Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-03-09 20:58 Vezérműlánc

adams22 írta:
YELLOW írta:
matemate77 írta: a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


ha a kenés hiány okozza, úgy nyilván. mert azon nem módosítanak.
egyébként láncos motor a feszítések miatt is, a feszítőpatronok miatt igényli a hígabb, jó minőségű olajat.
de nekem olyan rémlik, hogy a láncminősége sem volt oké. tehát ha cserélik, lehet az jobb minőségű. igaz nem lesz vastagabb. ráadásul azért is macera, mert a tűzfalnál van a vezérlés. szóval motort ki kell kapni talán.


A Garage Estate Hand meg tudja csinálni motor kivétel nélkül is. ÉS ha ők akkor gondolom máshol is.


most, hogy mondod, valóban.

YELLOW Elküldve: 2019-03-08 20:00 Vezérműlánc

matemate77 írta: a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet? :F
Úgy értem a rosszabb kenés miatt ugyan olyan "könnyen" szakadhat?!


ha a kenés hiány okozza, úgy nyilván. mert azon nem módosítanak.
egyébként láncos motor a feszítések miatt is, a feszítőpatronok miatt igényli a hígabb, jó minőségű olajat.
de nekem olyan rémlik, hogy a láncminősége sem volt oké. tehát ha cserélik, lehet az jobb minőségű. igaz nem lesz vastagabb. ráadásul azért is macera, mert a tűzfalnál van a vezérlés. szóval motort ki kell kapni talán.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 22:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul

BMW0926 írta: Kimentem az előbb a garázsba, mert nagyon idegesített a dolog. Megcsináltam újból a kulcstanítást. Elsőre nem akarta, de másodjára valami oknál fogva csak észhez tért a kp zár. Fogalmam nincs mi lehetett a gond, de mindent ugyanúgy csináltam, mint Te a videoban. Most már minden oké vele, köszönöm a segítséget!

Ja, és tényleg érdemes néha megcsinálni a tanítást, rosszat nem teszünk vele!


lehet valami zavarta a jelet. vannak helyszínek, parkolók, ahol valamiért nem akar működni a kulcs. ilyenkor mindig arra gyanakszom, hogy valaki lopja a jelet. és olykor gyanús alakokat is látok. olyankor inkább visszaülök és várok, vagy tanítok egy gyorsat és aztán manuálisan zárok.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 21:24 Mi ez?

maranguira írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, amit a lentebbi képen láthattok is!
Egy 18 gombos OBC-ről van szó...a kocsit ezzel a géppel vettem, de a mindennapos használat során, sajnos kb egy éve tönkrement benne a gombsor. Azóra egy 7 gombos OBC-t használtam, de az sem működött megfelelően, ugyanis, amikor úgy tartotta kedve bekapcsolt, vagy éppen ki, de ez menet közben kb a másodperceket követve ki-be kapcsolt...a minak sikerült megcsinálni a 18 gombost, viszont olyan jelenség jött elő, hogy a kis panel, ahol a dátum/időnek kellene lennie, az most pepitában világít folyamatosan, a nagy hosszú panelen viszont nincs semmi, nem világít!
Én arra tippelek, hogy valamelyik vezeték megsérült a cserélgetések közepette, de ez csak egy gyenge tipp...
Kérlek segítsetek!Köszönöm!

A hiba:
https://kepkuldes.com/image/6woOKL


én azt mondanám, hogy lehet van LIN kommunikáció nem jó, az lehet éppen vezeték is.
viszont nem tudom mit javítottak, mennyire volt szétszedve, de kicsit olyan, mintha az LCD vezérlő sem jól menne.
én szétszedném és tüzetesen átvizsgálnám a benne lévő panelt, forrasztások, alkatrészeket.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 21:19 Centrálzár vezérlő, grundmodul

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?


a tanítás előtt sem reagált egyik gombra sem? tehát a belső világítás sem kapcsolt? se csomagtérajtó? előbb ezt kellene tisztázni.
mert ha igen, azaz egyik gombra sem volt semmi, akkor vagy a vevő rossz, vagy a kulcsban az adó.
hogy a kulcs ad-e jelet, azt pedig mérni lehetne, egy arra alkalmas eszközzel. ha az ad jelet, akkor a vevő rossz. ott pedig lehet kontakt hiba, stb.
ha még az autót indította az akksi, akkor az nem volt lemerülve. mert BMW-ben már akkor elkezd kattogni, olyan fesz szint esetén, ami más autót még sokszor beindít. de BMW-nél már nem engedi.


Sajnos nem reagált semmire. Se lámpa nem gyulladt fel, sem a csomagtartót nem zárta nyitotta. De hogy a jó büdös francba... Megérteném, ha lettek volna előzmények, de nem. Egyik nap még hiba nélkül működött, másnap reggelre semmi...


vagy a kulcs merült le. sajnos ilyen szinten, ahol kis feszültségek vannak, nagyon sokat számít akár egy pár százados feszültség szint esés. ami tegnap jó volt, lehet ma már nem. mentél az autóval azóta(elvileg töltődik a kulcs, de kell jó pár km) ? pótkulcs?


