Ez egy archivált weboldal! bővebben
anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-11-25 10:45 Mi lehet a baj?

Coyote írta: Szerintetek, tapasztalat alapján mi lehet a gond?

1. nyikorgás a bal hátsó futómű felől rugózáskor, főleg 4 személlyel terhelve. Ez lehet valamelyik szilent esetleg? 2 évesek a lengéscsillapítók, rugó nincs eltörve, nem nagyon tudok másra tippelni.

2. Pár hete alapjáraton remeg a bódé. 2 éve cseréltem kettőstömegű lendkereket, a kuplungon nem érzek remegést, talán ez valami más lesz most - esetleg motortartó bak szét szokott ezekben menni?

Várom az ötleteket, tapasztalataitokat!
Kösuzi


Toronycsapágy. Nekem is csinálta. Bediliztem tőle. Mint egy lőcsös szekér. Ki kell cserélni,és jobb mind a kettőt, mert nemsokára a másik is elkezdi majd.

anubisz Elküldve: 2014-11-24 20:36 Motorolaj

MateszFly írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne; a napokban készülök olajat cserélni a kis szöcskémben (E85 Z4 2.5i) és kicsit tanácstalan vagyok, milyen olajat kellene beletöltenem. Castrol és Mobil1 jött szóba, de a LiquiMolly-ról is hallottam jó dolgokat. -Szóval, a kérdésem a következő; az autóm most töltötte be a 162.000-ik km-t, mit javasoltok, milyen olajat javasolt beletölteni? Kb. fél éve van nálam, most lesz azóta először olajcserém. A Válaszokért Köszönet!


Eneos

anubisz Elküldve: 2014-11-24 17:32 Társalgó

blueman írta:
pityke76 írta: Sziasztok.

Ismét kérdeznék..Az normális hogy a E46320D-m a kompjuter szerint 9-9.3 liter átlagfogyasztást mér,és nem sikerül levinnem 8.5 alá?Városban használom csak.Esetleg valami ami lejjebbvinné?Nem nyomom neki mint az ökör,normálisan használom.
Válaszokat köszönöm és várom.
Valamint tényleg létezik olyan adalék ami pucolja a porlasztócsúcsokat?Ha igen mi a neve hova és hogy kell adagolni?



Nekem 5.8 a coumputer szerinti fogyasztásom, nyél gázon megyek, ha kell ha nem.
/valóság nálam +1 liter/
tippek:
-levegőszűrő csere
-üzemanyagszűrő csere
-egr szelep tisztítás
-szívósor tisztítás
-gyertyák ellenőrzése
-porlasztócsúcsokra rámérni









Ha megtalálod a gyertyákat a Dizel BMW be, mutasd már meg nekem is,hátha tanulok valami ujjat.

anubisz Elküldve: 2014-11-18 20:22 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.



amúgy merre laksz?


Debrecen.Miért?


semmi, csak Érden van egy hely ahol tuti megtalálták volna a hibát, de így túl messze vagy.

anubisz Elküldve: 2014-11-18 19:31 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta:
anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.



amúgy merre laksz?

anubisz Elküldve: 2014-11-18 17:40 Mi lehet a baj?

Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba

anubisz Elküldve: 2014-11-18 17:31 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem a kocsit(1hete), és sajna nem néztem meg az autót hideg motorral soha a vásárlás előtt.
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.
Neki is álltak a keresésnek:
1.Kicseréltük a gyertyákat(úgyis kellett volna nem ettől reméltük a megoldást)
2.A trafókat megcserélve leteszteltük őket de így is ugyanazokra a hengerekre adta ki a hibát
3.hidegen lambdaszonda teszt de az sem hozott eredményt
4.a kartervisszavezetőnél lévő szelep tisztítása

Eddig ennyi, a szerelő azt mondta ő feladja.
Kérlek segítsen aki ért hozzá vagy tapasztalt már ilyet.
Baromi rossz hogy még örülni se volt időm neki csak a szerelőhöz menni egyből ráadásul meg se tudják oldani..


