Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-11-22 19:16 320d Motor

stabil írta:
Macsek írta:
stabil írta: sziasztok!

még csíra lennék bmw böl.De volna egy fura dolog a kocsimmal.ez egy 318tds.A hűtővíz 130-140 környékén kinyomja a tartályból.De város és klímázás nyáron nem nagy tempóban nincs semmi gond.Víz nem fogy.Csak pl egy érdi emelkedő és a mutató középről hirtelen pirosba megy,és vele a víz is.Termosztát jó kimérve fazékban hőmérővel 85-6 fokon nyit.Ami fura hogy a visszatérő ág vagy is ami a hűtő alsó csöve hideg.Ha valaki tud valamit kérem segítsen ..



Hűtő alja hideg? Akkor a legegyszerűbb és olcsóbb próbálj meg egy hűtő tisztítást mert akkor nem kering rendesen a vized! Szerintem!




igen már megtörtént de tiszta mint a tücsök..e vizpumpa is jó ellenörizve



A vízpumpát hogyan nézted meg? Kivetted és úgy? Némelyiknél a lapátok műanyagból vannak és egyszerűen csak letörik a tengelyről, aztán csak a folyadékot nem keringteti. A fazekas termosztát bevizsgálást nyugodtan felejtsd el, én is próbálkoztam vele.

hil Elküldve: 2010-11-21 20:38 Fûtõszál

Tano írta:
hil írta: Kétféle módon működik: első: mindig fűt a tükör, amikor a gyujtás rá van adva (télen-nyáron) Második: bizonyos hőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol. Szenzor a matortér aljának elején, ha szembe állsz az autóval, akkor bal oldalon lent.
Harmadik: ez nem gyári, a hátsó szélvédő fűtéssel együt. Ez van nálam némi átalakítás után


Szóval kétféle módon, ami három. Értjük!


Ja,igen, igen, gyárilag tudomásom szerint kétféle módon, ami eredményezheti a barnuló, valamint az esetlegesen párásan maradó tükröket és az általam átalakított, ami szerintem a logikus, mert akkor kapcsolom be, amikor úri kedvem úgy kivánja. Hogy ezt miért nem lehetett gyárilag így csinálni

hil Elküldve: 2010-11-21 18:43 Fûtõszál

stabil írta:

akkor ezek szerint a hátsó ablak fűtés kapcsolója működteti a tükröket is ?


Kétféle módon működik: első: mindig fűt a tükör, amikor a gyujtás rá van adva (télen-nyáron) Második: bizonyos hőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol. Szenzor a matortér aljának elején, ha szembe állsz az autóval, akkor bal oldalon lent.
Harmadik: ez nem gyári, a hátsó szélvédő fűtéssel együt. Ez van nálam némi átalakítás után

hil Elküldve: 2010-11-20 20:22 Első lámpa

cene írta: Valaki mondjon valami okosat!
Egyik napról a másikra bepárásodott mindkét első lámpám!
Ez mitől lehet és mit tudok ilyenkor csinálni??


Ki kell cserélni a búra tömítését

hil Elküldve: 2010-11-20 17:39 lámpa

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
én is úgy szoktam, hogy simogatom és mondom, hogy ez az új M3-asom
amúgy neten olcsóbban is be lehet szerezni, de maguk a kiegészítők, adapterek, mérőfejek is marha drágák



Már régóta keresek egy Fluke 95 vagy 97-et, de nem találok normális áron.


A Fluke inkább multiméterek, kalibrátorok, LRC hidak terén jó



hil Elküldve: 2010-11-20 17:15 lámpa

YELLOW írta: [

sőt még nagyon sok mindent gyárt. csak ugye ki mire esküszik és mire van pénze. nekünk volt egy tréningünl egynagy koponyával, asszem az ELTE-n tanít is, illetve a Rohde&Schwarz-nak ilyen nagy emberkéje, tesztel meg minden, hitelesít...stb.



