bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-12 20:40 Üzemanyag minõsítés és átverések!

anubisz írta: Ez a sok parasztvakitás, üzemanyag takarékos gumi 1 Liter, Shell akármi 1 liter, súrlódás csökkentő olaj 1 liter. + tuning bizbasz,+30 lóerő,és mínusz 1 liter benzin
Lehet itt spórolni,csak mindet bele kel rakni egy kocsiba,és 4 literrel eljársz,egy 3000 -es motorral.


Aztán elérkezik az a pont, amikor termeli az üzemanyagot, és 1000kW-os lesz a motor

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-11 13:49 Társalgó

anubisz írta:
Nem írnak ki hibát? lehet én is veszek majd ilyen ledeseket. Ezt vetted?
Can Bus Led, IC stabilizált C5W foglalat (Szofita) 3 SMD LED-es
Ár/darab:

2.400 Ft + ÁFA



Elárulná végre valaki, hogy az E46 világításásnak mi köze van a CAN BUS-hoz?

A CAN azt jelenti, hogy "Controller Area Network" és a vezérlők közötti kommunkációra használják a viszonylag nagy sebessége és megbízhatósága miatt. E46-ban csak a hajtáslánc vezérlői között van CAN kommunikáció (váltó, motor, abs), a többiek K bus-on beszélgetnek.

A hibajelzésnek semmi köze ahhoz, hogy milyen buszrendszer van a hálózatban, minden esetben az adott vezérlő végfokja dönti el, hogy a saját áramgenerátoros kimenetén szakadt-e egy fogyasztós vagy sem.

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-08 14:32 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Ja, majd hívok két niggert és nyomtok egy melegszendvicset Én meg videózok



szóval ez valójában rólad szól...


Neked szántam a videót szülinapodra, vagy már nem emlékszel, hogy ezt kérted?

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-08 14:21 Társalgó

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nem élek a saját világomban. csak engem másképp neveltek, és sajnos a világban nem azt látom. én is azt hittem ki fogom nőni, de sajnos minél többet tapasztalok a világból annál rosszabb, annál nehezebben hiszem el, ami ott van.
na de mind1. ez vagyok.


Ha nem ismernélek személyesen, azt hinném csaj vagy



sajnos ez van, érzékeny lelkű vagyok. meg túl nyílt és őszinte. ez sajnos mostanában nem jó.
akkor legközelebb ha arra járok kombinéba menjek?


Ja, majd hívok két niggert és nyomtok egy melegszendvicset Én meg videózok

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-08 14:16 Társalgó

YELLOW írta:
nem élek a saját világomban. csak engem másképp neveltek, és sajnos a világban nem azt látom. én is azt hittem ki fogom nőni, de sajnos minél többet tapasztalok a világból annál rosszabb, annál nehezebben hiszem el, ami ott van.
na de mind1. ez vagyok.


Ha nem ismernélek személyesen, azt hinném csaj vagy

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-06 21:23 Kasza mester 0670-5799225

InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je!



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam Így már értem,köszi


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.



És az enyémet lehet fejleszteni?


Mindent lehet, de nekem ez volt az utolsó

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-06 21:03 Kasza mester 0670-5799225

Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je!



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam Így már értem,köszi


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-03 00:13 Vicces :)

Robinson írta:

Drogosokra vonatkozó kérdések is helyet kaptak a KRESZ kérdések között


Nem mindegy? - úgyis csak röhögni fog rajta



bmw320d4 Elküldve: 2011-10-29 15:32 kettõstömegü lendkerék

anubisz írta: Ez azért nagyon durva. Így válasz szerelőt

Na és ez
Lehetséges azonban az is, hogy még külsőbb tényező, például az indítómotor okozza a kéttömegű lendkerék idő előtti kimúlását, ilyennel Dirck Fuchs például egy teljesen hibátlannak tűnő, 12 ezer kilométert futott VW Transporternél találkozott. Hosszú kísérletezés után derült ki, hogy melegen nehezen és nagyon alacsony, 250/perc fordulattal indul be a 2,5 literes TDI. Mint az a mérések során kiderült, ilyenkor 1800 Newtonméter erő ment át a lendkeréken.
1800 Nm


Ez mekkora baromság... Az indító a fogaskoszorút hajtja, ami nem a rugós részén van a lendkeréknek, tehát semmi köze hozzá.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-28 16:16 képek

Majti írta: 365/15/R24


És ez mire is jó?

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-28 16:06 kettõstömegü lendkerék

Bero írta: Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi



Igen, van a te kocsidban is.

És ha már pont téma, akkor leírom, hogy a benzinesé is tönkremegy.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-25 22:28 Akkumulátor

Osz24 írta: Szisztok

akkut vennék ugy néz ki az halt be,mert inditozásnál, csak kattogás es villanyfelvillanas van.

Bären Polar Plus néztem ki
nagyobb az indijo arama 510es. 55Ah
A gyárim ami bent volt 55Ah 470 es .

Köszönöm


Az jó lesz bele.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-17 21:57 RDC guminyomás érzékelõ

csatis1 írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..


Az is lehet, hogy a felni ütődött meg és görgőzni kell. Nem biztos, hogy defekt!


10 hónap alatt gondolom megoldotta a problémát ....

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 22:11 fényezés

Zolee írta: Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.


A horpadást simán kiszedik fényezés nélkül is.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 20:48 Valaki segítsen

jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



A "contact ring" egy feltekercselt szalagkábel. A csúszógyűrű csak a kürtnek van.