ducati113 fórum hozzászólásai

ducati113 Elküldve: 2007-01-08 22:28 TURBÓ - Érdekes jelenség

JimiTudeski írta: Szia!

Tudomásom szerint teljesen gyári a Gép, nem lett piszkálva (a menetteljesítmények is ezt támasztják alá). Egyetlen plusz dolog a töltõnyomás-mérõ mûszer, amit én építettem be utólag, de hát ez ugye nem kimondottan teljesítményfokozó beavatkozás... (bár ha jobban belegondolok azóta hússzal jobban megy, és mintha jobban is gyorsulna )

A másik érdekesség pedig, hogy szinte egyik pillanatról a másikra jött elõ ez a jelenség... menet közben...

Mozog bennem a gondolat, hogy mégis valami repedés lesz ott a rendszerben... nem olyan nagy, hogy elszálljon a töltõnyomás, de elég ahhoz, hogy hangosan sziszegjen.... maximum a nyomásszabályzó tovább (jobban) engedi dolgozni a turbót....
Szia!
A gyári nyomás 0.8-0.9bar.Chipesek 0.3bart raknak rá.Nekem 1.4-1.5körüli.Ezért raktam bele kerámia és prolong adalékot+K/N sport szûrõt.
Hogy jobban védjem a turbót.Hidegen 10fok alatt fütyül a turbóm,de mikor bemelegszik nem hallani.Persze a hideg levegõbõl nehezebben lehet ekkora nyomást elõállítani.Valoszinüsitem,hogy ezért fütyül a turbó.Ezért nem értem,hogy neked mit mér a mûszered.Ha repedésed lenne valahol akkor honnan ez a nagy nyomás.Szerintem chipes a verda.De hogy eddig nem csinálta az különös.Kiváncsi vagyok,hogy mi lesz.Amig nem eszi az olajat addig nincs nagy baj.A repedésnél meg úgyis olajos lesz egy idõ múlva.

ducati113 Elküldve: 2007-01-08 21:49 TURBÓ - Érdekes jelenség

Szia!
Csodálkozol jól fel van húzva a turbód.Az enyém is ilyen.

ducati113 Elküldve: 2006-12-16 15:38 Business rádió kérdés

Sziasztok!
Kérdezném.hogy a gyári magnó helyére vennék gyári CD-t az elektromos csatlakozó kompatibilis-e.Vagy van valami akadálya a cserének?E46 2003évi

ducati113 Elküldve: 2006-11-10 20:08 Segítsetek!

pati írta: ducati113: Ez még adagolós széria. nincs chip gyári minden. a hibák amiket beírogat ki vannak törölve. egyik sem a motordiagnisztika hiba üzenete. adagolora utaló hiba volt már de akkor miért van az hogy hol jó, hol nem jó ?


Ha! Akkor meg nincs mirõl beszélni.Naná ,hogy adagolós a motor ahogy melegszik úgy változik a motor járása.Ez tud olyat is,hogy alapjáraton le fel pörög a motor rosszabbik esetben szét is pörög.Sajnos a tengelyek illesztései kivannak kopva.30-40ezer talán ennyibõl megúszod.De akkor a porlasztóid se lehetnek valami jók.Az még 30.

ducati113 Elküldve: 2006-11-10 16:39 Segítsetek!

pati írta: Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?


SZERINTEM!! A légtömegmérõ ha szar ha jó attól még az autó megy.Nehéz észrevenni hogy jó vagy rossz.Nem fûstõl az marhaság.A rángatás sem írható a lég t-m re.A turbó ha rossz attól csak az olajat eheti,vagy olyan szar,hogy azt már rég észrevetted volna.Akkor már alap járaton is füstölne egy jó meghajtás után.Üza szivattyú ha nem szálit eleget,ezt csak nagy sebességnél veszed észre,Megtorpan az autó vagy le is áll.Üza szûrõ dugúlás deto.De nem füstül.Hát akkor mi maradt?Nagy nyomású szivattyú Hát erre már érdemes lenne rámérni.Porlasztok?Kompjuter?Nem chipes?Szervizbe Viddel és töröltesd az agyát.Van egy olyan lehetõség,hogy ha chipelték és törlik az agyát visszaáll egy gyári beállításra.Engemis figyelmeztetek,hogyha szervizbe viszem az autómat ezt mindig mondjam el mert ki törölhetik a chipelést.Talán ez a legolcsóbb.
A többire nem is merek gondolni.Reménykedj,hogy nem ez a baja.De én is kíváncsi vagyok.Ha jó lesz kérlek írd meg.

ducati113 Elküldve: 2006-11-10 15:48 Segítsetek!