Elég nagyon eltértünk a topik címtől, de tudom, hogy a R&S gyártott és gyárt nagyon sok műszert, stb-t, de inkább nagyfrekis tartományban, (Polyscope Swob xx SMLU,SMS,ZRZ,SU,URV) mérő antennák, többet javítottam is, nem voltam elragadtatva tőlük. Szkópokról nem tudtam, legalábbis ez nem volt igazán területük. A HP műszerek sokkal jobbak voltak. Azért a magyar ember sem teljesen hülye mellettük. Jó régen a tárnoki AntHung állomásra akartak venni R&S keresztlogper antennát 100MHz-1GHz sávra, aranyárban adták volna. Megterveztem.HTV legyártotta, ma is látható ott és jobb lett mint a R&S által gyártott



hil Elküldve: 2010-11-20 16:39 lámpa

bmw320d4 írta:
hil írta: Most adtam el nemrég egy elektronkapcsolós kétsugaras 60MHz-es EMG szkópot, szinte inygyért, már csak a helyet foglalta. A 250MHz-es Tektronixot megtartottam



Valami kétsugaras párszor 10Mhz-es nekem is jöhetne, már elegem van a Scan100-ból

Nem tudsz valami "szépet"?




A régi kétsugaras 10MHz-es kis EMG-t meg egyszerűen KIDOBTAM. Ha tudtam volna, Neked is adhattam volna, de ez másfél éve volt.

hil Elküldve: 2010-11-20 16:36 lámpa

Bianconero írta: Sziasztok!

Egy gyors kérdés: Az E46-nak hátul 1 vagy 2 db ködlámpája van? mert a coupémon csak a bal oldalon ég.A jobb oldalon ugye ott a helye,de mintha nem is volna benne izzó.


Nekem okos emberek azzal magyarázták, hogy hátul csak azért a bal oldalon van köd zárófény, mert ha mindkét oldalon lenne és pont a bal oldali kiég (nem működik, stb), akkor a ködben (nagy ködben) a mögötte jövőt félrevezetheti, hogy pl motorkerékpár halad előtte, aztán erre gondolva puff lehet a dologból. Tehát állítólag ezért az a csak bal oldali fény. Mindenesetre van benne logika, ezért nem is tennék a másik oldalra.

hil Elküldve: 2010-11-20 16:30 lámpa

bmw320d4 írta:


Már régóta keresek egy Fluke 95 vagy 97-et, de nem találok normális áron.
[/quote]

Most adtam el nemrég egy elektronkapcsolós kétsugaras 60MHz-es EMG szkópot, szinte inygyért, már csak a helyet foglalta. A 250MHz-es Tektronixot megtartottam

hil Elküldve: 2010-11-20 16:27 lámpa

YELLOW írta:

Milyen szkópokat használtok? Fluke? Tektronix?


Tektronix, Rohde&Schwarz (ebből CMU200 is van sok). Fluke-ból inkább csak tápegység, vagy RLC mérőt.

[/quote]

Rondasvarc gyárt szkópot is??? Én csak a nagyfrekis műszereit ismertem.

hil Elküldve: 2010-11-19 17:13 Társalgó

SoundkeY írta: Na, ez is eljött.......elment az e60.....

- egy nagyon jó autó
+ nincs idegeskedés mikor lopjak el , piszkálják stb stb


Kéne nekem annak az oldalnak a címe ahol meg lehet nézni milyen olajok kellenek a verdába ( típus szerint lehet keresni )


Ne haragudj, de ezt nem értem teljesen: eladtad, ellopták, stb, vagy mi történt??
Mid van, amihez az olajt keresed??


hil Elküldve: 2010-11-18 18:46 izzók / izzókészlet

bmw320d4 írta:
hancurozo írta: Már csak használtam. Az utólagos xenont nehéz úgy berakni, hogy megfelelően szórja a fényt. Én kihézagoltam, hogy oda essen a gázkisülés ahol az izzó szál is elhelyezkedik.
Miután ismerős autóját néhány fénykép kiséretében a helyszínen kivonták a forgalomból, és közölték vele hívjon autószállítót (mindezt csillagosba beépített utólagos xenon miatt) kiszereltem a kocsiból.
Nekem nem lett matt a búra, de csak 2 évig volt benne.


