csatis1 fórum hozzászólásai

csatis1 Elküldve: 2012-09-10 18:38 E46 M futómû

xlzx írta:
csatis1 írta: Uraim,
Azt meg tudnátok mondani, hogy a 4 hengeres sedan M-es futóműve jó-e a 4 hengeres touringhoz?
Sajnos most (és általában is) csak sedanhoz találtam.


Tudtommal jó...

ültetni akarsz?

http://fuckyeahwagons.tumblr.c...46-touring


Nem jobban, mint most van. Csak hátha komfortosabb lenne a mostaninál. (Eibach Pro Street állítható magasságú)

csatis1 Elküldve: 2012-09-10 17:55 E46 M futómû

Uraim,
Azt meg tudnátok mondani, hogy a 4 hengeres sedan M-es futóműve jó-e a 4 hengeres touringhoz?
Sajnos most (és általában is) csak sedanhoz találtam.

csatis1 Elküldve: 2012-09-10 14:23 alufelni

gampetibor írta:
BalaBMW írta:
jrtom írta: De ugye nem télre akarod a 18-ast?
Elméletileg nem lesz magasabb ha rávaló mératű gumit veszel.
18-asra pl a 225/40 R18 a méret.

BalaBMW írta: Szép lassan kezd jönni a téli szezon ami nekem azt jelenti, hogy lassacskán kezdhetem keresni a kocsira a megfelelő 18-as papucsot. A kérdésem az lenne így első körben, hogy az autó kb mennyivel lesz magasabban? Jelenleg 16-os felni van rajta 225/50-es gumikkal. Ez azért fontos, mert jönne rá majd egy jó kis első löksi is...




Neeem nem télre!
Ma láttam egy e46 Touringot Keskin KT4-es felnivel 225/35-ös gumikkal. Az is rá való méret?

Amúgy gondoltam, hogy nem lesz magasabb de gondoltam rákérdezek.

18"ra 225/40 vagy 255/35 a tuti


19-re: 225/35 és 255/30
bár a 235/35 elöl-hátul sem ritka

csatis1 Elküldve: 2012-09-10 14:14 Társalgó

Ez azért elég gáz:

csatis1 Elküldve: 2012-09-10 08:57 Társalgó

Alesi írta:
zoliika írta: Tisztelt Fórumtársak!
Én szept. 11-én K.mét-Bpest-Győr-Bécs-Passau-Regensburg-Nürnberg-Leipzig-Postdam útvonalon fogok utazni a munkahelyemre.Aki kint dolgozik vagy ki akar menni Ausztriába vagy Német.O-ba és megfelel neki ez az útvonal szívesen kiviszem.Haza szept.18-án este indulok.Borzasztóan unalmas ennyit egyedül utazni ez a táv közel 1400 km tehát ha valaki ki akar menni 11-én vagy haza akar jönni 18-án akkor írjon privátot és megbeszéljük.Egy fillért sem kérek,mert nekem ezt megtérítikTehát Uraim,potyautas kerestetik


Te mivel foglalkozol, hogy ilyen messze jarsz dolgozni?


Lehet, hogy a "Dallas" c. sorozatnak lesz egy "Potsdam" c. germán testvérsorozata?

csatis1 Elküldve: 2012-09-09 18:14 Gyári Xenon Lámpa

jrtom írta: A gyári izzó az 4300K-s és D2S a típusa. A 6000k-s az már kékes színű. De Philipsben nem nagyon fogsz csak 4300-ast kapni és igen illik párban cserélni mert fenn áll a veszélye, hogy más lesz a két oldal színe mivel az új az új a régi meg már kicsit fakóbb.

xlzx írta:
csatis1 írta:
xlzx írta: Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy milyen a gyári xenon izzó? Enyémről sajnos le van kopva a felirat, annyi látszik, hogy Philips!

Köszönöm


A foglalat típusa érdekel vagy az izzó pontos tipusa?
Van valahol egy Philips izzóm, majd megnézem a tipusát. A foglalat asszem D2S.


