asbi fórum hozzászólásai

asbi Elküldve: 2016-03-25 10:16 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

lantika írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Valaki segíthetne nekem. Pár napja nem hallom hogy működne a kiegészítő elektromos fűtés az E46 320d-mben. Elromolhatott? Mikor működött, akkor rendesen hallani lehetett az alapjáraton, hogy terheli a motort. Megmértem, 76 Ampert vett fel olyankor, de csak kis időkre kapcsolt be és legalább 4-szer annyi időt szünetelt. Jó volt ez így?

Köszönöm!


nem lehet, hogy azért nem hallod, mert jobb az idő? vagy esetleg ki van kapcsolva a klímapaneled?


Klímapanelnek _elvileg_ nincs köze a kiegészítő fűtéshez.

Csabika136, milyen idő van felétek? Nekem ezekben a reggeli pár fokokban még működik, de ha garázsban áll, akkor nem hallom. Nem tudsz rá esetleg computert dugni?

Az, hogy csak rövid időkre fűtött teljesen normális, rengeteg fogyasztóval kell foglalkoznia ilyenkor az autónak, ha ráeengedné percekig a kieg. fűtést az nem lenne valami jó. Enyém is így csinálja, esik is egy picit a fordulat amikor működik.



A kiegeszitö fütes közvetlenül a generätorrol kap äramot,es a motorvezerlö vezerli. A motor höfokot,es a külsö hömersekletet figyeli,az összes többi fogyasztot leszarja.


Dehogy szarja le az összes többi fogyasztót..

asbi Elküldve: 2016-03-25 08:46 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Valaki segíthetne nekem. Pár napja nem hallom hogy működne a kiegészítő elektromos fűtés az E46 320d-mben. Elromolhatott? Mikor működött, akkor rendesen hallani lehetett az alapjáraton, hogy terheli a motort. Megmértem, 76 Ampert vett fel olyankor, de csak kis időkre kapcsolt be és legalább 4-szer annyi időt szünetelt. Jó volt ez így?

Köszönöm!


nem lehet, hogy azért nem hallod, mert jobb az idő? vagy esetleg ki van kapcsolva a klímapaneled?


Klímapanelnek _elvileg_ nincs köze a kiegészítő fűtéshez.

Csabika136, milyen idő van felétek? Nekem ezekben a reggeli pár fokokban még működik, de ha garázsban áll, akkor nem hallom. Nem tudsz rá esetleg computert dugni?

Az, hogy csak rövid időkre fűtött teljesen normális, rengeteg fogyasztóval kell foglalkoznia ilyenkor az autónak, ha ráeengedné percekig a kieg. fűtést az nem lenne valami jó. Enyém is így csinálja, esik is egy picit a fordulat amikor működik.

asbi Elküldve: 2016-03-23 08:24 Futómû és hibái

Mikolics írta: Sziasztok ! Lengőkar javítás érdekelne mert kottyan a gömbfej. Szerintetek csak komplett csere a megoldás? Azt az infot kaptam mivel alumínium a lengőkar nem lehet kipréselni a gömbfejeket. Javított már valaki így közületek? Én Győrben vagyok


Ismerek olyat, aki foglalkozik ilyennel, de házilag nem fogod tudni megoldani. Ha gondolod PÜ-ben adok nevet, elküldöd a régit, kapsz egy felújítottat.

asbi Elküldve: 2016-03-18 08:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Játszottam egy kicsit most a garázsban a scannerrel. Jól sejtem, hogy ez a két hibaüzenet az akksival áll összefüggésben? Elég sokat volt gyújtáson a kocsi.

asbi Elküldve: 2016-03-14 09:04 BMW e46 Antenna

flenfer írta:
lantika írta:
flenfer írta:
Turbo73 írta:
flenfer írta: Sziasztok!
E46 kombi autóba hol van az antenna erősítő?


Csak egyet kell visszalapoznod, képek, link, minden.


De ott van a kombiban is? Mielött szétbontanám, jó tudni, hogy hol keressem.


