon, de a külső hőfokot is nézi valami, ami alapján változik a vezérlés, plussz a motorhőfokot.
egy dízeltől bosszantó dolog ez...


Biztos a szomszéd lopja.. Ja mérges is vagyok, ma reggel azon gondolkoztam hogy alágyújtok és megnézem milyen szépen porlad hamuvá


azé nem kell... látogasd meg Mikit nyíregyen, de polgáron is tudok valakit, bár én nála még nem voltam, de eddig 3 embertől már hallottam, hogy dícséri.

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 09:45 Társalgó

lalada írta: Hello Srácok!
Na mivel társalgó leírom gyorsban mi történt velem.
Lecseréltem az E46-osomat sztem írogattam elég sokat anno hogy hirdetem.
Elment 3 hónap után és mivel született egy gyermekem mindenképp kombit szerettem volna.
Na most E46 Touringban gondolkoztam először de annyira tetszett az E91 h elkezdtem azokat is.
Itthon nem nagyon találtam az rendelkezésre álló ársávban megfelelőt (mind 3 millió felett van nagy navival), ezért gondoltam egy nagyot és kimentem Kaiserslauternbe Eurolines busszal és bevásároltam. Az autoscout oldalról néztem ki és egy magán eladótól,azt mondta pályázott rengeteget melója miatt ezért ennyi a km. Lebeszéltem vele telefonon mikor megyek és tartotta ő is a szavát. Igaz h relatíve sok benne a km , még sosem vettem több mint 200e-rel autót, de higgyétek el, az állapotán nem látszik, de az elmúlt 3000 km alapján elégedett vagyok. 163 lovas 20d, és képzeljétek mivel luxemburgi a kocsi nincs benne DPF! Lekérdeztettem vétel előtt azért a luxemburgi BMW-nél és 180e km-ig oda hordták. Ez vezetett arra igazából h érdemes lenne bevállalni. Tudtam alkudni 500 eurót de így persze az alufelnit nem adta oda az eladó. A turbója cserélve volt már.Én az E46-on felújítattam anno, de ég és föld a különbség. Iszonyat jól húz én kézivel akartam venni mindenképp és nem bántam meg. Nagyon szépen veszi a gázt, és szerencsére jó benne a kettőstömegű. Az E46-tal időnként rázkódások közepette tudtam csak indulni így van összehasonlítási alapom. Szóval én mindenkinek ajánlani tudom csak és nem szabad megijedni az első látásra sok kilométertől. Ennyi voltam.


igen látszik a feltöltött képeken is néztem én tegnap, vagy előtte. az első ülésekről műszerfalról is tehetnél fel képet. szép gép, bár én a világos belsőt gyerekeseknek nem ajánlanám

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 09:42 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta: Sziasztok! Nem szeretnék hülyeséget kérdezni, de a mai dízelekben is van olyan hogy "dúsító" ? Gondolom valami szabályozza hogy ha hideg a motor akkor milyen üzemanyagot kapjon?

A kérdés azért merült fel mert én semmi különbséget nem veszek észre a reggeli indulás és a bemelegedett motor között, az alapjárat is hidegen-melegen 780-800. Azért fejtegetem a témát mert 1 hónapja a fogyasztásom sajnos a 10 litert veri városban, míg korábban télen nyáron 6,5 volt. Mióta többet kajál azóta sokkal jobban is megy, bár abszolut nem nyomom neki. A 10 liter viszont nagyon bosszantó

Ha valakinek van valami ötlete, ne tartsa vissza...


a fődönkívüliek megcsippelték
már csak a hideg alapjárat sem stimmel. bár dízelben nem igazán vagyok otthon, de a külső hőfokot is nézi valami, ami alapján változik a vezérlés, plussz a motorhőfokot.
egy dízeltől bosszantó dolog ez...

