Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-09-27 23:10 angel eye

ignasow írta: Üdv. Tudja valaki miért villannak fel 5x 6x az angel eye karikák a kocsiban mikor ráadom a gyújtást? De csak először, utána világít szépen.
Hidegteszt miatt lehet? Az inverterek újak benne, ma cseréltem.



kédésedben a válasz.... hidegteszt

YELLOW Elküldve: 2012-09-26 20:19 Multimédia beszerelés

nekem x860BT van és ez sem az igazi bár anno az egyik legjobb volt szerintem....

YELLOW Elküldve: 2012-09-26 20:17 AUX

kisg325 írta: Írom az újabb tapasztalatokat...
Szóval,1 mikrós kondikkal szépen szól,de ha bedugom a töltőt,akkor ugyanúgy kikapcsol az AUX,mint az előzőekben tesztelt nagyobb kondikkal. A megoldást a 0,47-es kondik jelentették,amik ugyan még mindig vágnak egy kicsit a mélyből,de már majdnem úgy szól a rendszer,mintha CD-t hallgatnék és a töltő csatlakoztatása után is megmarad az AUX! Talán elbírná a 0,67-es kondikat is,ha lesz kedvem,akkor kipróbálom azokat is.
Kipróbáltam a 0,22-es kondikkal rendelkező kábelt mindenféle módon,más töltővel,más lejátszóval,telefonnal és minden esetben gyenge volt a dinamika,legalábbis az én gyári fejegységem esetében!
A jelen problémám még annyi,hogy ha a töltő be van dugva és nem szól semmi,akkor hallani némi alapzajt,de ugyanúgy más töltővel és más mp3 lejátszóval is. Erre talán megoldást jelenthet a ferrit szűrő,legalábbis ezt a tippet adták...

Remélem másnak is tudtam hasznos információkat szolgáltatni,ha hasonló cipőben jár,vagy éppen fog járni,mint én.


ezé mondtam, hogy 2db 0,22-es kondit köss párhuzamosan....

YELLOW Elküldve: 2012-09-26 13:18 Akkumulátor

jons írta:
adee9 írta: Miért ne adnám neki oda? A szomszéd faluba jár vele dolgozni, ami 3km-re van. Amúgy lassan, biztonságosan vezet, csak egy kis világító jelet nézett el. Szerintem megbocsájtható. Na de mindegy, ezt már nem itt kell megbeszélni.


Van még egy pár világító kis jel azon a óracsoporton. Szinte lényegtelenek. Akár ott se lennének.



YELLOW Elküldve: 2012-09-26 09:17 BMW E46 M3

csatis1 írta: Azt meg tudja mondani valaki, hogy az E46 M3 motorja Euro3-as vagy Euro4-es?
Olyat olvastam valahol, hogy 2005/03-tól lett Euro4. Ez igaz lehet?
Ha tényleg van kategóriaváltás, akkor mi lehet a különbség?
Köszi!


ha beraksz, egy M3-as mocit és bevizelek.... de komolyan (remélem ezt nem akarod)
nah az igazán zsír lenne.

YELLOW Elküldve: 2012-09-26 08:06 Multimédia beszerelés

hil írta: Sziasztok!
Erről mi a véleményetek:

http://auto-motor.vatera.hu/au...szabbitott


ahogy mondanák gyenge...
nekem inkább az adatok nem stimmelnek. vagy a felbontás van elírva, mert ekkorát egy 400MHz és 128 Mb nem igazán kezel le, vagy az utóbbi kettő nem igaz. én láttam már ilyen noname fejet Volvo-ban, hát annak ne ilyen volt a felbontása, nem is volt olyan szép. gyártani kell keretet hozzá. BMW-be berakni faragni kell. ezt én sem venném meg, mert ez már tényleg gyenge akármelyik adatról beszélünk...
ekkora képfelbontáshoz 800MHz és 256Mb legalább kell.

YELLOW Elküldve: 2012-09-26 08:02 4. Henger leállás alapjáraton.

bbubbuka írta: Köszi Yellow, de pont most akartam írni.

Fél év után talán pont kerül az i végére
Ma hoztam el az autóm és kopp-kopp minden szuperál
Köszönöm Divinyi József úrnak a precíz munkát!
Mindenkinek ajánlom őt itt a nyugati régióba, korrekt ár, és megfelelő szakértelem..
A stílusa sajátos, de nagyon jó szakember!
Most már szeretném érezni a "BMW életérzést" mert amióta megvan, csak pár hetet leszámítva mindig rossz volt.. De hatalmas tanulság, hogy csak olyan emberhez szabad elvinni aki keni-vágja a témát





hát ezek a szakik már csak ilyenek... ajátos stílusuk van de komolyan...
akkor le is írhatnád, hogy végül mi lett a megoldás... csak vezérmű csere? vagy mi?

YELLOW Elküldve: 2012-09-25 20:31 4. Henger leállás alapjáraton.

bubuka:
eladó moci: klikk, majd görgess

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 22:16 AUX

kisg325 írta: Sziasztok!

A következő linken szintén arra panaszkodnak,hogy gyenge a mély hang. Sőt,ugyanazokat tapasztalja egy srác,amiket én,ha éppen kiveszi az alkatrészeket a kábelből. Kondik és ellenállás nélkül nincs AUX,ha rádugok valamit,ha nem. Ellenállással van AUX,de ha rádugok valamit,akkor kikapcsol az AUX. A linken azt írják,hogy valóban kicsik a 0.22-es kondik és inkább 1 mikrósakat ajánlanak.

