
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 20:19 Multimédia beszerelés
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 20:17 AUX
kisg325 írta: Írom az újabb tapasztalatokat...
Szóval,1 mikrós kondikkal szépen szól,de ha bedugom a töltőt,akkor ugyanúgy kikapcsol az AUX,mint az előzőekben tesztelt nagyobb kondikkal. A megoldást a 0,47-es kondik jelentették,amik ugyan még mindig vágnak egy kicsit a mélyből,de már majdnem úgy szól a rendszer,mintha CD-t hallgatnék és a töltő csatlakoztatása után is megmarad az AUX! Talán elbírná a 0,67-es kondikat is,ha lesz kedvem,akkor kipróbálom azokat is.
Kipróbáltam a 0,22-es kondikkal rendelkező kábelt mindenféle módon,más töltővel,más lejátszóval,telefonnal és minden esetben gyenge volt a dinamika,legalábbis az én gyári fejegységem esetében!
A jelen problémám még annyi,hogy ha a töltő be van dugva és nem szól semmi,akkor hallani némi alapzajt,de ugyanúgy más töltővel és más mp3 lejátszóval is. Erre talán megoldást jelenthet a ferrit szűrő,legalábbis ezt a tippet adták...
Remélem másnak is tudtam hasznos információkat szolgáltatni,ha hasonló cipőben jár,vagy éppen fog járni,mint én.
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 13:18 Akkumulátor
jons írta:adee9 írta: Miért ne adnám neki oda? A szomszéd faluba jár vele dolgozni, ami 3km-re van. Amúgy lassan, biztonságosan vezet, csak egy kis világító jelet nézett el. Szerintem megbocsájtható. Na de mindegy, ezt már nem itt kell megbeszélni.
Van még egy pár világító kis jel azon a óracsoporton. Szinte lényegtelenek. Akár ott se lennének.
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 09:17 BMW E46 M3
csatis1 írta: Azt meg tudja mondani valaki, hogy az E46 M3 motorja Euro3-as vagy Euro4-es?
Olyat olvastam valahol, hogy 2005/03-tól lett Euro4. Ez igaz lehet?
Ha tényleg van kategóriaváltás, akkor mi lehet a különbség?
Köszi!
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 08:06 Multimédia beszerelés
hil írta: Sziasztok!
Erről mi a véleményetek:
http://auto-motor.vatera.hu/au...szabbitott
YELLOW Elküldve: 2012-09-26 08:02 4. Henger leállás alapjáraton.
bbubbuka írta: Köszi Yellow, de pont most akartam írni.
Fél év után talán pont kerül az i végére
Ma hoztam el az autóm és kopp-kopp minden szuperál
Köszönöm Divinyi József úrnak a precíz munkát!
Mindenkinek ajánlom őt itt a nyugati régióba, korrekt ár, és megfelelő szakértelem..
A stílusa sajátos, de nagyon jó szakember!
Most már szeretném érezni a "BMW életérzést" mert amióta megvan, csak pár hetet leszámítva mindig rossz volt.. De hatalmas tanulság, hogy csak olyan emberhez szabad elvinni aki keni-vágja a témát
YELLOW Elküldve: 2012-09-25 20:31 4. Henger leállás alapjáraton.
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 22:16 AUX
kisg325 írta: Sziasztok!
A következő linken szintén arra panaszkodnak,hogy gyenge a mély hang. Sőt,ugyanazokat tapasztalja egy srác,amiket én,ha éppen kiveszi az alkatrészeket a kábelből. Kondik és ellenállás nélkül nincs AUX,ha rádugok valamit,ha nem. Ellenállással van AUX,de ha rádugok valamit,akkor kikapcsol az AUX. A linken azt írják,hogy valóban kicsik a 0.22-es kondik és inkább 1 mikrósakat ajánlanak.
A következő mondatban ír valami megoldást az egyik srác,de nekem nem igazán jön át.
