YELLOW Elküldve: 2011-10-01 19:56 V. BMW Baráti Találkozó - Bogács, Alabástrom Panzió - 2011. okt. 1.

YELLOW Elküldve: 2011-10-01 19:56 V. BMW Baráti Találkozó - Bogács, Alabástrom Panzió - 2011. okt. 1.
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 20:16 Valaki segítsen
anubisz írta:
Jaj,Beró, ne legyél már kiborulvaNem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit?
olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője?
Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat
Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autótTátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 19:10 Összeszereléshez segítség
kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.
nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...
ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...
erről lenne szó:
Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.
Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.
Csinálok majd fényképet ha akarod.
mindenképp szeretnék képet. csak így a holnapi talira nem lesz fent
A kép itt van, ügyesen csak...
Egyébként nem egy nagy valami. Nagyon finoman kell kivágni egy kis darabot, hogy úgy passzoljon az akkucsatlakozó mellé, hogy ne lehessen észrevenni. Feltettem ha már hosszú perceket eltöltöttem az illesztésével, de ha egyszer lejön, nem teszem már vissza.
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 17:12 Összeszereléshez segítség
kempelen írta:YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.
nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...
ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...
erről lenne szó:
Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.
Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.
Csinálok majd fényképet ha akarod.
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 16:33 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 14:49 Hidegindításkor "himbál" a motor
pneurob írta:tomizej írta:YELLOW írta:tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?
túl sűrű olaj is okozhat gondot hidegben, főleg ha nem biztos a forrása. amúgy számtalan oka lehet még.
Milyen olajat javasoltok?
BMW Quality Longlife-04 oil SAE 5W-30
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 14:47 Összeszereléshez segítség
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 07:21 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2011-09-30 07:14 Fûtés - Klíma
bmw320d4 írta:YELLOW írta: lehetséges olyan, hogy a klíma vezérlőpanelje, vagy a BC mutasson belső/utastér hőfokot?
csak abból jutott eszembe, hogy ugye a klíma szabályozás miatt mér valamit, de azt ki tudja jelezni?
Sajnos nem tudja kijelezni
ui. láttam, hogy 3 hónapja kérdezted
YELLOW Elküldve: 2011-09-29 22:12 Fûtés - Klíma
Gatinho írta: Sziasztok!
A klímám bekapcsoláskor furcsa morgó hangot hallat, ami 10-15mp alatt fokozatosan elhalkul. Néha induláskor a fordulatszám emelkedésével is hallok egy folyamatosan emelkedő-süllyedő hangot, ezt is csak közvetlen indulás után pár másodpercig.
A szervizben azt mondták, hogy klímakompresszor kezdi "megadni magát" és a tünetek rosszabbodni fognak(hangosabb lesz, tovább morog majd, stb.). Az új ára egy ilyennek kb. 200.000,-Ft, amit rohadtul nem szeretnék kiadni. Kérdésem, hogy érdemes-e bontottat, felújítottat venni, esetleg a sajátomat megpróbálni felújítani? Járt már valaki hasonló cipőben? Ha igen, akkor tudtok-e megbízható céget aki ilyennek a felújításával foglalkozik normális áron?
YELLOW Elküldve: 2011-09-29 14:15 Futómû és hibái
tostya írta:YELLOW írta:tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.
mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?
Köszi a kérdést.Tök új tárcsa van rajta kb:15000km mentem vele.elején nem rázott kb:1000km-ig.Lehet,hogy tényleg dugattyú szorulna?Vagy eldeformálódott az új tárcsa?A hátsó lengőkarnál is lóg a szilent (a hosszúba ami előre néz)jobbra balra mozog kb:1cm-rt.Ez nem gáz???Ha hátul ülnek hárman akkor még jobban rázza a kormányt.
YELLOW Elküldve: 2011-09-29 07:11 Futómû és hibái
tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.
YELLOW Elküldve: 2011-09-28 19:36 Autóvásárlás
Coyote írta: Az gáz. Se te, se csatis1 kolléga nem tudja majd bemesélni ezt, hacsak nem muzeális állapotú a gép, vagy ismerősnek adjátok el.
Ilyen alacsony futásteljesítményhez én inkább egy nagy benzinmotoros szörnyet vettem volna, hiszen ennyi használatnál le van szarva a fogyasztás.
5000 km - ez azért elgondolkodtató. Én jövő héten megyek 3500-at Lengyelországon át. És tudom, hogy minden percét élvezni fogom a BMW-ben. El sem tudom képzelni, hogy évente csak 5000-et üljek benne...
Amúgy mivel jártok, busszal vagy céges autóval? Vagy a BMW csak második autó?
YELLOW Elküldve: 2011-09-27 18:48 Hidegindításkor "himbál" a motor
tomizej írta: Sziasztok!
Nekem is ugyanezek a problémák, 3hete vettem egy BMW 318i E36ost. Semmi problem nem volt a motorral eddig. Annyit észrevettem, hogy reggelente kicsit nehezebben állt be az alapjárat, 700 - 1300 között ugrál 3szor 4szer, aztán semmi gond utána, fél perc se kell és beáll. Viszont a napokban reggel 10fok körül volt, indításnál befulladt a motor, második indításra is csak gázzal tudtam megfogni, kellett neki 1 perc mire megmaradt a motor. Amint a hőfok mutató feljebb ment, szépen járt a motor. Annyira nem zavarna, csak kicsit aggaszt, hogyha +10fokba nem maradt meg a motor, mit csinál majd -15fokba... Sport légszűrőnek lehet bármi köze hozzá?
YELLOW Elküldve: 2011-09-26 22:35 Kormány légzsák, hogy kel kinyitni?
Bero írta: Ugyan nem a kormányt,hanem a mellette lévő az anyósülés előtti légzsákot meglehet nézni,hogy egyáltalán benne van-e? Ha igen,hogyan? Köszi!