Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-10-07 16:42 Társalgó

Bero írta:
milyen kínai lökös? milyen ködlámpa hiba?
te szerencsétlen! te írtad, hogy előbb utánakérdezgetsz mielőtt belevágsz. mert már motort akartál cserélni, meg minden nyavaját. faceliftesíteni meg ilyenek. elmebeteg vagy. örülök, hogy ennyire vastag vagy, hogy ilyenekre szórod a pénzt. végülis magánügy.
és bocsáss meg nekem, hogy meg mertem jegyezni, hogy korábban itt izéltél, hogy nem akarsz autót cserélni (mikor mindenki javasolta), mert neked ez így jó meg úgy jó. hát legyen.
én őszinte leszek veled. igazi foscsimbók vagy. és tudod kit szarj le? magad. állj fejen és nyomj egy nagyot.
többet hozzám ne szólj! én sem teszem.



Olvass vissza! Te vettél utángyártott fos lököst még a ködlámpád se illeszkedett normálisan,nagyokos Többet ne szóljak hozzád? Eddig se szóltam és véleményedet se kértem erre írod a faszságaidat baszki! Hál istennek nem fogsz már beleugatni,köszönöm! Komolyan. Én is őszinte leszek: Te meg egy okoskodó,minden lében két kanál idegesítő kis nyomorék hülyegyerek vagy Arról meg nem tehetek,hogy akad lóvé csáá[/quote]

Szia Bero!
Azért ebből a stílusból jó lenne kissé visszavenned, bár nem vagyok moderátor, de nagyon nem szimpatikus a megnyilvánulásod.
Meg kell mondjam, kissé elegem van már abból, hogy itt szinte minden rovatban a Te hozzászólásaidat olvasom (talán a hsz számaidat akarod növelni ezzel)az újabb ötletekről, aztán egy csavar kitekerése is nehézséget okoz. Gondolom ezekkel nem vagyok egyedül, és ezért már nem is nagyon olvasok itt.
Valóban: ez egy fórum. Nem az a buta ember, aki kérdez, hanem az, aki kérdezés nélkül rombol tudatlanságában. Ezt itt most nem Rád értem, csak megelőztem válaszodat, mert Te valóban kérdezel előbb. Emlékezz vissza, én is javasoltam Neked mailban, hogy inkább add el az autódat és vegyél egy nagyobb motorosat, mert ennyi barkács és átépítés után már nem lesz ember, aki azt megvenné, mire válaszod arról szólt, hogy ezt soha nem fogod eladni. Ez még mindig nem késő, most még kevesebbet buksz a dolgon, mint az átalakítások után.
Nem kívánom, hogy elfogadd véleményemet és igazat adj ebben, de azért gondold át, mielőtt (esetleg sértőn) válaszolsz.

hil Elküldve: 2011-10-07 06:37 hûtõ

Bero írta: Hali! Mivel a hűtőm oldalán a műanyag repedt így kezdeni kéne valamit vele. Tudom venni kéne újat,és rááldoznám a pénzt,de az lenne a kérdésem,hogy a műanyagot nem lehetne összehegeszteni? Most ezért vegyek egy full újat mert a műanyag megrepedt? Ez nagyon rossz ötlet? Ha nincs más választás akkor veszem az újat,csak gondoltam megkérdem előtte


Felesleges ragasztóval próbálkozni, amennyiben mégis megpróbálod, mindenképpen belülről kend a ragacsot. Biztosan más a hőtágulása, előbb utóbb le fog válni. Viszont műanyag hegesztés eredményes lehet.



hil Elküldve: 2011-10-06 19:53 Önindító

Bero írta: Valaki próbált már önindítót cserélni? Mennyire macera kicserélni? Hogy/hol kezdjem? Bármi ötletet szívesen fogadok Itteni szerelőkhöz nem viszem,kizárt Köszi


Bíza az kisebb munka mint a motrot kicserélni......

hil Elküldve: 2011-10-04 19:29 sárvédõ

keksz írta: Sziasztok!

Balos es jobbos elso sarvedot keresek 2005-os e46 coupe-hoz, tud vki esetleg segiteni benne?

A bontokat vegigtelefonaltam, egyedul egy jobbosat taltam 20-ert.
A Bardibol tudok szerezni utangyartott Klokkerholmot 13-ert, de van vkinek ezzel tapasztalta? Jok a Klokkerholm illesztesei es a minosege, erdemes megvenni? Vagy inkabb varjam ki amig nem talalok bontottat?