"I discovered something yesterday I plugged the USB on the cigarette lighter, and to take, I'm the only right and left contact, not the ground, and voilà: the sound was much better ! The very powerful bass."
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 21:27 BMW autókulcs
ateszka86 írta:
próbáltam betanítani,előbb betettem amelyik nem ment, de semmi zárás nyitás, utána megcsináltam amelyik eleve ment ott megtörtént a zárás nyitás. akkor az aksi?? oda milyent vegyek ? és hogy tudom kicserélni? köszi
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:13 Valaki segítsen
vfts37 írta: Sziasztok!!
Tudna nekem segíteni valaki a következő problémával kapcsolatban??
YouTube videó
Az autó egy E87 120D és egyik napról a másikra álltó helyébe bolondult meg...!Hétfő este mikor letettem még semmi baja nem volt, este kint volt a szabad ég alatt volt egy kis eső is, aztán másnapra teljesen bekattant...Átállt német nyelvre, mindent nullázott minden visszajelző világít, fordulatszámmérő kilométeróra fel le ugrál, ülésfütést kapcsolgatja, i-drive off, irányjelző kint villog bent semmi, ablak megbénult...:/ Akksi jó töltés jó komfortpanel jó... Diagnosztikán voltak hibák, törölve lettek... de mit sem ért!Van valami ötlet esetleg valakinek??
Szép napot!
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:08 Gyári riasztó (FAQ)
negativ0001 írta: Nalam is az a helyzet, hogy nem tudom van-e riaszto vagy sem. Van tetoablak es azt mondjak, hogy az ultrahang modul nem fer el ott ahova tenni szoktak, mert ott a tetoablak motorja van. A tukron sincs bohocorr, de van egy led a fenyszoro kapcsolo mellett, ami soha nem vilagit. Szerintetek az mi? Ja es a masik dolog, hogy az auto mukodik a sima szaraz tartalek kulcsal is....
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 19:04 Egyenetlen alapjárat
brutus20 írta:enrique80 írta: Üdv,
Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig.Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...
Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor
Gyenge akksi miatt is csinálhat ilyet...és akkor nem is lesz hibakód.
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 05:15 Üzemanyag fogyasztás
negativ0001 írta: Sziasztok! Harom hete vettem egy E46 1.9L benzines BMWt , eddig egy 1981es 318 E21-em volt (van), aminek a fogyasztasa 7-10.5 kozott volt. Az E46nak az orszaguti atlaga (amikor elhoztam) 5.7 liter volt. Itthon (varos/orszagut) 6.3-6.5L. Valos ez a szam szerintetek.Most toltottem tele a tankot es 500-600 km utan ujbol toltom, hogy lassam igaz amit a muszerfal ir...
YELLOW Elküldve: 2012-09-24 05:14 Egyenetlen alapjárat
enrique80 írta:YELLOW írta:enrique80 írta: Üdv,
Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig.Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...
Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor
nekem 2x csinálta, hogy indulásnál, 3 hengerrel indult, harmadiknál trafó behalt.
ha arra gondolsz, hogy morgósabban indul el, az nem gáz, már ha utána kisimul a járás.
ha 3 hengeresen indul el, azt érezni fogod, billegni fog a fordulat, és zakatolva járni.
Nálam már nem először csinálta, és csinálja azóta is, és nem áll be vagy a hogy írtad nem simul ki sajna, de ezutáni indításkor simán elindul. Szóval nem egészen értem a dolgot. Hogy lehet a trafókat kimérni? Gyertya gond nem lehet? Bár mint mondtam indításnál van gond, máskor nincs ugrik, húz, akár leszabályzásig is, lassan is lehet vele menni nem rángat egyenletes a járás... szóval nem tudom, lehet a kövi hétvégén szétkapom, hogy megnézzem mi van a trafóknál, más ötletem nincs, a Computer meg mélyen hallgat a hibáról, köszi a válaszod azért