ducati113 fórum hozzászólásai

ducati113 Elküldve: 2009-01-06 20:21 Futómû és hibái

Na mondtam én,hogy a BMW egy rom!!
Ezt ne is mutogassuk töröljük?

ducati113 Elküldve: 2009-01-06 20:14 Eladó cuccok

kory írta: sziasztok találtam szíjtárcsát kb 42000huf az ára de van 1 számom tõlük kaptam a legjobb árat mindenre hátha itt olcsóbb mindenféle alkatrészük van ki is postázzák a szám 06 30 950 68 44 mindig korrektek volta már jó párszor rendeltem ezt azt tõlük


De ez nem ocsó 30-ért kitud újat?Németek 35-ért láttam.

ducati113 Elküldve: 2009-01-06 20:11 Fogyasztás 320d

paci írta: ...jah, nem mondtam, én 30 kilométerre számolom...
De most teljesen komolyan, hajt a kíváncsiság. Most már veszek egy 20d-t, esküszöm!


csak szopasd a népet
Én megmondom õszintén,azért vettem ezt a romot mert akkor mikor vettem nemvolt 2000cm3-ben ilyen erõs autó.Nem azért mert BMW
Ma már lehet,hogy mást vennék!
Aki meg úgy vezet,hogy 5litert eszik az autója annak gratula,hogy kibírja!
Azt tudom 7-8liter!Hajtom nem hajtom nem érdekel,Ennyi és kész!
Az 5 is meg a 11 is marhaság!


Na azt fejezõkbe mert ez a topik baromság

ducati113 Elküldve: 2009-01-04 18:32 Chip tuning

Hí Hí Ha tényleg így volna, akkor is inkább turbót javíttok, mint nem chipelek Marhaság nem a végleteket kell nézni.
Ezt a madarat aki ezt írta elküldeném Dunaujvárosba,hogy nézze meg 80Le-bõl GolfII 225Le-rõt hogy lehet kihozni.Na és akkor azt még nem is mondom,hogy étolajjal jár.És nem cseréli a turbót minden nap.
Ez a cikk annak a rémítgetésére jó, aki még nem járta körbe a dolgot,és itt kérdezgeti,hogy mi lesz ha.
Aki chipelni akar menjen Gyálra,Nagy Richárdot keresse és azt kérdezze.
Nem piskóta a csávó õ maga tanulta ki a dolgot, persze egykét autót elbaszott a tanulás alatt,de különben mibõl tanult volna.

ducati113 Elküldve: 2009-01-04 13:47 Turbo

Akkor idáig xar volt a turbód?Mi az 2700-tol indul, mikor beindítod már akkor forog.1800 fordulatra meg elkel érnie 0.8bar nyomást.
Most ezt nem értem

AKKOR MOST MEGJAVULT ÖRÜLJ

ducati113 Elküldve: 2009-01-04 13:25 Turbo

Nyugi az hogy fütyül a turbó nemjelent semmit.Csak nem értem,hogy hidegben veszed észre,azt hitem,hogy a rángatás után.
Nekem is fütyül és hidegben még jobban.Fõleg ha álló helyzetben pörgetem fel szép lassan.
Az hogy rángat bármi lehet,de a turbótól semmikép.A turbóba bele dobhatnál egy csavart vagy egy köracélt, rossz példa de a motor akkor sem rángatna.A teljesítmény elmegy és kész.Majd ha füstöl az autód vagy sok olajat eszik akkor lehet turbó.Még egy turbós autóm se volt ami nem fütyült.
Csak nyugodtan autóz tovább és figyeld az olajat.

ducati113 Elküldve: 2009-01-04 12:59 Eladó cuccok

lacaca írta: Sziasztok Alkatrészek beszerzésében segítek (németországi kapcsolatokkal) a hazai áraknál olcsóbban! Elsõsorban BMW E46-hoz


Fõtengely ékszíjtárcsa 320D 2003-as érdekel

ducati113 Elküldve: 2009-01-04 12:55 Segítsetek!

Enkozpont74 írta: Alacsony fordulaton (kb1700) harmadikban mintha egy picit rángatna a gép...
Olyan mintha hullámos úton mennék... Ahogy egy ici-pici gázt adok, már tökéletes. Motorféken is tökéletes.
5let?


Chipes az autó?

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 20:03 Vennék...

Ilyen cuccot keresek de nem 360 Euro-ért,vagy valakit aki ilyent tud gyártani!Olcsón!



[/img]
[/img]

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 19:44 Dupla din multimédia beszerelése

Elnézést a fra a franc se tudta,hogy ekkora lesz!

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 15:43 Segítsetek!

Még nem mert hideg van!! Ja meg nincs relém.

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 15:40 Dupla din multimédia beszerelése

Remélem nem rúgtok segbe a sok képért!
Remélem jól látni mindent!












Na ha valakit érdekel valami kérdezzen!
Mindent én faragtam és csináltam,csak a 2 din elõlapot vettem.
27euro volt Spanyoloktól+festetem.
A levegõ karózatot én úgy csináltam,hogy a tartó füleket levágtam és lejjebb ragasztottam.Az egyik ajtót zsanérosra készíttetem így nagyobb a nyílás."több levegõ"A zsanér kevlárból van aki repülõ modellezik az lehet ismeri.
2 din elõlapot kicsit faragnom kellett,hogy kinyíljon a fejegység.
A manuális klímát látjátok belehet szerelni.
A fejegységet az eredeti 1 dines tartóba szereltem!! Némi faragással.
Két OSB lappal kiegészítve.Nagyon frankon tartja és nem mozog és zörög!
A fejegység szuper a képeken látni,hogy mit tud.

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 15:16 Dupla din multimédia beszerelése

Nem Clarion de jó!!!
Még mielõtt valaki,hogy szarul szól!!!!Olyan van mint a gyári.Ja és engem nem érdekel a zene!Erõsítõ meg az ilyen marhaságok!
Tehát beszereltem és mûködik!!!



























Aki nem ért valamit kérdezzen!!



http://kepfeltoltes.hu/090103/...es.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/090103/...es.hu_.jpg

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 13:57 Autóvásárlás

Zolee írta:
vsop14 írta: szerintem inkább a chip, mint egy direktszûrõ.
De most komolyan, valaki már igazán megchippelhetné a 316-ját, engem nagyon érdekelne az eredmény és az a 10-15 lóerõ, amit írnak az szerintem jelentõs növekmény egy 316ihez.

Igen - valaki chippelje már meg! Nagyon érdekelnének az eredmények és fõleg a tapasztalatok. Asszem Tiba gondolkodott a dolgon.


1.6-os és tiba autóját nem lehet össze hasonlítani.1.6-os motorból nem igazán érzel változást,míg tiba érezni fogja.
Max jobban tudod forgatni meg többet fog enni.Haverok is rácsesztek ezzel kapcsolatban.Direkt szûrõ,kipu, chip azt lószar.Persze valamit változott de
nem igazán érezhetõ.Kidobott pénz.

ducati113 Elküldve: 2009-01-03 13:46 Légzsák____

batuska74 írta: Elnézést ha feleslegesen nyitottam a topicot, de sajnos nem leltem választ eddig a kérdésemre....

Most, hogy megérkezett a legújabb családtag, elérkezett az ideje, hogy beszereljem a gyerekülést. Az a problémám, sehol sem lelem az elsõ utasülés elõtti légzsák kapcsolóját....

Kérlek segítsetek, köszönettel


Szia!Mert nincs!Az ülésben van egy súlyérzékelõ ami ha ül valaki az ülésben nyitja a légzsákot,ha nem ül senki, akkor nem nyílik a légzsák!