Elöször is a BMW Touring-ot gyärt nem kombit.
Mäsodszor meg rohadtul szet kell bontani. Le kell venni egy burkolatot,ami 1 gomb megnyomäsa.
Az aläbbi kepen ne tevesszen meg a nyil. Az a fekete dobozka ami ott log.



Köszönöm a segítséget, és a kiigazítást. Tisztába vagyok vele, hogy touring, csak nem gondoltam hogy ez annyira zavar valakit, hogy kombit írtam. Elnézést!
Azt is tudom, hogy csak egy gombnyomás a burkolat levétele. Csak mint ahogy írtam, nem tudtam, hogy pontosan hol van.


Touringban a spoiler alatt is van egy erősítő a hátsó ablakban lévő antennák erősítéséhez. Az már nem egy gomb.

asbi Elküldve: 2016-03-08 12:41 világításmodul programozása

YELLOW írta:
szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?


H7-tel villant, folyamatos reflektornál pedig ég a H7 és elmozdulnak a takarólemezek is a xenon elől.

asbi Elküldve: 2016-03-08 10:12 Rendszámtábla világítás BMW embléma

YELLOW írta:
asbi írta:
hil írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
Tano írta:
tamas32 írta: Sziasztok!segítséget szeretnék kérni tőletek, nemrég kicseréltem a rendszámtáblába világítás hagyományos izzóit sofita ledesre , ami működik is amikor felkapcsolom a világitást de ha lekapcsolom akkor a ledek nem alszanak el egyből hanem még kB 1 percig halványan világít és utána alszanak el. Valaki megtundná nekem mondani hogy mi lehet a baj? Miért nem alszanak el a ledek egyből? Az autó egy e46 330xd. Köszönöm a segítségeteket!


A lámpamodul kis feszkókkal ellenőrzi az egyes világítótesteket üzemen kívül is bizonyos időközönként. Ez a feszkó még nem elég a rendes izzónak hogy égjen, de a vezérlőnek elegendő ellenállásméréshez, viszont a LED-nek már elegendő és ezért világít ilyenkor is. Kapcsoltasd ki esetleg a hidegellenőrzést a rendszámtábla világításnál.


Én úgy tudom a maradék kapacitás ami miatt égve marad kb 1 percig leállítás után. Valószínűleg hibakódmentes izzói vannak, beépített ellenállással. Az ellenállás miatt tartja a fényt egy kis ideig.


az ellenállás nem alkalmas töltés tárolására, az a kondi. inkább pont az a baj, hogy nincs ott ellenállás, így a világításkörben valahol töltés halmozódik fel, ami nem sül ki időben. valószínű ez a LED.es szofita úgy megcsinálva, annyi LED-ből, hogy a teljesítménye emgegyezik a hagyományos szofitáéval.
bár a jó válasz az lehet, hogy lekapcsolás után is csinál egy hidegtesztet. gond abból lehetne h gyújtás levétel után is világítana.
szerintem meg tiszta felesleges cserélni a rendszám világítást LED-esre, és mint követő autósnak marha zavaró is. egyáltalán nem jön be és ellenzem. főleg ezeket a nagy fényűeket....


Nem azt mondtam, hogy az ellenállás tárolja a maradék kapacitást.. Azt írtam, hogy az ellenállás miatt jelenik meg ez a maradék kapacitás az izzón halvány világítás formájában.

Ellenállás nélküli ledeknél a maradék kapacitás gyorsan elillan, ezért nem fog világítani kikapcsolás után hosszabb ideig. Az ellenállás miatt ez tovább tart, de mivel a ledek meghajtásához elég az alacsonyabb feszültség, ezért fog halványan világítani.

Hidegteszt nem egy percig tart.

Szerintem egyáltalán nem zavaró amúgy, csak az ilyen hatalmas fényerejű 6-12 leddel szereltek. Nekem 3 led szépen megvilágítja pont annyira mint a gyári, csak szebb a színe.

