Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-03-04 14:21 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Streetwolf írta: Sziasztok Fórumtársak!Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?Üdvözlettel, Streetwolf


én már feladtam a harcot ilyennel kapcsolatban. már nagyobb talikra sem megyek. nem részletezem miért. felhígult, legyen ennyi elég, és még finoman fogalmaztam.én is próbálkoztam kisebb talikkal, mondom ha már úgyis BP járok, de abból is 1x lett valami, kb. 4 autóval.de hajrá, drukkolok! főleg, hogy élet is alig van itt. mondjuk az utóbbi napokban, mintha pezsdülés lenne, szóval... bármi lehet.


Ha jönnél akkor én is jövök tesó. Csak döntsék-döntsétek el,mikor legyen,és hol.Én ugye baranyai vagyok,de ha kell akkor utazom...
képes lennél km-t rakni az autóba? majd meg őrülök, hogy mindjárt 120e km van benne.


Miattad?Simán.Nálam is közeledik a 120 000.Engem annyira nem zavar.Az akku is lemerült télen,mert nem mentem 3 hónapig a kocsival.Előtte is csak kis távokat ritkán.Tölthettem fel nemrég.Szóval legyen eldöntve az időpont,és gyere te is. Legalább látnak a többiek is szép verdákat és mi is.Meg úgyis kíváncsi vagyok rád élőben,meg a többi fórumozóra is.


én nem megyek, már-már aggaszt a rajongásod. biztos meg akarsz verni. vagy úgy járok, mint Pásztor Anna, hogy le akarnak majd bökőzni.
én egyet tudok, hogy úgy sem lesz ebből semmi. meg azt is tudom, tehát már kettőt, hogy csak a közelbe megyek el esetleg, ha az nem esik munkanapra. mert biza szabit nem veszek ki rá, bármennyire is utálok már dolgozni. de mondom ilyenek miatt nem kell aggódni. nem lesz itt semmi. hát a helybéli BMW-s ismerősökkel sem tudok összehozni semmit. vagy ha összefutunk valaki mindig autó nélkül van éppen.

YELLOW Elküldve: 2019-03-04 14:16 Remeg az autó

adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
nekem az néha leesik magától. de nem nagyon veszek észre változást. most hirtelen nem is tudom hova megy az a cső, de az a légtömegmérő előtt csatlakozik a szűrőházba, vagy a csövébe. tehát nem falsot szív ugyan, de azzal is számol. hátra meg nem a szívósorba megy.


Az a kis vákumcső az üzemanyag szűrő nyomásszabályzó szelepére csatlakozik. Ugyanis az vákummal működik. Most cseréltem én is azt a csövet.


nekem nem csinált semmit, hogy el volt csúszva...


Nekem dadogott tőle nagyon a motor. Nem is ment. Érdekes.


én nem is tudom mit néztem a motortérben, lehet a fagyálló szintet, vagy csak úgy nézegettem valami, oszt feltűnt, hogy dikk nincs rajta.

YELLOW Elküldve: 2019-03-04 06:48 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Streetwolf írta: Sziasztok Fórumtársak!Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?Üdvözlettel, Streetwolf


én már feladtam a harcot ilyennel kapcsolatban. már nagyobb talikra sem megyek. nem részletezem miért. felhígult, legyen ennyi elég, és még finoman fogalmaztam.én is próbálkoztam kisebb talikkal, mondom ha már úgyis BP járok, de abból is 1x lett valami, kb. 4 autóval.de hajrá, drukkolok! főleg, hogy élet is alig van itt. mondjuk az utóbbi napokban, mintha pezsdülés lenne, szóval... bármi lehet.


Ha jönnél akkor én is jövök tesó. Csak döntsék-döntsétek el,mikor legyen,és hol.Én ugye baranyai vagyok,de ha kell akkor utazom...


képes lennél km-t rakni az autóba? majd meg őrülök, hogy mindjárt 120e km van benne.

