dfle fórum hozzászólásai

dfle Elküldve: 2013-12-04 14:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!

dfle Elküldve: 2013-06-16 11:18 Fûtõventillátor

Tom22 írta:
dfle írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.


Ha szar a süni akkor simán elindítja a nagyventit ha bevan zárva a kocsi, le is cumizza az aksit. Csaréld ki minél elöbb.


Köszönöm,akkor megpróbálom,remélem az a baj...


Sziasztok! Nekem ugyan ez a baj,amikor leállítom a kocsit akkor is megy...a süni volt a hibás???:

Bocs,de csak most sikerült kicseréltetnem a sünit,meggyógyult... Most meg az a problémám, hogy mikor kizárólag csak az ablakra vagy a lábra irányítom a levegőt,akkor is nyomja szembe...Ez nem tudom mitől lehet,szerintem a szerelő szúrt el valamit,minden esetre a süni volt a hibás a fent említett megbolondult ventilátor miatt...



dfle Elküldve: 2013-05-16 17:43 Fûtõventillátor

jrtom írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.


Ha szar a süni akkor simán elindítja a nagyventit ha bevan zárva a kocsi, le is cumizza az aksit. Csaréld ki minél elöbb.


Köszönöm,akkor megpróbálom,remélem az a baj...

dfle Elküldve: 2013-05-15 21:25 Fûtõventillátor

Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!

dfle Elküldve: 2011-10-14 15:19 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!
Én már írtam a problémámról,nekem is ingadozik az alapjáratom kb. két éve,egy idő után kezdett világítani a motor hibát jelző sárga lámpám is, ami azóta is világít. Négyszer tetettem gépre, mindig máshol, üzemanyagrendszer hibát írt ki mindannyiszor... Az NT-Autónál kicseréltették a kartergázt vissza vezető csövet mindenestől,az sem segített, aztán egy másik helyen kicseréltették az üzemanyagszűrőt, az sem segített...aztán hagytam a fenében, mert a menetteljesítményben nem volt változás mostanáig, mert most azt kezdte el csinálni két év után, hogy míg fel nem melegszik a motor teljesen, nyomom a gázt, a motor felpörög egy bizonyos fordulatig, majd vissza fullad... Nem tudom mit csináljak, hová vigyem...???

dfle Elküldve: 2011-01-11 17:28 elektromos üzemanyagszivattyú

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2004 e46 318d- hez küszöb alatti üzm.szivattyút hol lehetne kedvezményes áron beszerezni? (Idáig 60e. és 75e. közötti árajánlatot kaptam, ezt kell elfogadni, vagy esetleg létezik ennél kedvezményesebb ár is?)
Köszönöm előre is a segítséget!

dfle Elküldve: 2010-12-20 14:24 Nem indul el

kempelen írta:
dfle írta: Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????


Ezek után kisnyomású üzemanyagszivattyú szivat benneteket.

Néha megszorul és nem képes a megfelelő nyomást előállítani, ezért a railnyomás jelenik meg mint hiba a hibatárolóba....



A kisnyomású szivattyú melyik az? A tankban lévő, vagy az ülés alatt? (Az ülés alatti amúgy melyik oldalon van?)

dfle Elküldve: 2010-12-18 19:00 Nem indul el

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Apám 318d-je három hete csinált egy olyat, hogy 60 km-es út után megálltam a mosónál és utána nem indult be, majd 20 perc után elindult.Persze megijedtünk, elvittem egy bosch szervizbe, ahol megnézték a porlasztócsúcsokat, rendben voltak, majd kicserélték a nyomásszabályozó szelepet és azt mondták járjunk vele két hétig, ami alatt 300 km-ert tettünk meg, utána vissza mentünk és kifizettük, amikor kiderült, hogy csak az alkatrész 70 ezer. Eltel 5 nap és ma egyszerűen megállott menet közben és többet nem indult be, jó sok pénzért vitte haza az autómentő. Tehát benne van már több mint 100 ezerben és nem megy az autó! Valakinek van ötlete mi lehet a baj és mit lehet ilyenkor a szerviztől elvárni, mert így kifizettünk egy csomó pénzt és nem jó alkatrészt cseréltek ki!?
Tudna valaki segíteni???????

dfle Elküldve: 2010-06-15 20:30 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
dfle írta: Sziasztok!
A problémám a következő: 318d E46 -ban nem megy a klíma,elmentem szervizbe hol kiderült,szivárog a gáz. A szimatolóval megállapították, hogy állítólag a magasnyomású szelepnél ereszt. Ez a szelep egy bicikli szelephez hasonlít, ami az egyik boltban 11000-be kerül,de képet semmit nem tudtak mutatni, csak telefonon tudná megrendelni, amit persze nem vesznek vissza ha nem az ami kell. Az NT- nél azt mondja a srác, hogy csak együtt van valami csővel és 30000 ft. Ez a kicsi szelep 11 ezerért??? Tudna valaki véleményt mondani??? Köszi!



Egy komolyabb klímás műhelyben 3 perc alatt kicserélik a szeleptűt párezer forintért.
Viszonyításként: A gyári szelep (olyanhoz, aminél cserélhető) 2515Ft.




Az nagyon jó ár lenne, csak hol lehetne beszerezni???

dfle Elküldve: 2010-06-15 17:24 Társalgó

Sziasztok!
M.Attila számát meg tudja adni valaki?
dfle@freemail.hu címre is jó lenne!

dfle Elküldve: 2010-06-15 17:16 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
A problémám a következő: 318d E46 -ban nem megy a klíma,elmentem szervizbe hol kiderült,szivárog a gáz. A szimatolóval megállapították, hogy állítólag a magasnyomású szelepnél ereszt. Ez a szelep egy bicikli szelephez hasonlít, ami az egyik boltban 11000-be kerül,de képet semmit nem tudtak mutatni, csak telefonon tudná megrendelni, amit persze nem vesznek vissza ha nem az ami kell. Az NT- nél azt mondja a srác, hogy csak együtt van valami csővel és 30000 ft. Ez a kicsi szelep 11 ezerért??? Tudna valaki véleményt mondani??? Köszi!

dfle Elküldve: 2010-06-05 17:14 Egyenetlen alapjárat

Tyetyi írta:
dfle írta:

Valakinek még ötlete lenne, hogy mi lehet a gond? Megint világít a lámpám!

Üzemanyag szivattyú? Benzinszűrő volt már cserélve?






Benzinszűrőt cseréltem, az üzemanyag szivattyúnak nincsen hangja, az autó nem szokott megtorpanni, a gép "üzemanyag rendszer hibát" ír ki, de konkrétan nem írja a szivattyút! Sajnos nincsen annyi lóvé, hogy csak úgy cserélgessem az alkatrészeket, hátha az a baj alapon, ezért akarnék biztosra menni!




dfle Elküldve: 2010-06-01 14:57 Egyenetlen alapjárat

dfle írta:
cox írta:
dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.



A lambda szonda jó elvileg, a gép sem dobta ki hibának és a zöldkártyán is jó értékeket mutatott!


Valakinek még ötlete lenne, hogy mi lehet a gond? Megint világít a lámpám!

dfle Elküldve: 2010-05-26 10:29 Egyenetlen alapjárat

cox írta:
dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.



A lambda szonda jó elvileg, a gép sem dobta ki hibának és a zöldkártyán is jó értékeket mutatott!

dfle Elküldve: 2010-05-23 19:08 Egyenetlen alapjárat

Robin68 írta:
dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





Na ez a baj, hogy nekem nem írja ki a gép hibának, csak azt, hogy üzemanyagrendszer hiba!