Szia!
Már bocsánat, de úgy gondolom valami nagyon nem kerek az ellenállás, kapacitás meg maradék kapacitás (ez mi is lehet???)téren.
Szerintem: a lámpa vezérlő egységben vannak kondenzátorok (nem kapacitások). Na most a kondenzátornak már van kapacitása, amikor azok fel töltődnek. Ha terhelésként egy izzó van rajta, akkor az a tápfesz megszűnésével szinte azonnal kisüti a kondit, tehát az tovább már nem világít. A LED-nek nagy a záró irányú ellenállása, a nyitó irányú (amikor tud fényt kibocsátani)is nagyobb, mint egy izzó ellenállása, tehát a kondi nem tud olyan hamar kisülni, ezért világít még tovább egy ideig. Nem túl szakszerűen (tudnám úgy is) de érthetőbben megfogalmazva. Továbbá ez miatt az ellenállás különbség miatt jelez az LCM hibát, ha az izzóhoz tervezett, méretezett áramkörba Ledet teszünk.
Y-nak igazat adok, számomra is ez a Ledes dolog olyan bazári, nekem is volt, de kihajintottam belőle...

bye:hil



Ha elolvasod ugyanezt próbáltam mondani én is, csak nem tudtam normálisan megfogalmazni.

Az ellenállás úgy jön ide, hogy ellenállás nélküli (azaz nem hibakódmentes) LED-del nincs ez a "glow" effekt, szinte rögtön kisüti a kondenzátort, ahogy a sima izzó. Ezt kipróbáltam, mert nem tudtam miért csinálja. Nem fog egy percig világítani lekapcsolás után.

A maradék kapacitást nekem is úgy mondta, akitől kérdeztem, hogy miért lehet ez. Gondolom a kondenzátorból nem azonnal kisülő feszültséget értette ez alatt.



de ez hülyeség. eleve ha kisütni akarnak egy kondit, akkor kisütő ellenállást alkalmaznak, pont azért, hogy mondjuk maga a fogyasztó, pl egy motor, minél hamarabb megálljon.
ezeknél a LED-es dolgoknál (ebben dolgozom) ellenállás azért kell, hogy a LED teljesítményét beállítsék vele, előtét ellenállás. van olyan termék, aminél vágható ellenállás van, és lézerrel vágjuk meg, hogy megfelelő fényereje legyen a LED-eknek. persze ezekhez meghajtó áramkörök is tartoznak.
ez a CAN LED-es téma meg tulajdonképpen nagy ferdítések sorozata. arról van szó, hogy azért beraknak egy ellenállást, hogy a rendszer azt gondolja, hogy ott egy nagyobb ellenállású izzó van. ugyanis azért a LED ellenállása nem akkora mint egy izzójé. vagyis maga a teljesítmény esése sem lesz olyan az alkatrészen. hiába kötnek sorba 3 LED-et, majd vele párhuzamosan másik 2x3-at, pl egy 55W-os izzó helyett még mindig kevés lesz. tehát az egész arról szól, hogy átvágjuk a rendszert, és most csak úgy mondok valamit, pl a teljes 2w-os LED helyett egy ellenállás segítségével elérik, hogy azt 5W-nak érzékelje, ugyanis az ellenálláson annyi feszültség fog esni, amiből generálódik egy fogyasztási érték.


Hülyeség vagy sem, én ezt tapasztaltam. Végig próbáltam két "can bus-os" Ledet, két simát amire hibát dobott a gép és két gyári sofitát.. Előbbi halványan világított egy percig kikapcsolás után, utóbbi kettő pedig nem. Biztos, hogy köze van annak a plusz "átverő" ellenállásnak ahhoz, hogy lassabban sülnek ki a kondenzátorok.

Kisütő ellenállást pl. a gyári ledes rendszámtábla világításokon alkalmaznak, egy új BMW-nél/Mercinél nem fogsz látni fényt kikapcsolás után. Ezeken a pár száz forintos kínai ledeken ilyesmi nincs.

asbi Elküldve: 2016-03-08 09:49 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
Tano írta:
tamas32 írta: Sziasztok!segítséget szeretnék kérni tőletek, nemrég kicseréltem a rendszámtáblába világítás hagyományos izzóit sofita ledesre , ami működik is amikor felkapcsolom a világitást de ha lekapcsolom akkor a ledek nem alszanak el egyből hanem még kB 1 percig halványan világít és utána alszanak el. Valaki megtundná nekem mondani hogy mi lehet a baj? Miért nem alszanak el a ledek egyből? Az autó egy e46 330xd. Köszönöm a segítségeteket!


