hil Elküldve: 2011-07-02 20:42 Segítsetek!
janco írta:Coyote írta:anubisz írta:janco írta: Szevasztok!
Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...
?
Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)
Ezer köszönet és hála!
Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.
Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.
Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!
Szia! Most nem akarnám az előző hozzászólásokat mellőzni! nem kell foglalkozni ezekkel a hiba jelzésekkel, mert az autó gyárak azokat csak poénból tették bele az autókba, hogy a tulajt legyen mivel idegesíteni és, hogy a szervizek is tudjanak bevételhez jutni. Na eddig volt a tréfa! Szerintem igenis komolyan kell venni, de csak azokat, amik tényleg problémát okozhatnak, viszont ehez ki kell olvasni a tárolókat. Itt két fő lehetőség kínálkozik: márkaszerviz aranyárban, vagy veszel magadnak. Nem értek egyett az előttem szólóval, hogy "buheráltat" nem érdemes venni, mert úgysem értesz hozzá (vajon ezt ismeretlenül miből állapította meg? bocsánat ezért). Szerintem egy INPA kábelt érdemes venned, azon megy az INPA és az NCS Expert progi, meg a DIS is. Ez utóbbi valóban túl bonyi, még két év után is csak ismerkedek vele, de az INPA igen nagyon jól használható, az Expert-el pedig az autódat testre szabhatod saját igényeid szerint. Ráadásul ennek az ára szerintem nem több, mint egy kézi kódolvasóé, ahol többnyire kódszámokat kapsz eredményként, aztán kutakodhatsz, hogy mi mit is jelent. Laptop pedig általában már mindenkinek van. Nekem nem szokott ugyan semmi lámpa kivillanni, azért általában havonta rádugom a diagot. Ez csak tanács volt, aztán úgy döntesz, aahogy jónak látod.