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 23:08 E46 futómű állítás

valter320d írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: egyik munkatársam nagy BMW fanatikus, és említette, hogy Nyíregyházán van egy lengéscsillapító felújítással foglalkozó cég. esetleg valaki tudja kik lehetnek? vélemény?
a gyári gátlót, vagy amit beviszel igény szerint keményítik fel, rövidíteni tudnak rajta, garanciát vállalnak rá. mondjuk azt nem tudom, hogy a gázosba tudnak-e gázt töltetni, vagy olajosra alakítják. állítólag, ha bent szelepeket és a belselyét cserélni, újítani kell, plusz a keményítésmax 5ezer Ft-ba kerül/gátló. nekem M-tech Sachs gátlók vannak és ha van értelme ennek az újításnak talán érdemes lenne megpróbálni. vélemény?


senki, semmi vélemény?


Szia Yellow.
Én Vaján tudok jó csillapító felujjitóst
Profi az öreg nagyon megcsinálja olyanra amilyenre szeretnéd az enyémet a hátsót egy kicsivel kértem keményebbre.1 nap az átfutás 3500/csillapító.Most ne kezdj el azon gondolkozni hogy ennyiért??? Biztos valami kókler hát megnyugtatlak NEM,,, voltam a műhelyében szétszed,esztergál,feltölt,és nem ma kezdte van egy pár srác akiknek ringre is csinált csillapítót szóval ügyes!



hát itt is kb 3000, ha a szelepeket nem kell mókolni. akkor azt mondod megéri a művelet?
mert pont azon agyaltam, hogy valami 6 hengeresét veszek majd, hogy keményebb legyen, de így olcsóbban megúszható lenne.

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 22:35 E46 futómű állítás

DDT írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: egyik munkatársam nagy BMW fanatikus, és említette, hogy Nyíregyházán van egy lengéscsillapító felújítással foglalkozó cég. esetleg valaki tudja kik lehetnek? vélemény?
a gyári gátlót, vagy amit beviszel igény szerint keményítik fel, rövidíteni tudnak rajta, garanciát vállalnak rá. mondjuk azt nem tudom, hogy a gázosba tudnak-e gázt töltetni, vagy olajosra alakítják. állítólag, ha bent szelepeket és a belselyét cserélni, újítani kell, plusz a keményítésmax 5ezer Ft-ba kerül/gátló. nekem M-tech Sachs gátlók vannak és ha van értelme ennek az újításnak talán érdemes lenne megpróbálni. vélemény?


senki, semmi vélemény?


"belselyét"??? Esetleg a belsejét? Nem? Google-be beírod: "lengéscsillapító felújítás Nyíregyháza" és megtalálod...


a kérdés nem erre irányul. hanem ilyen jellegű felújítást csinált-e már valaki, meg úgy vélemény.

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 19:55 E46 futómű állítás

YELLOW írta: egyik munkatársam nagy BMW fanatikus, és említette, hogy Nyíregyházán van egy lengéscsillapító felújítással foglalkozó cég. esetleg valaki tudja kik lehetnek? vélemény?
a gyári gátlót, vagy amit beviszel igény szerint keményítik fel, rövidíteni tudnak rajta, garanciát vállalnak rá. mondjuk azt nem tudom, hogy a gázosba tudnak-e gázt töltetni, vagy olajosra alakítják. állítólag, ha bent szelepeket és a belselyét cserélni, újítani kell, plusz a keményítésmax 5ezer Ft-ba kerül/gátló. nekem M-tech Sachs gátlók vannak és ha van értelme ennek az újításnak talán érdemes lenne megpróbálni. vélemény?


senki, semmi vélemény?

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 19:52 N42B18A valami zakatol a motorban

jrtom írta: Azért van pár kiló súly a J.E. keréken.



díszítősor... a régi gumival nem kért ennyit, sőt... mióta új van azóta ilyen, pedig nem szálszakadt, meg dudoros...
igen gondoltam, hogy kiszúrja valaki, de a kérdés nem erre irányult...

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 13:20 légzsak_

kakszy írta:
szotakdavid írta:
kakszy írta: Sziasztok!

