Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-03-13 20:13 Valaki segítsen

gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.


Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

Szia!
Javaslom a kopogás érzékelő közös csatlakozójának széthúzását és össze tolását többször, kontakt sprayal kezelve. (a két szenzor ebben a csatlakozóban van közösítve)Talán elmúlik a baj, nálam legalábbis ez volt. A két kopogás érzékelő egyszerre ritkán romlik el. Az a csatlakozó igen rossz helyen van elérhetőség szempontjából. Az Általad felsorolt tünetek is a diag eredményt támasztják alá.

Ha szembe állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalon található, illetve tapogatható ki.
hil



hil Elküldve: 2014-03-12 21:07 Hibakód

MattM325 írta:
Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil



Járásegyenletlenség.

Szia MattM325!
Köszi a választ! Az mit is jelent ebben az esetben és hogyan kell értelmezni?
hil



hil Elküldve: 2014-03-12 20:02 Hibakód

jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.


Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil

hil Elküldve: 2014-03-12 18:30 bc gomb és ablakemelõ gomb

kempelen írta:
hil írta: Sziasztok!
Nem működik a BC gombom az index kar végén, a kapcsoló ment tönkre, mert erősebben (nagyon erősen) nyomva működik. Kérdezném, hogy szedett-e szét már ilyet valaki, hol van benne a kapcsoló, lehet-e cserélni, vagy új kar szükséges, egyáltalán szét lehet-e szedni ügy, hogy utána össze lehessen rakni? Gondoltam, mielőtt szétbontanám, kérdezek, hátha kapok segítséget.

Köszi előre is: hil


Szia Hil,

Te pont az a türelmes ember vagy, aki meg tudja javítani. Másnak nem is ajánlanám.
A BC gombtól két vékony (egy kék és egy sárga vagy fehér) szál vezeték fut végig a karban a kapcsolóközéprészig.

Ha kiveszed az indexkapcsolót és kicsavarod a kis apró torx csavarjait, akkor finoman szétjön az egész.... szóval ügyes emberek számára javítható, nyugodtan nekifoghatsz.

Ja és a hiba. A két vékony szál egyike egy idő után elszakad, ahogy a két vékony szál átmegy a karból a kapcsolórészbe. Itt mozgatjuk a kart állandóan, amikor indexelünk. Az esetek 99%-ban ez a hiba. Ha szerencséd van akkor nem kell szétpattintani a kar részt és meg tudod toldani a vezetéket.

Sok sikert!




Szia Kempelen!
De régen voltál már itt!!! Köszönöm a segítséget, hétvégén megpróbálom.
hil

hil Elküldve: 2014-03-12 17:53 bc gomb és ablakemelõ gomb

Sziasztok!
Nem működik a BC gombom az index kar végén, a kapcsoló ment tönkre, mert erősebben (nagyon erősen) nyomva működik. Kérdezném, hogy szedett-e szét már ilyet valaki, hol van benne a kapcsoló, lehet-e cserélni, vagy új kar szükséges, egyáltalán szét lehet-e szedni ügy, hogy utána össze lehessen rakni? Gondoltam, mielőtt szétbontanám, kérdezek, hátha kapok segítséget.

Köszi előre is: hil

hil Elküldve: 2014-03-07 20:14 Chip tuning

compact írta:

Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...



Szia!
kár, hogy nem linkelted be az utolsó írásomban tett javítást is a kivétellel, berakással kapcsolatosan. Abban ott a válasz kérdésedre.
hil

hil Elküldve: 2014-03-07 18:15 Chip tuning

rece65 írta:


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!

[/quote]
Igen, rosszul fogalmaztam: visszaírni vagy átírni, módosítani stb és valóban nem kivenni, de ez már részlet kérdés. Bár van olyan autó, amiben a tárolót cserélik (pl: eprom),abból lehet kivenni.
hil

hil Elküldve: 2014-03-07 17:32 Motorolaj

nickname írta:


Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?


Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil

hil Elküldve: 2014-03-07 17:28 Chip tuning

rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil

hil Elküldve: 2014-03-07 17:05 Motorolaj

YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem

Olaj hamisítás: én nem igazán hiszek benne! A minőségek, azonos márkát tekintve, itt Castrol azért lehet más, mert több helyen gyártják a világban, más alapanyagokból, más technológiával más és technológiai fegyelemmel. Ebből adódhatnak az eltérések.

hil

hil Elküldve: 2014-03-07 06:55 Autóvásárlás

Sziasztok!
Ez az autó ugye ültetve van:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7712075(számomra sajnos)
Egyébként mi a véleményetek, bár ezt a kereskedőt messze kerülném, tapasztalatból.
hil

hil Elküldve: 2014-03-05 21:12 Futómû és hibái

szotakdavid írta:

Szia Hil!

