Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-09-23 20:06 Fûtés - Klíma

Barna320i írta: Sziasztok márkatársak!

Ismét egy problémával állok szemben, és egyenlőre nem tudom hogy kezdjek a kijavításához, ezért leírom a problémám, hátha valaki már találkozott ilyennel:

E36 dupla digitklíma. Jelenség: Hideg levegőt profi módon fújja lábra, testre, szélvédőre egyaránt. Meleget viszont csak szélvédőre hajlandó fújni. Kicsit zavaró, hogy jönnek a hidegek és csak a fejem van melegben ha úton vagyok.

Hol lehet a gond, vezérlőpanelnál kezdjem a kutakodást, vagy a középkonzolnál?

Köszönöm a figyelmet.


a középső szellőző alatt kell lennie egy tekerőnek, amivel tudod állítani csak meleg, csak hideg és a kettő közti cuccot. azt tekerd melegre és jönni fog.
kormányhoz közelebbi:

YELLOW Elküldve: 2012-09-23 20:01 Egyenetlen alapjárat

enrique80 írta: Üdv,

Nekem olyan gondom lenne, hogy mikor indítok nem mindig indul rendesen, olyan hangja van, mintha 3 vagy kevesebb henger menne, gyújtás le indítás másodszor rendesen elindul. Nem értem, gondoltam már valami jeladóra is, de hidegen-melegen csinálja, de akkor se mindig. Nem hinném, hogy szivattyú gondja lenne, mert ha várok vele, hogy felnyomja, vagy kétszer teszem gyújtásra és utána indítok, akkor is csinálja, de nem rendszeres, ha lerúgom, vagy nyugisan kocsizok, nem dadog, nem rángat, szépen megy. hibát nem ír a computer...

Szerintetek?
Köszi előre is
1.8i benzines motor



nekem 2x csinálta, hogy indulásnál, 3 hengerrel indult, harmadiknál trafó behalt.
ha arra gondolsz, hogy morgósabban indul el, az nem gáz, már ha utána kisimul a járás.
ha 3 hengeresen indul el, azt érezni fogod, billegni fog a fordulat, és zakatolva járni.

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 22:17 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Stubiflex írta: Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?


bontó. poweren találsz hirdetőket.

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 21:46 AUX

Csacsa12 írta:

Valszeg emiatt elégedettek az emberek a 220 nanós kondikkal:
http://www.bmwfanatics.hu/foru...tes=93975#


help:

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 20:33 AUX

kisg325 írta: Először marad a másik töltő próbája,majd a kondi értékének csökkentése,csak kezdem unni a szét és össze szerelést.
Azt végképp nem értem,hogy másoknak hogyan felel meg a 0.22-es kondikkal a hangzáskép?! Próbáltam telefont is rákötni és azzal is ugyanolyan gyengus a dinamika a kis értékű kondikkal.
Érdekes módon találtam olyan AUX kábelt is,amiben abszolút nem volt sem kondi,sem pedig ellenállás. /DIETZ gyártmány/


volt abba, csak SMD alkatrészek. ez a megoldás, úgy gondolom, csak a BMW-s fejhez kell, mint illesztés. az oylan fejek, amiken van gyári jack ajzat, oda csak egy sima kábel kell, mert arra fel van készítve a fej.

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 19:58 AUX

kisg325 írta: A kérdés az lenne,hogy...
Küzdök az AUX-szal,mert nem tökéletes a dolog. Mindenhol 0.22 mikrofarados kondikat és 300 kohmos ellenállást raknak az AUX kábelbe. Sajnos a 0.22-es kondi nagyon megvágja a mély hangokat és így eléggé élvezhetetlen a zene. Egy emberke azt mondta,hogy rakjak bele 100 mikrofarados kondikat,amivel ugyan szépen szól,de ha bedugom az autós töltőt a GPS-be,akkor kikapcsol a gyári fejen az AUX. Gondolom valahogy túl van vezérelve,de nem értem,hogy miért. Egy mini USB-n keresztül történő töltés,hogy befolyásolhat egy fülhallgató kimenetet? Szóval rakjak bele egy 0.22-nél nagyobb kondit,de 100-nál kisebbet? Mondjuk ezen két érték között elég nagy a különbség.
Azt is mondták,hogy egyszerűen az autós töltő rossz,azt kéne megszűrni. Hozzáteszem,hogy az eredeti kis kondikkal,ha bedugtam ugyanezen töltőt,akkor nagy volt az alapzaj,de nem kapcsolt ki az AUX. Hétfőn kipróbálom valami normálisabb autós töltővel,de addig is szívesen vennék 1-2 hozzáértő kommentet!