Bontott M3 sarvedoket talaltam 25-ert, azok lennenek a legkiralyabbak, de gondolom azok meg nem mennek ra a faceliftesre ugye?

Nagyon kosznonom elore is a segitseget!!!


Szia! A Klokkerholm nagyon jó. Méret és alak pontos, jó minőségű. Azt mondta több lakatos is (egymástól függetlenül), hogy a Bimmerhez általában méret pontosak az utángyári karosszéria elemek, persze nem az talján szarokra ( Maxicar, stb)gondoltak.

hil Elküldve: 2011-10-04 09:35 Termosztát

tarkanyif írta:

ez rendben is, de kicsit furcsa, hogy amióta hűtőt cseréltem (1 hete) azóta szarakodik a termosztát.
Előtte nem hűlt vissza a víz menet közben, minden normális volt, ezért vagyok kicsit
tanácstalan.
szerintem légtelenítettem rendesen.


Akkor elképzelhető, hogy valami szmőtyi került a termosztát szelepe alá és azért nem zár teljesen hideg állapotban. Nem kell hozzá sok. A hűtőcserét nem írtad....

hil Elküldve: 2011-10-03 15:17 Termosztát

tarkanyif írta: hétvégén nem voltam netközelbe, de látom kisebb vita alakult ki erre az ártatlan kis kérdésemre.
köszönöm mindenkinek a válaszát.
Ezzel kapcsolatban már csak egy kérdésem lenne:
van-e lehetőség kipróbálni az EGR thermot, hogy tuti azt cseréljem ami a rossz!
(arra gondolok, mint a hagyományos thermoknál, vízben hőmérővel felforral, ha nyit akkor valszeg jó.)
korábban olvastam, hogy ezt hozták ki többen hibásnak, de azért ha van rá lehetőség én sem költök olyanra, ami felesleges.


Nem! Ha vízben melegíted és úgy figyeled a működését, akkor bizony sok esetben az autóban rossznak bizonyuló is jónak látszik! Ezt tapasztalatból írom. Általában az szokott lenni, hogy nem zár le, ezért melegedik lassabban vagy hidegben egyáltalán nem a motor.
Csatlakozom Hori javaslatához, mert ha az egyik elromlik, akkor hamarosan megy utána a másik is, ami meg ugye dupla munka már.



hil Elküldve: 2011-10-03 15:12 Ápolás, tisztítás

Scotty írta:
hil írta:
Scotty írta: Jé, csak nem kolléga?Én is másoló szilikont használok!

Szia! Te is abban utazol? És mik a tapasztalatok Neked ezzel? Mert a spray valóban semmit nem ér.



Üdv!
Én kedvelem, a téligumikat is ezzel kezelem.Bár ugye nem erre a célra készítették, de nekem is bevált.A spray változat nagyon gyorsan "elillan".Az olaj valahogy jobban beszívódik a gumifelületbe.(Anno a fixáló pressure roller-je adta az ötletet, mivel hosszú használat után is általában igen jó állapotban volt, és ugye gumi.)


Igen! Sokan köpködik úgy általában a szilikont, de ez a fixáló olaj egészen más mint a szilikon spray. Mikor elteszem az éppen aktuális gumimat pihenni, mindig ezzel az olajjal kenem le és igen nagyon jók a tapasztalataim. A fixáló hengerek meg ráadásúl fűtve is vannak 200 fok körül, és ott is nagyon jók az élettartam tapasztalatok.

hil Elküldve: 2011-10-03 06:39 Ápolás, tisztítás

Scotty írta: Jé, csak nem kolléga?Én is másoló szilikont használok!

Szia! Te is abban utazol? És mik a tapasztalatok Neked ezzel? Mert a spray valóban semmit nem ér.

hil Elküldve: 2011-10-02 20:39 Ápolás, tisztítás

petermover írta: Sziasztok!

Itt a környéken nincs igazán olyan hely, ahova szívesen elvinném a kocsit komplett takarításra, jómagam viszont nagyon szeretek kocsit takarítani.
A gondom csak az, hogy eddig nem használtam kimondottan erre való szereket.
Gondolok itt arra, hogy megvettem ezt a műszerfalápoló kendőt, és kész, mindent azzal töröltem át, az autó külsejét meg autósamponnal lemostam és kész.
Most, hogy az új szerelmemmel élek , szeretném normálisan megadni neki, ami jár.

