csatis1 fórum hozzászólásai

csatis1 Elküldve: 2012-02-06 20:01 Akkumulátor

hancurozo írta:
csatis1 írta: Eljött a nap, hogy nekem is tölteni kell az akksimat, csak azt nem tudom, hogy mennyi ideig lehet a töltőn. Előre is köszi a segítséget!


A legtöbb töltő kikapcsol ha feltöltötte az akkut. (még a tacskós is)


Ez sajnos nem olyan intelligens!

csatis1 Elküldve: 2012-02-06 20:00 Társalgó

Szombati hóhelyzet Orosházán!
16 óránál vagyok

csatis1 Elküldve: 2012-02-06 19:53 Akkumulátor

Eljött a nap, hogy nekem is tölteni kell az akksimat, csak azt nem tudom, hogy mennyi ideig lehet a töltőn. Előre is köszi a segítséget!

csatis1 Elküldve: 2012-02-06 13:54 Autóvásárlás

Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!

csatis1 Elküldve: 2012-02-05 12:12 Társalgó

jons írta:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

arra azért érdemes lenne ránézni, hogy a szakszervezet mennyit nyúl...
az ódi nem rossz, de olyan hűdenagyon nem magas a fizu (mérnökségről beszélek), a követelmény tényleg magas, és meg kell küzdeni a begyöpösödött, "16 éve itt dolgozom, nekem ne magyarázz" gyökerekkel. egy cimborám majd' 1 éve költözött győrbe az audi miatt, de nem igazán elégedett. hosszú és indiszkrét lenne leírnom, de az se kánaán feltétlenül.


A merci kiválasztási/toborzási procedúrájáról van egy véleményem közeli ismerősöm által.
Az audihoz jelentkeztem informatikusnak. Szakmailag 5 éves gyakorlat, német társalgási, angol szakmai nyelvet ismerem, használom. Még egy interjúra sem hívtak be... még indoklást sem kaptam. A HR-esek tehetnek egy szivességet. 20 éves kis pitcha dönt az életemről lényegében.



Az a probléma a nagy cégekkel, hogy a jó, úgy értem zsíros állásokra CSAK ajánlással lehet bejutni. Persze jobb helyeken azokat is szűrik.
Nálunk az operátorok (betanított munkások) keresnek 200k felett valamivel műszakpótlékokkal együtt, de kihalásos rendszerrel lehet csak bejutni. Azokra a helyekre is valakinek az ismerőse tud bejutni.
A HR szerint az alkalmazottaknak kell toborozni! Nekem eddig egy komát sikerült bejuttatni és már nem számolom hány ismerős jelentkezési lapját adtam be. Volt olyan is, aki magasan kvalifikált volt és még vezető is lehetett volna idővel, de mégis egy olyan gyereket vettek fel, akit legjobban Sid-hez tudnék hasonlítani a Jégkorszakból.
Sajnos ez így működik. Mindig az erősebb kutya b@szik

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 18:35 Vicces :)

bmw320d4 írta:


Hát ezen fetrengtem!

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 18:32 Társalgó

YELLOW írta:
YELLOW írta: na én is megjöttem.
nem értem miért, de körforgóban feszt keresztbe fordul... sajnos túl fordul. amúgy kanyarokban nagyon baba.
tesztelgettem a DSC-t. nagy hóban szart nem ér, sőt. lefullasztja az autót. csak 5x fulladtam le. elindulni jobb DSC nélkül, viszont ha utána gyorsítani kell, akkor azzal jobb.
én videót akartam csinálni, de marhára hófúvás van. a végeredményről lettek képet, az autója hátuélja szép fehér lett, illetve a löki első beömlője. a ködlámpa mellett tele hóval, a felni pereme szintén, a jobb hátsó durván
ami meglepő, hogy a kerékjáratba alig volt. lehet mert fagyos a hó és nem tapad be.


jah még valami. teszkóban beálltam, vagy 40 centis hófúvásba. és nem akadtam el. olyan havakba mentem, hogy durván érte az alját,mégsem akadtam el, még amikor álló helyzetből indultam el. és persze kopott téliről beszélünk, kb 5mm-es. szóval nem értem az 1 ventis hóban mitől szenvednek az emberek.


A nyári gumiktól!

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 18:17 alufelni

Hori írta:
csatis1 írta:
Hori írta:
csatis1 írta: A 330-asokra (d/i) felmegy a 16-os lemezfelni?
A 325mm-es fékek miatt kérdezem.
Előre is köszi!



határozott NEM!!!!



Tartottam tőle!
És köszi!



akkor Igen ha ráraknád az e39 alu féknyergeit


Azt inkább nem mert a 330-as nyergek, amiket Kaszától vettem már le is vannak fényezve és várják hogy fel legyenek szerelve!

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 17:34 alufelni

Hori írta:
csatis1 írta: A 330-asokra (d/i) felmegy a 16-os lemezfelni?
A 325mm-es fékek miatt kérdezem.
Előre is köszi!



határozott NEM!!!!



Tartottam tőle!
És köszi!

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 17:27 alufelni

YELLOW írta:
csatis1 írta: A 330-asokra (d/i) felmegy a 16-os lemezfelni?
A 325mm-es fékek miatt kérdezem.
Előre is köszi!


úgy tudom nem.