sajnos sok töltő valóban kaka, még a gyári kiegészítők, amit adnak a telókhoz is rossz. de ez lehet a teló hibája is. mivel dolgoztam mobil gyártásban, így tudom. most látom GPS. pláne. ott aztán sokat nem fordítanak a jack kimenetelre, értem ezalatt a kimeneti jelek szűrését stb.
nézd meg egy telóval, hogy rányomod az AUX-ot, aztán arra a töltőt. ha van autós töltője.
vagy esetleg köss párhuzamosan egymással két 22uF-os kondit, az úgy 44uF-os lesz összesen.

na én meg jól el is írtam az értékeket

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 19:14 AUX

kisg325 írta: Sziasztok!

Van itt valaki,aki vágja az elektronikát? /kondik világa/



mi a kérdés?

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 16:16 ködlámpa

Bero írta: Sziasztok! Gyárilag nekem elől nem volt ködlámpa,de mivel M-packet-em van így már van benne. Szeretném ha működne. Azóta gyári xenon is került bele,de a lámpamodult nem cseréltem le(1 ködlámpa kapcsoló van ami a hátsókat kapcsolja be,és manuális a lámpa magasság állítás). Nos szeretném erre a modulra rákötni az első ködlámpákat. Gondolom előre kell vinnem a kábelt a lámpától,de innen hogyan tovább? muszáj reléhez kötni,stb? Csak mert ha megoldható hogy a hátsó ködlámpát amikor bekapcsolom ugyanazzal a gombbal működne az első is? Lámpamodult nem akarok cserélni! Válaszokat előre is köszönöm!


hát pedig úgy lenne az igazi.... nem tudom egy relé milyen terhelést bír, hogy az első kettőt tudja-e még....
ha már tettél bele xenon-t, akkor egy lámpamodul már nem futotta volna? ráadásul ez műszakin bukó így. arról nem is beszélve, hogy megint rászoktak a KPM-esek a közúti vizsgálatokra.
ne sértődj meg, de ez így elég... gány megoldás.

YELLOW Elküldve: 2012-09-22 14:11 Centrálzár vezérlő, grundmodul

atb írta: hmmm, bíztam az éleslátásodban azt én is vágom, ha kiveszem a vezérlőt, nem műxik........ erre irányult volna a kérdésem, Ti hogy oldanátok meg?! és ennél egyszerűbben nem tudtam leírni, h nincs kulcslyuk az ajtókon, csak a csomagtéren. Utcán áll az autó, tehát illene valahogy bezárnom, amíg kicserélem a reléket a vezérlőben, vagy állítsak mellé addig valakit



vagy mellé állítasz valakut, vagy keresel egyismerőst, akinek udvara/garázsa van és tudja nélkülözni a projektig.
neke jó volt mert udvar és garázs is van, a munkahelyem meg 700 méterre, aztán kikaptam a GM-et, betekertem bringával, megforrasztottam minőségi berendezéssel, sőt vissza is akartam lakkozni, de mondom ha elcsesztem valamit, akkor...

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 21:50 Autóvásárlás

Sagat írta: szasztok! az lenne a kérdésem,hogy mennyit számít a kipörgésgátló egy E36 kupéban? (én nem tudom milyen az,soha nem volt hátsó kerékmeghajtású kocsim) mert volna egy nagyon szép,kitünő állapotú 93-as 318is M42-es E36 kupé és ebbe nincs kipörgésgátló. de hát leginkább a 96-98-as M44-es motor + kipörgésgátló kupét szeretnék! szerintetek?



szerintem jó ha van... főleg ha nem volt még RWD autód. tud meglepetést okozni, esőben, hóban. ha már veszel inkább fiatalabbat és M44-est.