Milyen anyagokat használtok ti:
- kormány, sebváltó, kézifék szoknya bőr tisztításra és ápolásra
- műszerfal és műanyag elemek (gombok, kapcsolók, szellőzőrács, stb) tisztításra, hogy ne legyen fényes csillogó, és ne is oldja meg a felületet (láttam már ilyet sajnos)
- gumifelületek tisztítására és kezelésére(ajtó tömítés, gumiabroncsok stb)
- műanyag küszöb tisztításra
- alufelni tisztításra
- rovar és makacs szennyeződések oldására az autó elején
- a karosszéria szárazra törlésére milyen kendőt ajánlatok (szarvasbőr vagy valami hiperszuper mikroszálas űrkendő, stb)
- stb, ami eszetekbe jut


Lehetnek drágább szerek, minőségi cuccokat szívesen beszereznék.
Megírhatnátok, hogy milyen helyeken tudom ezeket beszerezni (pl. autósbolt, s.h.e.l.l. kút, t.e.s.c.o, stb)
Gondolom autókozmetikusok által használt szereket nem kapok a benzinkúton/autósboltban, pedig azok lennének a legjobbak.
Köszi előre is!


Sok szart kpróbáltam, nekem a Farecla (http://www.farecla.hu/ ) készítmények jöttek be, talán a Wax Top nevű. Ajtó kéder, egyéb gumikra szilikon olaj. Erről már volt vita régen, sokaknak nem jött be, mire rájöttem: biztosan Szilikon sprayal próbálkoztak, azt meg én elfelejtettem írni, hogy én erre a régi színes fénymásoló gépek fixálójában lévő szilikon olajra gondoltam. Kipróbáltam a sokak által ajánlott BMW gumiápolót, hát szart sem ért a szilikon olajhoz képest. Bőr kezelésére méhviaszos bőr balzsam (ez jó műanyagra is)

hil Elküldve: 2011-09-30 20:40 Termosztát

pneurob írta:

Nincs semmiféle ellentét és én is egyetértek abban, hogy mindenki maga dönti el mit tesz a kocsijába az igényei és pénztárcája alapján. Ne érts félre, nem akarunk senkire sem rátukmálni utángyártott vagy beszállítói alkatrészt. Mindenből ott a gyári is - persze csak abból amit a BMW is gyárt - és az árak sem rosszabbak mint az átlag BMW márkakereskedések árai. Csak érdekességképpen, a linken van egy gyári és egy (utángyártottnak titulált) ZF kormánymű nagyon eltérő árakkal, melyiket választanád?
http://www.schmiedmann.hu/muta...57651.aspx



Szia! Örülök, hogy nem értesz félre! Kérdésedre válaszolva: az utángyárit választanám, de ami mégjobb: E36 kormánymű gyári felújító készletet, ami ugye nincs már az E46-hoz, viszont az E36-é teljesen jó bele.

hil Elküldve: 2011-09-30 20:13 Termosztát

pneurob írta:

De, van gyári is és még olcsóbb mint az utángyártott: http://www.schmiedmann.hu/muta...47019.aspx

Egyébként mindenből van eredeti is, klikk a "Gyári BMW minőség" gombra




Szia pneurob!
Csak a tisztánlátás végett: semmi bajom nincs Veled és az áruiddal, meg az utángyári alkatrészekkel sem, csak ez utóbbiakat bizonyos helyekre nem tenném be (tapasztalatból). Nincs kizárva az, hogy fogok Tőled is vásárolni, bár a szállítás miatt már többre jönnek ki a dolgok, mintha Bp-n venném meg, dehát ez ellen nem tehetünk semmit, mert ingyér nem jön el hozzám az alkatrész.
Ezeket csak azért írtam, hogy tudd, semmi személyes ellenérzésem nincs Irántad és mindezt azért nem privátban írtam, hogy más is tudja ezt. Úgy gondoltam, szükséges ez a kis magyarázat, nehogy Neked (és másnak is)az jöjjön le, hogy én mindig csak fikázom az áruidat, esetleg valami ellentét van közöttünk.
Szerintem így korrekt, szép napot:


hil Elküldve: 2011-09-30 16:01 Termosztát

pneurob írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: árakat tudsz esetleg?


Konkrétan én nem, de a fenti shop menüben tudsz árajánlatot kérni itt az oldalon is.