Keverési arányt mértek? Hidegen, lehet túl dús, vagy túl szegény a keverék. Olyat nem ír be,hogy a gyertya rossz, csak azt hogy égés kimaradás, az lehet üzemanyag ellátási probléma is vagy valami jeladó téves mérése miatt rosszúl keveri a naftát.
Én sokáig szoptam ilyennel. hidegen pár mp ig nagyon szarúl járt a motor, ugrált, ki,ki hagyott 1,több henger, van hogy 2 is. Hidegbe nem is indult pöccre
AC csere után pőccre indult -15 ben is, de még mindig darabosan jár, pár mp ig.
Ami érdekes, most megfordult az egész. Most ha hideg van 5,6 fok indíttok és atom simán jár, mikor melegebb van és hidegen indíttok, most akkor ficánkol a motor pár mp ig, eddig pont fordítva volt.
Lambdát hiába mér, az csak akkor szabályoz, ha felfűtötte magát, vagy melegen, hidegen nem dolgozik,bár a modern szondáknak már pár mp is elég a megszólaláshoz.
Amit csinálnod kell, kompressziót mérjetek minden hengerben, üzemanyag nyomást, de a műszert hagyjátok rajta kb 3 órát, hogy látni lehessen, nem e dobja el a nyomást a rendszer. Ha eldobja akkor AC csere. Üzemanyag szűrőt is illene cserélni, lehet már szaros, és nem elég a nyomás, injektorokat is meg kellene tisztítani,kimérni, nem e szar a szórásképe. Ezer dolog lehet de ezeket illik megvizsgálni. Aztán lehet Karter szellőztető szelep is már szar, stb... ilyen hibát sajnos geci meló megtalálni. Lehet a tömegmérő is szar adatot küld. Nem mindig írja be. Szopás egy olyan szerelőnek aki csak diag eredmény után tud kocsit szerelni, ha nincs beírt adat, mindjárt jön a sírás.

anubisz Elküldve: 2014-11-16 01:12 Mi lehet a baj?

toki24 írta: Igen ol ez jo lenne csak hasznalt 6e meg posta.. hatha lenne itthon valahol


Nem értem. 2 ezerért akarsz alkatrészt a BMW hez, új is legyen, meg ingyen is vigyék házhoz? a sok utánajárás, többe fog kerülni,mintha vennél egy ujjat. Telefonálgatás, ide,oda járkálás. Fasza. Főleg ha bontott 2 hónapig lesz jó...

anubisz Elküldve: 2014-11-14 10:30 Balesetek BMW-vel...

YELLOW írta: a sors fintora
http://www.szon.hu/harman-megh...tt/2697516


Pedig nincsenek nagyon összetörve. Tuti senki nem volt bekötve. Műszerfal is alig van benyomódva, nem lehetett nagy a sebesség sem,egyik sincs kifordulva, árokba csúszva. Nyíl egyenesen állnak egymással szemben.

anubisz Elküldve: 2014-11-11 01:15 Rugócsere

Rick25 írta:
YELLOW írta:
Rick25 írta:
YELLOW írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 99-es évjáratú 318 Ci coupé esetében meg lehet-e oldani, hogy az eleje kicsit mélyebben üljön mint a segge. Jelenleg pont fordítva van: hátul mélyebben ül.
Milyen rugókat javasoltok?
Lehetséges, hogy a hátsókat megcserélem az elsőkkel? :

Előre is köszönöm a segítséget.



hátsót az elsővel? ez jó volt.
a kérdés, hogy a hátsó nincs-e kipuhulva és ezért megült. ha igen csak új hátsók kellenek. mert hiába ülteted meg elől, a kipuhult hátsó nem lesz egy stabil téma.
illetve ki tudod mérni. emelési ponton mérsz elől és hátul, ha van különbség, tehát hátul lentebb van mondjuk 2 centivel, akkor elől 3 centivel kell ültetni mondjuk.


Köszi!
És mennyibe kerül egy pár új rugó (esetleg egy teljes szett)?


hát nem tudom, meg kell nézni unix, bárdi, stb helyeken. szerintem párba vannak, tengelyenként.


Huhh, szerintem az autó gyárilag kicsit hátrafelé lejt. Biztosra kéne menni. Mert mi van ha kicserélem a rugókat ugyan ilyenre és nem változik semmi (csak annyi, hogy buktam pár 10 ezret a mutatványon). Meg lehet ezt valahol nézetni?




Nincsenek törve a hátsó rugók? Megnézted? Típushiba a gyári hátsó rugóknál, nekem évente eltörtek, mind a 2 oldalon. Gyárit ne vegyél bele, kidobott pénz.

anubisz Elküldve: 2014-11-11 01:06 Motor-váltó

rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy E46 2004-es 320 d 150 le automata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő le-fel úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!



