germina fórum hozzászólásai
« előző12következő »

germina Elküldve: 2015-10-06 19:38 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok!
Szerintetek, ha beszívja a pillangót, akkor az még fenn tud akadni vagy azonnal megeszi? Vagy a torokból is ki lehet piszkálni?
Motor: M47N

germina Elküldve: 2015-09-27 10:54 Váltógomb

Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
Egy ilyen váltógombot szeretnék venni( a negyedik kellne):http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ettől olcsóbban is találhatok valahol vagy ez ennyibe kerül és kész?
Köszönöm!


Ebayen találsz jóval olcsóbban is.


Aki nem akar 10-20eFt-ot költeni 1 gombra akkor lehet kapni a T_scoba 1,5eFt.



germina Elküldve: 2015-08-10 19:09 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

jrtom írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


Én lassan tervbe vennék a helyedben egy vezérműlánc cserét!!!

Hajtóműolajat nem kell cserélni, élettartamra feltöltve.

germina Elküldve: 2015-08-10 19:01 elektromos ablakemelõ_

Tano írta:
p1tyeszka írta: üdv, az első ablakokat lehet programozni, hogy a kulcs2xeri nyomására húzza fel?


Nem, csak úgy húzza fel ha nyomod a gombot folyamatosan.


Köszi az infót! És lefele is működik!!!

germina Elküldve: 2015-07-14 18:15 hidegen rángat....

pityus46 írta:
Tanyesz írta: Sziasztok!
olyan problémám lenne bmw320d e46 m-paket 1500-2000 fordulat között be-be rángat az autó! minden sebességi fokozatban csinálja ha ezen a fordulatszám intervallumban vagyok!
Ha valaki tud rá valami orvosságot irja meg!fontos lenne régóta szivat ez a jelenség!
diagnosztikán voltam több helyen is sehol nem hozott hibakodót!!!
Válaszotok előre is köszönöm!


Az enyém ugyan ezt csinálja de még nem jöttem rá a hibára. Mondták a légtömegmérőt és a szívócső nyomás érzékelőt is. Ha esetleg megoldódna a hibád dobj egy üzenetet hogy mi volt. Köszi.


Hello.
Meglett a hibaforrás? Érdekelne a folytatás..

germina Elküldve: 2015-06-06 13:44 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.

germina Elküldve: 2015-03-28 10:13 Mi lehet a baj?

Tomesz00 írta: Hello. Már két napja halgatózom menet közben valami kerreg a motor térben ma fel nyitottam a motor ház tetőt és kézzel adtam neki gázt majd a szívó sor környékén hallottam azt a csörgö rendellenes hangot. Találkozott már ilyennel valaki?


Vezérműlánc....

germina Elküldve: 2015-03-28 10:12 Mi lehet a baj?

burkern írta: Sziasztok!
Az én hibajelenségem a víz eltűnése mellett,hogy letekert hűtősapkánál a víz kiömlik és bugyog mint az állat.
Ötlet????
E46 1998 318i



Lehet elcsöpög valahol a hűtővized, csökken a szint, ezért forralhatja a vízet a motor.
Rosszabb esetben hengerfej tömítés vagy repedés lehet.
Vízhőmérőd nem fut pirosba?

germina Elküldve: 2015-03-21 10:11 Vezérműlánc

lela írta: Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.



Nem biztos, hogy a vezérlés kopott vagy nyúlt meg!
Lánclazulást okozhat az elégtelen olajnyomás is.

germina Elküldve: 2015-03-07 17:52 ablakemelő

Jim86 írta: Ehhez a megoldáshoz mit szóltok?
http://www.impee.co.uk/windowregulator_repair.htm


Köszi az ötletet, hasznos volt.
Ez is egy megoldás:
http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

germina Elküldve: 2015-02-22 10:14 nagynyomású szivattyú

ember84 írta: Hozzátenném tanulságképp,a 25-bõl 40 lett második beszélgetésre,de szerencsémre Bosch alkatrészértékesítõtõl sikerült beszerezni 3000 forintért a tömítés készletet.Hát inkább zsebbe maradjon a különbözet


Hello.
Neked hol eresztett a szivattyúd?
Nekem van egy gyanúm, hogy az enyém a karterbe eregeti kicsit.
Szerinted létezhet?

germina Elküldve: 2015-02-08 11:55 Mi lehet a baj?

david01 írta:
anubisz írta:
david01 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.


Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.


Amúgy csak rá kellett volna keresned.

http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/

stb.....


Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.






Nem igen értek hozzá, de kompressziót azt méress, hogy milyen állapotba van a motor. Valami miatt lehúzza az olajba az üzemanyagot, vagy nagyon kopott a hüvely, vagy a gyűrűk,esetleg el is lehet törve, de ha ennyire gázolajos a motorolaj, az tönkre fogja tenni a motort, mert szar lesz a kenése. Esetleg próbálj olajat váltani, már mint más viszkozitást, Talán úgy olvastam valahol,hogy amíg hideg a motor az miatt,vagy akkor kerül a legtöbb üzemanyag az olajba, mert kicsapódik a hideg hengerfalon. Azért is írták,hogy nem jó hidegen járatni a motort télen sokáig reggel.Akkor húzza le a legtöbb gázolajat. Utána kell olvasni ,próbáld a google keresőt,ott van erről több írás mik okozhatják.


Nemsokat talátam a google-ön erröl inkább a részecskeszűrösekről ebbe meg valószínűleg nincs még úgyhogy nem tudom szerintem max az adagoló tömítéseinél folyhat be a gázolaj vagy passzolom remélem nem a motor kuka mert füstölni nem füstöl nem indul nehezen nincs rossz hangja a motornak ha kilennének a hüvelyek meg a gyűrűk akkor azért lenne valami más jele is nem??


Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?
« előző12következő »