Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-07-02 20:42 Segítsetek!

janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!


Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.

hil Elküldve: 2011-06-30 16:22 Futómû és hibái

Sziasztok!
Ha már ennyi hátránya van a széles guminak (nyomvályú, fogyasztás növekedés, menet teljesítmény csökkenés, esőben hamarabb vízre felúszás, magasabb ár, stb) akkor mi az ördögnek raknak fel olyat? Mi a pozitívum a jobb megjelenésen kívül? Tudatlanul kérdem ezt....

hil Elküldve: 2011-06-23 21:43 talalkozo

smas írta:
YELLOW írta:
smas írta:
kissoma írta: I. KeletiBimmerTeam.hu Baráti BMW-találkozó Levelek Tópart Kemping 2011. július 8-10.


Na mégegy bmws weboldal??? mi a lópikulának???keletibimmer ,ember, amerikában nyugat-kelet között 4000 km van ti meg itt játszátok magatokat 300kilóméteren?



talán lehet azért, mert minden találkozó a dunán túl van... persze a mi k... anyukánkat, amiért itt lakunk, meg nem vagyunk milliomosok
ez végre közelebb lenne, de persze Tiszafüreden leszek ekkor... még egy valami ami kimarad


haggyuk már ezt wazz! 300kilómétert nem tudsz megtenni mert nem vagy milliomos. nem írok a fórumra de olvasom és látom ,hogy eddig egy találkozóra se mentél emiat és minden találkozós téma rólad szól hogy milyen geciség hogy ilyen messze van mindd.

Az meg tényleg röhely hogy azon a 90000 km2 -eren ennyi bmw weboldal vagy klub vagy mi a tököm van. a power volt anno a központ, aztán meg bimmerteam meg e39 meg ez ami e46 volt és bmwfanatics lett. ezt is feleslegesnek láttam, de kibékültem vele. mostmeg már nyugita

meg keleti bimmerek, meg teambimmer meg mit tudjam én, ahelyett hogy koncentrálódnátok egy helyen. ja, otthon már rég elfelejtették az emberek hogy egységben az erő mindenki csak a saját pöcsére akar szőkecicát. ezért is jöttem el onnan a fenébe

nyugat meg kelet 300kilóméteres távolságnál...... kinevettetitek magatokat.......



Szia! Nagyon sajnálom, de igazat adok Neked

hil Elküldve: 2011-06-23 20:43 Heeelp...!

Sziasztok!
Ne haragudjatok, de nem bírtam megállni: a srác (Lacza) segítséget kért, nem régi fórumozó. Nem kéne tán így válaszolgatni neki......bár közöm az ügyhöz semmi.

hil Elküldve: 2011-06-18 14:18 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


Szia Yellow! A hátsó lámpa kiszedését is el lehet kezdeni elölről úgy, hogy először leveszed az első lökhárítót, aztán........ Csak onnan kezdve kissé hosszadalmas.
Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni.

hil Elküldve: 2011-06-17 19:33 Olajzabálás

paolo írta:
lacaca írta:
paolo írta: S.O.S.

Sziasztok!

Van egy 318 CI 2002-es drágaságom és az a problémám, hogy hírtelen elkezdte enni az olajat, de veszettül.
1L/1000km ami szerintem nagyon durva,főleg úgy hogy elötte az olajcserék között max 1L kellett utánatöltenem. 5w-30 gyári lett beletöltve utoljára, 230000km van a motorban.
A szelepfedéltömítést most cseréltük mert egy kicsit eresztett...de máshol külső szivárgást nem találtunk.
Várom az ötleteket, mit javasoltok!
Előre is köszönöm.



Mielőtt a horror összeget elkezdenéd rákölteni ,csak egy-két kérdés: Biztosan az az olaj volt a flakonban ami rá volt írva? Biztosan az lett beleöntve?


Olajcserét szerelővel csináltatni???? Nem nagy ügy, Magad is meg tudtad volna tenni..... De még az is lehet, hogy régóta szar olaj van benne (pl: Tacskó gazdaságos) aztán most jött elő a hatása. de ne legyen igaazam.

Tudod egy ismerős csinálta az utolsó olajcserét, ha át lettem verve akkor arra nem tudok mit mondani
Eddig is Ő csinálta, a problémák csak most kezdődtek ebben az évben...


hil Elküldve: 2011-06-16 21:44 Autóvásárlás

Robesz írta: A kiló-méterrel én is tisztában vagyok, hogy csak valami csoda folytán lehet benne ennyi, de ezen kívül, a felsorolt hibákkal együtt mi a véleményetek, ti megvennétek e ezt az autót vagy sem?

Szia! Amiket írtál, hogy a festékréteg mindenhol 200-250 mikron, szorulnak az ablakok, abból nekem az jön le, hogy mint írtad, törve volt az autó, nem kicsit és nem csak az eleje. Nem ezzel van a gond, hanem azzal, hogy ugye javítva volt, hegesztettek is rajta nem kicsit, ami még mindig nem lenne baj, de a karosszéria belső részei, amik nem láthatók, nem tudni milyen állapotban vannak, volt-e üregvédelem, stb. Ha jót akarsz Magadnak, akkor elfelejted ezt az autót!

hil Elküldve: 2011-06-16 20:34 Autóvásárlás

Robesz írta: Sziasztok!

Autóvásárlásán töröm a fejemet és az egyik kiszemeltem a következő:
BMW 320i
Legyetek szívesek véleményezni az autót, vagy esetleg van e valakinek személyes tapasztalata ezzel az autóval kapcsolatban.