Kis távot teszek meg nap mint nap a melóhelyem és az otthonom között. kb 9-9km. Azt tanácsolta az egyik autósboltos figura, hogy éjszakára hagyjam rajta a gyújtást, hogy reggelre feltöltse a kulcs akkuját. Csak hát rossz akksival felesleges próbálkozni Gondoltam ezen kívül hátha van még valami ötletetek.


(Nagyon más téma: A DSC-s topic nem jön be, hibát ír ki az oldal. Csak nekem, vagy Nektek is? Ha ezzel kapcsolatos kérdésem is lenne, hová írhatok?)



úgy is jó, csak akkor rakd töltőre az akksit
van több DSC-s topic, valamelyikbe beleírod és kész. nem részletezem miért crash-selt be több topic.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 20:53 Centrálzár vezérlő, grundmodul

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?


a tanítás előtt sem reagált egyik gombra sem? tehát a belső világítás sem kapcsolt? se csomagtérajtó? előbb ezt kellene tisztázni.
mert ha igen, azaz egyik gombra sem volt semmi, akkor vagy a vevő rossz, vagy a kulcsban az adó.
hogy a kulcs ad-e jelet, azt pedig mérni lehetne, egy arra alkalmas eszközzel. ha az ad jelet, akkor a vevő rossz. ott pedig lehet kontakt hiba, stb.
ha még az autót indította az akksi, akkor az nem volt lemerülve. mert BMW-ben már akkor elkezd kattogni, olyan fesz szint esetén, ami más autót még sokszor beindít. de BMW-nél már nem engedi.


Sajnos nem reagált semmire. Se lámpa nem gyulladt fel, sem a csomagtartót nem zárta nyitotta. De hogy a jó büdös francba... Megérteném, ha lettek volna előzmények, de nem. Egyik nap még hiba nélkül működött, másnap reggelre semmi...


vagy a kulcs merült le. sajnos ilyen szinten, ahol kis feszültségek vannak, nagyon sokat számít akár egy pár százados feszültség szint esés. ami tegnap jó volt, lehet ma már nem. mentél az autóval azóta(elvileg töltődik a kulcs, de kell jó pár km) ? pótkulcs?

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 20:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul

BMW0926 írta: Sziasztok

Nekem is gondom akadt a központi zárral:

Egyik napról a másikra a távirányítóval nem lehet se nyitni, se zárni az autót. Megcsináltam a Yellow által készített videon a kulcs tanításos folyamatot, semmi sem történt. A kocsi akksi viszont teljesen le volt merülve a töltő szerint, bár simán indult még a kocsi. Ma reggel fel tettem tölteni, gondoltam itt lesz gond. Töltöttem egy órát, de iazából nem változott semmi, mikor visszaraktam az akksit. Megcsináltam újból a kulcs tanítási folyamatot, de semmi változás nem történt. Mi lehet a gond, hogy egyik napról a másikra nem nyitja - nem zárja az ajtókat? A kulcs nem esett le, nem csináltam vele semmit. Létezik erre is valami hiba kiolvasás? Mondjuk NCS Exprttel vagy valamivel?


a tanítás előtt sem reagált egyik gombra sem? tehát a belső világítás sem kapcsolt? se csomagtérajtó? előbb ezt kellene tisztázni.
mert ha igen, azaz egyik gombra sem volt semmi, akkor vagy a vevő rossz, vagy a kulcsban az adó.
hogy a kulcs ad-e jelet, azt pedig mérni lehetne, egy arra alkalmas eszközzel. ha az ad jelet, akkor a vevő rossz. ott pedig lehet kontakt hiba, stb.
ha még az autót indította az akksi, akkor az nem volt lemerülve. mert BMW-ben már akkor elkezd kattogni, olyan fesz szint esetén, ami más autót még sokszor beindít. de BMW-nél már nem engedi.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 19:25 Elektrosztatikus feltöltődés/kisülés - avagy megrázott az autó

csatis1 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta: az utóbbi 2 hétben folyamatosan megráz az autóm. régebben is volt ilyen néha.néha. de most minden alkalommal. olyan ruhában is, amiben korábban nem csinálta.
tudom milyen a feltöltődés, de ez most fura.
főleg az ajtó felső gumi éle, de a kilincsnél is. sőt még pulóveren keresztül is áthúz. pedig nem igazán műszálas.
semmi változtatás nem történt az autón.
de már lassan kínos, mikor rángatom a kezem parkolókban és szentségelek közben.
mondjuk mostanában többet áll kint éjszaka az autó, lehetséges volna, nyest támadás? de akkor mindig rázna. most meg beülök egy percre is, majd kiszállok, már csíp is.