YELLOW Elküldve: 2019-03-03 17:30 Remeg az autó

adams22 írta:
YELLOW írta:
nekem az néha leesik magától. de nem nagyon veszek észre változást. most hirtelen nem is tudom hova megy az a cső, de az a légtömegmérő előtt csatlakozik a szűrőházba, vagy a csövébe. tehát nem falsot szív ugyan, de azzal is számol. hátra meg nem a szívósorba megy.


Az a kis vákumcső az üzemanyag szűrő nyomásszabályzó szelepére csatlakozik. Ugyanis az vákummal működik. Most cseréltem én is azt a csövet.


nekem nem csinált semmit, hogy el volt csúszva...

YELLOW Elküldve: 2019-03-03 13:42 Remeg az autó

Adamyno írta:
katonaza írta:
Jenci87 írta: Sziasztok!

a kérdésem egy 320.000km-es 204LE 3.0D-s motorra vonatkozna Enyhébbnek mondható rángatás érezhető gyorsításnál. Az első tünet hogy alapjáraton 7-800 as fordulatszám között ingadozik az alapjárat de már csak melegen.(világítás kapcsolása után valamivel erősebben csinálja) Feszültség mérés esetén alapjáraton 12,8V és 13,4V között ingadozik. Miután jobban meghajtom 4000-es fordulat környékére utána az esetek nagy részében abbahagyja, bár az utóbbi hetekre ez sem igaz. Mikor alapjáraton ingadozik, gyorsításkor is 2000-es fordulatszámtól rángatva gyorsít. OMW-n tankolok, próbálok jó anyagot rakni bele. Idegesítőbb a rángatás mint amennyire befolyásolja a gyorsítást...
Ami eddig el lett végezve:
1. Örvénycsappantyú kiszerelés, ledugózás
2. Generátor teljes felújítás
3. Akkumulátor csere próbakőr erejéig.

Hibakód nincs. Az autóhoz ezt a hibát leszámítva ragaszkodnék, és megtartós lenne.
Mi lehet a probléma?



Javaslom, hogy a napi első beindítást követő legelső percben (hideg motor) pl. INPA segítségével élőadatban nézz injektor korrekciós értékeket. Abból elég jól lehet következtetni, hogy ebben az irányban van-e a gond.


Nem akarok hülyeséget írni, de még az is lehet, hogy falsot szív valahol. Amikor megvettem, nekem hasonló volt a hiba (bár az enyém benzines) és sokan légtömegmérőre gyanakodtak. Hát persze, hogy a légtömegmérő nem a valóságot mérte, mert máshol is szívott ahol nem kellett volna. Konkrétan az üzemanyagszűrő vékony vákuumcsöve elmállott a kezemben. A cső cseréje után megszűnt a hiba.


nekem az néha leesik magától. de nem nagyon veszek észre változást. most hirtelen nem is tudom hova megy az a cső, de az a légtömegmérő előtt csatlakozik a szűrőházba, vagy a csövébe. tehát nem falsot szív ugyan, de azzal is számol. hátra meg nem a szívósorba megy.

YELLOW Elküldve: 2019-03-02 08:08 Gyújtógyertya.

Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.

YELLOW Elküldve: 2019-03-01 17:18 Gumiabroncs

csatis1 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: én is agyalok már megint. az egyik fele a másiknak. de az eddigit 11 év alatt nem tudtam felére koptatni, így van értelme drágább gumit venni? hamarabb megöregszik, mint elkopik.
viszont a kanyartapadás meg fontos, nagyon fontos, esőben is.
az is durva, hogy külföldön olyan márkákat feltesznek, amiken mi magyar húzgáljuk a szánkat. mégis elvannak vele kint is.

Hankook Ventus V12 Evo2 K120 XL


Achilles ATR Sport 2 XL



találtam egy emberkét, akinek ATR Sport 2 van fent és azt mondja nem tapasztalt semmi negatívumot. esőben is tapad. jajj, nem tudom. nem a pénz a lényeg, de ha bele gondolok, hogy fele annyiból meg van, mint a másik... nem elég, hogy téliből gagyit vettem (Laufenn), legyen nyári is az? amúgy a télivel sem volt semmi. úgy ment hóba mint a kisangyal, nem győztem a sok mazsolát előzni.