Üdv.
Robesz


Jól nézd meg az autót, ezzel a kereskedéssel már volt dolgom, de vásárlás nem lett belőle. Amúgy jól néz ki, de a Km tuti nem valós.

hil Elküldve: 2011-06-09 19:42 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Mit szóltok ehhez a gépeshez? Esetleg valaki nézte már a kereskedésbe?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4817065

Elmentem, megnéztem ezt az autót. Eldöntöttem, soha többé nepperhez nem fogok menni. Előtte telefonon hívtam, vázoltam milyen autóm van cserére, mondjon valamit, hogy ne raboljuk egymás idejét feleslegesen. Azt mondta, látnia kell az enyémet, még irányárat sem volt hajlandó mondani. Aztán megnézte, lefikázta úgy, hogy szerinte csak vasárban lehet eladni, ő ugyan nem számítaná be, stb. Addig nem mondtam semmit az ő portékájáról, de erre már kijött belőlem: mind a 4 féktárcsa helyből kuka, gumik szintén, ülések kiülve, a garázsban tartott autó fényszóró búrái jobban el vannak öregedve mint az én 99-es autómon, a motorolaj fekete, világít a fékolaj csere figyelmeztetés, mindez a nagyszerviz után. A szerviz intervallum kijelző 22000Km-t mutat. Én nem mértem körbe az autóját, mert annyira azért nem érdekelt, meg nem is tetszett.

hil Elküldve: 2011-06-09 17:15 Külsõhömérséklet kiirás

Bero írta:
hanazsa írta:
Bero írta:
hanazsa írta:
Bero írta:
hanazsa írta: Sziasztok!
Tudna valaki segiteni?!Villamossági szerelelőnlél voltam E 39 és azóta a hőmérsékletet kelvinben irja.Hogy tudom átállítani Celsiusra?
Köszi.
Zsuzsa


A műszerfalon kell visszaállítani,mégpedig a BC-t a hőmérséklet mutatóra állítod,ha megvan akkor a jobb oldali tekerő gombot benyomod egyszer és akkor visszavált Celsiusra! Bero


Szia!
Melyik jobb oldali telkerő gombot?!?!




A műszerfalon van két fekete tekerő gomb. Lehet vele nullázni a km-t,az órát beállítani stb.. Na,ha épp mutatja a hőfokot amit a BC-n állítasz be ugyebár,akkor benyomod egyszer a fekete gombot és átvált Celsiusra! Ennél érthetőbben nem tudom leírni


Nekem csak egy tekerő gombom van amivel nullázom a kilóméter órát és azt hiába nyomkodom nem vált át.az a jobb oldalt van.


Hát pedig,ha BC-n rámész a hőmérsékletre és megnyomod a gombot erősen akkor hidd el,hogy átvált


E39 -ről van szó, és abban lehet, hogy máshogy van, nem ismerem. Azt írta, hogy neki csak egy tekerője van. De ha mégis két tekerő lenne abban is, akkor arról van szó, amelyikkel az idő órát lehet beállítani. Na azt a gombot kell megnyomni, amikor a hőmérsékletet mutatja.

hil Elküldve: 2011-06-07 20:08 kormánymû

Sziasztok!
A kormány összekötőket kéne cserélni, tudom, a Lemförder a gyári beszállító, de aranyárban van. A következők közül melyiket érdemes választani: MOOG, Lucky Engineering, Sidem, Febi.
Volt-e már ezek közül valakinek dolga valamelyik gyártóval, mik a tapasztalatok?
Előre is köszi,

hil Elküldve: 2011-06-06 21:17 Sportlégszûrõ

Real írta:

Ezenkívül szerintetek igényel valami karbantartást a tisztítási perióduson belül? Pl. olajozást, mint a direktszűrők?


Én olajcserénél (12000 Km)szoktam kimosni és újra olajozni. Lehet hozzá venni tisztító készletet: mosó folyadék+ olaj spray. Szerintem jobban szűr mint a gyári szűrő, de ezt korábban már leírtam.

hil Elküldve: 2011-06-01 21:57 Benzin adalékok

Scotty írta: Sziasztok!
Apró megjegyzésem lenne a témához.Ha a benzinhez vizet keverünk valóban a fajsúly különbség miatt ugye szétválnak.Ám, ha hozzácsapunk némi alkoholt (pl.denaturált szesz is jó), már szépen elkeverednek.



hil Elküldve: 2011-06-01 19:41 Benzin adalékok

anubisz írta:

Benzin vizezésre írtam. Biztos van minimális minőség különbség 2 benzin márka között,de azt már ne mondjuk, hogy direkt vizezik a benzint. Az hogy van,egy,két lepukkant magánkút, ahol tartály vizet kaphat valami miatt, még nem jelenti azt hogy a finomítóba vizezik a benzint, akkor már mással pacsmagolnák, nem vízzel. Főleg, hogy a MOL finomítója még az OMV nél is modernebb.


Hogyan lehet vizezni a benzint, hiszen nem vegyülnek egymással és a fajsúly különbség miatt szétválik a két anyag? Benzin felül, víz alul.



hil Elküldve: 2011-06-01 18:47 Olajszint érzékelő szenzor

Néhány kép a szétszedett olajszint érzékelőről. Látható az eléget valami, a belseje, stb....



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Jó sz..ok ezek a képek, vajon mit hibáztam el, pedig már kicsinyítés nélkül vannak feltéve.....