Engem folyamatosan ráz amióta meg vettem 4 éve Nem tudom én se mi lehet..nyáron nem szokott csak télen nekem.


eddig engem sem, csak ritkán. de most minden alkalommal, mindegy mi van rajta.
még azon agyalok, hogy nem rég mikor belül takarítottam, megemeltem az én ülésem is. mintha azóta csinálná. majd meglesem, nem lehetne emiatt köze semminek sem hozzá. mert nem folyamatosan ráz, hanem csak mikor na.





YELLOW Elküldve: 2019-03-07 19:25 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Szerintem megyek
A helyszín merre lenne?


ha jössz és nem lesz túl messze, akkor én is megyek. na akkor elmegyek.


örülnék ha meg tudnálak mozdítani


mozgok eleget...
csak nem jó kedvemből

YELLOW Elküldve: 2019-03-06 20:44 Légtömegmérõ

BMW0926 írta: Sziasztok

Vásároltam légtömegmérőt. Beszereltem a kocsiba, és az lenne a kérdésem, hogy milyen adaptációt kell törölnöm ahhoz, hogy az említett eszköz hibamentesen tegye a dolgát? Ugyanis az alábbi INPA képen én nem találtam meg a légtömegmérőjét:

INPA - adaption clearing


szerintem törölheted az összeset, újratanul mindent. hiszen egy elem cserélve lett, így az hatással van a többire is.

YELLOW Elküldve: 2019-03-06 20:40 ASC hiba

Bence187 írta: Sziasztok.Generátor fejújitás után folyamatossan világit a kipörgésgátló.Mi lehet a hiba?


rá kellene olvasni diaggal. az is segítene, mielőtt találgatnánk.

YELLOW Elküldve: 2019-03-06 15:59 Elektrosztatikus feltöltődés/kisülés - avagy megrázott az autó

adams22 írta:
YELLOW írta: az utóbbi 2 hétben folyamatosan megráz az autóm. régebben is volt ilyen néha.néha. de most minden alkalommal. olyan ruhában is, amiben korábban nem csinálta.
tudom milyen a feltöltődés, de ez most fura.
főleg az ajtó felső gumi éle, de a kilincsnél is. sőt még pulóveren keresztül is áthúz. pedig nem igazán műszálas.
semmi változtatás nem történt az autón.
de már lassan kínos, mikor rángatom a kezem parkolókban és szentségelek közben.
mondjuk mostanában többet áll kint éjszaka az autó, lehetséges volna, nyest támadás? de akkor mindig rázna. most meg beülök egy percre is, majd kiszállok, már csíp is.


Engem folyamatosan ráz amióta meg vettem 4 éve Nem tudom én se mi lehet..nyáron nem szokott csak télen nekem.


eddig engem sem, csak ritkán. de most minden alkalommal, mindegy mi van rajta.
még azon agyalok, hogy nem rég mikor belül takarítottam, megemeltem az én ülésem is. mintha azóta csinálná. majd meglesem, nem lehetne emiatt köze semminek sem hozzá. mert nem folyamatosan ráz, hanem csak mikor na.

YELLOW Elküldve: 2019-03-06 10:01 Elektrosztatikus feltöltődés/kisülés - avagy megrázott az autó

az utóbbi 2 hétben folyamatosan megráz az autóm. régebben is volt ilyen néha.néha. de most minden alkalommal. olyan ruhában is, amiben korábban nem csinálta.
tudom milyen a feltöltődés, de ez most fura.
főleg az ajtó felső gumi éle, de a kilincsnél is. sőt még pulóveren keresztül is áthúz. pedig nem igazán műszálas.
semmi változtatás nem történt az autón.
de már lassan kínos, mikor rángatom a kezem parkolókban és szentségelek közben.
mondjuk mostanában többet áll kint éjszaka az autó, lehetséges volna, nyest támadás? de akkor mindig rázna. most meg beülök egy percre is, majd kiszállok, már csíp is.

YELLOW Elküldve: 2019-03-05 16:59 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

csatis1 írta:
Szerintem megyek
A helyszín merre lenne?


ha jössz és nem lesz túl messze, akkor én is megyek. na akkor elmegyek.

YELLOW Elküldve: 2019-03-04 23:08 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Bitu79 írta: Ha lesz tali,én megyek.Csak annyi az egész,hogy meg kell beszélni egymással.Aki nem így gondolkodik,az nem is akar találkozót.Én nem vagyok annyira munka mániás...Eddig velem együtt 5-en írták,h. benne lennének.


pont ez az, hogy én sem rajongok már a munkámért, de azért szabit nem vennék ki egy taliért. sorry! csak arra utaltam, hogy már nem izgatnak ezek a dolgok, meguntam, belefáradtam. vannak dolgok, amikért elutazok messze is, de ez pont nem az már.
viszont ha valaki erre jár, és pont nem dolgozom, bárkivel összefutok.
amúgy megnéztem, még nincs 119ezer km se. szóval még 2 hónap minimum, vagy 3.