Nekem volt ATR Sport 2, de rázott sajnos. Felni gumizás előtt lett ellenőrizve/görgőzve, szóval nem felni hiba volt az ütés. Már mikor megpörgette a vadiúj gumit a gumis, már akkor látszott hogy mekkorát üt. Volt másik csájna vagy majáj vagy tájföldi vagy tadzsikiszátni már nem emlékszem milyen gyártmányú, az se volt tökéletes sajna. Úh inkább lemondtam ezekről. Tudom szabálytalan, de néha beleszaladok 160-180ba és ott már ezek ráznak. Zavaróan.
Viszont cimbim németben Nankang-ot használt 335i-n, és elég gyorsan is ment vele, ő pl elégedett volt saját bevallása szerint. A kombin most ilyen kínai elsők vannak, 160 felett szintén ráznak, hátul Dunlop SP Sport Maxx GT, azokkal elégedett vagyok.
A kupét én sem napi használatra szánom, inkább ilyen hétvégi/kirándulós/krúzolós, neki szeretném megadni a Michelin Pilot Super Sportot vagy Pilot Sport 4-et. A Continentalokról tapasztaltam és máshol is hallottam, hogy szeret szálszakadt lenni, illetve kirepedni. Nekem Conti hátsók lettek ilyenek 1 szezon után! Eldobtam az agyam mikor tavalyelőtt cseréltük át télire a kerekeket és megláttam Pedig akkor még túlságosan meghajtva sem volt a kocsi.

Szerk: a Hankook-ot még nem próbáltam, de lehet egyszer kipróbálom. Még nem hallottam róla se jót se rosszat.


állítólag az Achilles Michelin leányvállalat. a BFG-vel nekem sem volt gond. Tény a francia gyártás jobb volt, mint a magyar.
igazából azért nehéz a döntés, mert jó lenne , ha a frissen fényezett felniről nem kellene egy hét után újra leszedni, mert a gumis nem nagyon foglalkozik vele, hogy óvja. olvastam én is, hogy valakinek a sok állástól deformálódott a gumi. valakinek a K120 Hankook is rossz volt. ez a baj nehéz eligazodni a vásárlói véleményeken. valakinek az ATR Sport 2 Porsche-n is tökéletes volt, meg sok BMW-s írta, hogy okés volt. msá meg köpködött, hogy gyorsan kopik, míg valaki szerint nem. na igazodj ki.

szerk.: nekem a BFG-ből is az egyik magyar jobban ütött, kellett is a felnire vagy 105g súly, hosszas forgatgatás után ez volt a legkisebb. mindegy melyik felnire raktad rá.

YELLOW Elküldve: 2019-03-01 14:04 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

hil írta:
Y!
írtam a túltöltésről, olvass vissza, mégegyszer nem írnám le


olvastam.
kérdés, te mennyivel töltötted túl?

YELLOW Elküldve: 2019-03-01 13:40 Gumiabroncs

YELLOW írta: én is agyalok már megint. az egyik fele a másiknak. de az eddigit 11 év alatt nem tudtam felére koptatni, így van értelme drágább gumit venni? hamarabb megöregszik, mint elkopik.
viszont a kanyartapadás meg fontos, nagyon fontos, esőben is.
az is durva, hogy külföldön olyan márkákat feltesznek, amiken mi magyar húzgáljuk a szánkat. mégis elvannak vele kint is.

Hankook Ventus V12 Evo2 K120 XL


Achilles ATR Sport 2 XL



találtam egy emberkét, akinek ATR Sport 2 van fent és azt mondja nem tapasztalt semmi negatívumot. esőben is tapad. jajj, nem tudom. nem a pénz a lényeg, de ha bele gondolok, hogy fele annyiból meg van, mint a másik... nem elég, hogy téliből gagyit vettem (Laufenn), legyen nyári is az? amúgy a télivel sem volt semmi. úgy ment hóba mint a kisangyal, nem győztem a sok mazsolát előzni.