A következő mondatban ír valami megoldást az egyik srác,de nekem nem igazán jön át.
"I discovered something yesterday I plugged the USB on the cigarette lighter, and to take, I'm the only right and left contact, not the ground, and voilà: the sound was much better ! The very powerful bass."


azt írja, hogy csak a jobb és ball csatornát kell kábelezni a földet nem. valószínű testen szed össze valami zavart

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 21:27 BMW autókulcs

ateszka86 írta:

próbáltam betanítani,előbb betettem amelyik nem ment, de semmi zárás nyitás, utána megcsináltam amelyik eleve ment ott megtörtént a zárás nyitás. akkor az aksi?? oda milyent vegyek ? és hogy tudom kicserélni? köszi



ha rombusz kulcsod van, de ha nem akkor is menj az autóval. azzal a kulccsal indítsd el, amelyik nem nyit. menj veleegy hosszabb távot 10-20 km-t legalább. ezután újra csináld meg a tanítást. ha ugyanúgy nem megy, akkor tutti elemes a kulcsod, akkor cserélni kell benne elemet. oylan mint ami a PC alaplapokban is van, ha minden igaz. a csere után újra tanítani kell. a kulcs szétszedése türelem játék.... neten van videó, de itt az oldsalon is találsz leírást...

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:13 Valaki segítsen

vfts37 írta: Sziasztok!!

Tudna nekem segíteni valaki a következő problémával kapcsolatban??



YouTube videó

Az autó egy E87 120D és egyik napról a másikra álltó helyébe bolondult meg...!Hétfő este mikor letettem még semmi baja nem volt, este kint volt a szabad ég alatt volt egy kis eső is, aztán másnapra teljesen bekattant...Átállt német nyelvre, mindent nullázott minden visszajelző világít, fordulatszámmérő kilométeróra fel le ugrál, ülésfütést kapcsolgatja, i-drive off, irányjelző kint villog bent semmi, ablak megbénult...:/ Akksi jó töltés jó komfortpanel jó... Diagnosztikán voltak hibák, törölve lettek... de mit sem ért!Van valami ötlet esetleg valakinek??

Szép napot!



szerintem mágnesvihar volt....
próbáld meg levenni az akksit, majd vissza.

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:08 Gyári riasztó (FAQ)

negativ0001 írta: Nalam is az a helyzet, hogy nem tudom van-e riaszto vagy sem. Van tetoablak es azt mondjak, hogy az ultrahang modul nem fer el ott ahova tenni szoktak, mert ott a tetoablak motorja van. A tukron sincs bohocorr, de van egy led a fenyszoro kapcsolo mellett, ami soha nem vilagit. Szerintetek az mi? Ja es a masik dolog, hogy az auto mukodik a sima szaraz tartalek kulcsal is....


az nem LED. az egy szenzor, ami a sötétedést figyeli és a műszerfal világítását szabályozza plusszban a sima tekerőn kívül. igen az autó mindegyik kulccsal indítható, mert a transzponder benne van.

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:04 Egyenetlen alapjárat

brutus20 írta:
enrique80 írta: Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor


Gyenge akksi miatt is csinálhat ilyet...és akkor nem is lesz hibakód.


szerintem az hülyeség... ha már be tud indulni, és indítózásnál nem erőlködik, akkor nem hiszem.

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 05:15 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Sziasztok! Harom hete vettem egy E46 1.9L benzines BMWt , eddig egy 1981es 318 E21-em volt (van), aminek a fogyasztasa 7-10.5 kozott volt. Az E46nak az orszaguti atlaga (amikor elhoztam) 5.7 liter volt. Itthon (varos/orszagut) 6.3-6.5L. Valos ez a szam szerintetek.Most toltottem tele a tankot es 500-600 km utan ujbol toltom, hogy lassam igaz amit a muszerfal ir...


hát ha 500-600 km-t mész el vele, akkor tutti nem valós....

YELLOW Elküldve: 2012-09-24 05:14 Egyenetlen alapjárat

enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor



nekem 2x csinálta, hogy indulásnál, 3 hengerrel indult, harmadiknál trafó behalt.
ha arra gondolsz, hogy morgósabban indul el, az nem gáz, már ha utána kisimul a járás.
ha 3 hengeresen indul el, azt érezni fogod, billegni fog a fordulat, és zakatolva járni.


Nálam már nem először csinálta, és csinálja azóta is, és nem áll be vagy a hogy írtad nem simul ki sajna, de ezutáni indításkor simán elindul. Szóval nem egészen értem a dolgot. Hogy lehet a trafókat kimérni? Gyertya gond nem lehet? Bár mint mondtam indításnál van gond, máskor nincs ugrik, húz, akár leszabályzásig is, lassan is lehet vele menni nem rángat egyenletes a járás... szóval nem tudom, lehet a kövi hétvégén szétkapom, hogy megnézzem mi van a trafóknál, más ötletem nincs, a Computer meg mélyen hallgat a hibáról , köszi a válaszod azért



hát a trafón mérni nem nagyon tudsz. ahhoz vezérelni kellene. mondjuk nekem pont gyertyacsere után kb 120lm-rel adta meg magát a trafó. lehet neked is cserélni kellene gyertyát, és szétfosná magát. mondjuk most, hogy jobban bejött a hűvös, eléggé ingadozik némely indításnál az alapjáratom, de ez mindig így volt, mikor így hirtelen jött. aztán abbamaradt.