Sajnos nagyon kevés olyan ember van mint Te, aki legalább megpróbálja normálisan beálltani.
A többieket nem sajnálom ha kivonják a forgalomból a járgányukat, felőlem rám is gyújthatjátok a lakást, akkor is ez a véleményem
Szerintem 2 lehetőség van: gyári halogén és gyári xenon.


Sajnos nagyon sokat vezetek sötétben, és a t....köm is tele van a sok kóklerűl beépített utólag xenonnal. Vajon a gyárak miért tervezték úgy a rendszert, hogy automatikus magasság állítása van? Én csak arra tudok gondolni, hogy azért tették bele azt az automatikát, mert hülyék, nem normálisak, a magyar ember megoldja, utólagosan belerakott szarokkal, mert megmutatják, hogy a tervezők agyalágyultak.
Üdvözlöm a hatóság ilyen irányú lépését és nagyon remélem, minden utólagos xenonnal szerelt autó tréleren fog hazajutni, kivonva a forgalomból. Sajnos sok esetben a gyárilag beépített Xenon is kiégeti a másik szemét. Hogy rohadjon meg, aki autóba először belerakta ezt a szart.....
Bocsánat, ha durva voltam!

hil Elküldve: 2010-11-17 22:05 M43TU motor

Sziasztok!
Kéne egy kis segítség: kicseréltem a kartergáz szelepet (M43TU motor), aminek semmi baja nem volt, viszont azt vettem észre, hogy a szelepfedélből kijövő kertergázcső el van dugulva. Ezért is volt a cső további része patyolat tiszta. Azt nem tudom, hogy abban a csonkban is van valami szelep, vagy csak simán el van dugulva? Továbbá: amennyiben csak dugulás van, azt a szelepfedél levétele nélkül ki lehet-e takarítani , ha igen, milyen módszerrel. Csak biztos tanácsokat várnék, olyat nem, hogy szerintem,vagy azt hiszem, mert nem szeretnék kisérletezgetni és a végén motorgenerált csináltatni.
A baj csak annyi jelenleg, hogyha leveszem az olajbeöntő kupakot, akkor, ott a levegő ki-be mozog, pumpálás szerűen, alapjárat nem ingadozik
Előre is köszi!

hil Elküldve: 2010-11-16 16:48 manuális váltó

Norbi316 írta: Elnézést ha bárkit is felbosszantottam volna itt ezzel a dologgal,nem állt szándékomban!Ez az első úgymond komolyabb autóm és laikus vagyok de szeretek magam is utána járni a dolgoknak!De szeretem az autóm vigyázok is rá apró dolgok is bosszantanak ha nem működik úgy ahogy kell ezért nekem ez is fontos dolog!Köszönöm a tippeket kifogom cseréltetni ezt a szilentet és meglátjuk megszűnik e a probléma!


Én kb csak 500 000Ft-ot (ötszáz-ezer, nem tévedés) dobtam ki az ablakon a szükségtelenül cserélt alkatrészek miatt. Pedig azok is tuti szerelők voltak......

hil Elküldve: 2010-11-16 16:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta: Ez a kábel jó a kocsihoz? Kell még hozzá valami, vagy csak kábel+progi?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...MEWNX%3AIT
Csak kódolvasásra, illetve szerviz törlésre használnám.



Úgy emlékszem, Yellow 5000-ért vett kábelt, amivel szintén meg lehet ezt csinálni
(én meg 40 000-et adtam érte....)