A lámpamodul kis feszkókkal ellenőrzi az egyes világítótesteket üzemen kívül is bizonyos időközönként. Ez a feszkó még nem elég a rendes izzónak hogy égjen, de a vezérlőnek elegendő ellenállásméréshez, viszont a LED-nek már elegendő és ezért világít ilyenkor is. Kapcsoltasd ki esetleg a hidegellenőrzést a rendszámtábla világításnál.


Én úgy tudom a maradék kapacitás ami miatt égve marad kb 1 percig leállítás után. Valószínűleg hibakódmentes izzói vannak, beépített ellenállással. Az ellenállás miatt tartja a fényt egy kis ideig.


az ellenállás nem alkalmas töltés tárolására, az a kondi. inkább pont az a baj, hogy nincs ott ellenállás, így a világításkörben valahol töltés halmozódik fel, ami nem sül ki időben. valószínű ez a LED.es szofita úgy megcsinálva, annyi LED-ből, hogy a teljesítménye emgegyezik a hagyományos szofitáéval.
bár a jó válasz az lehet, hogy lekapcsolás után is csinál egy hidegtesztet. gond abból lehetne h gyújtás levétel után is világítana.
szerintem meg tiszta felesleges cserélni a rendszám világítást LED-esre, és mint követő autósnak marha zavaró is. egyáltalán nem jön be és ellenzem. főleg ezeket a nagy fényűeket....


Nem azt mondtam, hogy az ellenállás tárolja a maradék kapacitást.. Azt írtam, hogy az ellenállás miatt jelenik meg ez a maradék kapacitás az izzón halvány világítás formájában.

Ellenállás nélküli ledeknél a maradék kapacitás gyorsan elillan, ezért nem fog világítani kikapcsolás után hosszabb ideig. Az ellenállás miatt ez tovább tart, de mivel a ledek meghajtásához elég az alacsonyabb feszültség, ezért fog halványan világítani.

Hidegteszt nem egy percig tart.

Szerintem egyáltalán nem zavaró amúgy, csak az ilyen hatalmas fényerejű 6-12 leddel szereltek. Nekem 3 led szépen megvilágítja pont annyira mint a gyári, csak szebb a színe.

Szia!
Már bocsánat, de úgy gondolom valami nagyon nem kerek az ellenállás, kapacitás meg maradék kapacitás (ez mi is lehet???)téren.
Szerintem: a lámpa vezérlő egységben vannak kondenzátorok (nem kapacitások). Na most a kondenzátornak már van kapacitása, amikor azok fel töltődnek. Ha terhelésként egy izzó van rajta, akkor az a tápfesz megszűnésével szinte azonnal kisüti a kondit, tehát az tovább már nem világít. A LED-nek nagy a záró irányú ellenállása, a nyitó irányú (amikor tud fényt kibocsátani)is nagyobb, mint egy izzó ellenállása, tehát a kondi nem tud olyan hamar kisülni, ezért világít még tovább egy ideig. Nem túl szakszerűen (tudnám úgy is) de érthetőbben megfogalmazva. Továbbá ez miatt az ellenállás különbség miatt jelez az LCM hibát, ha az izzóhoz tervezett, méretezett áramkörba Ledet teszünk.
Y-nak igazat adok, számomra is ez a Ledes dolog olyan bazári, nekem is volt, de kihajintottam belőle...

bye:hil



Ha elolvasod ugyanezt próbáltam mondani én is, csak nem tudtam normálisan megfogalmazni.

Az ellenállás úgy jön ide, hogy ellenállás nélküli (azaz nem hibakódmentes) LED-del nincs ez a "glow" effekt, szinte rögtön kisüti a kondenzátort, ahogy a sima izzó. Ezt kipróbáltam, mert nem tudtam miért csinálja. Nem fog egy percig világítani lekapcsolás után.

