Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 23:45 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.



szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 23:35 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.


De nem is gyakran satuzol 200-ról....


ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 22:54 Fékjavítás

nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 12:28 Autóvásárlás

azt nem szabad elfelejteni, hogy sokan csak azért rakják, ki a női tulaj dolgot, mert megszokás a régi időkből, a 90-es évekből.
ilyen autónál kapásból azzal kezdeném az alkudást, hogy kuplungszett ára minusz. ha nem csúszna is bemagyaráznám. az megint más dolog, hogy valami a nő nevén van, aztán sosem vezette...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 11:54 Vicces :)

Robinson írta:
YELLOW írta: nem tudom kinek mi a humorküszöb, de ezen besírtam

http://www.funvid.hu/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=106735


Ja, ez elég beteg. Maga a műsor is, meg a betelefonáló is. Bár megjegyzem, a luvnya azért nem olyan nagyon szörnyű. Szerintem.


Kicsit a telefonálóban magam ismertem fel
A csajnak nem sok ritmus érzéke van, olyan lehangoló a műsor. én még sosem láttam, hogy megy ilyen...

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 11:34 Vicces :)

nem tudom kinek mi a humorküszöb, de ezen besírtam

http://www.funvid.hu/index.php..._id=106735

YELLOW Elküldve: 2011-05-20 07:46 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

Bero írta: Sziasztok! Érdekelne engem ez turbó dolog. 1.6 alap fos benzinesem van,erre megoldható utólagosan turbó vagy nagy baromság? Semmit nem tudok erről a témáról csak szeretnék. Mit kell hozzá kicserélni/átalakítani? Gondolok itt váltó,kuplung esetleg motorban ''megerősíteni'' ezt-azt stb.. Ja és mennyibe fájna kb? Aki tud ebben segíteni vagy van tapasztalata az írjon! Köszönöm


én úgymond majdnem eljutottam a végkifejletig. én inkább kompresszort akartam rá, mert jobban tetszik a hangja. de mindkettő után kutattam a lehetőséget. aztán, hogy olcsón kijöjjek belőle, kaptam volna, valós +15-20 LE-t. nah nekem ez nem ért meg annyit. ha ettől többet akarsz, akkor ott komolyan bele kell nyálni a hajtókaroktól kezdve, minden szűzmárián át. neked egyszerűbb, mert nem olyan bonyolult a motorod, de 300ezer alatt nehezen jönnél ki belőle.
én javasolnám neked, hogy inkább szerezz egy iS hengerfejet komplett vezérléssel, és azzal makkerkodni. a blokk ugyanaz ha minden igaz., pont tudok egy komplett motort eladót :

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=235502

vannak szakosodott cégek akik turbósítással foglalkoznak, nekem Gaburáék osztottak, szoroztak. de letettem róla. ha erő kell, akkor majd veszek nagyobb motorost, mint ahogy írták.

YELLOW Elküldve: 2011-05-19 11:30 BMW e60 építgetés / szépítgetés

nem is rossz, ahhoz képest, hogy elfogult vagyok a gyári fényekkel kapcsolatban.
a középső információs részt nem lehetett megoldani?

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 11:08 Felni csere

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?



én megvenném, mert nem lenne olyan beesett a kerék. ha jó a középfurat, akkor vedd meg nyugodtan. én megvenném, ha kellene.


Nem terheli le a csapágyat?
Vagy nem érne bele a kaszniba?



tutti nem ér bele a kasztniba, és mivel nem egy széles felniről van szó, így nem terheli le.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 11:05 manuális váltó

Szemy írta: Szia!

Igaz nekem csak 5 sebesseges volt a valtom, de ilyesmikre (amiket irtal) nem figyeltem fel. Precizen lehetett kapcsolni a fokozatokat, hatarozottan lehetett erezni, hogy mikor kapcsolt. Az egyetlen negativuma az volt, hogy hideg valtoolajnal neha nehezebben lehetett kapcsolni az 1. es a 2. fokozatot. De ezt itt a forumon több markatars is jelezte, hogy naluk is ugyanez a helyzet.