Miért nem vetted ki a gátlókat és nyomkodtad kint meg őket??2 csavar az egész..


Szia Dávid!
Való igaz, erre nem gondoltam. Bimmerből még nem szedtem ki, tényleg csak két csavi? Alul a bekötésnél és felül a csomagtérben a gátló tetején? Azelőtt Vectrám volt, abból egészen máshogy jött ki, ezt nem is néztem.
hil

Közben megnéztem, tehettem volna korábban is, valóban, igazad van, egyszerű művelet a csere. A Vectráé sokkal bonyibb volt. Nagy valószínűséggel, még a gyári gátlók vannak benne (225K Km !!!), a rugók nem töröttek, ezt alaposan megvizsgáltam.

hil Elküldve: 2014-03-05 16:37 Futómû és hibái

anubisz írta: A stab rúdra gondoltam,annak van több átmérője. Nekem is már lépésbe alig ment a kocsi akkor,ropogott,a legkisebb mozdulásra, ha gyorsan mentem nem hallottam. Nem látszott nekem se semmi hiba. Már ha a füvön mentem akkor is ropogott attól a kis egyenetlen mozgástól.

Hátsó torony csapágy nyüszögni szokott,mint egy hintó,olyan a kocsi,ritkán kopog, vagy nem is

Sziasztok!
Közben megrendeltem a hátsó torony csapágyakat is (így mulat egy m........), holnap megyek értük, kisebb vagyon lesz és lehet, hogy nem is az a baj. A stabgumi az tuti nem, azt nagyon megvizsgáltam, mert az első futóműnél az szopatott meg: először vettem valami szart, az pár hónap után újból kezdte a műsort, majd gyári ment bele. A stabrúd persze le lett kezelve, nem csak úgy simán raktam bele, mert az ott lévő rozsda hamar szét ette volna a gumit.
hil

hil Elküldve: 2014-03-05 16:16 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
hil írta: Sziasztok!
Kopog az autóm jobb hátsó futóműve ha kissé hepehupás úton megyek. Már voltam 3 futóművesnél, átvizsgálták és minden rendben van, de a kopogás csak hallatszik. Én a lengéscsillapítóra gondolnék, van-e valami házilagos módszer ennek a kiszűrésére. Ott a felső bekötésnél van-e valami csapágyazás, mint az első gátlók tetején (RealOM szerint nincs), ami okozhatja ezt? A hátsó gátlók régiek, de működésükben semmi hibát nem érzek, a gumik sem kopnak kagylósan.
Köszi: hil


Felemelve néztétek? Mert az sz@rt se ér...
Befeszülnek a kopott elemek mivel nem a terhelés alatt elfoglalt pozícióban állnak, így nem is fognak lógást produkálni ...

Sziasztok!
Ezer köszi a sok tanácsot!
Jlaci74: emelve is és kerekeken állva is nézték
anubisz: melyik szilentre gondlsz a 15 és 18 mm esetében? Arra az U alakú gumidarabra, ami a stabilizátort fogja az alvázhoz? Az nálam tuti jó.
Az a bosszantó, hogy csak a jobb oldala és csak kis sebességnél, göröngyös úton. Ma megrendeltem a gátlókat (Sachs), meg a hozzá tartozó sallangokat, lehet,hogy feleslegesen......

Köszi az ötleteket mégegyszer,hil

hil Elküldve: 2014-03-05 06:55 Futómû és hibái

Sziasztok!
Kopog az autóm jobb hátsó futóműve ha kissé hepehupás úton megyek. Már voltam 3 futóművesnél, átvizsgálták és minden rendben van, de a kopogás csak hallatszik. Én a lengéscsillapítóra gondolnék, van-e valami házilagos módszer ennek a kiszűrésére. Ott a felső bekötésnél van-e valami csapágyazás, mint az első gátlók tetején (RealOM szerint nincs), ami okozhatja ezt? A hátsó gátlók régiek, de működésükben semmi hibát nem érzek, a gumik sem kopnak kagylósan.
Köszi: hil