A maradék kapacitást nekem is úgy mondta, akitől kérdeztem, hogy miért lehet ez. Gondolom a kondenzátorból nem azonnal kisülő feszültséget értette ez alatt.

asbi Elküldve: 2016-03-07 13:11 világításmodul programozása

YELLOW írta: haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...


szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?


Nem lehet, hogy LCM verzió függő a DRL? Csak tipp. Ugye a komfortindexet is csak a 4.0 vagy 4.5 tudja.

asbi Elküldve: 2016-03-07 12:44 Rendszámtábla világítás BMW embléma

YELLOW írta:
asbi írta:
Tano írta:
tamas32 írta: Sziasztok!segítséget szeretnék kérni tőletek, nemrég kicseréltem a rendszámtáblába világítás hagyományos izzóit sofita ledesre , ami működik is amikor felkapcsolom a világitást de ha lekapcsolom akkor a ledek nem alszanak el egyből hanem még kB 1 percig halványan világít és utána alszanak el. Valaki megtundná nekem mondani hogy mi lehet a baj? Miért nem alszanak el a ledek egyből? Az autó egy e46 330xd. Köszönöm a segítségeteket!


A lámpamodul kis feszkókkal ellenőrzi az egyes világítótesteket üzemen kívül is bizonyos időközönként. Ez a feszkó még nem elég a rendes izzónak hogy égjen, de a vezérlőnek elegendő ellenállásméréshez, viszont a LED-nek már elegendő és ezért világít ilyenkor is. Kapcsoltasd ki esetleg a hidegellenőrzést a rendszámtábla világításnál.


Én úgy tudom a maradék kapacitás ami miatt égve marad kb 1 percig leállítás után. Valószínűleg hibakódmentes izzói vannak, beépített ellenállással. Az ellenállás miatt tartja a fényt egy kis ideig.


az ellenállás nem alkalmas töltés tárolására, az a kondi. inkább pont az a baj, hogy nincs ott ellenállás, így a világításkörben valahol töltés halmozódik fel, ami nem sül ki időben. valószínű ez a LED.es szofita úgy megcsinálva, annyi LED-ből, hogy a teljesítménye emgegyezik a hagyományos szofitáéval.
bár a jó válasz az lehet, hogy lekapcsolás után is csinál egy hidegtesztet. gond abból lehetne h gyújtás levétel után is világítana.
szerintem meg tiszta felesleges cserélni a rendszám világítást LED-esre, és mint követő autósnak marha zavaró is. egyáltalán nem jön be és ellenzem. főleg ezeket a nagy fényűeket....


Nem azt mondtam, hogy az ellenállás tárolja a maradék kapacitást.. Azt írtam, hogy az ellenállás miatt jelenik meg ez a maradék kapacitás az izzón halvány világítás formájában.

Ellenállás nélküli ledeknél a maradék kapacitás gyorsan elillan, ezért nem fog világítani kikapcsolás után hosszabb ideig. Az ellenállás miatt ez tovább tart, de mivel a ledek meghajtásához elég az alacsonyabb feszültség, ezért fog halványan világítani.

Hidegteszt nem egy percig tart.

Szerintem egyáltalán nem zavaró amúgy, csak az ilyen hatalmas fényerejű 6-12 leddel szereltek. Nekem 3 led szépen megvilágítja pont annyira mint a gyári, csak szebb a színe.

asbi Elküldve: 2016-03-07 12:02 Rendszámtábla világítás BMW embléma

Tano írta:
tamas32 írta: Sziasztok!segítséget szeretnék kérni tőletek, nemrég kicseréltem a rendszámtáblába világítás hagyományos izzóit sofita ledesre , ami működik is amikor felkapcsolom a világitást de ha lekapcsolom akkor a ledek nem alszanak el egyből hanem még kB 1 percig halványan világít és utána alszanak el. Valaki megtundná nekem mondani hogy mi lehet a baj? Miért nem alszanak el a ledek egyből? Az autó egy e46 330xd. Köszönöm a segítségeteket!