A váltód bármikor meghalhat. Nagy távolságokra ne menj vele, és rakjál félre vagy 350 ezret a javításra. Szerintem ne is járj vele, mert csak gyilkolod.
Te még szerencsés vagy. Nekem az autópályán kezdte csinálni, menet közben, előzéskor, gyorsításkor. 40 km után a városba érve, már alig indult el a piros lámpa után. 50 m után meg csak bőgött a motor a kocsi meg nem ment. Természetesen a váltó olaj azonnal meg is égett. Amikor ezek a tünetek rendszeresek minden perc ajándék,amit még mozgásban bír a kocsi!!!
Kivételes eset ha csak tényleg olaj probléma van. Lehet azért is adták el,mert már tudták hogy haldoklik.
Ezt olvasd végig, itt le van írva minden.
http://www.automatavalto.eolda...igyeljek-/

anubisz Elküldve: 2014-11-09 19:30 Ablaktörlõ lapát

leroyclub írta: Bosch Aerotwin lapátom van és bal oldali lapát ami előttem töröl középen foltot hagy mikor lefelé megy. Itt olvasgattam hogy valami műanyagot kellene kivenni belőle? De hol? Csak a rögzítőt látom...


Ezt. de nem mindig segít. nekem nagyobb sebességnél szintél nem simára töröl lefelé.szerintem nem nekinyomja hanem aláemel a menetszél.
http://www.bavauto.com/fland.a...0263%20685
Amúgy írja is, vagy mutatja, hogy Aerotwin-nél ezeket ki kel venni.

anubisz Elküldve: 2014-11-04 02:04 Fûtés - Klíma

leroyclub írta:
anubisz írta:
Azért ne hidd el,hogy kúrva egyszerű!! Én már kiszedtem vagy 3 x hát van szitok, meg derékfájás utána. A videót tanulmányozd jól át, akkor menni fog, mert mutat mindent.
Ki kell fújni teljesen levegővel,mert rohadt poros. A csapágyakhoz meg jól folyasd be valami speckó cuccot. Én ilyen szilikon bázisú kenő sprayvel nyomtam jól tele.
Főleg, hogy még nem szedted szét. És ne feszegesd, mert ha letörik a venti, akkor baszhatod.


Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?


Azóta nem mióta teljesen kiszedtem, és kifújtam,rendesen megkentem. Előtte nem csináltam meg alaposan. Ha valami szarral fújkálod meg,sokáig nem bírja, mert kiszárad rengeteg por gyűlik ott bent össze. Nekem csak alacsony fordulaton nyikorgott.

anubisz Elküldve: 2014-11-03 20:44 Fûtés - Klíma

leroyclub írta:
hil írta:
leroyclub írta:
Tano írta:
leroyclub írta: Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám


A szellőztető venti csapágya. A motortér felöl tudod kivenni. Némi tisztítás és zsírzás segít neki, nem feltétlenül kell cserélni. A neten találni videót/leírást a kiszereléséről.


Ez lenne az?
https://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30


Szia!
Nekem úgy két éve nagyon szólt az a csapágy, kiszedtem az egész motort, de tovább nem jutottam, mert a venti lapátjait nem tudtam leszedni a tengelyről, hogy a csapágyakhoz eljussak. Állítólag törés nélkül nem is lehet, de akkorra meg már minek a csapágy, ha nem lesz mit feltenni a tengelyre. Én kitakarítottam a csapágyat nagyon, aztán olyan sprayal megfújtam ami a kifújáskor folyik, majd utána zsírszerűvé válik. Ha jól emlékszem, akkor ez Castrol lánckenő spray volt. Azóta nincs hangja a ventinek. (2 éve!!!)
hil


Köszi az infót. Nekem is egyre zavaróbb amikor csinálja. Valamelyik nap nekiállok és megpróbálom kiszerelni.


Azért ne hidd el,hogy kúrva egyszerű!! Én már kiszedtem vagy 3 x hát van szitok, meg derékfájás utána. A videót tanulmányozd jól át, akkor menni fog, mert mutat mindent.
Ki kell fújni teljesen levegővel,mert rohadt poros. A csapágyakhoz meg jól folyasd be valami speckó cuccot. Én ilyen szilikon bázisú kenő sprayvel nyomtam jól tele.
Főleg, hogy még nem szedted szét. És ne feszegesd, mert ha letörik a venti, akkor baszhatod.

anubisz Elküldve: 2014-11-03 20:38 Gyári Xenon Lámpa

ember84 írta: Tudom,kb osram,vagy philipset szeretnek,minel jobb aron!


Én Philipset használok,az biztos bírja, de hát 11 ezer körül van. bár volt már Osramom is. Mostanában nem cseréltem, jól bírják már vagy 2,3 éve. Szerintem keress rá a neten. Ott össze tudod hasonlítani, bár a Philipsnél igen csak pár 100 ft különbség van.
Itt csak 9000 ha párba rendeled, amúgy máshol 11 körül van.
https://www.dt-xenon.hu/xenon_...tAodCw4Ayg