ducati113 fórum hozzászólásai

ducati113 Elküldve: 2008-12-06 19:32 Elektromos kapcsolási rajz!Keresek!!!

Elektromos kapcsolási rajz!
Nemtud valaki kapcsolási rajzot?
Vagy hol lehet ilyesmit találni?
E46 2003 320D ködlámpát szeretném bekötni ahhoz kellene.

ducati113 Elküldve: 2008-12-01 14:56 gyári cd-és rádió

Nem kér kódot max az antenna csatlakozás más.
De azt is átlehet szerelni.
Ja ha marad a régi akkor meg nyugodtan húzogathatod."a csatit"

daidka írta: Engem rémiszgettek olyannal, hogyha lehúzom a csatlakozót a fejegységrõl és utána visszadugom rá akkor kér valami kódot.... Igaz ez???

ducati113 Elküldve: 2008-11-27 18:14 Olajcsere_

Tano:
Melegen!!!!
Tano írta:
MitoGabor írta:

Egyszerûbb:
fecskendõ, rá egy vékony, hosszú, átlátszó csõ, felszív, örül !


Próbáltad már? Mert én már igen, és megnézném, hogy ki az az ember, aki felszívja az olajat. Iszonyat nehéz, mert sûrû nagyon, és egy szívással nem jön fel

ducati113 Elküldve: 2008-11-27 18:12 Olajcsere_

Igen baj!A szimeringnek nem a legjobb.A forgattyús térben megnõ a nyomás a kisebb térfogat miatt.A több olaj megpróbál valamerre elmenni
de nem tud csak a dugattyúk mentén felfele.Nem egészséges inkább a kevesebb mint a több.

ducati113 Elküldve: 2008-11-25 14:40 izzítógyertya

Attiláék a febit ajánlották.



kopasz írta: Köszi az infokat,ma kezdek el érdeklõdni!
Üdv:

ducati113 Elküldve: 2008-11-24 20:12 izzítógyertya

Érdekes nekem a berut nem ajánlották.
De ha mindenképpen jó kell akkor bosch.

ducati113 Elküldve: 2008-11-23 16:50 izzítógyertya

Febi 3000ft

kopasz írta:
laci320d írta:
birkie46 írta: van valakinek NGK a kocsiba ????


hali én most raktam bele


És mennyibe került :

ducati113 Elküldve: 2008-11-20 14:34 Chip tuning

Csatlakozom Hori hozászolásához!
És még!!!Nem mindegy,hogy kivel!


Hori írta:
Enkozpont74 írta: Ha minden igaz a hétvégén rászánom magam és picit felhuzatom a vasat.
Én a tuning boxról túl sok jót nem hallottam. (azoktól akik tuningolással, chipeléssel fogalkoznak).

Én úgy döntöttem nem box, hanem chip tuning lesz.
Véleményetek errõl?


Ha úgy írják az mindenképp 1 jobb megoldás mert azt teljesen az autódra tudja szabni az ember persze az korrektan úgy nézne ki hogy mér 1et elötte progi letölt kiolvas új progi visszatölt aztán mér és próbakocsikázás

ducati113 Elküldve: 2008-11-19 16:38 izzítógyertya

Van E torx kulcsod?Mert addig neki se állj.Van egykét " sallang" ami a szívócsonkra fel van szerelve.Azokra figyelj!

kopasz írta:
kempelen írta:
kopasz írta:

Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?



Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.

Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.


Gondoltam a pár cseppet!
Ja,meg hidegen legalább nem éget meg...Köszi

ducati113 Elküldve: 2008-11-12 19:35 Ékszíj tárcsa

indításnál és leállításnál nyikkanó hangot ad a motor.

ducati113 Elküldve: 2008-11-11 15:10 Különleges felnit keresek

Végre valaki aki mást akar!Már elcsépelt dolgok ezek a replika és hasonló felnik. Mást nem látni.
Igazából a találkozón sem volt olyan dolog ami megfogott volna.
Az Októberi táliról van szó.18"-as felni és már mindenki odáig van!De az is milyen,hát persze,hogy M-es.
Vagy csak mi magyarok vagyunk ilyenek?Pénzre nem fognám.
BMW így jó ahogy van!Már akinek.
Valaki a hifire költ, más az optikára.És mért nézzen ki az én autóm úgy mint másik húsz.
Pedig az az igazság,hogy mind egyforma mint a nyulxar.
Most lehet köpködni,de nem így van?

ducati113 Elküldve: 2008-11-09 19:20 Eladó cuccok

Eladó E46 Cd rádió!!

ducati113 Elküldve: 2008-11-02 17:34 DSC, DTC - E90

Szemy
Nem ez volt a kérdés!

ducati113 Elküldve: 2008-10-29 17:35 Ennyit a szervízekrõl!!!

Bénák az emberek?Mért is??
Mi a baja?Lehet egy jó alkatrészt kiszedtek és beraktak egy xart.
Könnyen elõfordul!

ducati113 Elküldve: 2008-10-25 13:15 manuális váltó

Pozsika írta: Szervízben azt mondták, hogy 3-4 órás meló kicserélni. Ez a mûvelet anyaggal együtt nekem 35 ezerbe fájt. :S

UI.: Sztem nem 80 ezer van abban a kocsiban. DDD

Pzsi




ducati113 írta: Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.


Tano köszönöm a segítséget
Ha addig élek is de kiszedem a váltó kiszerelése nélkül.
Engem bosszant a dolog a kuplungcsere meg remélem nem mostanában lesz
Pzsi:
Az autóban biztos,hogy ennyi a kilométer mert rokontól vásároltam