Itt vannak az árak: http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

Egyébként bármelyik BMW alkatrész cikkszámát, ha beírod az oldal keresőjébe, azonnal látod a forint árakat és hogy hány db van készleten.



Szia pneurob!
Igazán nem szeretném rontani a boltodat, de termosztátból ÉN utángyártottat nem tennék be és nem is javasolnék jó szívvel senkinek!!!!! Pl:Te ajánlotttad korábban a Meyle olajszint szenzort, aztán az úgy s...r ahogy van, egy hónap az élettartama. De ezt már akkor kitárgyaltuk, viszont kérlek, ne haragudj meg a fentiekért!
Köszi, szép napot:

hil Elküldve: 2011-09-27 17:28 Motorolaj

Coyote írta: Ez szerintetek jó áron van? olaj és szűrőszett egyben


Szerintem drága! Man szűrő 1850 Ft olaj: http://www.autoteka2000.hu/ind...mp;level=2 Nem kapok tőlük jutalékot, de ott vásárolok és ajánlom őket.



hil Elküldve: 2011-09-26 22:04 Chip tuning

Robinson írta:

Igazából nem történt semmi a kocsival, teljesen meg voltam vele elégedve, jól beállították a kocsit az ATC-nél, füstöm is kevesebb volt. A hibatároló mélyebb bugyraiból viszont olvasott ki bmw320d4 olyan adatokat, amik nagyon nem voltak megfelelőek a kocsinak. Nem tudok konkrétumokat mondani, de pl. várt az ecu egy értéket 1 és 10 között, ehelyett kapott -1 et. Legalábbis ezt írta hibának.

Hangsúlyozom, mint enduser tökéletesen elégedett voltam, nagyon jó volt az autó, és hiányzott is, mikor vissza lett rá rakva a gyári sw.

Ettől függetlenül beláttam, hogy az nevetséges, hogy valaki azt állítja magáról, hogy minden autó kényes, teljesítményt befolyásoló paramétereit kívülről belülről ismeri olyan szinten, hogy minden további nélkül módosítani meri azokat.

Ha valaki azt mondja, hogy na, én BMW E46-ra specializálódtam, tanulom már x éve, és csak ezekkel foglalkozom folyton, minden lehetséges információt begyűjtöttem a típusról, azt mondom, lehet benne valami. Remélem érthető a különbség. Ezért írtam, hogy Hamann és AC Schnitzer mondjuk hihető, hogy hozzá tudnak úgy nyúlni, hogy kihozzanak ~10%-al többet a motorból. Letettek már annyit az asztalra azt hiszem. Érdekes, hogy azért csak "chiptuning-al" ők sem tudnak jelentős teljesítménynövekedést elérni, ellentétben az itthoni ibm laptoppal a hónuk alatt rohangáló űberspíler szakmunkásokkal, akik olyan teljesítményt hoznak ki az autóból, hogy a fricc mérnökök csak úgy lesnek, mennyi tartalék volt még abban amit ők évekig terveztek.

Nem egy ilyen MMC Béla fogja a laptopjával a Nagykőrösi szervizútján felülbírálni az én autómban a német mérnökök beállításait, az biztos. De nem is az ATC.



Szia Robinson!
Köszönöm válaszodat, amire nagyon kíváncsi voltam. Minden egyet értek Veled, még annyit hozzátennék, hogy a hajtáslánc is megszenvedi az ész nélküli tuningot. A 318D és a 320D hajtásátvitele szinte azonos a RealOm szerint. Ebből az jön le, hogy a kisebb még növelhető, de a 320 már nem, mert nem gondolnám, hogy akkora tartalékkal méretezték volna. és még sok más, meg ugye az energia megmaradás törvénye, stb.

hil Elküldve: 2011-09-26 21:25 Chip tuning

Robinson írta:


Mindegyiket kuruzslónak tartom, ha van pad ha nincs. Kellett kis idő, hogy "megértsem", de sikerült



Szia Robinson!
Lehet, hogy le vagyok maradva: úgy emlékszem (lehet rosszul), hogy Te az ATC-nél chippeltettél és akkor nagyon elégedett voltál vele, ajánlottad mindenkinek, sőt még klubkedvezmény is volt rá. Mire ez a nagy változás???
Én vitán kívül (és ezzel nem szeretnék senkit sem megbántani) nem chippelném az autómat, mert azt tartom, úgy kell használni, ahogyan tervezték, de ez már csak az én bajom.