Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 11:27 Gumiabroncs

zoliika írta: Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz


érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 09:53 Légtömegmérõ

m_attila írta:
DomokosSzabi írta:
vivaladiesel írta:
DomokosSzabi írta: A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


A Ruville is gyárit csomagol.


Ez Igy igaz


hAJRÁ


most ezt a hajrát, hogy értsem tőled? privátba is jöhet a válasz csak az igazat akarom

YELLOW Elküldve: 2012-10-09 09:04 Termosztát

probiker írta:

Hát ja, ne is mondj semmit, megvan a véleményem róla. Megcsináltam a műszerfal tesztet is, és a hőfok mutató csak kb a piros elejéig ment fel, nem ment végig, és kb annyival van lejjebb a felétől hajtás közben. Szóval szerintem épp annyit csal


ha szétszedted a műszert, csak le kell húzni a mutatót és anniyval fentebb rakni, amennyit csal. valószínű nulla állásban is lentebb van, mint kellene, bár egy szint után nem tud lentebb menni. (de amúgy menne.) én üzem meleg motornál bontanám szét, majd ráadniu a gyújtás, és úgy feltenni középre a mutatót.

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 22:32 Társalgó

eléggé gyanúsan új 3-ashoz hasonló az orra, szemből és profilból is... még a hátsó lámpa is majdnem

http://www.origo.hu/auto/20121...zda-6.html

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 22:09 Műszerfal kijelzés

kecsurobi írta: üdv nekem van olyan de nem mindig hogy ráadom a gyújtást és nem villannak ki a visszajező lámpák.leveszem a gyújtást megint vissza teszem és valamikor csak nagy nehezen jelzi ki mert addig hiába inditom csak tekeri nem indul be.Mi lehet a probléma?


kontakt hiba lesz szerintem a műszercsoportnál. most nem tudom BMW-nél pontosan, hogy van, de némely autóknál ha nincs benn az óracsoport akkor az autó el sem indul.

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 22:07 Mi lehet a baj?

Imi320d írta: Sziasztok..!

A következőben szeretnék tanácsot kérni, illetve meghallgatni.! E46 320D 2000-es évjáratú bömbimnek a tolató radarja illetve a tolató lámpám állandóan ellővi a bisztit.. Ki találkozott már ilyennel illetve mi lehet a baj,hol keressem fiúk..?! Az 5-10-15 ös bisztiket is ellövi,hol keressem a zárlatot vagy mi a leggyakoribb probléma..?!Előre is köszönöm..!


inkább tolatólámpa gyanús... lehet a csomagtérajtónál a kábelátvezetésnél (zsanérnál) becsípődött valamikor és rövidre zárja a vezetékeket, ami a lámpához megy. vagy a tolatólámpa gomba (váltóban van) zárlatos, vagy annak a környéke.

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 22:03 Autóvásárlás

Coyote írta:
hil írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



illetve hazugság vizsgáló "ááá ez? nem vót ez tőrve" rögtön kiderül...


Ja, mint a klasszikus viccben:

A cigányasszony hazavisz egy hazugságvizsgálót, ami ha valaki hazudik, akkor sípol. Gondolja leteszteli a fián. A gyerek hazaér az iskolából.
Anya: - Hányast kaptál fiam?
Gyerek: - Ötöst anyám! BIIIIIP Hármast! BIIIIIP na jó...egyest.
Anya: - Bezzeg amikor én iskolába jártam, sose kaptam egyest! BIIIIIIP
Apa: - Bezzeg amikor én iskolába jártam... BIIIIIP
Gyerek: -Apa, te dumálsz, amikor még iskolába se jártál???
Anya: - Fiam, ne szemtelenkedj, az apáddal beszélsz! BIIIIIIP


Sziasztok!
Ezt most komolyan gondoljátok? Vicceskedtek, de kérdezem: valóban nem számít az, hogy az autón 1-2 cm vastag a gitt a festék alatt? Ebből azért jól felmérhető a korábban emlegetett "szakszerű" javítás ténye, mert ugye festék alá nem lehet belátni.





nem arra válaszoltunk amit írtál (azzal egyetértünk, sztem Yellow is), csak úgy simán, kínunkban vicceskedünk, mert szabad
Láttam már gittelt autót, amiről lepattogott a festék... Sőt, koccantam már gittelt lökhárítóval - a mazdámmal finoman koppantam neki egy jelzőtáblának, erre rántotthús formában leesett fél kiló gitt a lökösről. Mondjuk azon még a rétegvastagságmérő sem segített volna, mivel műanyag volt...


