Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-12-04 09:43 Ajtónyítási Gondok!

atyus írta: Helló Mindenkinek!

Azt szeretném kérdezni, hogy az normális jelenség-e, ha a távirányítós kulcsommal manuálisan nyitva az ajtót, csak a vezetőoldali nyílik, míg a pótkulcs, ami nem távirányítós, minden ajtót kinyit?

Válaszaitokat előre köszönöm!


hát ez érdekes. ilyet még nem láttam.
mert a GM-et lehet úgy programozni, hogy egy fordításra, vagy egy nyomásra először csak a vezető oldali ajtót nyissa, majd a következő fordításra, nyomásra a többit. de ez minden kulcs esetén így lenne.
amit leírtál azt 10-ből 10x megcsinálja? tehát ha 10x próbálod nyitni távossal akkor is csak először a vezető oldalit nyitja, illetve a másik kulcs esetén meg mindig az összeset? mert ha nem, akkor lehet relé lesz a ludas a GM-en.

YELLOW Elküldve: 2018-12-04 09:10 Féktárcsa és fékbetét

Cikka2 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.


Estét!
Ha nem szeretnél versenyezgetni meg nem pályázol szerintem elég az alap féktárcsa betéttel!
Viszont egy tanács ne feledkezz meg a féknyergekről sem én egy rossz féknyereg miatt cseréltem kétszer tárcsát!


ő nem azért akar tárcsát cserélni, mert gond van, hanem mert esedékes. a féknyereg meg csak egy tömb. ott inkább a dugattyúnak, karmantyúnak szokott baja lenni, ha berohad.

YELLOW Elküldve: 2018-12-03 22:00 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Faceliftes e46 touringhoz keresek jó állapotú bal első sárvédőt.
Nos kb. kettő hete..Sajnos megannyi bontó facebookos csoportot keresve sem találok.Vagy rohad vagy face előtti vagy már eladta stb.
Kérdésem az,hogy melyik utángyártott márka áll a legközelebb méretpontosság terén a gyárihoz?Van egy utángyártott szarom de kb egy hét után leszedtem az autóról ,mert már annyira zavart az a tróger moslék pontatlansága.Hallottam ,hogy talán a Klokkerholm.
Szerintetek?
Vagy ha esetleg valakinek van az ne tartsa magában


én is a Klokkerholm-ra szavaznék.

YELLOW Elküldve: 2018-12-03 18:37 Féktárcsa és fékbetét

gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.

YELLOW Elküldve: 2018-12-02 22:35 Izzítás vezérlõ

Tano írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.


Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.


igazad van, utána megnéztem realoem-en, csak közbe jött valami és nem írtam, javítottam ki magam. hiszen közbe eszembe is jutott a tipikus hibája, na meg a kép a vastagabb kivezetésekről és elpattanó vékonyabbakról.

YELLOW Elküldve: 2018-12-02 20:14 Izzítás vezérlõ

papamaci199 írta: Hali!

E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?


szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.

YELLOW Elküldve: 2018-12-01 21:34 Féktárcsa és fékbetét

gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

YELLOW Elküldve: 2018-11-30 22:29 Motor-váltó

Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.


Én nem félek attól hogy itt le akarnak húzni mert nem érdekük ahogy írtam itt németben azt cserélik amit ír a gép nekik nem gondolkodnak sajnos de hétfőn viszem hibakód olvasásra és lefordítom mit ír!


nem kell lefordítani, azt írd le, amit kiír. vagy fotózd le.

YELLOW Elküldve: 2018-11-30 20:06 Motor-váltó

Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.

YELLOW Elküldve: 2018-11-30 17:37 Motor-váltó

Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.

YELLOW Elküldve: 2018-11-29 22:31 Autóvásárlás

sbalazs1 írta: Koszi.
Nem USA verziot tervezek venni csak sok ilyet latok es nem ertem az okat.
Ennyivel olcsobb a szurke import?

Neha azt gondolom h rovid az elet ahhoz h mindig racionalisan dontsunk.

Ez nem jelenti azt h boldogan fogok az ut szelen allni ha lerobbana a batar.
Sajnos most olyan kis kocsim van ami nem ker enni (de persze az eves atvizsgalast stb megkapja) es mindig elvisz ahova akarom meg vissza.kerdes nelkul.
Ebbol nehezen tudnek engedni.


pár éve nekem is volt X5 mániám. időnként rám jön. ráadásul 30d-t akartam, pedig nem vagyok dízel párti.
V8 benyát is akartam E39 személyében. igazából semmiről nem tettem le, csak más dolgok fontosabbak lettek.
ha gazdag lennék nem sok autóm lenne, hanem minden hónapban újat bérelnék. sajnos nem tehetem meg, hogy sok autót kipróbáljak, de amikor van ismerősökét vezetni, akkor kapok az alkalmon.

YELLOW Elküldve: 2018-11-29 11:43 Autóvásárlás

sbalazs1 írta: Sziasztok,
Segitsetek kerlek!
Jobban mondva beszeljetek le.
Hasznalt benzines x5 vasarlasan toprengek.
2007-2010es evjaratokat nezek.
Kb 200 - 300 000 km futassal.
3.0, 4.8 v. 5.0 benzines.
Mi ezva sok amerikai verzio itthon?
Vizkaros szurke import?
90% varosi hasznalatra lenne raadasul.
5 tagu csalad logosztika.
Teljesen meghulyultem ugye es messzire menekuljek?


nem biztos, hogy vízkáros, de lepukkantak lehetnek. és nem annyi km-rel.
szerintem városban ne erőltesd, mert a gatyád leeszi. persze tedd azt amit a szíved diktál, ha megteheted. lehet megbánod, lehet nem. én is lassan, fogom és veszek egy 7-est, addig idegel. max fél év múlva eladom.

YELLOW Elküldve: 2018-11-21 22:23 Ajtó

b_imi írta:
Jani69 írta:
Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Ha a rácsot kiveszed akkor se ázik be. Persze ez csak akkor igaz, ha a szélvédő hibátlanul be van ragasztva.


annyi hogy nem a szélvédőnél ázik be, hanem a klímán keresztül. a vízelvezető levélrácsnak az alján elfolyik a víz, majd a pollenszűrőnél lefolyhat. vagy ha úgy van repedve a levélrács.

YELLOW Elküldve: 2018-11-21 09:29 Társalgó

E34 írta: Sziasztok!
Uj témát akartam nyitni de nem értem miért nem sikerült


1. mert nem olvastad el a szabályzatot.
2. mert amúgy sem nyitogatunk csak úgy témát. van elég. biztos van már nyitva olyan, ahova belefér a kérdésed. az, hogy a motor egyik eldugott csavarjáról akarsz nyitni, azért kár fáradozni, mert azt bele lehet írni általánosan egy motorral foglalkozó, már megnyitott témába.
3. használd a keresőt, tanulmányozd át az oldalt, ahelyett, hogy rögtön témákat akarsz nyitni.

YELLOW Elküldve: 2018-11-19 17:46 N46 és N42 motorok

peti9577 írta: Sziasztok egy gyors kérdés! N46b18a motornál másnál is van olyan hogy ebben a hideg időben a nívó pálca végén meg a beöntő kupaknál csapódik ki a pára? És ilyen fehér hab szerű geci van rajta.. ez lehetséges vagy nagyobb a baj?


mondjuk azt a szót úgy is leírhattad volna, hogy getszi, vagy OV.
ez minden autónál normális, ha rövidtávokat mész vele. pont azért, amit írsz. azért egy 20km után el fog tűnni. de sok rövid tempó alatt nem.