YELLOW Elküldve: 2011-09-05 12:55 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

YELLOW Elküldve: 2011-09-05 12:55 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 07:41 Féktárcsa és fékbetét
Gatinho írta: Sziasztok!
Megérett az autóm egy komplett fékszett cserére, tud esetleg valaki korrekt árat mondani, vagy esetleg elérhetőséget, akihez bizalommal fordulhatnék?
Amire szükségem van: 2 első tárcsa 286x22 , 2 hátsó tárcsa: 276x19, valamint ezekhez való fékbetétek és 2 kopásjelző. Egyben szeretném megvenni a szettet, hátha úgy olcsóbb, kapok valami kedvezményt esetleg...
Van egy ajánlatom ATE szettre 65.000,-Ft-ra a vaterán, de nézegettem a neten, számolgattam, és lehet hülyén hangzik, de gyanús nekem ez a nagyon kedvező ár, attól félek, hogy esetleg nem eredeti ATE cucc, hanem valami hamis klón, amivel ráfaraghatok.![]()
Itt a vaterás ATE (olvassátok el a kérdéseimet is az eladóhoz):
http://www.vatera.hu/item/view...1473642659
Szerintetek megéri ennyiért adni egy ilyen szettet, ha tényleg ATE?
Nem ragaszkodom az ATE márkához, ha van más ésszerű, pénztárcakímélő megoldás is, de gagyit se akarok feltenni, valami hamisítványt meg főleg nem. Köszönöm előre is, ha segít valaki!
YELLOW Elküldve: 2011-09-05 07:34 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!
Robinson írta:csmester írta:YELLOW írta: nekem az tetszene, ha maradna az mint legutóbb, csak a web oldal címe változna a jelenlegire!
Ezzel én is egyetértek.
Ebben az esetben viszont a BMWfanatics.hu hivatalaosan kijelenti, hogy semmi köze a rendszámtábla keretekhez.
Sajnos mint tudjuk, a BMW jegyzett logóinak felhasználása miatt az e39 klub igen csúnyán megszívta, és a régi kereteinken nekünk is szerepelt a BMW és az ///M logo, ami sajnos nem vállalható, csak gerilla akció keretében.
YELLOW Elküldve: 2011-09-04 18:43 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!
YELLOW Elküldve: 2011-09-03 21:26 Kasza mester 0670-5799225
Dog írta:Zotyi35d írta: Hori!
100ért kaptam egy 50ekm-est!
Annyiért jó volt?
Hori,és a mester is rettentö elfoglalt volt Sopronba mikor utoljára láttam öket.
YELLOW Elküldve: 2011-09-03 05:11 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Ferko írta: Sziasztok !
Nekem is elkezdte ezt csinálni mint az előző kommentben leírta a kolléga.
Nyitáskor a központi zár néha a jobb első ajtót nem nyitja ki. Nálam is hallhatóan kattan és a pöcök nem mozdul.
Zárni még egyenlőre zár minden esetben.
Valaki rájött már ezzel kapcsolatban valamire ?
Hol keressem a bajt ?
Köszi.
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 22:00 7. Nemzetközi BMW Találkozó Sopron - 2011.09.3-4.
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:55 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta: Sziasztok!
Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".
Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.
Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!
Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!
itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260
ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb
€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért,nem lennél boldog
mongjuk a 4 db-ra írja az árat, de akkor is sok. M.Attilát egyszerűen nem tudtam visszautasítani, annyira jó árat kaptam
Tiedbe menyi a trafó darabja? enyémbe 13,14 körül van,az eredeti. BREMI tied drágább?
Most nézem,a tied 8 körül van. Szerencsés
Bremi-t már nem gyártanak az enyémbe. Nem is vennék bele. A Schmiedmann-nál láttam 8300.- körül, de mikor rákérdeztem, mi a márkája, annyit mondtak, hogy Bosch-t tudnak csak. Na most ami a képen van, nekem csak olyan jó, mert a Bosch-nál egy perselyt is cserélnem kell és nem akarom bontani a szelepfedelet sem. ráadásul akárhol néztem a Bosch mindenhol 12-18ezer körül mozgott. Szóval gyanús nekem. Szerintem nem korrekt dolog, hogy nem írnak ki márkát, gyártót. Amúgy totál nem vagyok Bosch párti. Ezért választottam a BERU-t, ami pl az unixnál 18ezer. De olcsóbban hozzá jutok. csak lenne már itt, egy hete nem vezettem, elvonási tüneteim vannak. Ma már kénytelen voltam bringázni
Az bizony nem olcsó,ha 4 lesz cserélve. Kel venni egy BMW bringát másfél milláért
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:43 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta: Sziasztok!
Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".
Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.
Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!
Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!
itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260
ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb
€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért,nem lennél boldog
mongjuk a 4 db-ra írja az árat, de akkor is sok. M.Attilát egyszerűen nem tudtam visszautasítani, annyira jó árat kaptam
Tiedbe menyi a trafó darabja? enyémbe 13,14 körül van,az eredeti. BREMI tied drágább?
Most nézem,a tied 8 körül van. Szerencsés
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 21:25 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:YELLOW írta: Sziasztok!
Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".
Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.
Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!
Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!
itt valamit nagyon elírtak
12 13 7 551 260
ERA
... — '03, March 4 0.216 kg / 0.476 lb
€2729.00
$3923.76
750 000 a trafókért,nem lennél boldog
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 13:50 Autóvásárlás
bmw5 írta:
De, minek a bonto? Nem ertem..
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 12:38 Egyenetlen alapjárat
anubisz írta:YELLOW írta: Sziasztok!
Egy kis történet, csak hogy velem is előfordulhat "motorhiba".
Úgy kezdeném a történetet, hogy kb. 3-4 hete voltam bmw320d4-nél (Miki), amikor is több más mellett gyújtógyertyákat is cseréltünk. Gyári NGK (BKR6EQUP)ment bele, eredetileg is az volt benne 85ezer km-rel. Minden jó, mintha picit jobban is menne, biztos jobb a szikra.
Ám 1 hete indultam itthonról gondmentsen, majd 700-800 méter után egy kanyarban felvillant a Check Engine lámpa és villogni kezdett, majd folyamatosan világítani. Ezzel egy időben a motor járása megváltozott, az egész autó remegésbe kezdett, a hangja Subaru-s lett. Rögtön az jutott eszembe, hogy megállt egy henger. Leállítottam az autót, majd újraindítom, gondoltam lehet valami kis gixxer. Sajnos a jelenség maradt. Arra gondoltam biztos az új gyertya fosta össze magát, pedig kb 200 km-t ment, de másra nem tudtam gondolni, mivel ez lett cserélve. Persze a gyújtótrafó is eszembe volt, de mivel gyertya csere volt, így...
Hazamentem 3 hengerrel, közben a Check Engine lámpa folyamatosan villogott, majd megállt, és újra. Utólag tudom Mikitől, hogy ez azt jelenti, hogy a rendszer próbálja beindítani a hengert. Ugyanis ha elmegy a gyújtás, akkor leállítja azt az injektort, ahol a jelenség van, majd idővel újra próbálkozik.
Szóval hazaértem, gondoltam leveszem az akksi sarukat, megnézek mindent amit lehet, nem akartam a legrosszabbra gondolni. Sajnos ez sem vált be, a jelenség maradt.
Ekkor Mikit hívtam telefonon, elmondtam neki mi történt. Kapásból azzal kezdte (gondolom a rutin, meg az évek), hogy nézzem meg valamelyik trafó nincs-e kiemelekedve a többitől, mert alu hengerfejből szokása a gyertyának ez a mutatvány. Szerintem azon nyomban elfehéredtem. Gondoltam magamban, na tessék lehet bontani az autót. Mondta azt is nem kell pánikolni annyira, mert van hozzá javító szett, de fel kell fúrni a likat, és abba egy új persely megy.
Egy életem, egy halálom mondtam magamban, elkezdtem bontani az autót. Ahogy levettem a burkolatot, láttam a 3-as hengernél a trafó fentebb van. Mondom faja! Ezt megszívtam! Elég könnyen kijött a trafó. Többszöri telefonhívás volt Miki és köztem. A gyertya nem mozgott. Gondoltam visszarakom a trafót lehet csak leugrott és ennyi a baj. Sajnos nem javult a dolog. Próbáltam járatni Miki tanácsára, mert előfordulhat, hogy beindul, de nem jött össze.
Ekkor újra telefon Mikinek, hogy el tudna-e jönni megvizslatni, esetleg egy próba trafót hozni, olyan menetjavítót, ha mégis kellene. Egy percig nem habozott és megbeszéltük lejön, szemügyre vételezi a dolgot. Még kutatott nekem egy trafót, majd tegnap eljött.
Későn érkeztek (Miki nem a nappali napszakok embere az tény, úgyhogy célszerű délután zaklatni) egy szervízben dolgozó sráccal, aki biztosította a trafót. Beindítottam az autót, ők szépen a trafókat elkezdték sorra lecsatlakoztatni (keresztfater, aki autószerelő "vóót, valamikó" is ezt mondta, de nem akartam belepiszkálni). Megdöbbenésemre azt hallom, hogy a 2-es henger nem megy. Micsoda? De hát a 3-asé volt felugorva. Megnéztük a próba trafóval és működik. Valóban a 2-es volt rossz. A 3-as trafója még mindig rejtély miért volt fentebb.