Szerintem probalj meg ki nehany 320d-t es akkor jobban kepet kapsz, hogy mit varhatsz a valtotol. Remelem tudtam valamicsket segiteni, jo autonezelödest!

Szemy



Coyote írta: Már javában tesztelgetem az E46 320D-ket, legkésőbb június elején meglesz az új kedvenc

Viszont lenne itt egy fontos kérdésem: mindegyik 6 gangos manuális váltósban ilyen laza a váltó? Betolom mondjuk hármasba, és még mindig kb 3 centis sugarú körben lehet mozgatni a kart. Menet közben a következő fokozatba is inkább "belefolyik", nem precízen belesiklik.

Én kényelmesedtem el a precíz japán váltókon, vagy valami váltóhibás E46-ot sikerült kifognom?




nem a kapcsolással van baj, az nekem is jó, hanem a kar lötyögésével.
mondjuk én elég gyorsan váltok, többen megjegyezték, és 2-ből 3-ba váltásnál, gyors váltás esetén hajlamos két fokozat közé menni. mondjuk ez lehet az én hibám, hogy a gyorsaság hevében... de más off autónál is képes vagyok ilyet produkálni, ha elkap a gépszíj.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 10:45 manuális váltó

Coyote írta: Már javában tesztelgetem az E46 320D-ket, legkésőbb június elején meglesz az új kedvenc

Viszont lenne itt egy fontos kérdésem: mindegyik 6 gangos manuális váltósban ilyen laza a váltó? Betolom mondjuk hármasba, és még mindig kb 3 centis sugarú körben lehet mozgatni a kart. Menet közben a következő fokozatba is inkább "belefolyik", nem precízen belesiklik.

Én kényelmesedtem el a precíz japán váltókon, vagy valami váltóhibás E46-ot sikerült kifognom?


amúgy megsúgom, hogy harmadikban a leglötyögősebb. mivel új korában, még nem tapogattam új E46-ot, így nem tom milyen gyárilag, de eddig ami manuális volt, mindegy milyen motorú, mindbe lötyögött. Kicsit furcsa volt nekem is, hogy BMW-ben.
ám lehet kis műanyag bigyó kikopva, eltörve, ami miatt lötyöghet, de, hogy mind...pedig direkt összes e46-ba nézem. de már E39-ben is tapasztaltam.

YELLOW Elküldve: 2011-05-15 10:39 Felni csere

tschikosch írta:
YELLOW írta:
tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.


Akkor 16x7j ET31,ezt ne is vegyem meg?



én megvenném, mert nem lenne olyan beesett a kerék. ha jó a középfurat, akkor vedd meg nyugodtan. én megvenném, ha kellene.

YELLOW Elküldve: 2011-05-14 23:05 Felni csere

tschikosch írta: Sziasztok!
Az E46 sorozat 16" acélfelnijének milyen kell legyen az ET száma?
Úgy is kérdezhetem,hogy gyárilag milyen felniméretekkel jött ki?
Köszi


ET47

szerk: de ET42 is jó, igaz az más típusnak a felnije.

YELLOW Elküldve: 2011-05-14 09:15 Segítsetek!

bazsy írta: Sziasztok!

A következő problémám lenne, reggel elinditiom a bmwt és azt vettem észre hogy nem megy a fűtés, semmi nem jön ki a beömlőkön a ventillációt is felraktam meg a hőfokot is állitottqam semmi változás, rádásul a hűtőradiűtor elötti hűtőventillátor sem megy pedig szokot szerintem összefügg a kettő. Szerintetek mi lehet?? Segitségeteket előre is köszi


a hűtőventillátornak, csak akkor kell mennie, ha a vized eléri a kb 108 fokot, az elektromosan kapcsol be.
középen ne legyen hideg állásba, mert akkor nem is fog meleget fújni.


esetleg a motortérben a hűtőcsövket nézd meg meleg motornál, hogy melegek-e, a vízhőfok hogy áll.

YELLOW Elküldve: 2011-05-13 21:56 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

nekem olyat is hazudtak, ami valszeg igaz, hogy van egy szelep ami elengedi a túlnyomást, főleg akkor jellemző, ha hajtod a gépet magasabb fordulaton. persze ez is gőz, de sok kicsi sokra megy.