YELLOW Elküldve: 2019-03-01 13:37 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

csatis1 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: vajon lenne értelme annak, hogy ha a váltóban és diffiben olajat cserélnék, akkor amikor töltöm bele az újat, megbillenteném úgy az autót, hogy több olajat tudjak bele rakni?
van értelme a több olajnak vajon? ártani nyilván nem árt szerintem. igazából 5-5 decivel tennék bele többet. azaz cirka 1,5x annyit, mint kellene.
most ezen agyalok.


Kérdés: miért akarsz többet tenni bele?


a jobb, kielégítőbb kenés miatt. (nem, nem ereszti az olajat egyik sem.)
csupán egy elgondolás a részemről.


Szia!
A motornak sem jó ha túltöltöd.
Nekem autómata váltóm van de kifejezetten mondták hogy ne töltsem túl.
Én nem csinálnám a helyedben.


1. nem motorról van szó.
2. nem automata váltóról.
ne keverjük ide egyiket sem, mert az más kategória olajzás szempontjából.
de ez csak egy zárt tér, amiben fogaskerekek, és egyéb olajban fürdő alkatrészek vannak. mint olajnyomás itt nem játszik szerepet.


amúgy ezen az olajon agyalok: Fuchs Titan Sintopoid LS 75w90 (váltó + diffi)
sajnos már bánom, hogy a kristálytiszta váltóolajam kiengedtem annak idején. szerintem a gyári volt benne. mintha sütőolaj lett volna. egy biztos, vagy 10-15ezret mentem vele és én tutti nem cseréltem. meg előtte sem láttam semmit, ami arra utalt volna.
ugye belement a Castrol SMX-S, amitől akadt hidegen a váltó. Igaz vagy 4 évig ez is benne volt. majd ment bele az ARAL ATF-22, amitől megszűnt az akadás, sokkal jobb lett a kapcsolás, viszont fura búgó hang lett nem sokkal utána. remélem csak az olaj miatt van a hang. most ezért akarom lecserélni. a diffi-be meg nem tudom milyen, majd kiderül. de lassan a 120ezer km-hez nem árt abban sem.


Nekem a Castrol Syntrax 75W140 van benne, de az ugye LSD. Ellenben nagyon elégedett vagyok vele, plusz kapott még Red Line 80301 Limited Slip Friction Modifier-t.


neked kell is a 140-es olaj bele.

YELLOW Elküldve: 2019-02-28 21:08 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: vajon lenne értelme annak, hogy ha a váltóban és diffiben olajat cserélnék, akkor amikor töltöm bele az újat, megbillenteném úgy az autót, hogy több olajat tudjak bele rakni?
van értelme a több olajnak vajon? ártani nyilván nem árt szerintem. igazából 5-5 decivel tennék bele többet. azaz cirka 1,5x annyit, mint kellene.
most ezen agyalok.


Kérdés: miért akarsz többet tenni bele?


a jobb, kielégítőbb kenés miatt. (nem, nem ereszti az olajat egyik sem.)
csupán egy elgondolás a részemről.


Szia!
A motornak sem jó ha túltöltöd.
Nekem autómata váltóm van de kifejezetten mondták hogy ne töltsem túl.
Én nem csinálnám a helyedben.


1. nem motorról van szó.
2. nem automata váltóról.
ne keverjük ide egyiket sem, mert az más kategória olajzás szempontjából.
de ez csak egy zárt tér, amiben fogaskerekek, és egyéb olajban fürdő alkatrészek vannak. mint olajnyomás itt nem játszik szerepet.


amúgy ezen az olajon agyalok: Fuchs Titan Sintopoid LS 75w90 (váltó + diffi)
sajnos már bánom, hogy a kristálytiszta váltóolajam kiengedtem annak idején. szerintem a gyári volt benne. mintha sütőolaj lett volna. egy biztos, vagy 10-15ezret mentem vele és én tutti nem cseréltem. meg előtte sem láttam semmit, ami arra utalt volna.
ugye belement a Castrol SMX-S, amitől akadt hidegen a váltó. Igaz vagy 4 évig ez is benne volt. majd ment bele az ARAL ATF-22, amitől megszűnt az akadás, sokkal jobb lett a kapcsolás, viszont fura búgó hang lett nem sokkal utána. remélem csak az olaj miatt van a hang. most ezért akarom lecserélni. a diffi-be meg nem tudom milyen, majd kiderül. de lassan a 120ezer km-hez nem árt abban sem.