A lámpamodul kis feszkókkal ellenőrzi az egyes világítótesteket üzemen kívül is bizonyos időközönként. Ez a feszkó még nem elég a rendes izzónak hogy égjen, de a vezérlőnek elegendő ellenállásméréshez, viszont a LED-nek már elegendő és ezért világít ilyenkor is. Kapcsoltasd ki esetleg a hidegellenőrzést a rendszámtábla világításnál.


Én úgy tudom a maradék kapacitás ami miatt égve marad kb 1 percig leállítás után. Valószínűleg hibakódmentes izzói vannak, beépített ellenállással. Az ellenállás miatt tartja a fényt egy kis ideig.

asbi Elküldve: 2016-03-01 09:01 Hütövetillátor

Tano írta:
asbi írta: A mögötte lévő zsalut is ez az elektronika vezérli? Nekem folyton csukva van menet közben, 92 fokos hűtővíznél is. Megszorulva nincs, mert leállítás után kinyílik szépen.


Nem, azt a motorvezérlő nyitja egy vákumszelepen keresztül.


A vákuumszelep jó, mert bezárja. Majd nyáron remélem nyitja a motorvezérlő, ha melege lesz.

szerk.: YELLOW-val akkor ugyanarra a végkövetkeztetésre jutottunk.

asbi Elküldve: 2016-03-01 08:50 Hütövetillátor

szotakdavid írta:
laszlo0918 írta:
papamaci199 írta:
laszlo0918 írta:
lantika írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Az egyik kollégám hűtőventillátora folyamatosan megy. Indítás után rögtön be is indul. Szerelője azt mondta hogy a venti elektronikája adta meg magát. Ahogy olvasom ez nem úgy megy tönkre hogy folyamatosan megy hanem inkább egyáltalán nem. Mi vezérli a ventit hogy bekapcsoljon és hol van az? Hőgomba esetleg? Az autó: e46 1.9 benzin 2000.évjárat 118le. Előre is ķöszi.


Rele nincs összeegve? Lehet összetapadt az erintkezöje,es mindig kapja a ventillätor az äramot.



Heló nekem volt hasonló gondom csak nekem nem ment állandóan hanem be be kapcsolt miközben miközben állt az autó.Szóval a hűtőventilátoron van egy vezérlő ebbe megy három kábel két vastag meg egy vékony nekem a vékony kábelvolt a ludas szét volt oxidálódva a forrasztás-nál kikapartam azt a szilikon szerű anyagot onnét vissza forrasztottam és jó lett.


A reléjét merre találom? Biztosíték tábla fölött van vagy a motortérben? Kipróbálom ha nem jön be akkor marad a vezérlő gond, vagy esetleg valami szenzor.



Szerintem a motor vezérlő kapcsolja a ventit azon a vékony kábelen keresztül és még szabályozza a fordulatát is.



Venti elektronika kuka. Motorvezérlő vezérli ki 0-100%-ig.


A mögötte lévő zsalut is ez az elektronika vezérli? Nekem folyton csukva van menet közben, 92 fokos hűtővíznél is. Megszorulva nincs, mert leállítás után kinyílik szépen.

asbi Elküldve: 2016-03-01 08:35 Termosztát

Na megtörtént a termosztát csere. Bár elsőre rossz alkatrészt rendeltem persze, mert mint kiderült az enyémben csak egy van..

Feltöltöttem, lelégtelenítettem. Most a hőmérsékletek a következőképp alakulnak: menet közben 95 fokig megy fel maximum a hőmérséklet (ezt mondjuk kicsit sokallom, de 105-ig nincs probléma elvileg), álló helyzetben percek után is tartja a 92-t. Ez lényegesen jobb, mint a 80 körüli értékek voltak.

asbi Elküldve: 2016-02-08 11:33 Termosztát

lela írta:
Vedd ki a venti boxot sokat segít ennek a videónak az elején láthatod hogyan kell, sokkal jobban hozzá fogsz férni


Köszi! Így látszólag azért lesz elég hely kicserélni.