én nem viccből írtam. ha odamegyek megkérdem, hogy volt-e sérülve javítva és nemleges választ kapok, akkor előkapom a mérőt. ha kamuzott, akkor a többire nem is nagyon vagyok kíváncsi, mert akkor másban is hazudhat. ha nem vészas az eltérés, tehát csak újra van fényezve, az nem kizáró ok.

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 21:58 Légtömegmérõ

ignasow írta: Sziasztok! A napokban rátettük diagra az autót és nem mutatott hibát, viszont ha nincs visszadugva a csati a légtömegmérőre nem történik változás, ugyanolyan gyengécske.Létezik szerintetek, hogy a diag nem látja a hibát? Üdv.


vannak hibák, amiket nem minden diag progi lát... az, hogy nincs változás, az két dolgot jelent. vagy nem az a baja, vagy a vezeték úgy szakadt, hogy úgy megy az autó, mintha nem lenne a légtömegmérő rádugva

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 19:08 Autóvásárlás

hil írta:
Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



illetve hazugság vizsgáló "ááá ez? nem vót ez tőrve" rögtön kiderül...

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 13:42 Autóvásárlás

zoley88 írta:
YELLOW írta:
zoley88 írta:
YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.


hova valósi vagy? mert én Lepkével egy tanyában lakunk


messzebb, Vecsésen autómegnézés előtt szólt 1 nappal, hogy felruccanna ezért Budára a feleségével


jah....

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 13:28 Autóvásárlás

zoley88 írta:
YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.


hova valósi vagy? mert én Lepkével egy tanyában lakunk

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 13:26 Autóvásárlás

zoley88 írta:
Coyote írta:
Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


szerintem először mindenkiben az van, hogy az állapot és a km egyenesen arányul egymáshoz. Aztán engem is kioktattak BMW-s kollégák, hogy nem egészen így van. max ha nem újítják fel a futóművet egyéb karbantartások mellett e39-es klubos Lepkének is 292 ezres e60asa van és úgy néz ki mintha ötvenezret futott volna. Másból meg ötvenezresen néz ki úgy, mintha 300 ezret ment volna...


ismered Lepkét?

YELLOW Elküldve: 2012-10-08 11:31 E46 futómű állítás

egyik munkatársam nagy BMW fanatikus, és említette, hogy Nyíregyházán van egy lengéscsillapító felújítással foglalkozó cég. esetleg valaki tudja kik lehetnek? vélemény?
a gyári gátlót, vagy amit beviszel igény szerint keményítik fel, rövidíteni tudnak rajta, garanciát vállalnak rá. mondjuk azt nem tudom, hogy a gázosba tudnak-e gázt töltetni, vagy olajosra alakítják. állítólag, ha bent szelepeket és a belselyét cserélni, újítani kell, plusz a keményítésmax 5ezer Ft-ba kerül/gátló. nekem M-tech Sachs gátlók vannak és ha van értelme ennek az újításnak talán érdemes lenne megpróbálni. vélemény?

YELLOW Elküldve: 2012-10-07 22:23 Műszerfal kijelzés

szotakdavid írta:
Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.


nem kell belépni a titkos menübe...
nyomvatart, aztán amikor bejön simán a 2-es menüre kell vinni, nem kell a 19-esre. magyarán egyet kell rajta nyomni, vagyis kettőt, mert ugye a 2-esben is kell.

YELLOW Elküldve: 2012-10-07 20:18 Autóvásárlás

zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....