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 21:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ute107 írta:
atb írta: üdv mkinek! egyszer csak kívülről nem nyílt az ajtó, hmmm, kicsere komplett zár....most már belülről se nyílik ok,valószínű grundmodul (relé) csere...
kérdés: ha kiveszem a grundmodult, utána mit lép erre a zár? be lehet valahogy zárni majd, és kinyitni? (nincs kulcsos-zár az ajtókon)
Előre is köszi



NEm kell az akksit lekötni.

Manuálisan tudod nyitni a kulccsal a vezető oldali ajtót, a többi... nálad a maradék 1 db-ot pedig belülről tudod majd nyitni.

Olyan lesz mint a suzuki...


én nem matatnék semmi ilyenbe, ha rajta van a táp....
de nincs kulcsos nyitója azt írja..... bár ezt én sem értem, szokták kilemezelni a zárat... akkor viszont nem tudja zárni.

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 21:46 Akkumulátor

adee9 írta:
Hali!
Na ma reggel be ülök az autóba és beindítom. Látom, h világít a hűtőfolyadék visszajelző. Tehát nem az akku világított, csak anyám azt annak nézte. Szerinte az piros akksi volt. Elintézte annyival, h mindegy, valami világított... Na de nem baj, én is megkönnyebbültem. Felöntöttem és semmi gond. Azért köszönöm a gyors segítséget!!


és ezek után rá mered bízni? azt sem tudja mi világít rajta? vajon a kresz táblákkal is hasonló a helyzet? én nem lennék nyugodt....

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 19:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

atb írta: üdv mkinek! egyszer csak kívülről nem nyílt az ajtó, hmmm, kicsere komplett zár....most már belülről se nyílik ok,valószínű grundmodul (relé) csere...
kérdés: ha kiveszem a grundmodult, utána mit lép erre a zár? be lehet valahogy zárni majd, és kinyitni? (nincs kulcsos-zár az ajtókon)
Előre is köszi



ha kiveszed a gm-et eleve célszerű akksit lekötni.
szerinted ha kiveszed a vezérlőjét annak, ami a zárat működteti, akkor működni fog?
nem valószínű....

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 19:29 V. BMW Baráti Találkozó - Bogács, Alabástrom Panzió - 2011. okt. 1.

x-tomi írta: Sziasztok! Idén lesz bogácson bmw-s találkozó?


már volt tavasszal

basszus, amúgy beszarattál, azt hittem megint lesz ősszel is

YELLOW Elküldve: 2012-09-21 19:28 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Thony írta: OMW-nek a benzine mind MOL, kivéve a 100-as az osztrák rendszámmal jön... A Dízelből csak az Alpesi vagyis a prénium jön osztrákból!
Én pusztán azért részesítem előnyben, mert ezeknek a többsége főbérlős kutak vagyis kiadják egy embernek aki végzi a dolgát és nem hagyja az élősködőket lopni és abból él hogy kizsigereli azokat... még a Shellnél a vezető is egy alkalmazott, nem célja ennek megakadályozása mert a profit nem befolyásolja a fix fizuját... hagy mindent nyugisan... ételszínezék, tescos ablakmosó folyadék légfúvóval visszaaplikált tetők olajra, ablakmosóra... nah ez nincs az OMW-n! Minden arról szól, hogy 1 ember megéljen, és nem arról hogy más is okoskodjon... csak ő okoskodik, manipulál de a munkásai számára, az üzemanyaghoz nem nyúl egyben érkezik, nem külön adalékkal így nem lenyúlható!




ezt úgysem hiszik el, azok akik OMV fánok... amúgy a shell-nél is ugyanígy van. az alap anyagok mind MOL-osak. magánkutaknál, kis falukban és határhol közelebb, 150-200 km-es távban lehetnek ukrán, orosz anyagok, hisz ott nem drága megéri behozni én láttam is már ilyen rendszámú tartálykocsikat, amikor még a tesco kút tesco volt, nem shell.