Hallottam már azt is, hogy igen, azt is hogy nem. De sajna nem tudom eldönteni!
Azért köszi!

csatis1 Elküldve: 2012-02-04 17:20 alufelni

A 330-asokra (d/i) felmegy a 16-os lemezfelni?
A 325mm-es fékek miatt kérdezem.
Előre is köszi!

csatis1 Elküldve: 2012-02-03 20:52 TV az autóban

dakocoupe írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék még csak egyenlőre,de a gyári 1 din helyett szeretnék egy 2dines multis fejet!A digit fűtéskonzol ha jól tudom akkor az ülésfűtés feletti tárolórekesz helyére átrakható!Ha azt is és 1 dines fejet és kiszedem akkor a 2 din-nek tisztán ott marad a hely vagy szükség van némi átalakításra még?Takarókeret azt tudom,és akkor meg is lennék?Esetleg abban tudna még segíteni valaki hogy az ilyen utólagos multis fejekhez mi szükséges hogy tv is üzemeljen?Csak antenna vagy más is?Esetleg még gyári multiról vélemény valakinek,mi szükséges hozzá ha utólagosan akarnám beépíteni...


Segítségeket előre is köszönöm ha valaki tudja 1-2 kérdésemre a választ!!!!


Szerintem a legjobb megoldás, ha gyári helyre illeszthetőt veszel. Létezik többfajta is, van akinek elég az olcsóbb is van aki a drágábbat választja. (Bár jómagam nem vagyok róla meggyőzve, hogy a drágábbik jobban megérné.) A digitklíma panel lemehet simán a tárolórekesz helyére, de az így egy rés marad a panel és a konzol között, ami nem BMW-s! Venni kell egy másik konzolt. Valahol láttam is itt a fórumon, asszem Kasza Mesternél lehet pici pénzért beszerezni. Ezekhez a fejegységekhez már csak a TV-antenna szükséges - van amelyikhez nem adják. Ha tévézni is akarsz, akkor mindenképp a DVB-T tuneres verziót ajánlanám, bár én nem rajongok a tv-ért a kocsiban. Nekem be van kötve, de csak analóg és az elég gáz minőséget produkál, plusz ismerjük a hazai szabadon sugárzott analóg és digitális adások remek műsorait!
Gondolkoztam a gyári nagynavin is, de a beszerelés sem egyszerű és az ára sem csekély.
Az olcsóbb gyári kinézethez hasonlító 2din-es lejátszó beépítése nem nagy kunszt, max 1 óra.
Remélem tudtam segíteni...

csatis1 Elküldve: 2012-02-03 08:13 M-packet

Gsx-rr írta:
csatis1 írta:
Gsx-rr írta:
Bero írta:
Gsx-rr írta: Ha veszek egy M Pakett lököst akkor abba eséllyel semmi sincs ,csak maga a héj ,vagy rendelkezik a megfelelő felfogatásokkal belül?

Kérdés M Pakett küszöböt ,hol lehetne ,kitől venni nem nagyon találok.



A héjat kapod,amit a régi lökösről kell átraknod. Ennyi. Kapsz egy M-es konzolt amit a régi helyére kell felfogatnod és kész is. M-es küszöb-öt én anno vaterán néztem,de hívd fel őt pl: www.bimmer.hu


Bocs ,de én nagyon nem értek ehhez. Mit kell átrakni a régi lökhárítóból?



M-pakett II vagy M3 féle?



M2 ,de írtam mailt!


Nézem...

csatis1 Elküldve: 2012-02-03 06:28 M-packet

Gsx-rr írta:
Bero írta:
Gsx-rr írta: Ha veszek egy M Pakett lököst akkor abba eséllyel semmi sincs ,csak maga a héj ,vagy rendelkezik a megfelelő felfogatásokkal belül?

Kérdés M Pakett küszöböt ,hol lehetne ,kitől venni nem nagyon találok.



A héjat kapod,amit a régi lökösről kell átraknod. Ennyi. Kapsz egy M-es konzolt amit a régi helyére kell felfogatnod és kész is. M-es küszöb-öt én anno vaterán néztem,de hívd fel őt pl: www.bimmer.hu


Bocs ,de én nagyon nem értek ehhez. Mit kell átrakni a régi lökhárítóból?



M-pakett II vagy M3 féle?

csatis1 Elküldve: 2012-01-29 18:57 Valaki segítsen

pomzi írta:
pomzi írta:
csatis1 írta:
pomzi írta: Hali!

Tudna valaki felvilágosítást adni hol találom a xenon trafóját, és hogyan tudom kicserélni? A problémám egyébként az, h véletlenszerűen elkezd villogni, majd lekapcsol. Kicseréltem a két izzót, de így is csinálja, ebből következtetek arra, h trafó.
Köszi a segítséget


Ez biza tényleg a trafó lesz! Vedd ki a lámpát, az alján fogsz találni egy négyzet alakú "fémdobozt", azt kell kicserélni.


Hú köszi, én is erre gondoltam, de nem voltam benne biztos


Segítsetek pls, nekiálltam kiszedni a lámpát de nem tudom hol tartják még csavarok és megakadtam a dologban, felülről kiszedtem a csavarokat, a bajuszlécet le kell pattintanom, vagy egybe kijön a lámpával? (xenon, mosós) Az indexet hol tartják csavarok? A múltkor mintha valaki kilinkelte ha jól láttam, hogyan kell csinálni, de nem találom sehol :S

Köszi

Közben megtaláltam a videót, ha valakinek kéne még ez az:

YouTube videó




Akkor ezek szerint megkaptad a választ!