Van egy BMW E39 530D-m 2000-es évjáratú autóm világít a légzsák lámpa mos már egy hónapja lassan folyamatosan amikor megvettem akkor egyszer ki villaant de el is aludt most folyamatosan világít!Elmentem egy szerelőhőz ott a gép azt írta hogy jobb oldalt elől az első ülésnél övfeszítőt írt meg súlyérzékelőt annyi kérdésem lenne hogy én itthon megtudom-e csinálni hogy jó legyen vagy inkább ne is álljak neki elvileg amikor kiütötte akkor csak az övfeszítő maradt bent valki ha tud létszíves írja le pontosan mit kell tegyek hogy jó legyen vagy azt is hogy inkább ne álljak neki és vigyem szakemberhez!Előre is köszönöm a segítséget!!!


Övfeszítőt otthon is tudsz magadanak cserélni,veszel egy bontottat és berakod,a foglaltságjelzőt diaggal ki lehet kapcsolni.


Köszönöm a segítséget!De leírnád pontosan mit kell tegyek vagy holvan az övfeszítő az az amelyikbe be dugom vagy az ülésbe van bent vagy hol lehet hülye kérdés sry érte!!!


itt kell keresni:

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 13:12 Társalgó

Keksz az user neve itt. Ő eladta volna?

YELLOW Elküldve: 2012-10-10 10:44 N42B18A valami zakatol a motorban

több embernek is ígértem, hogy levideózom a motor hangot.
Sajnos a garázsban sok hang visszaverődik, és a fényképező bizonyos frekvenciájú hangokat jobban felerősít. pl lezárt mocitetővel a videón marha hangos, valójában nem. szóval nem értem. visszanézve totál hangos zörejek vannak.

olyan dolgok érdekelnének a videóval kapcsolatban (hozzáértők és akinek hasonló motoros van), hogy indításnál, leállításnál hallani-e valami olyat, vagy látni-e oylan bemozdulást, bólintást, ami esetleg aggodalomra adhat okot? gondolok itt motortartó bakra lendkerék hibára. teszem hozzá leállításnál sem ilyen durva, csak a borítás erősíti fel szerintem. illetve 3:10 után hallani egy fura hangot. ott a termosztát nyitna ki? mert kb akkor hagyja el a kék mezőt a mutató.


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 19:38 légzsak_

kakszy írta: Sziasztok!

Van egy BMW E39 530D-m 2000-es évjáratú autóm világít a légzsák lámpa mos már egy hónapja lassan folyamatosan amikor megvettem akkor egyszer ki villaant de el is aludt most folyamatosan világít!Elmentem egy szerelőhőz ott a gép azt írta hogy jobb oldalt elől az első ülésnél övfeszítőt írt meg súlyérzékelőt annyi kérdésem lenne hogy én itthon megtudom-e csinálni hogy jó legyen vagy inkább ne is álljak neki elvileg amikor kiütötte akkor csak az övfeszítő maradt bent valki ha tud létszíves írja le pontosan mit kell tegyek hogy jó legyen vagy azt is hogy inkább ne álljak neki és vigyem szakemberhez!Előre is köszönöm a segítséget!!!


általában az ülésfoglaltságjelző szokott bexarni. vagy kontaktos a csatija. lehet beletérdeltél. ki lehet kapcsolni diaggal és akkor mindenképp nyílni fog a légzsák.
ha az övfszítő beszart, pl mert amúgy balesets autó, annak nyoma van. pl a csat fentebb áll mint a másik oldalon, azaz meg van nyúlva, a patron eldurrant. vagy a kontaktja rossz annak is.

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 19:26 Légtömegmérõ

DomokosSzabi írta: hibátlanul működik a 16 ezer forintos unixos légtegmérő a 46 ban


milyen típusról is beszélünk? benzin, dízel? motor?

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 12:18 Gumiabroncs

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz


érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.