330d írta: 06307425151 a száma




Köszönöm az információt!

ducati113 Elküldve: 2006-11-09 17:52 Ablaktörlõ probléma

Tano írta: Igen elõször én is ebben gondolkodtam, de attól tartok, hogyha lejjebb rakom akkor is lefelé akarna majd elindulni. De akkor már nem lesz hely. Ezért kérdeztem, hogy mi határozza meg a véghelyzetét, honnét tudja mikor kell visszafordulnia?




A motor körbe forog nem oda vissza.Excenteresen mozgatja a lapátot.A holtpontot kell beállítani amikor a lapát legalul van akkor váltson holtpontot a karózat.Vagy rosszat mondok?

ducati113 Elküldve: 2006-11-09 16:33 Olajcsere_

meszes írta: Hát sajnos a 150 le-s be ilyen drága, én is nyolcezer valamennyiért kaptam ígéretet mindenféle kedvezménnyel, tehát ez boltban simán lehet 9500 pénz, és még "nem is drága".






Milyen idõ közönként cseréled?

ducati113 Elküldve: 2006-11-09 16:25 Segítsetek!

Kérdeztem a BMW nél mit szolnak a dologhoz.Válaszul azt mondták lehet,hogy a szövet és a szivacs nem bírja.Na milyen marhaság ez?

ducati113 Elküldve: 2006-11-09 16:15 Ablaktörlõ probléma

[quote="Tano"]Aha, értem. És rizikós szétszedni a motort, hogy állítsak azokon a gyûrûkön? Mert ahogy néztem a könyvben maga a leszerelése nem komplikál

Szia Tano!

Szerintem a motoron próbáld meg elrakni (csavarni)a karózatot.Nemtudom,hogy bordás-e a tengely,de ha mindig lefele indul el a lapát és ugyanott áll meg szerintem ez a legegyszerûbb.

ducati113 Elküldve: 2006-11-08 19:32 Olajcsere_

Tano írta: Nem találnád ki: pl

Azt ajánlja amelyik megfelel az elõírt szabványoknak. Az E39 oldalon van egy jó hosszú lista is.



Tano.

Már hagy kérdezem meg ez a kurva gázolaj szûrõ mért ilyen drága?9500Ft ért mondták a kereskedésben.Valahol nem tudsz olcsóban?

ducati113 Elküldve: 2006-11-08 19:22 Csodaszerek - Mûködnek?

Sziasztok!

Raktam az autómba kerámia adalékot.Észrevétel:A turbóm hidegen eddig nem fütyült,most igen ha bemelegszik már nem hallani.Idáig 2000 töl kezdet húzni most 1700 1800 tol megindul.

Lehet.hogy jobb lett a töltésem?

ducati113 Elküldve: 2006-11-08 19:04 Olajcsere_

Tano írta: Nekem pölö Mobil 1 van benne, és nincs vele gondom




BMW Úgytudom,hogy Castrol és Schell olajat ajánlja.Ezért gondolom egy olajon már nem múlik a motor élettartama.Jobb sem lesz,csakk ezt írják elõ.

A pölö az meg micsoda?

ducati113 Elküldve: 2006-11-08 18:52 Segítsetek!

Petike írta: Itt vannak a szükséges motyók:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=95

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280

Lehet, hogy mázlid van, és olcsón megúszod a beszerelést. Az alsó link egy fûtõbetét!!!

Peti
(enyémben van, nagyon tuti, fõleg a félbõr miatt, meg egyébként is teljesen átmelegíti a testet pillanatok alatt)



Szabályozható vagy fix?Mert a vaterán láttam olcsón ülés fûtést csak nem tudom,hogy megvegyem-e így.Meg a kárpitot könnyû-e felbontani? Eladó állítása szerint 36-fok nál nem melegszik feljebb.Ez jó lehet?Bele vágjak?

ducati113 Elküldve: 2006-11-08 18:40 Olajcsere_

Sziasztok!

Látom mindenki a Castrolt isteníti,akkor e Schell már nem is jó?Szerintem 0w30 túl vékony olaj (inkább benzinesbe való )a10w 40 meg nem fúl sin,igy marad az5w40.Szerintem ez a legjobb.320D