Egy 10 percet töltöttek nálam, majd indultak tovább Miskolcra, hisz fiatal volt még az este.
A találka előtt még írtam Mátyás Attilának, hogy ha a gyertya lenne rossz, tudja-e cserélni gariba, illetve trafóra kértem tőle árajánlatot. A mai nap készségesen állt a rendelkezésemre. Így meg is rendeltem tőle 4 db BERU (0040100324) gyújtótrafót. Azért négyet, mert Miki is azt tanácsolta érdemes cserélni mindet, mert sorra szoktak tönkre menni. Illetve én sem szerettem volna, ha egy másmilyen van benne, a többi meg a régi. Így a régi 3db lesz tartaléknak. Bár amit én megyek, sosem fogom felhasználni (gyorsan le is kopogom).
Gyárilag BREMI volt benne, aminek BMW cikkszáma: 12131712223 ezt már nem is gyártják. Helyette ez van: 12137551260. Itt jegyzem meg, hogy a realoem.com rosszul írja, ugyanis erre írja, hogy megszűnt. A bmwfans.infó pedig jól tudja, hogy a BREMI szűnt meg.
Szeretném megköszönni Mikinek, hogy ennyire segítőkész és a rendelkezésemre állt!
Szeretném megköszönni Mátyás Attilának, hogy a legjobb áron és a legnagyobb odafigyeléssel biztosít alkatrészt!
Szeretném megköszönni a BMW szervizes srácnak, talán Szabi (sorry, de izgatotságomban elfelejtettem a nevét), hogy biztosított próba alkatrészt!
Bocsesz, ha kicsit hosszú lett!
Te nem gondoltál rá,hogy megcserélgesd a trafókat? Gondolom valami kód olvasód csak van,hogy megállapítsd utána hova írja be a gyújtáskimaradást.
YELLOW Elküldve: 2011-09-01 11:47 Egyenetlen alapjárat
YELLOW Elküldve: 2011-08-31 09:08 BMW e60 építgetés / szépítgetés
Tiba írta: Eljött az idő, hogy meglépjem azt, amit már rég óta tervezek. Az átfóliázás!
Az előkészületek már jó ideje folytak. Szereztem nyomtávszélesítőket (4x 16 mm) , lejjebb került a kasztni, Beszereztem fekete-fehér emblémákat, És megvettem a full M pakettet.
Sokat vacilláltam, hogy milyen Fólia legyen, már volt egy rakás mintám, és egy csomó címem, hogy hol kéne megcsináltatni.
Végül is, egy nagyon korrekt emberrel sikerült találkoznom, aki elég őrült volt ahhoz, hogy az én extra kívánságaimat is teljesítse. Ez úton is köszönöm neki a munkáját! A gyöngyház fehér fóliára esett a választás, ami jóval drágább sajnos, de ismerve magamat, ezen rágódtam volna, ha az olcsóbbat választom, hogy szebb lett volna a gyöngyház
4 Nap alatt lett kész. Az autó átadásánál kellett pár perc mire magamhoz tértem.
Íme a képek:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YELLOW Elküldve: 2011-08-31 09:02 Műszerfal kijelzés
oregjoco írta: Ttisztelt bmw tulajdonosok segitseget kerek agusztus 9 en vasaroltam egy bmw 316i sedan autott nemetorszagbol ,1999 es kiadas 14600km .az auto kituno gyari alapotba van A baj ami nagyon idegesit a kovetkezo.Az auto kereskedotol elindulva bruxelles be 160km megtetele utan kigyuladt a kis sarga motor hibat jelzo, nagyon ideges letem visza mentem elvitek garazsba ratetek amuszert semi hibat nem talaltak kodot sem jelzet ki kitoroltek.Elindultam jol meghajtotam 180 korulig semi gond kituno minden, a sarga lampa nem vilagit.Masnap reggel beinditas utan nem aludt el ,elvitem bmw szervizbe nem talaltak semit azt mondtak uj auto keves kilometer egy kis error volt amit kitoroltek fizetem 50 eurot.Egy nap mulva indultam a tengere bementem egy tunelbe ami kivezet gyorsaban bruxellbol a palyara,atunel kozepen megint kigyuladt a kis motor hibat jelzo sarga lampa, azota is folyamatosan eg az auto kitunoen megy semi mast nem eszleltem de ez nagyon idegesit.Segitseget kerek hajlando lenek vasarolni egy diagnosztikai muszert vagy barmit csak megoldodjon a problema.A nevem Birton Jozsef telefon szamom 0032487246365 barki aki segitseget tud adni megbipel vissza hivom elore is koszonom es maradok tisztelettel Jozsef