Ezt nem igazából értemSzerintem elég egyértelmű!
Csak egy példát kiragadva:Michelin alpin4 tavaly meg nyerte nem is lett továbbfejlesztve..........Conti a tavalyi ts820 helyett előjött egy új gumival ami lett ts850 és megnyerte a tesztet.


nem konkrétan az élmezőnyre gondolok.... nekem vagy 2004-es most pontosan nem is tudom mikori, de Blizzak-LM18 van kb max 6 mm-es profillal. mióta megvettem az autót, 5 tél volt már azóta, alig kopott. (jelzem a hasonlóság az LM-30, LM-80 rémisztő) és még sosem tapasztaltam negatívumot. nem friss fejlesztés.
szerintem ez az ADAC teszt csupán reklám az új gumiknak. és szerintem a helyek is az alapján alakulnak, hogy ki mit fizet. mondhatsz bármit, de sokkal több gumi van, azokat miért nem tesztelik, miért nincs feltüntetve? talán mert nem fizettek kenő pénzt, oszt lehet szarrá verné a bagázst.
az a baj, hogy ha megnézed a gumi mintákat, akkor a tesztben olynaok vannak, ami inkább fagyos száraz útra való, egyértelmű, hogy csendesebb, van olyan, ami hóba, van aminek oylan a profilja, hogy a latyakot győzze le. mindegyik valamiben jobb mint a többi, viszont a többi másban gyengébb, amiben a másik jobb. aki ez alapján vesz gumit, és hegy vidéken lakik, az könnyne megcophatja egy Conti TS810-zel pl. az oké a TS850 már szinte ugyanaz, mint az Alpin A4, UltraGrip8...
igazából mindegy, mert sokan bemennek a gumishoz, oszt ami van méretben azt veszik meg.


Igen sok mindenben osztom a véleményed,de:ha mintákból indulsz ki lehet elsőre ugyanaz viszont itt nem is a mintákon van már a hangsúly hanem a keveréken.Az adac viszont nem csak tizen pár gumit tesztel( csak itthon ezt nem közlik)44 gumimárkát teszteltek most is (205/55/16-ban)ha gondolod szívesen beszkennelem neked csak sajnos németül van.



12 évig próbálták tanítani a németet... valamit lehet értek belőle

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 11:50 Gumiabroncs

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz


érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.


Ezt nem igazából értemSzerintem elég egyértelmű!
Csak egy példát kiragadva:Michelin alpin4 tavaly meg nyerte nem is lett továbbfejlesztve..........Conti a tavalyi ts820 helyett előjött egy új gumival ami lett ts850 és megnyerte a tesztet.


nem konkrétan az élmezőnyre gondolok.... nekem vagy 2004-es most pontosan nem is tudom mikori, de Blizzak-LM18 van kb max 6 mm-es profillal. mióta megvettem az autót, 5 tél volt már azóta, alig kopott. (jelzem a hasonlóság az LM-30, LM-80 rémisztő) és még sosem tapasztaltam negatívumot. nem friss fejlesztés.
szerintem ez az ADAC teszt csupán reklám az új gumiknak. és szerintem a helyek is az alapján alakulnak, hogy ki mit fizet. mondhatsz bármit, de sokkal több gumi van, azokat miért nem tesztelik, miért nincs feltüntetve? talán mert nem fizettek kenő pénzt, oszt lehet szarrá verné a bagázst.
az a baj, hogy ha megnézed a gumi mintákat, akkor a tesztben olynaok vannak, ami inkább fagyos száraz útra való, egyértelmű, hogy csendesebb, van olyan, ami hóba, van aminek oylan a profilja, hogy a latyakot győzze le. mindegyik valamiben jobb mint a többi, viszont a többi másban gyengébb, amiben a másik jobb. aki ez alapján vesz gumit, és hegy vidéken lakik, az könnyne megcophatja egy Conti TS810-zel pl. az oké a TS850 már szinte ugyanaz, mint az Alpin A4, UltraGrip8...
igazából mindegy, mert sokan bemennek a gumishoz, oszt ami van méretben azt veszik meg.