YELLOW Elküldve: 2019-02-28 17:45 Gumiabroncs

Pocses írta:
Télibe Hankook van nekem is nagyon jól tapad de ha jön a melegebb idő akkor ugye már takonyban a hurkapálca. Pont ezért gondoltam veszek csájnát de akkor abból már a legrégebb óta gumigyártótól láttam a kársztájlingon is a hsz-ket ott sem kapott nagyon sok hideget, meg a gumiteszt.com-on is kapott 4 csillagot. Nem megyünk évente 10ezret ugye váltott gumigarnitúrával nyári/téli. Lesz tapasztalat mindenképp leírom...


csak ez a Nankang NS-2 régen sem volt túl jó gumi. bár haver is ilyet vett az E91-re. azért körforgóban hallottam, hogy eléggé darálós hangja van, olyan kevés a gumi oldaltartása és azért mászós oldalra. az NS-20 mintára szimpibb, de nagyon jókat nem olvastam róla. inkább ezeket show-car-okra veszik. olcsó, de gurulni nem kell sokat rajtuk.

YELLOW Elküldve: 2019-02-28 17:13 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: vajon lenne értelme annak, hogy ha a váltóban és diffiben olajat cserélnék, akkor amikor töltöm bele az újat, megbillenteném úgy az autót, hogy több olajat tudjak bele rakni?
van értelme a több olajnak vajon? ártani nyilván nem árt szerintem. igazából 5-5 decivel tennék bele többet. azaz cirka 1,5x annyit, mint kellene.
most ezen agyalok.


Kérdés: miért akarsz többet tenni bele?


a jobb, kielégítőbb kenés miatt. (nem, nem ereszti az olajat egyik sem.)
csupán egy elgondolás a részemről.


Szia!
A motornak sem jó ha túltöltöd.
Nekem autómata váltóm van de kifejezetten mondták hogy ne töltsem túl.
Én nem csinálnám a helyedben.


1. nem motorról van szó.
2. nem automata váltóról.
ne keverjük ide egyiket sem, mert az más kategória olajzás szempontjából.
de ez csak egy zárt tér, amiben fogaskerekek, és egyéb olajban fürdő alkatrészek vannak. mint olajnyomás itt nem játszik szerepet.

YELLOW Elküldve: 2019-02-28 14:45 Gumiabroncs

én is agyalok már megint. az egyik fele a másiknak. de az eddigit 11 év alatt nem tudtam felére koptatni, így van értelme drágább gumit venni? hamarabb megöregszik, mint elkopik.
viszont a kanyartapadás meg fontos, nagyon fontos, esőben is.
az is durva, hogy külföldön olyan márkákat feltesznek, amiken mi magyar húzgáljuk a szánkat. mégis elvannak vele kint is.

Hankook Ventus V12 Evo2 K120 XL


Achilles ATR Sport 2 XL

YELLOW Elküldve: 2019-02-28 13:39 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

csatis1 írta:
YELLOW írta: vajon lenne értelme annak, hogy ha a váltóban és diffiben olajat cserélnék, akkor amikor töltöm bele az újat, megbillenteném úgy az autót, hogy több olajat tudjak bele rakni?
van értelme a több olajnak vajon? ártani nyilván nem árt szerintem. igazából 5-5 decivel tennék bele többet. azaz cirka 1,5x annyit, mint kellene.
most ezen agyalok.


Kérdés: miért akarsz többet tenni bele?


a jobb, kielégítőbb kenés miatt. (nem, nem ereszti az olajat egyik sem.)
csupán egy elgondolás a részemről.