bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-30 21:19 Szívócsonk-pillangószelep

nickname írta:
kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?



Mozigépész....

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-21 21:06 Autóvásárlás

Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-21 20:40 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
gyalogerika írta: YELLOWW!!! müködnek az ajtóink! biztosíték!!


nem kell nekem külön leírni, én is láttam amit bmw320d4 írt, meg amit Te is
hát igen ennyivel egyszerűbb már neked, míg nekünk szaros reléket kell forrasztgatni


Az a bizti újra ki fog menni, mert valamelyik zár zárlatos időnként.


időnként zárlatos? azt hogy? most elektronikailag nem értem teljesen. most valami vagy zárlatos lesz, vagy nem. ha meg a zárlat miatt elsül valami, akkor bizti csere után, nem működne. ha meg valami inkább kontakt közbeni ív keletkezés miatt megy ki a bizto, akkor egy darabig húzható pár Ft-is bizti cserékkel, igaz a gyökérok meg van attól, de így is olcsóbb. bár ha tud nagyobb galibát okozni a zár, akkor lehet kár halogatni a cserét.


Mozgó alkatrész , ugyebár.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-21 20:36 Autóvásárlás

YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-21 20:29 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
gyalogerika írta: YELLOWW!!! müködnek az ajtóink! biztosíték!!


nem kell nekem külön leírni, én is láttam amit bmw320d4 írt, meg amit Te is
hát igen ennyivel egyszerűbb már neked, míg nekünk szaros reléket kell forrasztgatni


Az a bizti újra ki fog menni, mert valamelyik zár zárlatos időnként.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-20 17:25 Ajtónyítási Gondok!

gyalogerika írta:
YELLOW írta:
gyalogerika írta:
Bezártam az autót távirányítóval. nem nyilott utána távirányítóval, az ablakokat engedte le amikor nyító gombot nyomtam. csak a bicska kulccsal nyilik ki a jobb oldali ajtó. Nem müködik a központi zár, a három másik ajtó azóta is zárva van! én se értem !!:frigo két hónapig állt az autó, ez lehet a gond???


így már értem. lehet be kellene tanítani a kulcsot. bár nem tom ennél, hogyműködik. bár ha az ablakot leengedte, akkor igazából tudja a kódját, tehát nyitnia kell. az a baj, ezek az újabb szériákról elég kevés infónk van, nagyon én nem is mélyültem bele. talán ha eccer veszek.
talán bmw320d4 segít, ha akar ő biztos vágja



bmw320d4 segítenél nekem?



Kiment a zárak biztije, cseréld ki, aztán meg a rossz zárakat is. (Típushiba)

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-20 16:14 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
most látom E90-ről vans zó, nem is tudom abban van-e GM


Nincs benne GM.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-06 16:28 320d Motor

toki24 írta: Sziaasztok!

Voltam Mikinél és azt mondta hogy az adagolomba valószinűleg valamilyen nyomásszabályzó nem a legjobb! 1-3 között kne lenni e az értéknek ha jol emlékszek,de nem anynin van.

Krdésem hogy szerintetek meddig mehet ez még el így?

Én meg azt hittem hogy néha a légtömegmérő miatt torpan be ,pedig nem


Az előtöltés szabályzó rossz, jobb lenne minél előbb megjavíttatni.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 21:19 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.


Ja, de itt NOX-ról van szó. pocses meg jlaci adja a lovat a harmadik ember alá, hogy valami nem oké, közben meg azt sem tudják miről van szó.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 20:51 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 20:32 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 20:15 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 19:40 Ennyit a szervízekrõl!!!

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.


Azt láttam,hogy neki benzinese van, de az új dízelekben már van NOx SCR. Annak a működését nem monitorozzák? Iszonyú mennyiségű szondát láttam az új F32 420d dpf-e körül.


Nincs velük gond.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 18:58 Ennyit a szervízekrõl!!!

BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.

bmw320d4 Elküldve: 2013-11-03 18:38 Segítsetek!

compact írta:
valter320d írta:
compact írta:
valter320d írta: Szép jó estét kívánok nektek!
Vonóhorog modul mi célt szolgál?
Vettem egy vonóhorgot és nem tudom kell e hozzá modul,hozzá nincs és gyári szabványos csatlakozó van rajta!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.: Valter


Azt külön kell venni, nem jár a vonóhoroghoz!
Több fajta van, attól függ, hogy milyen autóba megy és milyen a villamos rendszere./normál, can-bus/
A modul azt a célt szolgálja, hogy normálisan be tudd kötni, működjenek a vontatmány visszajelző lámpái és az autóban is működjön a vonóhorog visszajelzők, van ami csak fény vissza jelzős van ami már hangot is tud adni, stb.
A legjobb ha ott ahol a horgot vetted ott megmondod, hogy milyen autóba kell és elvileg tudniuk kell, hogy milyen fajtákból lehet válogatnod, vagy rábízod arra aki majd beköti.

Szerintem rábízom arra aki majd beköti,nem can es normál,állítólag ahhoz nem kell modul!


Ha nincs can akkor elvileg jó a sima visszajelzős is az legalább nem kerül egy vagyonba.



Nem értem mi ez a kenbuszozás már megint...