A pontos típus kellene, mert a bal oldali már lilán ég, néha nem is kapcsol fel, csak többszöri próbálkozás után. Ugyanolyat szeretnék venni mint a gyári, a jobb oldaliban is az van, csak arról is le van kopva a felirat, csak a Philips látszik. Esetleg illene párban cserélnem? Nézegettem vaterán ezeket a philips izzókat 5000/pár. Csak kérdés, hogy melyik erősségű kell. 6000K talán?




No megnéztem a feliratokat:
1.sor: D2S 35W 85122
2.sor: 03V DOT F204
4300K-s

csatis1 Elküldve: 2012-09-09 09:43 Gyári Xenon Lámpa

xlzx írta: Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy milyen a gyári xenon izzó? Enyémről sajnos le van kopva a felirat, annyi látszik, hogy Philips!

Köszönöm


A foglalat típusa érdekel vagy az izzó pontos tipusa?
Van valahol egy Philips izzóm, majd megnézem a tipusát. A foglalat asszem D2S.

csatis1 Elküldve: 2012-09-02 17:23 Elsõ lámpák

gampetibor írta: Szerintetek ez gond nélkül beszerelhető az eredeti helyére?
A link neve


Jó lesz az ha nem xenonos a mostani lámpád. Az évjárat stimmel, ránézésre is okés.
Asszem az első lökhárítómat tőlük vettem. Passzolt.

csatis1 Elküldve: 2012-08-27 07:33 Belsõ

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:

Sikerült, köszönöm szépen... Még egy kérdés...
sima alap szörke színű müanyag betétem van, de már nagyon csúnya, és málik is. Ha csiszolópapírral lecsiszolom alapig, és ráfujok pl, matt szórófestéket, akkor az megmarad, vagy komolyabb herkenye kell hozzá? 1000 ft ért lehet kapni, és elviegben mindenre fog és 90 C fokig hőálló

Csinált már ilyet vki? ...


a plasti dip-nek itt is van topic-ja, és van pár hasznos link.
ne csiszold. melegvizes mosogatószeres vízzel+szival szépen lejön az a gumis hatás, és utána fekete műanyagot kapsz. azt tudod kezelni, amivel akarod.


köszi a tippeket; a szivargyujtos tartorekesz ajtaja kipattinthato vhogy vagy ki kell szedni a konzolt? tudja vki? köszi


Nem lehet kipattintani, szóval ha mégis ki akarod venni, akkor ki kell szerelni az egész középkonzolt.

csatis1 Elküldve: 2012-08-26 17:37 Társalgó

Ez azért már elég kemény:

http://www.gumtree.com/p/cars-.../109065143



Elég szarul néz ki alapból, de b@szki amikor megláttam a műanyag puskákat a mocitetőn... Majdnem leszemcseszórtam magam!

csatis1 Elküldve: 2012-08-26 17:34 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

bbali81 írta:
szotakdavid írta:
InsectKiller írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:

Nálam is találsz képeket facebookon.


Hát nekem olyanom nincsen!


Nekem se sokkal több!



Tessék kerestem nektek..




na bakker pont az eszmecserénket kaptad le

Csatis, Insectkiller örültem a találkozásnak


Dettó!

csatis1 Elküldve: 2012-08-26 11:43 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:

Nálam is találsz képeket facebookon.


Hát nekem olyanom nincsen!


Nekem se sokkal több!


jajj hol éltek ti? gumibelsőben? akinek nincs FB-je az nem is létezik


Egyszer volt valaha iwiw-em. De miután másfél évig be se léptem, inkább töröltem.
Nincs időm ilyen szarságokkal foglalkozni.
Én nem az interneten élem a közösségi életem. 2 fórumot szoktam követni alkalmanként, de ennyi.
Egyszer próbáld ki te is a valóságot!

csatis1 Elküldve: 2012-08-26 09:29 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

szotakdavid írta:

Nálam is találsz képeket facebookon.


Hát nekem olyanom nincsen!

csatis1 Elküldve: 2012-08-26 07:02 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

bmwszabi írta:

további képek:
http://www.powerfanatics.com/g...amp;page=1


Jó kép lett!

csatis1 Elküldve: 2012-08-22 17:51 Társalgó

zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.